Ik hoor een of ander gesprek over evolutie, maar een nummer kan ik er niet echt in ontdekken...quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:18 schreef Portishead het volgende:
Hey mensen,
ik ben op zoek naar de titel van dit nummer http://www.speedyshare.com/577604623.html
Het is ook een vrij brakke opname en luister niet naar het lamme gebabbel wat er af en toe door heen komt. Anyways het nummer is al vrij oud, en is vooral goed hoorbaar aan t begin en eind..
Ik hoop 1 van jullie een geniale ingeving heeft!!
tnx!
Ik hoor wel een nummer heel zacht op de achtergrond maar ik denk dat niemand je kan helpen, het is zo vaag! Het klinkt een beetje lounge achtig, misschien iets van Groove Armada of Radio Citizen of iets dergelijks?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:18 schreef Portishead het volgende:
Hey mensen,
ik ben op zoek naar de titel van dit nummer http://www.speedyshare.com/577604623.html
Het is ook een vrij brakke opname en luister niet naar het lamme gebabbel wat er af en toe door heen komt. Anyways het nummer is al vrij oud, en is vooral goed hoorbaar aan t begin en eind..
Ik hoop 1 van jullie een geniale ingeving heeft!!
tnx!
Gaz Coombes is uit Supergrass.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:48 schreef xtuned het volgende:
Zojuist op the box in the ali g show.
Aan t einde was een britse zanger van een band te gast welke met hem mee ging zingen.
Hij heet GAZ en een aantal regels van t nr waren.
own me a doctor
own me a doctor
i'm on my way and you wont's come down te me.
welke band was dit (beetje indie britpop van de jaren 90)
S Club 7?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:17 schreef IMWeasel het volgende:
Hallo mensen,
Ik ben op zoek naar een nummer van een groep waarvan ik alleen nog de clip een beetje weet.
Zijn 4 mensen, 2 vrouwen, 2 mannen volgens mij, die in de woestijn staan te dansen op en voor een bus. Nummer is al 10 jaar oud ofzo, en groepnaam zit een cijfer in, iets zoals Twenty 4 Seven, iig een 2 of een 4. Weet dat het vrij vaag is, maar iemand een id?
"Please" mist nogquote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:54 schreef jerver73 het volgende:
de titel heb je al
Ik denk dat je mp3 versleten is, het nummer staat me niet bij als "schor" o.i.d.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:31 schreef pberends het volgende:
Ik zoek geen nummer, maar had een vraag over een nummer:
Ferdy Lancee - Als Ze Lacht (Dan Lacht Ze Echt)
Is dit liedje van zichzelf al "schor" of is de mp3 die ik hiervan heb gewoon van klotekwaliteit?
Zie je mailquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:10 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik denk dat je mp3 versleten is, het nummer staat me niet bij als "schor" o.i.d.
Gokje:quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:48 schreef Dokay het volgende:
Ik weet dat het een beetje omslachtig is.. maar ik heb nooit de tekst goed kunnen verstaan, omdat ik alleen radio op werk luister. Het is een jaren '80 nummer en ik geloof van een Nederlandse band, veel synthesizer muziek, en ergens aan het einde een kerel die ff heel hoog gaat zingen / gillenen daarna een synthesizer outro.. het zal vast wel niet kloppen maar ik meen iets van "nee niet kort, nee niet lang" in het refrein gehoord te hebben.. heeft iemand in godsnaam een idee welk nummer dit zou kunnen zijn?
welk deel van jaren '80 snap je niet?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Gokje:
Luie Hond - Nummertje
Kan toch heel erg jaren 80 klinken....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
welk deel van jaren '80 snap je niet?
Ik gok op Klein Orkest - Laat mij maar alleen
Thanx!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:54 schreef jerver73 het volgende:
Splodgenessabounds, de titel heb je al
Nog zes posts en dit topic zit volquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:45 schreef SignOff het volgende:
tvp
Dan wel het 200e topic hequote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Thanx!
[..]
Nog zes posts en dit topic zit vol![]()
Misschien staat hier iets... [IMDb]quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:12 schreef AbeSapien het volgende:
Ik zoek het nummer, uit de film Walk the Line, waar JR Cash en June Carter samen zingen. Helaas ben ik het geheel kwijt, maar toch weet ik dat het een lekker nummertje was.
Iemand die het weet?
Gevonden!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien staat hier iets... [IMDb]
Okequote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:32 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Gevonden!
Het nummer heet Jackson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |