Wat zou het zijn? Sms 'gas aan' naar 9-11 en we houden je op de hoogte.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:17 schreef Gitanki het volgende:
[..]
En na de reclameee zien we
- Of het Mosterdgas, danwel Blauwzuurgas, danwel VX gas is..
- Wellicht wat doden en probably ook bloed!!
- En veel subtiele reclame![]()
Als het interactieve TV zou zijn zou ik gaan voor de VXquote:Op maandag 8 januari 2007 16:17 schreef Gitanki het volgende:
[..]
En na de reclameee zien we
- Of het Mosterdgas, danwel Blauwzuurgas, danwel VX gas is..
- Wellicht wat doden en probably ook bloed!!
- En veel subtiele reclame![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:16 schreef yvonne het volgende:
terugvindgas!
Nou zegquote:That city's mayor's spokeswoman Maria Pignataro said officials there were told the odor was due to a gas leak in Manhattan's Chelsea neighborhood, just north of Greenwich Village.
Wat zijn jullie allemaal helder vandaag.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:22 schreef KreKkeR het volgende:
GAS
G ==> 7e letter alfabet
A ==> 1e letter alfabet
S ==> 19e letter alfabet
GA maakt 7+1=8, oftewel vandaag
AS maakt 119 oftewel 11/9 Europese schrijfwijze
Mijn god, het zijn Europese terroristen die hier achter zitten![]()
![]()
![]()
![]()
Flauw en toch moest ik er enorm om lachen.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Onze verslaggever Loekie de Leeuw in NY:
[afbeelding]
Ze worden steeds matiger.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:22 schreef KreKkeR het volgende:
GAS
G ==> 7e letter alfabet
A ==> 1e letter alfabet
S ==> 19e letter alfabet
GA maakt 7+1=8, oftewel vandaag
AS maakt 119 oftewel 11/9 Europese schrijfwijze
Mijn god, het zijn Europese terroristen die hier achter zitten![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Onze verslaggever Loekie de Leeuw in NY:
[afbeelding]
Het is bewolkt in NYCquote:
Gewoon even naar NYC bellen kan ook al genoeg zijn. Vooral die ouwe telefoons met bellen geven nog wel eens vonkjes.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:29 schreef koen_pijl het volgende:
Kom jongens allemaal de aansteker pakken!!
Niet zo negatief, de dag in nog jong in de VS!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:33 schreef MrBadGuy het volgende:
Nou, het loopt met een sisser af, op naar de volgende 'aanslag'![]()
Kloptquote:Op maandag 8 januari 2007 16:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Gewoon even naar NYC bellen kan ook al genoeg zijn. Vooral die ouwe telefoons met bellen geven nog wel eens vonkjes.
* ziggyziggyziggy herinnert zich opeens wat.
Werd de inslag van het eerste vliegtuig op 9/11 niet gefilmd door een cameraman die mee was met een brandweerploeg die een gaslek aan het onderzoeken was?
Idd, dit geeft me wel hoopquote:Op maandag 8 januari 2007 16:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
* ziggyziggyziggy herinnert zich opeens wat.
Werd de inslag van het eerste vliegtuig op 9/11 niet gefilmd door een cameraman die mee was met een brandweerploeg die een gaslek aan het onderzoeken was?
Iets wat pas over 2 dagen gebeurtquote:Breaking News >> President Bush to Detail Iraq Strategy in Address to Nation at 9 P.M. Wednesday
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |