Hee racistje!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:35 schreef TrenTs het volgende:
Gaan ze die roetmop ook bergafwaarts duwen?
Goh, meen je dat? Dat zeg ik al jaren!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Lekker ding toch wel, die Jack.
En in pak!! ik heb je toen op die B&A foto zien staan met Frey ik had eerst zo iets van eeuh Bartolhoven een donker iemand ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hee racistje!![]()
* Heer_van_Bartolhoven is van hindoestaanse afkomst dus ook donker, kom maar op![]()
![]()
Ja dankbaarheid is een vreemd begrip voor zequote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik vond het zo stom toen Charlie tegen Jack zei: 'Wat doe jij hier eigenlijk nog?'
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik vond het zo stom toen Charlie tegen Jack zei: 'Wat doe jij hier eigenlijk nog?'
Kap je met janken als ik zeg dat mn vriendin dat ook is?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hee racistje!![]()
* Heer_van_Bartolhoven is van hindoestaanse afkomst dus ook donker, kom maar op![]()
![]()
Morgen als de baby dood is, Ludo tegen Charlie:quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Mijn favoriete kledingstukquote:
Ja ik heb het er haast nooit over, ik vind niet echt dat het uit moet maken anders had ik het wel in mijn profiel gezetquote:ik heb je toen op die B&A foto zien staan met Frey ik had eerst zo iets van eeuh Bartolhoven een donker iemand ?![]()
De brutaliteit!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:41 schreef TrenTs het volgende:
Kap je met janken
Dan denk ik dat je nog steeds een racist zou kunnen zijnquote:als ik zeg dat mn vriendin dat ook is?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De brutaliteit!
[..]
Dan denk ik dat je nog steeds een racist zou kunnen zijn![]()
![]()
Als het je niet uitmaakt, hou dan stil.quote:Ja ik heb het er haast nooit over, ik vind niet echt dat het uit moet maken anders had ik het wel in mijn profiel gezet
B&A?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:48 schreef nWo4Life het volgende:
Wel melig dat Heer_van_Bartolhoven, Frey en ik (toen als De_Maestro) altijd in de B&A topics deden posten, tijdens de hoogtijdagen, enkele jaren terug. Ik zoek nog steeds naar paralellen tussen GTST en B&A. Misschien dat ik daarom zo voor slechteriken ben. De Baron vs Ludo. Let's get it on!
Ludo is inderdaad bijna net zo vaak 'uitgeschakeld' als die baronquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:48 schreef nWo4Life het volgende:
Wel melig dat Heer_van_Bartolhoven, Frey en ik (toen als De_Maestro) altijd in de B&A topics deden posten, tijdens de hoogtijdagen, enkele jaren terug. Ik zoek nog steeds naar paralellen tussen GTST en B&A. Misschien dat ik daarom zo voor slechteriken ben. De Baron vs Ludo. Let's get it on!
Het maakt over het algemeen niet uit, nu kwam het me even wel goed uit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:49 schreef TrenTs het volgende:
Als het je niet uitmaakt, hou dan stil.
Bassie & Adriaanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:49 schreef TrenTs het volgende:
B&A?
Niet op Fok, en dat aparte forum gaat ook niet zo hard meer en gaat ook niet meer over B&Aquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Bassie & Adriaan.Zijn er nog actieve B&A topics?
Ja dat vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Om maar weer eens ontopic te gaan, is Sjors nou eigenlijk nog een vriendin van Charlie?
Het is maanden geleden dat die 2 een scene hebben gehad samen![]()
ach ja de baron, dat vond ik vroeger altijd zo'n sjieke man.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ludo is inderdaad bijna net zo vaak 'uitgeschakeld' als die baron![]()
Natuurlijk leeft hij nog. Paul van Gorcum is altijd welkom in GTSTquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:18 schreef digispeed het volgende:
[..]
ach ja de baron, dat vond ik vroeger altijd zo'n sjieke man.
geweldige vent. leeft die man nog ! wellicht kan hij in gtst nog een kleine slechte rol spelen.
Ja dat is Paul van Gorcum, ook bekend als Zazu van de Lion King (nederlandse versie en Gargamel van de smurfen)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:18 schreef digispeed het volgende:
[..]
ach ja de baron, dat vond ik vroeger altijd zo'n sjieke man.
geweldige vent. leeft die man nog ! wellicht kan hij in gtst nog een kleine slechte rol spelen.
Niets meer dus als ze meteen weer loopt te zoenen met Jack.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Anita had het ook over bevliegingen, 'Ik ben geen 16 meer', lol dat herkende ik.En wat ziet ze nou in Dennis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |