quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:01 schreef VoreG het volgende:
wie is ole?!
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]weet je dat niet? Stel je dan volgende keer eens even netjes voor!
Dat draaien we om, zij moet zich voorstellen aan mij!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]weet je dat niet? Stel je dan volgende keer eens even netjes voor!
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:07 schreef Ole het volgende:
[..]goed zo
bedje weer frips en fruitig schoon enzo!!
Later!!!![]()
![]()
![]()
Boe!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:19 schreef VoreG het volgende:
ik voel mij zo verdomd alleeeeeen
Boe!!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:19 schreef VoreG het volgende:
ik voel mij zo verdomd alleeeeeen
Hoi VoreG, Ik ben Ole!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat draaien we om, zij moet zich voorstellen aan mij!
eeehh.. had in tussentijd mijn bed schoon opgemaakt, en merkte ineens veel water bij mijn tuindeurquote:Op dinsdag 9 januari 2007 03:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je staat met je rug naar hem toe
Maar als jij om 8 uur op moet, wat doe je hier dan nog
* golfer duikt vervolgens weer achter Bluezz aan.quote:
Wat doe je nu dan ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 05:51 schreef VoreG het volgende:
ik geloof niet dat ik die ga openen op m'n werk
Ik zie hem nietquote:
traditiegetrouw ben ik altijd vrij de maandag na de kerstvakantiequote:
Stevig windje inderdaad, zelf schuimkopjes op de Sloterplas. Fietsen ging erg snel, zal vanmiddag wel anders zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:40 schreef DIGGER het volgende:
Lekker windje hier onderweg, voelde je goed ondanks 1345 kilo blik om me heen.
Maar geen file gelukkig
Mijn fietsen ging juist uiterst langzaam, vanmiddag hoef ik maar 1x te trappen en ik ben thuis.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:46 schreef Againzender het volgende:
Goedemorgen
[..]
Stevig windje inderdaad, zelf schuimkopjes op de Sloterplas. Fietsen ging erg snel, zal vanmiddag wel anders zijn
Zit er ook een snelheidsbegrenzer opquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:18 schreef appelsientje het volgende:ik heb een nieuwe auto
Renault Megana... echt een super luxe autoleren bekleding, klimaat control enz enz
Hehe dat zou misschien wel handig zijn voor mij...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zit er ook een snelheidsbegrenzer op
die geeft ook aan als je te hard rijd, niet verkeerd voor jou dusquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hehe dat zou misschien wel handig zijn voor mij...
Kom er ook net achter dat er navigatie op zit
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die geeft ook aan als je te hard rijd, niet verkeerd voor jou dus
ook wel handig om te weten ja, het type brandstofquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kom er ook achter dat er een kaart van Europa in zit.. en hij rijdt LPG..
Ja anders sta je raar te kijkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ook wel handig om te weten ja, het type brandstof
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:25 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb niks met auto's. Ben blij als de mijne het gewoon altijd doet. Mn zus is idolaat van auto's en weet er alles van. Geen idee waar ze dat vandaan haalt, maar ok.
Heb je er ook zelfs iets in te zeggen gehad, of kom je verder overal achteraf achterquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:18 schreef appelsientje het volgende:ik heb een nieuwe auto
Renault Megana... echt een super luxe autoleren bekleding, klimaat control enz enz
Hehe dit is een tijdelijk lease auto (hij's over) en ik had eerste een Nissan Micra... dus tja.. een Megane is altijd een verbetering..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heb je er ook zelfs iets in te zeggen gehad, of kom je verder overal achteraf achter
dat hoor ik graag van vrouwenquote:
oja, volgens mij was er masale vraag naar een foto van je zusquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:25 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb niks met auto's. Ben blij als de mijne het gewoon altijd doet. Mn zus is idolaat van auto's en weet er alles van. Geen idee waar ze dat vandaan haalt, maar ok.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ook wel handig om te weten ja, het type brandstof
megane bedoel je trouwens neem ik aan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:18 schreef appelsientje het volgende:ik heb een nieuwe auto
Euh jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
megane bedoel je trouwens neem ik aan?
Volgens mij leken ze niet op elkaarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:16 schreef rubbereend het volgende:
lekker wagentje Sientje
[..]
oja, volgens mij was er masale vraag naar een foto van je zus
Kloptquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgens mij leken ze niet op elkaar
Tja geen idee eigenlijk...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:45 schreef rubbereend het volgende:
hoe ziet ze er dan wel uit?
Staat ze op je hyves Clau?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:45 schreef rubbereend het volgende:
hoe ziet ze er dan wel uit?
De storm raast al sinds vannacht om ons huisquote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:40 schreef DIGGER het volgende:
Lekker windje hier onderweg, voelde je goed ondanks 1345 kilo blik om me heen.
donderdag moet het echt gaan stormenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De storm raast al sinds vannacht om ons huis
Oh ja, wanneer ik in Utreg op mijn werk zitquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:43 schreef Againzender het volgende:
donderdag moet het echt gaan stormen
Nietusquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:24 schreef Bluezz het volgende:
Clauwsels zussie lijkt best wel wat op haar heur
(vind ik)
Geen idee hoe het dit weekeinde wordt.... kan nog alle kanten op.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, wanneer ik in Utreg op mijn werk zit
Zit het er in het weekend nog in? Dan wil ik naar het strand, stormfoto's maken.
ik wil best even scheidsrechter spelen hier!quote:
Kijk maar op me hyves dan schat. Meer info bij Gollemquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wil best even scheidsrechter spelen hier!
kaartje voor Arie en Sylvesterquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke kaarten heb je bij je dan, klaver, schoppen en die dingen?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kijk maar op me hyves dan schat. Meer info bij Gollem
quote:
Kijk, dat vin ik nou ook. Zussen ok, maar tweeling, nee. Maar is lekker wel zooooquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:17 schreef rubbereend het volgende:
Eend gaat oordelen:
Je kan vaagjs zien dat ze zussen zijn maar echt lijken doen ze niet op elkaar. Dit afgaande op die ene foto op de boulevard by night!
en ze heeft ook van die toffe vriendenquote:
wiskunde A of B?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:36 schreef borisz het volgende:
MIddageerste schooldag zit er weer op. sommige tentamen uitslagen zijn ook bekend
4,8 wiskunde![]()
5.8 engelse brief
6.5 eco
Hartstikke handig voor je sociale contacten johquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:35 schreef sjimz het volgende:
Hyves! Daar doe ik ook nog aan
Lang niet meer gekeken
quote:
Alsof ik die hebquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hartstikke handig voor je sociale contacten joh
leuke vriendinnen jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
en ze heeft ook van die toffe vrienden
Ik ga maar eens naar huis, ik werk daar wel verder
Dat is de enige juiste reactie.quote:
inderdaad, ik word er een beetje stil vanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Iedereen btw al http://frontpage.fok.nl/column/4920/1 gelezen? Griezelig goed.
Nu wel...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Iedereen btw al http://frontpage.fok.nl/column/4920/1 gelezen? Griezelig goed.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nu wel...
Ik ga maar eens sportief doen zo. Proberen dan. Denk aan mij, need it, denk ik
Ja en? Het komt toch wel vaker voor dat een relatie op de klippen loopt, doordat een van de twee iemand anders tegenkomt die leuker is. .quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:24 schreef clauwheee het volgende:
Whehe, ik ga met een ex-collegaatje. Zo eentje van het profiel niet vrijgezel
op hyvesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar is die foto van je zus?
Ga je op hyves kijkenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja maar welke moet ik hebben![]()
blikjesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:00 schreef borisz het volgende:
voor iedereen die Palm lekker bier vind het is in de aanbieding bij de Dekamarkt2 blikken(0,5l) halen 1 betalen
en speciaal voor Gollem is een krat Hertog Jan in de aanbieding bij de AH![]()
Nou als het gaat om relaties wel. Je weet het nooit. Ook de beste relaties kunnen op de klippen lopen , hoe erg dat ook kan zijn. Maar dat is helaas nu eenmaal zo.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:34 schreef clauwheee het volgende:
Bos is van de opvatting alles kan stuk? Haha.
Nu ga ik echt (uitstelgedrag)
Doe mij eens een PM eendquote:
Okee, ik zat al te zoeken vandaag. Ik moet dus nog even wachten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:57 schreef pascalheister het volgende:
Oja Bossie, morgen gaat je dvd op de post
Clau is zeker de knapstequote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Doe mij eens een PM eend
Ik wil nu ook oordelen
Clau is zeker de knapste van de 2
Maar dat geldt voor bijna iedereen uit maart 1981quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar dat geldt voor bijna iedereen uit maart
Laten we het wel leuk houden zegquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar dat geldt voor bijna iedereen uit maart 1981![]()
Prima, morgen maar ff naar AH ipv de Jumboquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:00 schreef borisz het volgende:
en speciaal voor Gollem is een krat Hertog Jan in de aanbieding bij de AH![]()
zal je vriendin leuk vindenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:27 schreef appelsientje het volgende:
Bedankt rubber![]()
Nu ga ik maar eens iets nuttigs doen...
In bad
Preciesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar dat geldt voor bijna iedereen uit maart
quote:
Komt vanavond toch op tv?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:43 schreef VoreG het volgende:
Holleeder had geen toestemming voor dat interview.
Komt een kale dikke vent a.k.a. Van den Heuvel het gebouw binnen met geluidsman, cameraman, producer
"mag ik Holleeder spreken?"
"ja natuurlijk waarom niet!"
En dan komen ze er nu pas achter dat hij dat interview heeft gegeven, lekker zo'n exta beveiligde inrichting
was dat zo gegaan, was toch een telefonisch interview?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:43 schreef VoreG het volgende:
Holleeder had geen toestemming voor dat interview.
Komt een kale dikke vent a.k.a. Van den Heuvel het gebouw binnen met geluidsman, cameraman, producer
"mag ik Holleeder spreken?"
"ja natuurlijk waarom niet!"
En dan komen ze er nu pas achter dat hij dat interview heeft gegeven, lekker zo'n exta beveiligde inrichting
Weinig man!quote:
Nieteens via msn...quote:
Ik heb de mijne verwijderd. Ik had er ook ongeveer 7quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:11 schreef VoreG het volgende:
Ik maar 7 vrienden op hyves. Wat een ramp!
Zolang je niet van die @!^%!$!mailtjes krijgt met "MELD JE NU AAN VOOR HYVES" niet. Indien je die wel krijgt aanmelden en je bent er vanaf, verder nooit meer naar omkijken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef golfer het volgende:
Ik heb geen Hyves.
Ik hoor er dus tegenwoordig niet meer bij?![]()
nee, een hyves is overbodig. Ik heb er ook geen, dus je verkeerd in goed gezelschapquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef golfer het volgende:
Ik heb geen Hyves.
Dat niet, maar de doelgroep van Hyves bestaat niet uit 50+ers, met alle respectquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef golfer het volgende:
Ik heb geen Hyves.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat niet, maar de doelgroep van Hyves bestaat niet uit 50+ers, met alle respect
Dat was helemaal niet als grap bedoeld, maar een serieuze constatering.quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb de mijne verwijderd. Ik had er ook ongeveer 7
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:13 schreef golfer het volgende:
Ik heb geen Hyves.
Weet ik, maar je serieuze benadering maakt t wel leuk...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet als grap bedoeld, maar een serieuze constatering.
OKeequote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:49 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Weet ik, maar je serieuze benadering maakt t wel leuk...
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:49 schreef VoreG het volgende:
o ja! Ik bedenk me net dat ik over 40 minuten moet trainen.
Het uittenue van het nederlandselftalquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:57 schreef RayMania het volgende:
Je traint toch wel in een roze polo hè.
Ga je die bal ook zelf halen.
Ik heb jou ook in mijn lijstje. Jij bent cool!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]* Bjoro heeft wel Hyves
Ik ben gewoon vet cool en modern of hip![]()
Laten we een Hools-hyve starten!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]* Bjoro heeft wel Hyves
Nee, je zorgt voor Bjoriagra spam met je hyves wat gekoppeld is aan je msn adresquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:45 schreef Bjoro het volgende:* Bjoro heeft wel Hyves
Dat duurt dan lang. Hoelang geleden heb je dat dan al niet besteldquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het uittenue van het nederlandselftal
M'n palermo shirt is nog niet binnen
jij hebt al je leerlingen in je Hyvesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb jou ook in mijn lijstje. Jij bent cool!
pff...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Laten we een Hools-hyve starten!
Ik durf te voorspellen wie zich er als een van de eerste bij aansluit.quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik durf te voorspellen wie zich er als een van de eerste bij aansluit.
Nee, die hebben nog geen Hyves hoor. Pas als ze in de brugklas zitten maken ze een Sugababes / Sugadudes aan en dan als ze naar het vervolgonderwijs gaan een Hyves. Dus over een jaar of tien zit ik gebakken, dan groeit mijn bestand jaarlijks met 15 ofzo.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:22 schreef borisz het volgende:
[..]
jij hebt al je leerlingen in je Hyves![]()
![]()
nee hoor, dat is geen spam...dat verkoop ik gewoon en dacht dat Golfert interesse zou hebbenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, je zorgt voor Bjoriagra spam met je hyves wat gekoppeld is aan je msn adres![]()
Miss Hools zelf natuurlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik durf te voorspellen wie zich er als een van de eerste bij aansluit.
Je hebt mij ook, maar dat is eerder oncoolquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:28 schreef methodmich het volgende:
* methodmich heeft zelfs Femke Halsema in zijn lijstje.
En Edgar Marcelino!
Is dat cool of is dat cool?
Niet zo bescheiden!!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:30 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Je hebt mij ook, maar dat is eerder oncool![]()
maar vast géén één lekker wijfquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:28 schreef methodmich het volgende:
* methodmich heeft zelfs Femke Halsema in zijn lijstje.
En Edgar Marcelino!
Is dat cool of is dat cool?
Clauwheee staat er als het goed is bijquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:40 schreef borisz het volgende:
[..]
omdat je zo lief vraagt, tap er maar ook 1tje voor mij![]()
Ja als je me niet ziet... ik maar zwaaien en obscene gebaren maken...quote:
Mijn bril was beslagen door de enorme druktequote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:41 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ja als je me niet ziet... ik maar zwaaien en obscene gebaren maken...
Als Golfer wel hyves heeft, dan ben ik echt de enige zonderquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:39 schreef clauwheee het volgende:
Back van sportschool! Ging best goed
Golfer, hoezo heb jij geen hyves??? Echt wel!
Dank je!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:41 schreef borisz het volgende:
hee Agent er is weer poker vanavond met de Nederlanders![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als Golfer wel hyves heeft, dan ben ik echt de enige zonder![]()
lief bedoelt natuurlijk, maar ik bedoel natuurlijk (voor ons) onbekend en lekkerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:34 schreef Bos81 het volgende:
Clauwheee staat er als het goed is bij
Ik heb er wel een paar gezien, maar ja met 102 vrienden...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lief bedoelt natuurlijk, maar ik bedoel natuurlijk (voor ons) onbekend en lekker
I think you are not the only one.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:46 schreef clauwheee het volgende:http://golfer1.hyves.nl/#
En en en en en en kijk eens wie zijn enige vriendinnetje is![]()
![]()
![]()
ontkenningsfase!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Weet je dat ik me niet eens kan herinneren dat ooit aangemaakt te hebben?
Bluezz helpt me net herinneren dat zij die pagina ooit eens als geintje, samen met mij?, heeft aangemaakt.quote:
Saomu dèn joggiequote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef Eilanden het volgende:
Erg verstandig.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz helpt me net herinneren dat zij die pagina ooit eens als geintje, samen met mij?, heeft aangemaakt.
Heb er verder iig nooit iets mee gedaan.
ik ook hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Heb je 5.1? Ik heb het nooit echt voluit kunnen testenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:03 schreef pascalheister het volgende:
de nieuwe geluidsset staat wat een geluid![]()
kan de sub nog niet echt testen want me ouders hebben bezoek![]()
Tot Haifsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:02 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro gaat de tent verlaten
welterusten voor een ieder
I lof Waifs on the Haifs....en nu ben ik echt plaituhquote:
ja leuk setjes voor de pcquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je 5.1? Ik heb het nooit echt voluit kunnen testen
Na de crash van mijn vorige PC, heb ik de subwoofer wel kunnen aansluiten op mijn nieuwe pc, met prachtig geluid wat nog maar uit 2 boxjes komt
Ik gebruik eigenlijk altijd FFquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:25 schreef dndiek het volgende:
Is er iemand wel blij is met IE7?
Tuste!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar een keer vroeg (proberen te).
Tot morgen![]()
Het is wennen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:25 schreef dndiek het volgende:
nee FF natuurlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:25 schreef dndiek het volgende:
Dat zal het inderdaad zijnquote:
Laat Danny het maar niet horen, anders bant 'ie jequote:
geef eens een linkje, dan ga ik FF installeren op mijn laptop....quote:
klik!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
geef eens een linkje, dan ga ik FF installeren op mijn laptop....
vergelijkend warenonderzoek
Ach, met Kerst ben je weer vrij.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laat Danny het maar niet horen, anders bant 'ie je.
Naar dat uitslapen kan je dus wel fluiten!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Subtiel.
Krijg ik net te horen dat er zaterdag gefloten moet worden bij de C, daar gaat m'n plan om uit te slapen dus weer.
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:39 schreef Suijk het volgende:
Drink je tegenwoordig al alcohol, LG?
vrouw ligt in bed, ik ben aan het werk, what's new?quote:
dank jequote:
ik wacht tot het weer op TV komt, dan wordt het nog enigszins gereguleerd, want het is zeker een verslavende serie!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:44 schreef RayMania het volgende:
22:45. Nog genoeg tijd voor twee afleveringen Lost.
Hoezo verslaafd.
Sjonge! Doe je goed hoor. Volgens mij gooi ik met de foute pijlen ofzo, te zwaar (22 gram), want alles komt onder de triple 20. Heb jij allerlei soorten getest, in een dartshop bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb vanmiddag eens wat nieuwe dartbenodigdheden gehaald, er waren wat shafts (die tussendeeltjes) kapot gegaan deze week. Verder heb ik gelijk twee nieuwe flight trio's gekocht. Het heeft al tot succes geleid, vandaag in een half uur tijd drie 140'ers. Wat een verschil met de flights die ik er eerder op had zitten, die bleken dus echt op te zijn. Ik heb wat meer hoop voor zaterdag nu omdat ik op een hoger niveau sta te gooien.
Slechte gedachte zo voor de wedstrijdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat ik het zaterdag nog af ga leggen,
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:44 schreef RayMania het volgende:
Hoezo verslaafd.
Ik ken het Reequote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:44 schreef RayMania het volgende:
Hoezo verslaafd.
MIetje, ik gooi met de 4kg pijlenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, ik gooi al jaren met twee sets pijlen van 23 gram.
Daar is m'n blouzjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind ze heel handig die wat zwaardere pijltjes
[afbeelding]
Deze zeker?quote:
Godver gaan die ook weer verderquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij zijn net begonnen met 24 season6 (waarvan gisteren ep. 1 in de USA is uitgezonden).
Blijken al 4 delen van te 'vinden' zijn.
Heb die maar alvast even binnengehaald.
En Lost staat bij ons vanaf 7 februari weer op de agenda, als ze in de USA weer verder gaan.
Ik heb de groene band inderdaad!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze zeker?
Waar is trouwens dit keer je vergiet gebleven?
[afbeelding]
PB begint al weer 22-1, nog maar 13 dagen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
Godver gaan die ook weer verder, goed dat je het zegt. Over 3 weken Prison Break weer en High Stakes Poker begint ook bijna weer. Wordt weer flink downloaden
.
Weet ik, maar dat is een compilatiequote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
PB begint al weer 22-1, nog maar 13 dagen.
Ik heb het over de USA-uitzendingen van season 6, die zijn gisteren daar begonnen en daarvan zijn als je goed zoekt alweer 4 episodes te vinden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:25 schreef SCH het volgende:
De nieuwe 24 begint zaterdag toch?
Ja weet ik, een collega van mij lult nergens anders over.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het over de USA-uitzendingen van season 6, die zijn gisteren daar begonnen en daarvan zijn als je goed zoekt alweer 4 episodes te vinden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |