Ik heb je gewicht effe opgezocht in de OP en zie dat je al 20 kilo bent afgevallen. Op zich vind ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:28 schreef Miss_S het volgende:
dat is gekomen toen ik veel jonger was
maar sinds ik er zelf over kan beslissen heb ik nooit veel meer gegeten dan dit
Smurfenblauw.........ik had het kunnen wetenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:41 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb deze stoel sinds een tijdje: linkje naar Ikeastoel
[afbeelding]
Zit heerlijk en mijn bijna 100 kg houdt ie makkelijk
die ziet er op zich wel cool uit. maar ik ga waarschijnlijk gewoon voor een kwantum stoel. hoorde net namelijk van mijn schoonmoeder dat die stoel de 6 jaar al bijna gehaald had. en van mij mag hij dan wel een keer zeggen: en nou is het genoeg.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:41 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb deze stoel sinds een tijdje: linkje naar Ikeastoel
[afbeelding]
Zit heerlijk en mijn bijna 100 kg houdt ie makkelijk
Zeg!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:47 schreef Faat het volgende:
Smurfenblauw.........ik had het kunnen weten [afbeelding]
Deze is juist niet zo enorm groot. Ik had hiervoor ook zo'n groot leren geval, deze is een stuk bescheidenerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:09 schreef gothic-blackie het volgende:
die ziet er op zich wel cool uit. maar ik ga waarschijnlijk gewoon voor een kwantum stoel. hoorde net namelijk van mijn schoonmoeder dat die stoel de 6 jaar al bijna gehaald had. en van mij mag hij dan wel een keer zeggen: en nou is het genoeg.
enne zo'n managersstoel mag niet. ik zit samen met mijn vriend, 3 bureaus, extra opslagstoelen en andere zooi in een apart kamertje (het rookhol) en mijn oude stoel nam al teveel ruimte in, dus moet wat kleiner gaan nemen. een voordeel, over een jaar wonen we hopelijk op onszelf
Hoe herkenbaar! Ik zorg er zelf iig voor dat ik weinig te snaaien in huis heb.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:23 schreef omearos het volgende:
Pff, de avond is echt mijn zwakke plek. Overdag heb ik nergens last van, maar dan ga ik 's avonds aan het snaaienGelukkig heb ik bijna niks in huis daarvoor, en wat ik heb daarvan heb ik maar eens goed bekeken hoeveel kcal er in zit, dat schrikt ook wel af
Verder ben ik de hele avond al met mensen aan het chatten en huiswerk typen, beter dan voor de tv hangen.
Iemand nog tips om de avond door te komen zonder te snaaien?
ik had inderdaad veel meer kunnen afvallen maarja het is er nu tenminste af en komt er niet zo snel weer aanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:44 schreef Faat het volgende:
[..]
Ik heb je gewicht effe opgezocht in de OP en zie dat je al 20 kilo bent afgevallen. Op zich vind ik
het een superprestatie. Aan de ene kant denk ik als je daar 3 jaar lang 1000 kcal voor moet eten
is het ook wel weer erg weinig gewichtsverlies eigenlijk. Aan de andere kant als je het niet echt
als lijnen ervaart en goed luistert naar wat je lichaam nodig heeft ben je gewoon perfect bezig.
Zo perfect zelfs dat ik in jou niet echt geen lotgenote zie, maar meer iemand die gewoon goed en
gezond met haar voedingspatroon bezig is en niet echt lijnen als een vorm van lijden ervaart [afbeelding]
Hmmm... ik heb ook een probleemmaag... maar ik kan juist citrusfruit, kiwi enzo heel goed hebben. Van appel en peer krijg ik enorme maagpijn (tenzij ik het eerst verhit). Van banaan slaan mijn darmen juist weer op hol, krijg ik vreselijke kramp van.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:14 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ken het gevoel, maar als het goed is moet je van banaan geen brandend maagzuur krijgen. eerder van een appel. oftewel, probeer de meer "zoete" fruitsoorten, in plaats van de zure.
zelf heb ik door maagproblemen hetzelfde, en ik ontwijk vooral sinaasappel, mandarijn, kiwi, ananas, appel.
oftewel als je ons lijstje vergelijkt: probeer een peer
edit: faat volgens mij was dat stormqueen. maar ik hou ook niet alles bij
Doe maar lekker ongezondquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik crash echt niet, ik wil nu het vooroordeel graag de wereld uit
En om het te bewijzen heb ik vanmorgen ontbeten met een stuk abrikozenkruimelvlaai
vreetbeer!quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik crash echt niet, ik wil nu het vooroordeel graag de wereld uit
En om het te bewijzen heb ik vanmorgen ontbeten met een stuk abrikozenkruimelvlaai
zelfs ik niet..quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:18 schreef Miss_S het volgende:
was dat lekker als ontbijt?
ik zou er niet aan moeten denken zo vroeg
Ik heb gisteren een bakkersworkshop gehad en het paste niet allemaal in de vriezerquote:
dacht dat het om brood ging?quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een bakkersworkshop gehad en het paste niet allemaal in de vriezer
2 bruine broden, een krentenmik, een vlaai, 12 italiaanse kruidenbroodjes, 6 worstenbroodjes en een soort pizzarolquote:
Ach... brood... vlaai... is toch allemaal bijna 't zelfde.quote:
uhm, PIquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:27 schreef Levitation het volgende:
Maare Troel en Stormqueen... er is gisteren al genoeg gemekkerd over al dan niet crashen!![]()
Nu weer lief doen.![]()
Mijn post was toch ook wel belachelijk overdreven knuffelig genoeg om niet heel serieus genomen te worden?quote:
Ben jij nu je PI vergeten?quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb bijna het gevoel dat ik dit topic beter kan verlaten
Waarom dan? Omdat Troel 't op haar heupen heeft? Dat is Troel, gewoon Troel...quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb bijna het gevoel dat ik dit topic beter kan verlaten
Nee, jij doet wel vaker knuffelig op rare momentenquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn post was toch ook wel belachelijk overdreven knuffelig genoeg om niet heel serieus genomen te worden?![]()
Ja, en ik heb nog best veel op mijn heupenquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat Troel 't op haar heupen heeft? Dat is Troel, gewoon Troel...![]()
Die heeft wel vaker van die buien....![]()
Verder zijn we best lief, hoor!![]()
Ook Troel, al geeft ze dat zelf niet graag toe.![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, jij doet wel vaker knuffelig op rare momenten
Ja, dat geeft an sich ook niks, hebben we allemaal wel eens.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat Troel 't op haar heupen heeft? Dat is Troel, gewoon Troel...![]()
Die heeft wel vaker van die buien....![]()
Daar twijfel ik niet aanquote:Verder zijn we best lief, hoor!![]()
Ook Troel, al geeft ze dat zelf niet graag toe.![]()
Bekend probleem... ben er ook zo een. Al denk ik dat de meeste mensen hier dat al wel door hadden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat geeft an sich ook niks, hebben we allemaal wel eens.
Ik heb alleen een psychische conditie die er voor zorgt dat ik me alles 3 keer zwaarder aantrek dan de gemiddelde mens
quote:[..]
Daar twijfel ik niet aan![]()
daarvoor zijn onze armpjes te kort tov onze grote lijvenquote:
Ijoorquote:
weet je hoe zacht we botsenquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
daarvoor zijn onze armpjes te kort tov onze grote lijven
dat dan weer wel jaquote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:14 schreef Rewimo het volgende:
Okee, zat even op Christans pagina te kijken...
Dit was twee jaar geleden ongeveer:
[afbeelding]
En deze is van afgelopen oktober
[afbeelding]
iddquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat is het toch een enorm verschil!
![]()
ja maar ja maar ik heb nog mar 200 euro, en die stoel kost al 150 euro. en met die 200 euro moet ik ut doen tot ik een baan heb. dus dan maar liever een kwantumstoel van 30 euro.quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Deze is juist niet zo enorm groot. Ik had hiervoor ook zo'n groot leren geval, deze is een stuk bescheidener
Zelf gekochtquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
Heb je die taart zelf gemaakt trouwens?
Gemak dient de menschquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zelf gekochtLaten maken bij de banketbakker
Daag hem niet uitquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:51 schreef Troel het volgende:
Ik las eerst heel wat anders, wat klonk als in je vader drukken, dus ik zag al een man met 100 gebakjes in zijn snoet zitten
quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:56 schreef Troel het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Let niet op de kipfiletjes
Eerste is van juni 2003, tweede van juni 2006, laatste van begin oktober
[mekkermodus]quote:
lekker druk daar op de woensdagmiddag..quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
[mekkermodus]
Ik heb een half uur geleden een vieze mandarijn (AH, geen wonder dat ze in de bonus waren) gegeten en ik heb er nog een, maar ik heb geen trek meer in vieze mandarijn. En ik vind het nog te vroeg voor m'n brood. Vooral omdat ik vanmiddag na mijn werk baantjes wil gaan trekken in de Tongelreep en ik anders dan omval/verzuip van de honger.![]()
[/mekkermodus]
en dat geklets over lekkere workshops in 't Ehv topic maakt 't er ook niet beter op.![]()
ik heb een lekkere peer op en een broodje en een stuk vlaai en een snee krentenmikquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
[mekkermodus]
Ik heb een half uur geleden een vieze mandarijn (AH, geen wonder dat ze in de bonus waren) gegeten en ik heb er nog een, maar ik heb geen trek meer in vieze mandarijn. En ik vind het nog te vroeg voor m'n brood. Vooral omdat ik vanmiddag na mijn werk baantjes wil gaan trekken in de Tongelreep en ik anders dan omval/verzuip van de honger.![]()
[/mekkermodus]
en dat geklets over lekkere workshops in 't Ehv topic maakt 't er ook niet beter op.![]()
Hihi, ik bedacht me opeens dat ik nog lychees in mijn tas heb! Ben dus nu lychees aan het eten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een lekkere peer op en een broodje en een stuk vlaai en een snee krentenmik
Ik heb het helemaal gehad met de mandarijnen voor dit jaarVolgende winter weer. Dag mandarijnen
2 euro voor een KILO?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hihi, ik bedacht me opeens dat ik nog lychees in mijn tas heb! Ben dus nu lychees aan het eten.Erg lekker, al helpt 't voor geen meter tegen de honger.
![]()
![]()
Lychees van de Lidl... E 2,- de kilo en heel erg lekker!!
Ik geloofde het ook eerst niet, ik dacht dat ik het verkeerd las toen er E 0.20 per 100gr stond.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2 euro voor een KILO?
Op de terugweg maar even de fiets voor de LIDL parkeren dus![]()
Je mag helemaal geen krentenbol van Lemmens!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ik fiets er toch langs, dus het is een kleine moeitequote:Op woensdag 10 januari 2007 12:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik geloofde het ook eerst niet, ik dacht dat ik het verkeerd las toen er E 0.20 per 100gr stond.![]()
Ik weet niet of ze ze overal hebben, ik heb ze in Waalre gehaald.
Alsof ik me daar iets van aantrekquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:30 schreef Troel het volgende:
Je mag helemaal geen krentenbol van Lemmens!
Stouterd
quote:
alweer vlaai?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een lekkere peer op en een broodje en een stuk vlaai en een snee krentenmik
Ik heb het helemaal gehad met de mandarijnen voor dit jaarVolgende winter weer. Dag mandarijnen
wcw had ze ook, maar daar stonden mensen aan álle lychees te voelen of ze rijp warenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik geloofde het ook eerst niet, ik dacht dat ik het verkeerd las toen er E 0.20 per 100gr stond.![]()
Ik weet niet of ze ze overal hebben, ik heb ze in Waalre gehaald.
ok, dan neem ik er ook een uit de diepvriezertquote:
Ik geloof inderdaad dat jij geen crashdieet volgt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In Waalre zijn we niet zo, daar wonen beschaafde mensen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
wcw had ze ook, maar daar stonden mensen aan álle lychees te voelen of ze rijp waren
Nee, niet alweer vlaai, ging om wat ik vandaag op had als reactie op wat Miss-S posttequote:
Met of zonder hoofddoek?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
wcw had ze ook, maar daar stonden mensen aan álle lychees te voelen of ze rijp waren
het walen mensen van aziatische afkomst, die dlagen meestal geen doekjesquote:
Waarschijnlijk is dat 't grote verschil met Waalre.quote:
huh huhquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
In Waalre zijn we niet zo, daar wonen beschaafde mensen.![]()
In Indonesië en Maleisië welquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
het walen mensen van aziatische afkomst, die dlagen meestal geen doekjes
Ik heb in een refodorp gewoond en zat op de enige openbare school van het dorpquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat 't grote verschil met Waalre.Daar zijn de allochtonen op 1 hand te tellen... ik heb laatst vol verbazing staan kijken toen er een neger door het dorp fietste!
![]()
Even voor de goede orde: ik ben allochtoon(zeker in brabant, maar da's weer een heel ander verhaal)
das tegen het morsenquote:
Ben geen Idoquote:
Jamaar jamaarquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben geen Ido![]()
Die zijn over het algemeen veel mooier en wat fijner gebouwd.![]()
een inboorling van boven de rivierenquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar jamaar
Wat ben je dan wel!
Je foto's zijn zo klein
Ben een halfbloedje... mijn vader komt uit Suriname en is Portugees/Indiaans/Frans van afkomst (jep, die combi's heb je in Suriname). Mijn mama is een stevige Hollandse meid (met wat Duits bloed), waarvan ik mijn bouw hebt geërft.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar jamaar
Wat ben je dan wel!
Je foto's zijn zo klein
Kom inderdaad wel van boven de rivieren... ben geboren (en getogen) in Zoetermeer.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
een inboorling van boven de rivieren
Nog een nepbraboquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kom inderdaad wel van boven de rivieren... ben geboren (en getogen) in Zoetermeer.
Ik dacht wel een mix jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben een halfbloedje... mijn vader komt uit Suriname en is Portugees/Indiaans/Frans van afkomst (jep, die combi's heb je in Suriname). Mijn mama is een stevige Hollandse meid (met wat Duits bloed), waarvan ik mijn bouw hebt geërft.
Ben dus een menging van Nederlands, Portugees, Indiaans, Frans en Duits... en dan krijg je dus een Levitation.![]()
Er wordt trouwens regelmatig aan me gevraagd of ik Marokkaans ben, in Egypte dachten ze dat ik Egyptisch was en in Turkije dachten ze dat ik Turkse was...![]()
Paddepoelquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:31 schreef freecell het volgende:
Hoi
Over de 20 en 30+ oude kaas: die haal ik op de markt of bij de kaasboer in paddepoel, dus ik kan je niet echt vertellen welk merk enzo
Hmmm... de info is dus net zo mager als de kaas zelf.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:31 schreef freecell het volgende:
Hoi
Over de 20 en 30+ oude kaas: die haal ik op de markt of bij de kaasboer in paddepoel, dus ik kan je niet echt vertellen welk merk enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |