abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45156435

hier verder
pi_45156493
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:19 schreef Markeerstift het volgende:
Is dat kind eindelijk terug heeft het een dodelijke ziekte
Dezelfde ziekte als Ludo destijds... zou hij dan toch de vader zijn?
pi_45156668
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:47 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Dezelfde ziekte als Ludo destijds... zou hij dan toch de vader zijn?

Hij blijft leuk .
  maandag 8 januari 2007 @ 20:54:06 #5
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_45156844
tvp
  maandag 8 januari 2007 @ 20:57:02 #6
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_45156982
tvp
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_45158098
Ik hoopte dat Lieve van het dak zou springen, zijn we daar ook weer vanaf, helaas gebeurde dat niet.
Verder: de soap begint weer in te zakken. Straks stop ik weer met kijken denk ik.
pi_45158776
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:19 schreef vencodark het volgende:
Ik hoopte dat Lieve van het dak zou springen, zijn we daar ook weer vanaf, helaas gebeurde dat niet.
Ik vind het ook jammer
quote:
Verder: de soap begint weer in te zakken. Straks stop ik weer met kijken denk ik.
Inderdaad, zoals ik het nu begrijp houdt Lidwien het voor gezien?
Weer een gemiste kans, die lijn hadden ze veel spannender kunnen maken, afpers-affaires heeft de soap groot gemaakt, denk aan de chantagepraktijken van de grote 5 (nogmaals Ludo, Martine, Frits, Herman en Onno P.).
Ik snap de makers echt niet hoor
Een heer met stijl
pi_45158995
De hele structuur en personages opbouw en vertakingen is nu ook gewoon fout.
Alles loopt uit bij een moeder figuur die of gaat zeiken (Barbara) bij andere personages om alles weer glad te krijgen als er een probleem is of iemand die het personage in nood een flink som geld toe drukt. En voor de Ludo fan's ik vind Ludo ook gigantisch ingekakt ik verlang stiekem zelfs weer dat hij weer een strijd krijgt met iemand buiten de Meerdijkse vrienden kringen dan is er ook niet dat gezeik van Janine dat ze al haar vriendjes kwijtraakt door Ludo.

Verder was Nick ook beter alleen in een landhuis.
Zinds die samen met Ludo in huis woont is het een soort schoothondje geworden.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_45159198
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:36 schreef Canisfire het volgende:
Alles loopt uit bij een moeder figuur die of gaat zeiken (Barbara) bij andere personages om alles weer glad te krijgen als er een probleem is of iemand die het personage in nood een flink som geld toe drukt. En voor de Ludo fan's ik vind Ludo ook gigantisch ingekakt ik verlang stiekem zelfs weer dat hij weer een strijd krijgt met iemand buiten de Meerdijkse vrienden kringen dan is er ook niet dat gezeik van Janine dat ze al haar vriendjes kwijtraakt door Ludo.

Ik zie dat landhuis nog altijd als Ludo's huis en als er een van die 2 daar de baas moet zijn, moet dat Sanders senior zijn natuurlijk
Nick is gewoon een grote sukkel, dat domme kinderlijke, jankerige, driftige gedrag ook de hele tijd, zo zou Ludo nooit doen.
Ik geef toe Dennis en Morris zijn erger, maar ik vind Noud zefs minder kneuzig dan Nick en ik weet dat ik nu tegen heel wat heilige huisjes aantrap
Een heer met stijl
pi_45159224
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:36 schreef Canisfire het volgende:

Eens. Vroeger waren de dingen nog eens enigsinds schokkend. Bijv. Laura die ooit bij een sekte ging. Schitterend vond ik dat als klein meisje.
Verder, al dat jonge grut erin maakt de soap ook niet boeiender. Het ís het gewoon niet met Noud, Fos, Florien en Nina.
Denk trouwens niet dat het Ludwien gebeuren zomaar klaar is. Dat is te makkelijk, anders zijn de schrijvers indd. watjes geworden.
Ik wil echt een shocking ontwikkeling. Net als toen Ludo doodgeschoten zou zijn. Dat vond ik wel boeiend.
En Janine moet óf eens echt van Ludo af, of zeuren dat ze van Ludo af wil als hij dit of dat niet doet.
Wordt daar zooooo moe van. Maak je keus!
pi_45159357
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:41 schreef vencodark het volgende:

En Janine moet óf eens echt van Ludo af, of zeuren dat ze van Ludo af viel als hij dit of dat niet doet.
Wordt daar zooooo moe van. Maak je keus!
Hear hear, dat gezeik van Janine wordt ik inmiddels ook beu inderdaad, of je kapt met die vent en zoekt brave huisvader (zoals Simon de Goeroe ipv Ludo de Lul ) of je neemt hem eindelijk eens zoals hij is.

Het wordt inderdaad tijd dat Ludo weer wat slechter wordt op niveau, de grote 5 hielden zich echt niet de hele tijd bezig met de 'gewone inwoners' hoor.
Een heer met stijl
pi_45159472
De dood van Barbara zou ook veel oplossen.
Maar de schrijvers zien haar nog steeds als lieve vrouw natuurlijk wat ze helemaal niet is.
Ik weet nog wel met Valerie die wou ze liever de stad uitwerken dan Charlie vertellen wie haar echte moeder is. Ja voor iemand verzwijgen wie je echt moeder is dan hou je ook echt van iemand
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45159506
tvp
pi_45159592
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:19 schreef vencodark het volgende:
Inderdaad. Ze had van het dak moeten springen. Ik vraag me af waarom ze dat in godsnaam niet heeft gedaan.
tvp!
pi_45159656
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:45 schreef Canisfire het volgende:
Maar de schrijvers zien haar nog steeds als lieve vrouw natuurlijk wat ze helemaal niet is.
Ik weet nog wel met Valerie die wou ze liever de stad uitwerken dan Charlie vertellen wie haar echte moeder is. Ja voor iemand verzwijgen wie je echt moeder is dan hou je ook echt van iemand
Eens. Barbara vind ik een egoïstische, overdreven, neppert.
Zoals ze op Morris zit in te praten, liefje dit, liefje dat. Halloooo, hij heet Morris.
Ik zou doodmoe worden van zo'n mens als zij.
pi_45159808
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:45 schreef Canisfire het volgende:
quote:
Dat is Barbara, de kalmte, rationaliteit en redelijkheid zelve, zolang het maar rijmt met haar eigen oppurtinistische belangen (maar ik val in herhaling)

Oh ja en als iemand de zaak anders ziet dan zij dan doet ze letterlijk zo verontwaardigd als alleen vrouwen dat kunnen
Een heer met stijl
pi_45160195
Eigenlijk is Barbara de Helen Helmink van GTST geworden. Alleen heeft Barb. zelf meer op dr kerfstok denk ik.
Theemuts.
pi_45160244
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Eens. Barbara vind ik een egoïstische, overdreven, neppert.
Zoals ze op Morris zit in te praten, liefje dit, liefje dat. Halloooo, hij heet Morris.
Ik zou doodmoe worden van zo'n mens als zij.
zo doet ze ook altijd tegen Janine .
Echt van JE MOET ME HELPEN want we zijn vriendinnen en anders ben je gewoon een vreselijk kut wijf.
zo zegt ze het niet met veel woorden maar zo komt het altijd wel over.
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat een vrouw die zich zo doorzichtig gedraagt als Barbara toch nog zoveel vrienden heeft. Ik weet het niet hoor maar als er iemand met dat schijnheilige karakter in mijn vrienden kringen zou leven dan zou ik heel sneel de banden doorbreken
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45160386
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:00 schreef vencodark het volgende:
Eigenlijk is Barbara de Helen Helmink van GTST geworden. Alleen heeft Barb. zelf meer op dr kerfstok denk ik.
Theemuts.
Helen Helmink had geen dubbel moraal, maar was eerlijk en oprecht.
Een heer met stijl
pi_45160446
Maybe. Maar toch is ze de theemuts van de show geworden. Vroeger was dat Helen.
Laura is ook al zo'n theemuts.
Waarom kijk ik eigenlijk nog?
pi_45160566
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:00 schreef Canisfire het volgende:

[..]

zo doet ze ook altijd tegen Janine .
Echt van JE MOET ME HELPEN want we zijn vriendinnen en anders ben je gewoon een vreselijk kut wijf.
zo zegt ze het niet met veel woorden maar zo komt het altijd wel over.
Terwijl ze eigenlijk precies hetzelfde doet bij Janine, namelijk slechts een andere mening toegedaan zijn.
Een heer met stijl
pi_45160593
Overigens haalde Ferri deze zomer nog uit naar GTST, toen hem werd gevraagd waarom hij gewoon niet terugkeerde als Rik de Jong. "Ik snap eerlijk gezegd niet dat al die oudgedienden ineens weer terugkeren. Naar mijn mening is GTST al een paar jaar niet meer wat het ooit geweest is!" aldus voormalig soapie Ferri Somogyi
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45160643
Eigenlijk is Rik(Ferri dus) er op tijd uitgegaan.
Een heer met stijl
pi_45160940
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Eigenlijk is Rik(Ferri dus) er op tijd uitgegaan.
Klopt Ferri gaat nu trouwens in een film spelen met een muzikant.
De film zou wel een direct dvd release kutfilm worden maar ey toch leuk voor die jongen.
.

Achja vroeger gtst toen het nog duidelijk was wie waar werkte.
Toen we nog normale decoors hadden inplaats van comedy serie decoors.
Ik heb voor de gein eens gtst vergeleken met de REGIO soap van Jonge leu en oale groand.
En qua duidelijk binnen wie waar werkt familie banden en de sets wint van jonge leu.
Sterker nog er wordt zelfs beter geacteerd dan in gtst.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45161104
Wat zeikt iedereen hier toch over Barbara zeg. Ik vind Barbara niet zo vreselijk ofzo .
tvp!
pi_45161230
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:15 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Klopt Ferri gaat nu trouwens in een film spelen met een muzikant.
De film zou wel een direct dvd release kutfilm worden maar ey toch leuk voor die jongen.
.

Achja vroeger gtst toen het nog duidelijk was wie waar werkte.
Toen we nog normale decoors hadden inplaats van comedy serie decoors.
Ik heb voor de gein eens gtst vergeleken met de REGIO soap van Jonge leu en oale groand.
En qua duidelijk binnen wie waar werkt familie banden en de sets wint van jonge leu.
Sterker nog er wordt zelfs beter geacteerd dan in gtst.
Inderdaad, het gaat volgens mij niet om acteren, mooie decors, bekende popsterren en dure merkproducten, maar om verhaallijnen, want hoewel er beter geacteerd schijnt te worden dan in het begin, er betere decors zijn dan in het begin en er gepronkt met de ene bekendheid na de andere, zijn de verhaallijnen tot op een dieptepunt gedaalt.

Maar op gtst.nl willen ze daar niets van weten en gaan ze helemaal op in de outfit van Bing, of de grappige quote van Dorothea en vergeet de leuke coupe van Charlie niet natuurlijk, en wat dacht je van dat leuke tasje van Nina
Een heer met stijl
pi_45161255
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:17 schreef Otmed het volgende:
Wat zeikt iedereen hier toch over Barbara zeg. Ik vind Barbara niet zo vreselijk ofzo .
Dat kan en mag, maar het kan en mag toch ook dat wij dat wel vinden?
Een heer met stijl
pi_45161321
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat kan en mag, maar het kan en mag toch ook dat wij dat wel vinden?
Waar zeg ik dat ik het verbied?

Ik bedoel gewoon dat er wel irritantere types zijn in GTST.
tvp!
pi_45161340
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Inderdaad, het gaat volgens mij niet om acteren, mooie decors, bekende popsterren en dure merkproducten, maar om verhaallijnen, want hoewel er beter geacteerd schijnt te worden dan in het begin, er betere decors zijn dan in het begin en er gepronkt met de ene bekendheid na de andere, zijn de verhaallijnen tot op een dieptepunt gedaalt.

Maar op gtst.nl willen ze daar niets van weten en gaan ze helemaal op in de outfit van Bing, of de grappige quote van Dorothea en vergeet de leuke coupe van Charlie niet natuurlijk, en wat dacht je van dat leuke tasje van Nina
Ik vind juist dat de decors minder zijn geworden hoor
Vroeger had gtst volgens mij decoors vergelijkbaar met een speelfilm terwijl hetn u gewoon Kees en co en Oppasen kamertje's zijn.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45161413
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:21 schreef Otmed het volgende:

[..]

Openlijk misschien wel maar een Dennis een Naud of een Morris staan op dit moment niet zo heel centraal in de soap.
Ze hebben wel banden met andere personages maar Barbara is toch echt het centrale figuur die veel verhaalijnen verpest.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45161452
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:21 schreef Otmed het volgende:

[..]

Het was louter een vraag, mijn waarde
quote:
Geheel eens, echter geen reden om over andere irritante types te zwijgen
Een heer met stijl
pi_45161509
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:22 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ik vind juist dat de decors minder zijn geworden hoor
Vroeger had gtst volgens mij decoors vergelijkbaar met een speelfilm terwijl hetn u gewoon Kees en co en Oppasen kamertje's zijn.
Ik vond die ouder decors ook beter, zoals ik al meerdere malen heb aangegeven, vooral het huis van Laura, maar soapcritici schijnen deze decors beter te vinden....
Een heer met stijl
pi_45161783
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik vond die ouder decors ook beter, zoals ik al meerdere malen heb aangegeven, vooral het huis van Laura, maar soapcritici schijnen deze decors beter te vinden....
En wie zijn dat die soapcritici
Ik vind dat het er behalve simpel uitziet:
Vaak centraal in de kamer een bank of tafel.
Vind de decoors er ook nep uitzien.
Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een huis gezien dat er uitziet als dat Jef lijkt me ook erg krap als woonkamer.

Verder valt me nu ook op nu ik voor school zelf regelmatig scripts moet schrijven voor films dat er in gtst vaak niet echt een verhaal meer zit. Het zijn nu vaak korte periodes waar in iets plaatsvind waardoor een spannende situatie ontstaat vervolgens zie je de personages reageren zo als je van te voren weet hoe ze zouden doen en begint er een nieuwe verhaalijn. Vroeger hadden de verhaalijnen veel meer diepgang.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45162051
Die verhaallijn vorig jaar met dat amulet en die oma van Sjors en die ontvoering etc.
Vond er geen reet aan en keek in die periode ook amper. Was weer veel te Amerikaans.
pi_45162107
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:29 schreef Canisfire het volgende:

[..]

En wie zijn dat die soapcritici
Nou...ehm....mensen die meer verstand van soaps horen te hebben dan wij? Het zou me ook niets verbazen dat die zogenaamde soapcritici gewoon gtst medewerkers zijn, want nogmaal volgens de eigen mensen maakt gtst nu een ongekend hoogtepunt door
quote:
Ik vind dat het er behalve simpel uitziet:
Vaak centraal in de kamer een bank of tafel.
Vind de decoors er ook nep uitzien.
Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een huis gezien dat er uitziet als dat Jef lijkt me ook erg krap als woonkamer.
Heb ik nog een aanvulling bij, zie het vorige topic, namelijk het debiele dat je nooit meer van die huizen ziet dan de centrale kamer, terwijl dit vroeger doorgaans wel het geval was.
quote:
Verder valt me nu ook op nu ik voor school zelf regelmatig scripts moet schrijven voor films dat er in gtst vaak niet echt een verhaal meer zit. Het zijn nu vaak korte periodes waar in iets plaatsvind waardoor een spannende situatie ontstaat vervolgens zie je de personages reageren zo als je van te voren weet hoe ze zouden doen en begint er een nieuwe verhaalijn. Vroeger hadden de verhaalijnen veel meer diepgang.
Exact en dat korte lijntje met die Lidwien wat ik al eerder aankaarte is daar een schoolvoorbeeld van.
Een heer met stijl
  maandag 8 januari 2007 @ 22:39:00 #37
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_45162336
Grappig dat iedereen hetzelfde gevoel heeft. Zelfs Ferri (Rik) denkt er zo over. GTST verliest aan kwaliteit. Toevallig hadden we het er net nog over (familie op bezoek) en die vonden dat het achteruit was gegaan, omdat je vroeger meer personages had, meer verschillende type mensen en realistischere verhaallijnen. Ze vonden Ludo maar obsessief geworden en die verhaallijnen van al die jongeren maar dom.

Overigens had ik ook verwacht dat er wat meer met die Lidwien zou gaan gebeuren. Ik zet er nog steeds mijn geld op in dat ze Fos gaat prostitueren...
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_45162428
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:39 schreef nWo4Life het volgende:

Overigens had ik ook verwacht dat er wat meer met die Lidwien zou gaan gebeuren. Ik zet er nog steeds mijn geld op in dat ze Fos gaat prostitueren...
Hahaha, als ze dat doen ga ik wél kijken.
pi_45162575
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:39 schreef nWo4Life het volgende:

Och daar wordt ik ook niet warm of koud van hoor, gewoon wat meer evil en inderdaad een tikkeltje meer realiteit daar moeten ze van hebben.

Wat ik wel interressant zou vinden om te weten is wanneer volgens jullie het grote omslagpunt plaats vond?
Voor mij in seizoen 13, maar het ging definitief bergafwaarts nadat Ludo Martine op die boot had gezet.
Noem nou eens een spannende verhaallijn van daarna en kom vooral niet met 'het moordspel', want die lijn is gezien de afloop ook niet meer serieus te nemen
Een heer met stijl
pi_45163756
Ik vind dat ze Moemsie van houten hadden moeten houden als personage.
En de omslag kwam eigenlijk in het siezoen met de brand. En niet omdat Benjamin nou een geweldig personage was maar de dood van Benjamin zag ik toch als een soort van symbolisch daarna kwamen echt de zeiklijntjes.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45164244
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:08 schreef Canisfire het volgende:
Ik vind dat ze Moemsie van houten hadden moeten houden als personage.
En de omslag kwam eigenlijk in het siezoen met de brand. En niet omdat Benjamin nou een geweldig personage was maar de dood van Benjamin zag ik toch als een soort van symbolisch daarna kwamen echt de zeiklijntjes.
Ben ik het niet geheel mee eens, daarna maakte die spanning tussen Ludo en Martine veel goed, maar toen dat voorbij was, kregen die zeiklijntjes de overhand, tot op de dag van vandaag.
Een heer met stijl
  maandag 8 januari 2007 @ 23:34:21 #42
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_45164742
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ben ik het niet geheel mee eens, daarna maakte die spanning tussen Ludo en Martine veel goed, maar toen dat voorbij was, kregen die zeiklijntjes de overhand, tot op de dag van vandaag.
We zitten weer eens op één lijn.

Seizoen 14 kon ik nog wel aan, omdat toen de Ludo vs Martine verhaallijn mijn aandacht trok. Als een bekende GTST-kijker, en met mijn voorkeur voor de slechteriken, was ik erg benieuwd hoe de good ol' Martine het zou doen tegen de man die nu als nr.1 bad guy door het leven moet gaan. Ik genoot van de cliffhanger, toen Ludo's dierbare centjes in vlokjes naar beneden kwamen dwarrelen. De omgeving, de verslagenheid, de muziek. Alles was er goed aan.

In seizoen 15 werd het een stuk minder. Toen Martine, op die vage manier, de bak indraaide en op de boot werd gezet, had ik een pesthumeur. Bovendien heeft het mijn sympathie voor Ludo enorm doen afnemen. Uiteraard wilde Inge weer uit de serie, maar ik zag uit naar zo'n oude strijd tussen de slechteriken. Martine haatte Herman ook, maar die bleven tenminste tegen elkaar strijden.

Na het Martine-Ludo conflict was er weinig dat me boeide. Ik heb toen een tijd niet meer gekeken. Halverwege seizoen 16 ben ik weer gaan kijken, maar dat hele moordspel boeide me weinig. Al vond ik de 'iedereen is stoned' scene bij Barbara thuis geweldig en was ik eens benieuwd of Ludo echt dood zou gaan. Als uitvloeisel was de (creatieve; denk aan het gas en het valluik) boot-ontvoering wel sjiek. Ook de terugkeer van Ludo (mede dankzij de befaamde Ludo Theme), met dat Darth Vader-kapje, was mooi. Nadat Morris toegaf dat hij het gedaan had, verviel de serie weer in totale wanhoop.
pi_45164871
Wat ik ook storend vind vroeger kon ik per siezoen zo noemen welke personages ik leuk vond.
Nu kom ik niet verder dan Fos en Robert.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45164944
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:34 schreef nWo4Life het volgende:

Na het Martine-Ludo conflict was er weinig dat me boeide. Ik heb toen een tijd niet meer gekeken. Halverwege seizoen 16 ben ik weer gaan kijken, maar dat hele moordspel boeide me weinig. Al vond ik de 'iedereen is stoned' scene bij Barbara thuis geweldig en was ik eens benieuwd of Ludo echt dood zou gaan. Als uitvloeisel was de (creatieve; denk aan het gas en het valluik) boot-ontvoering wel sjiek. Ook de terugkeer van Ludo (mede dankzij de befaamde Ludo Theme), met dat Darth Vader-kapje, was mooi. Nadat Morris toegaf dat hij het gedaan had, verviel de serie weer in totale wanhoop.
Ja er zijn kleine lichtpuntjes, maar die zorgen helaas niet voor een hoogdaverende verhaallijn
Een heer met stijl
pi_45169397
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:38 schreef Canisfire het volgende:
Wat ik ook storend vind vroeger kon ik per siezoen zo noemen welke personages ik leuk vond.
Nu kom ik niet verder dan Fos en Robert.
Waarom is Robert dan zo storend?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 10:30:31 #46
161337 misspunt
Oh, coulda shoulda Prada!
pi_45171089
He, wat een zuur gezeur allemaal
Laten we de boel eens positief benaderen. Wellicht gaat de baby dood, maar pas nadat-ie Morris heeft aangestoken (of is hersenvliesontsteking niet besmettelijk?)
Of ook leuk; de baby is Valentijn helemaal niet.
En een nieuwe badguy lijkt me ook wel wat. In de volgende zomercliff gaat Ludo er echt aan en neemt Jack het stokje over.
I'm a hoot and a half, and I got a killer rack!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:18:10 #47
56019 ne0c0rt3xx
Nu ook met muffins derbij..
pi_45173494
Baahh...GTST is zoooooo boring nu...
Noud vind ik echt een creep...met ze lollypophoofd Rare grote kop met roetsebollehaar, en dan zon scharminkelig lijf....en van dat moppiej moppiej van hem krijg ik al helemaal het heen-enweer
Lieve was wel fun...evil
Barbara krijg je spontaan spuitpoep van met der liefje
Maar Sjaak en Sjors vind ik wel hip En Bingie ook
Everything happens for a reason..
[ R.I.P my DaiZy BoO.. ]
[ 25-03-2006 - 09-09-2007 ]
http://www.myspace.com/DjinN02
pi_45176582
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:18 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
Baahh...GTST is zoooooo boring nu...
Noud vind ik echt een creep...met ze lollypophoofd Rare grote kop met roetsebollehaar, en dan zon scharminkelig lijf....en van dat moppiej moppiej van hem krijg ik al helemaal het heen-enweer
Lieve was wel fun...evil
Barbara krijg je spontaan spuitpoep van met der liefje
Maar Sjaak en Sjors vind ik wel hip En Bingie ook
Praat me even bij, wie is Sjaak? Jack wellicht? Of bedoel je dat Jack straks de Sjaak is
Een heer met stijl
  dinsdag 9 januari 2007 @ 14:17:55 #49
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_45176738
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 14:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Praat me even bij, wie is Sjaak? Jack wellicht? Of bedoel je dat Jack straks de Sjaak is
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 18:50:22 #50
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_45185798
Ik vind het best leuk nu
pi_45186016
Ik ook.
tvp!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:25:51 #52
83424 Chryzis
Master of the Universe
pi_45187260
Vroegáh was alles betáh
Do I believe in God? Do I believe in me? Some people wanna die so they can be free. Life is just a game, we're all just the same...do you wanna play?
pi_45189258
Anita en Dennis .

Krijg allebei AIDS!

Saaie kutten.
pi_45189493
Waarom wil Janine toch de hele het uitpraten met Barbara, wat wil je nou met zo een stinksnol.
Een heer met stijl
pi_45189565
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:10 schreef pberends het volgende:
Anita en Dennis .
Zijn er überhaupt mensen die het interressant vinden?
Een heer met stijl
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:19:50 #56
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_45189644
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik niet iig. Het is echt irritant.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:20:09 #57
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45189657
Ok, Anita en Dennis mogen ophouden, het is duidelijk.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:20:34 #58
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_45189676
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:10 schreef pberends het volgende:
Anita en Dennis .

Krijg allebei AIDS!

Saaie kutten.
nou nou nou , spot er maar mee !
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:21:50 #59
56019 ne0c0rt3xx
Nu ook met muffins derbij..
pi_45189735
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 14:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Mja Jack bedoel ik
Everything happens for a reason..
[ R.I.P my DaiZy BoO.. ]
[ 25-03-2006 - 09-09-2007 ]
http://www.myspace.com/DjinN02
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:24:48 #60
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45189864
Kom op Dennis, optyfen met die bafsmoel.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:25:07 #61
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45189884
En dat christengepiep van die jankbarbie mag ook ophouden.
pi_45189913
Mooi badgeluid zeg... zelfs dat is in GTST nep .
pi_45189926
Ja Jack en Sjors moeten samen in bad gaan!
Heerlijk kim en Julian achtig
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45189948
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik hou van jeeeeeee, ik wil met je verder......... hoe je met Rikcie omgaat.... maar je voelt nog wat voor Jack

!
pi_45189995
Charlie stinkt

Ludo heeft totaal geen last van die ongemakkelijke stiltes
Een heer met stijl
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:29:03 #66
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45190073
Nou gaan die twee ook nog even lebberen...
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:29:52 #67
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45190113
Ik vind Robert helemaal geen type om kaarsjes aan te steken als-ie alleen thuis zit...
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:32:09 #69
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45190211
Nou komen de tortelduifjes nog samen boven het lijk van kind.
pi_45190230
Het zelfverwijt uur is aangebroken... godver klote GTST .
pi_45190286
Lekker ding toch wel, die Jack.
pi_45190288
Moet Laura en Doro op ski's GTST gaan redden?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:35:04 #73
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45190312
Gaan ze die roetmop ook bergafwaarts duwen?
pi_45190345
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:30 schreef pberends het volgende:
Zak van het jaar .
En maar zeiken op de schofterigheid van Ludo terwijl ze even erg kunnen zijn, Robert die de remmen van Philips van Alphen saboteerde en Barbara die haar familie 18 jaar voorloog
Een heer met stijl
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:37:22 #75
157031 roosjeroosje1988
pi_45190402
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:30 schreef pberends het volgende:
Zak van het jaar .
pi_45190435
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:35 schreef TrenTs het volgende:
Gaan ze die roetmop ook bergafwaarts duwen?
Hee racistje!

* Heer_van_Bartolhoven is van hindoestaanse afkomst dus ook donker, kom maar op
Een heer met stijl
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:38:44 #77
157031 roosjeroosje1988
pi_45190439
Ik vond het zo stom toen Charlie tegen Jack zei: 'Wat doe jij hier eigenlijk nog?'
pi_45190477
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Lekker ding toch wel, die Jack.
Goh, meen je dat? Dat zeg ik al jaren!
pi_45190498
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Hee racistje!

En in pak!! ik heb je toen op die B&A foto zien staan met Frey ik had eerst zo iets van eeuh Bartolhoven een donker iemand ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45190507
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik vond het zo stom toen Charlie tegen Jack zei: 'Wat doe jij hier eigenlijk nog?'
Ja dankbaarheid is een vreemd begrip voor ze
Een heer met stijl
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:40:37 #81
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_45190513
quote:
Ik ook.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:41:42 #82
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45190557
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Hee racistje!

Kap je met janken als ik zeg dat mn vriendin dat ook is?
pi_45190584
quote:
Morgen als de baby dood is, Ludo tegen Charlie:

'Wat doe jij hier eigenlijk nog?'
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:43:00 #84
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45190604
Zou Dennis straks trouwens definitief aan de drank gaan op het moment dat Jack definitief het huwelijk tussen Nick en Charlie sloopt, maar uiteindelijk toch kiest voor Anita?
pi_45190618
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:40 schreef Canisfire het volgende:

[..]

En in pak!!
Mijn favoriete kledingstuk
quote:
ik heb je toen op die B&A foto zien staan met Frey ik had eerst zo iets van eeuh Bartolhoven een donker iemand ?
Ja ik heb het er haast nooit over, ik vind niet echt dat het uit moet maken anders had ik het wel in mijn profiel gezet
Een heer met stijl
pi_45190759
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:41 schreef TrenTs het volgende:
Kap je met janken
De brutaliteit!
quote:
als ik zeg dat mn vriendin dat ook is?
Dan denk ik dat je nog steeds een racist zou kunnen zijn

Een heer met stijl
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:48:29 #87
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_45190838
Wel melig dat Heer_van_Bartolhoven, Frey en ik (toen als De_Maestro) altijd in de B&A topics deden posten, tijdens de hoogtijdagen, enkele jaren terug. Ik zoek nog steeds naar paralellen tussen GTST en B&A. Misschien dat ik daarom zo voor slechteriken ben. De Baron vs Ludo. Let's get it on!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:49:32 #88
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45190874
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

De brutaliteit!
[..]

Dan denk ik dat je nog steeds een racist zou kunnen zijn

quote:
Ja ik heb het er haast nooit over, ik vind niet echt dat het uit moet maken anders had ik het wel in mijn profiel gezet
Als het je niet uitmaakt, hou dan stil.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:49:51 #89
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_45190894
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:48 schreef nWo4Life het volgende:
Wel melig dat Heer_van_Bartolhoven, Frey en ik (toen als De_Maestro) altijd in de B&A topics deden posten, tijdens de hoogtijdagen, enkele jaren terug. Ik zoek nog steeds naar paralellen tussen GTST en B&A. Misschien dat ik daarom zo voor slechteriken ben. De Baron vs Ludo. Let's get it on!
B&A?
pi_45190919
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:48 schreef nWo4Life het volgende:
Ludo is inderdaad bijna net zo vaak 'uitgeschakeld' als die baron
Een heer met stijl
pi_45190976
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:49 schreef TrenTs het volgende:
Als het je niet uitmaakt, hou dan stil.
Het maakt over het algemeen niet uit, nu kwam het me even wel goed uit.
quote:
B&A?
Bassie & Adriaan
Een heer met stijl
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:54:12 #92
157031 roosjeroosje1988
pi_45191047
Anita had het ook over bevliegingen, 'Ik ben geen 16 meer', lol dat herkende ik. En wat ziet ze nou in Dennis?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:54:59 #93
157031 roosjeroosje1988
pi_45191079
quote:

[..]

B&A?
Bassie & Adriaan. Zijn er nog actieve B&A topics?
pi_45191298
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Bassie & Adriaan. Zijn er nog actieve B&A topics?
Niet op Fok, en dat aparte forum gaat ook niet zo hard meer en gaat ook niet meer over B&A
Een heer met stijl
pi_45191505
Om maar weer eens ontopic te gaan, is Sjors nou eigenlijk nog een vriendin van Charlie?
Het is maanden geleden dat die 2 een scene hebben gehad samen
Een heer met stijl
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:07:33 #96
157031 roosjeroosje1988
pi_45191565
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Om maar weer eens ontopic te gaan, is Sjors nou eigenlijk nog een vriendin van Charlie?
Het is maanden geleden dat die 2 een scene hebben gehad samen
Ja dat vroeg ik me ook al af. De laatse keer dat ik ze volgens mij samen zag is in die rechtzaal dat Charlie zo kwaad werd op Sjors.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:18:30 #97
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_45191982
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ludo is inderdaad bijna net zo vaak 'uitgeschakeld' als die baron
ach ja de baron, dat vond ik vroeger altijd zo'n sjieke man.
geweldige vent. leeft die man nog ! wellicht kan hij in gtst nog een kleine slechte rol spelen.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:43:38 #98
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_45193116
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:18 schreef digispeed het volgende:

[..]

geweldige vent. leeft die man nog ! wellicht kan hij in gtst nog een kleine slechte rol spelen.
Natuurlijk leeft hij nog. Paul van Gorcum is altijd welkom in GTST
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_45193129
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:18 schreef digispeed het volgende:

[..]

Ja dat is Paul van Gorcum, ook bekend als Zazu van de Lion King (nederlandse versie en Gargamel van de smurfen)
Een heer met stijl
pi_45193333
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Anita had het ook over bevliegingen, 'Ik ben geen 16 meer', lol dat herkende ik. En wat ziet ze nou in Dennis?
Niets meer dus als ze meteen weer loopt te zoenen met Jack.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')