Gemak dient de menschquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zelf gekochtLaten maken bij de banketbakker
Daag hem niet uitquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:51 schreef Troel het volgende:
Ik las eerst heel wat anders, wat klonk als in je vader drukken, dus ik zag al een man met 100 gebakjes in zijn snoet zitten
quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:56 schreef Troel het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Let niet op de kipfiletjes
Eerste is van juni 2003, tweede van juni 2006, laatste van begin oktober
[mekkermodus]quote:
lekker druk daar op de woensdagmiddag..quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
[mekkermodus]
Ik heb een half uur geleden een vieze mandarijn (AH, geen wonder dat ze in de bonus waren) gegeten en ik heb er nog een, maar ik heb geen trek meer in vieze mandarijn. En ik vind het nog te vroeg voor m'n brood. Vooral omdat ik vanmiddag na mijn werk baantjes wil gaan trekken in de Tongelreep en ik anders dan omval/verzuip van de honger.![]()
[/mekkermodus]
en dat geklets over lekkere workshops in 't Ehv topic maakt 't er ook niet beter op.![]()
ik heb een lekkere peer op en een broodje en een stuk vlaai en een snee krentenmikquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
[mekkermodus]
Ik heb een half uur geleden een vieze mandarijn (AH, geen wonder dat ze in de bonus waren) gegeten en ik heb er nog een, maar ik heb geen trek meer in vieze mandarijn. En ik vind het nog te vroeg voor m'n brood. Vooral omdat ik vanmiddag na mijn werk baantjes wil gaan trekken in de Tongelreep en ik anders dan omval/verzuip van de honger.![]()
[/mekkermodus]
en dat geklets over lekkere workshops in 't Ehv topic maakt 't er ook niet beter op.![]()
Hihi, ik bedacht me opeens dat ik nog lychees in mijn tas heb! Ben dus nu lychees aan het eten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een lekkere peer op en een broodje en een stuk vlaai en een snee krentenmik
Ik heb het helemaal gehad met de mandarijnen voor dit jaarVolgende winter weer. Dag mandarijnen
2 euro voor een KILO?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hihi, ik bedacht me opeens dat ik nog lychees in mijn tas heb! Ben dus nu lychees aan het eten.Erg lekker, al helpt 't voor geen meter tegen de honger.
![]()
![]()
Lychees van de Lidl... E 2,- de kilo en heel erg lekker!!
Ik geloofde het ook eerst niet, ik dacht dat ik het verkeerd las toen er E 0.20 per 100gr stond.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2 euro voor een KILO?
Op de terugweg maar even de fiets voor de LIDL parkeren dus![]()
Je mag helemaal geen krentenbol van Lemmens!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ik fiets er toch langs, dus het is een kleine moeitequote:Op woensdag 10 januari 2007 12:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik geloofde het ook eerst niet, ik dacht dat ik het verkeerd las toen er E 0.20 per 100gr stond.![]()
Ik weet niet of ze ze overal hebben, ik heb ze in Waalre gehaald.
Alsof ik me daar iets van aantrekquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:30 schreef Troel het volgende:
Je mag helemaal geen krentenbol van Lemmens!
Stouterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |