Mijn post was toch ook wel belachelijk overdreven knuffelig genoeg om niet heel serieus genomen te worden?quote:
Ben jij nu je PI vergeten?quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb bijna het gevoel dat ik dit topic beter kan verlaten
Waarom dan? Omdat Troel 't op haar heupen heeft? Dat is Troel, gewoon Troel...quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb bijna het gevoel dat ik dit topic beter kan verlaten
Nee, jij doet wel vaker knuffelig op rare momentenquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn post was toch ook wel belachelijk overdreven knuffelig genoeg om niet heel serieus genomen te worden?![]()
Ja, en ik heb nog best veel op mijn heupenquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat Troel 't op haar heupen heeft? Dat is Troel, gewoon Troel...![]()
Die heeft wel vaker van die buien....![]()
Verder zijn we best lief, hoor!![]()
Ook Troel, al geeft ze dat zelf niet graag toe.![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, jij doet wel vaker knuffelig op rare momenten
Ja, dat geeft an sich ook niks, hebben we allemaal wel eens.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat Troel 't op haar heupen heeft? Dat is Troel, gewoon Troel...![]()
Die heeft wel vaker van die buien....![]()
Daar twijfel ik niet aanquote:Verder zijn we best lief, hoor!![]()
Ook Troel, al geeft ze dat zelf niet graag toe.![]()
Bekend probleem... ben er ook zo een. Al denk ik dat de meeste mensen hier dat al wel door hadden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat geeft an sich ook niks, hebben we allemaal wel eens.
Ik heb alleen een psychische conditie die er voor zorgt dat ik me alles 3 keer zwaarder aantrek dan de gemiddelde mens
quote:[..]
Daar twijfel ik niet aan![]()
daarvoor zijn onze armpjes te kort tov onze grote lijvenquote:
Ijoorquote:
weet je hoe zacht we botsenquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
daarvoor zijn onze armpjes te kort tov onze grote lijven
dat dan weer wel jaquote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:14 schreef Rewimo het volgende:
Okee, zat even op Christans pagina te kijken...
Dit was twee jaar geleden ongeveer:
[afbeelding]
En deze is van afgelopen oktober
[afbeelding]
iddquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat is het toch een enorm verschil!
![]()
ja maar ja maar ik heb nog mar 200 euro, en die stoel kost al 150 euro. en met die 200 euro moet ik ut doen tot ik een baan heb. dus dan maar liever een kwantumstoel van 30 euro.quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Deze is juist niet zo enorm groot. Ik had hiervoor ook zo'n groot leren geval, deze is een stuk bescheidener
Zelf gekochtquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
Heb je die taart zelf gemaakt trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |