Klopt, dat was de "grap" waarover gesproken werd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:49 schreef Otmed het volgende:
Misschien dat hij zei "tijd om een horloge te kopen" ofzo? Dat was ook een vreselijk slechte "grap".
Nou daar zit al een flinke baard aan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klopt, dat was de "grap" waarover gesproken werd.![]()
Die DVD handelquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:12 schreef pberends het volgende:
Who the fuck sponsert GTST dat ze het hele script onrealistisch maken![]()
?
Erg opvallend weer inderdaad, ik begin er bijna van te kotsen... waarom moet alles zo opvallend?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:19 schreef bar_rel het volgende:
Ik vond die zak doritos wel mooi in die tas liggen!
En Yakult, en ook nog zon dubbel pasta/ pindakaas tubetjequote:Op donderdag 11 januari 2007 20:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Erg opvallend weer inderdaad, ik begin er bijna van te kotsen... waarom moet alles zo opvallend?
Pindakaas uit een tubequote:Op donderdag 11 januari 2007 20:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
En Yakult, en ook nog zon dubbel pasta/ pindakaas tubetje!
Fred en Edquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja dat gebeuren, weet niet hoe dat heet!
Ze proberen dus producten te "normaliseren".quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:27 schreef warezguy05 het volgende:
1,5 jr terug aten ze ook dagelijks pasta & jam uit de tube
Oh ja, iets met voorbehoedsmiddelen en geloof enzoquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Sjors + Bing die naar boven gaan!
Dat klokje voorafquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:32 schreef Frey het volgende:
Ik word gek van die dancing on ice dingen.
Ik ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:32 schreef Frey het volgende:
Ik word gek van die dancing on ice dingen.
De bewoners van 'De Zwaluw'.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:33 schreef pberends het volgende:
Wie kijkt die ijsbagger nou...
quote:
Ik wil net zeggen: waarom hebben ze die baby niet dood laten gaan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze kunnen trouwens beter GTST banners tijdens DOA uitzenden, want de kijkcijfers van GTST zijn sinds december dramatisch gekelderd.
Vanaf het begin van de aflevering hadden ze links bovenaan in beeld een tellertje moeten laten lopen met de tijd totdat Lieve van het dak afglijdt (het is immers hartje winter)... desnoods met kunstschaatsen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:05 schreef pberends het volgende:
Ik wil net zeggen: waarom hebben ze die baby niet dood laten gaan?
Eerst moet nog uitkomen dat Ludo de vader van Valentijn is.quote:Ze willen ons toch niet gaan vertellen dat die baby een kijkcijfer hit is geweest de afgelopen weken?
Van deze baby of de echte Valentijn?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:34 schreef Iwan1976 het volgende:
Eerst moet nog uitkomen dat Ludo de vader van Valentijn is.
Eerst blijkt dat Valentijn door Lieve Alexandra verwisseld is. Daarna blijkt uit een DNA test dat niet Nick maar Ludo de vader is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:39 schreef Otmed het volgende:
Van deze baby of de echte Valentijn?
En dat Alexandra de moeder isquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Eerst blijkt dat Valentijn door Lieve Alexandra verwisseld is. Daarna blijkt uit een DNA test dat niet Nick maar Ludo de vader is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |