Niet meer dan dat ik weetquote:Op maandag 8 januari 2007 16:00 schreef -skippybal- het volgende:
Ik weet meer!
post het dna :pquote:Op maandag 8 januari 2007 16:00 schreef -skippybal- het volgende:
Ik weet meer!
Wie is dat?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:02 schreef Hilmeej het volgende:
Howard Stern zou zijn studio ook uitgevlucht te zijn, in NY. Schijnt wel redelijk serieus te zijn.
Oh die van die slechte show! Die mocht van mij wel daar blijfen zitten hijsenquote:
9-11 x100.000 +1!!!!!!!!!!eisnlollerstwzeiquote:Op maandag 8 januari 2007 16:05 schreef Q. het volgende:
9-11 x 100.000!!!!!!!
Ja want die was gister ook geleaked. Snappie, GELEAKEDquote:Op maandag 8 januari 2007 16:05 schreef Bolter het volgende:
Gaan terroristen nu ookal 24 na doen:X
Ach, al zou het een aansalg zijn en heel NY gaat dood, ik ben nu aanslag moe en het kan me dus ook niet meer zo boeienquote:Op maandag 8 januari 2007 16:05 schreef Q. het volgende:
9-11 x 100.000!!!!!!!
Tis nog waar ookquote:Op maandag 8 januari 2007 16:07 schreef Mutant01 het volgende:
Tis vandaag 8-01. 8+01 = 9
01 omdraaien maakt 10
01 + 10 = 11
9-11.
(Gas)bron?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:07 schreef thedude0 het volgende:
niets aan de hand helaas
quote:
1945quote:Op maandag 8 januari 2007 16:08 schreef Jump het volgende:
Het is 1945 dagen geleden dat de twee torens instorten. In 1945 is WO2 geëindigd, toeval?
Dat zeiden ze inderdaad 6 jaar geleden, en 5 jaar geleden ook, en 4 jaar geleden. Ooit zal het wel een keer kloppen ja.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:10 schreef Hilmeej het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar je vraagt het je toch af. T'is toch gezegd dat zoiets goed zou kunnen.
bin laden zijn er 8quote:Op maandag 8 januari 2007 16:12 schreef -skippybal- het volgende:
Gas oder zijn 7 letters
We Tee Ce zijn ook 7 letters
Terreur zijn ook 7 letters![]()
Bin laden zijn ook....![]()
Zo willen ze je laten geloven ja...quote:
Kijkers vasthoudenquote:Op maandag 8 januari 2007 16:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Volgens CNN is het nog beslist niet zeker of het vals alarm is (of ze updaten de website niet zo snel als ze deden).
Mooi, er er tenminste nog wat spanning in da house yall!!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Volgens CNN is het nog beslist niet zeker of het vals alarm is (of ze updaten de website niet zo snel als ze deden).
ik anders ook als de zooi daar opgeblazen wordt en in de hens staatquote:Op maandag 8 januari 2007 16:15 schreef koen_pijl het volgende:
In Irak, Palestina, Iran en Noord Korea vieren ze al feest op de straten...
En na de reclameee zien wequote:
Vooral als het allemaal conservatieven zijn, dan vier ik het mee. Want niet elke amerikaan is slecht (al zijn er maar weinig goede).quote:Op maandag 8 januari 2007 16:16 schreef thedude0 het volgende:
[..]
ik anders ook als de zooi daar opgeblazen wordt en in de hens staat
Wat zou het zijn? Sms 'gas aan' naar 9-11 en we houden je op de hoogte.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:17 schreef Gitanki het volgende:
[..]
En na de reclameee zien we
- Of het Mosterdgas, danwel Blauwzuurgas, danwel VX gas is..
- Wellicht wat doden en probably ook bloed!!
- En veel subtiele reclame![]()
Als het interactieve TV zou zijn zou ik gaan voor de VXquote:Op maandag 8 januari 2007 16:17 schreef Gitanki het volgende:
[..]
En na de reclameee zien we
- Of het Mosterdgas, danwel Blauwzuurgas, danwel VX gas is..
- Wellicht wat doden en probably ook bloed!!
- En veel subtiele reclame![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:16 schreef yvonne het volgende:
terugvindgas!
Nou zegquote:That city's mayor's spokeswoman Maria Pignataro said officials there were told the odor was due to a gas leak in Manhattan's Chelsea neighborhood, just north of Greenwich Village.
Wat zijn jullie allemaal helder vandaag.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:22 schreef KreKkeR het volgende:
GAS
G ==> 7e letter alfabet
A ==> 1e letter alfabet
S ==> 19e letter alfabet
GA maakt 7+1=8, oftewel vandaag
AS maakt 119 oftewel 11/9 Europese schrijfwijze
Mijn god, het zijn Europese terroristen die hier achter zitten![]()
![]()
![]()
![]()
Flauw en toch moest ik er enorm om lachen.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Onze verslaggever Loekie de Leeuw in NY:
[afbeelding]
Ze worden steeds matiger.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:22 schreef KreKkeR het volgende:
GAS
G ==> 7e letter alfabet
A ==> 1e letter alfabet
S ==> 19e letter alfabet
GA maakt 7+1=8, oftewel vandaag
AS maakt 119 oftewel 11/9 Europese schrijfwijze
Mijn god, het zijn Europese terroristen die hier achter zitten![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Onze verslaggever Loekie de Leeuw in NY:
[afbeelding]
Het is bewolkt in NYCquote:
Gewoon even naar NYC bellen kan ook al genoeg zijn. Vooral die ouwe telefoons met bellen geven nog wel eens vonkjes.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:29 schreef koen_pijl het volgende:
Kom jongens allemaal de aansteker pakken!!
Niet zo negatief, de dag in nog jong in de VS!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:33 schreef MrBadGuy het volgende:
Nou, het loopt met een sisser af, op naar de volgende 'aanslag'![]()
Kloptquote:Op maandag 8 januari 2007 16:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Gewoon even naar NYC bellen kan ook al genoeg zijn. Vooral die ouwe telefoons met bellen geven nog wel eens vonkjes.
* ziggyziggyziggy herinnert zich opeens wat.
Werd de inslag van het eerste vliegtuig op 9/11 niet gefilmd door een cameraman die mee was met een brandweerploeg die een gaslek aan het onderzoeken was?
Idd, dit geeft me wel hoopquote:Op maandag 8 januari 2007 16:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
* ziggyziggyziggy herinnert zich opeens wat.
Werd de inslag van het eerste vliegtuig op 9/11 niet gefilmd door een cameraman die mee was met een brandweerploeg die een gaslek aan het onderzoeken was?
Iets wat pas over 2 dagen gebeurtquote:Breaking News >> President Bush to Detail Iraq Strategy in Address to Nation at 9 P.M. Wednesday
Nu maar hopen dat Scofield tijd kan vrijmaken in zijn drukke agendaquote:Op maandag 8 januari 2007 17:40 schreef raptorix het volgende:
[afbeelding]
EN JACK ZIT GEVANGEN IN CHINA
Scofield, die verspreid alleen maar meer gas met z'n uitgelubberde kringspierquote:Op maandag 8 januari 2007 17:41 schreef opgebaarde het volgende:
Nu maar hopen dat Scofield tijd kan vrijmaken in zijn drukke agenda
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:40 schreef raptorix het volgende:
[afbeelding]
EN JACK ZIT GEVANGEN IN CHINA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt oa in Tessenderlo (België) geproduceerd door Phillips Petroleum.quote:On December 26, 2005, dozens of people at a St. Petersburg, Russia Maksidom home supplies store were sickened when gas suspected to be methanethiol was released. The store had received letters threatening to disrupt business during the winter holiday season. Three other stores belonging to the same chain found boxes with glass containers and timers that also might have been rigged to release the gas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |