Nu moet je eigenlijk ook de topictitel zelf aanpassen in: "Wat zijn jouw kortste vluchten?"quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:19 schreef Fogel het volgende:
Nu ik de grens heb aangepast naar 400km, komen er naast de in de OP genoemde stukken het volgende er nog bij:
Oslo-Bergen 326 km (enkele keren gedaan, allemaal op dezelfde dag heen en week gevlogen - kan je niet tegen autorijden)
Oslo-Stavanger 342 km (directe vlucht naar Amsterdam ging niet door en ben via Stavanger omgeboekt)
Oslo-Haugesund 344 km (wegens werk in Haugesund)
Oslo-Trondheim 364 km (wegens werk, sollicitatie en koop van huis. Vaak op dezelfde dag heen en weer - met de auto ben je stukken langer onderweg)
Amsterdam-Frankfurt 366 km (wegens werk, van Oslo via Amsterdam naar Frankfurt omdat de SAS aan het staken was - normaal vlieg ik rechtstreeks)
Oslo-Kristiansund 368 km (schoonouders wonen daar in de buurt - ik vlieg liever 50 minuten dan dat ik 6 uur in de auto zit)
Amsterdam-London 371 km (boot is me te traag)
Goed punt, maar daar hebben we de hulp van een moderator voor nodigquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:33 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Nu moet je eigenlijk ook de topictitel zelf aanpassen in: "Wat zijn jouw kortste vluchten?" [afbeelding]
Ja, het is er schitterend, zowel boven als onder water. Wij hebben er verschillende eilanden bezocht (een heleboel korte vluchtjes* en lange boottochten) en de rest staat ook absoluut nog op het programma!! Met name de minder bewoonde gedeeltes...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:49 schreef Eggos het volgende: Ik was in dec 2004 aan het rondtrekken door nieuw zeeland, zijn toen half januari 2005 naar Tahiti gevlogen om een weekje op Moorea bij te komen op het strand! ben dus alleen op Moorea geweest! echt de moeite waard dat Moorea, zo ontzetend mooi! vooral dat snorkelen / duiken! Welk hotel heb jij gezeten? ik heb op Moorea in Les Tipaniers gezeten! van die o zo mooie strandbungalows waren dat!!!
Helaas laat m'n budget me in de steek, anders zou ik zo weer terug gaan!!
Jee! 't Is al voor mekaar!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:38 schreef Fogel het volgende:Goed punt, maar daar hebben we de hulp van een moderator voor nodig
Van waar naar Valkenburg en met welk vliegtuigtype en waarom juist met het vliegtuig?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:39 schreef cheukert het volgende:
Ik pwn nog steeds iedereen in dit topic
Leuk eigenlijk, met fotootjes! Ik heb er ook maar een paar opgezocht:quote:Op maandag 8 januari 2007 23:21 schreef Bora-Bora het volgende:
't Was even zoeken welke afstand nu precies de allerkortste was, maar ik geloof dat ik eruit ben:
Papeete (PPT) - Moorea (MOZ) = 18km... [afbeelding]
Gaaf vliegveldje! Ik heb er een plaatje van gevonden op sabatourism.com.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:12 schreef Jaguarized het volgende:
Mijn kortste vlucht was een vlucht van 45 kilometer van Sint Maarten naar Saba waar zich de kortste commerciële landingsbaan ter wereld bevindt. Boot was geen optie, dat duurde te lang.
Sint Maarten (SXM) - Saba (SAB): 45 kilometer
[afbeelding]
Ja ik kan ook wel de talloze korte vluchtjes die ik in een zweefvliegtuig heb gemaakt vermeldenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:39 schreef cheukert het volgende:
Ik pwn nog steeds iedereen in dit topic
Jij pwned helemaal niemand.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:39 schreef cheukert het volgende:
Ik pwn nog steeds iedereen in dit topic
ah tiefusquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:29 schreef SeLang het volgende:
[..]
Jij pwned helemaal niemand.
Ik heb weleens een zweefvlieg vlucht gemaakt waarbij de lier brak. Toen was ik na ca 15 seconden alweer geland. Maar dat soort dingen (lokaal een beetje rondvliegen) telt niet mee vind ik.
45.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:57 schreef italiaan1987 het volgende:
schiphol - rotterdam
ik denk hemelsbreed 50 km?
overigens ging die daarna door naar turkije
Op Schiphol heb ik eens een F27 zien landen vlák achter een 747. De F27 kwam zo ongeveer als een herfstblad naar beneden tuimelen in de turbulentie van de 747... Had je daar geen last van?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:55 schreef SeLang het volgende:
Ik heb weleens een vlucht gemaakt van heathrow naar Eindhoven in zo'n heel klein vliegtuigje (ca 10 mensen). Het leuke was dat we tijdens het taxien achter een concorde zaten, dus eerst die concorde omhoog en ca 30 seconden later dat piepkleine vliegtuigje waar ik in zat er achteraan
Na 30 sec zijn de ergste tipwervels wel weg, maar vlak achter een ander vliegtuig vliegen is niet echt een goed idee, omdat je dan bijna al je lift kan verliezen. Zeker bij het landen is het gevaarlijker dan bij het opstijgen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:54 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Op Schiphol heb ik eens een F27 zien landen vlák achter een 747. De F27 kwam zo ongeveer als een herfstblad naar beneden tuimelen in de turbulentie van de 747... Had je daar geen last van?
Zie OP. Boven de 400 km mag je niet meer meedoen!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:24 schreef Sport_Life het volgende:
Amsterdam -> Nice (france) 1200 km ong.
Amsterdam -> Milaan (It) ook iets van 1000 km...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |