abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45174788
Ik ben trouwens bang dat mijn vakantie naar Kirchberg dit jaar zwaar tegen gaat vallen.
Het regent er zelfs en het is boven nul met maar 30cm sneeuw...... dit is sukkie sukkie voor mijn base met al die keien. Als je in die derrie al een heuvel af kunt komen (laat staan poeder rijden).

Weet iemand daar in de buurt een alternatieve activiteit om me op voor te bereiden?
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  dinsdag 9 januari 2007 @ 15:16:27 #52
72282 360sjors
King of the Hill
pi_45178338
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:07 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik ben trouwens bang dat mijn vakantie naar Kirchberg dit jaar zwaar tegen gaat vallen.
Het regent er zelfs en het is boven nul met maar 30cm sneeuw...... dit is sukkie sukkie voor mijn base met al die keien. Als je in die derrie al een heuvel af kunt komen (laat staan poeder rijden).

Weet iemand daar in de buurt een alternatieve activiteit om me op voor te bereiden?
Inderdaad goed klote..

Andere activiteiten:

Rodelen op de Geisberg.

Apres skieen in London Pub en Tiroler tot diep in de nacht... Dat zijn de feestkroegen. Boomerang is wat gemoedelijker barretje.

Wel zonde voor je vakantie! Zeker omdat het niet bepaald een goedkoop gebied is... Maar wanhoop niet, wie weet krijg je toch nog een dumpje
Over anderhalve maand ga ik zelf maar dat is doorgaans redelijk safe qua sneeuw daar. Waarschijnlijk wel het laatste jaar dat we daarheen gaan.
pi_45181665

Stond me iets op de piste in de weg.............
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:59:19 #54
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_45188796
ja 2 op 2 latten of niet?
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_45194192
mja wel meer als 2 gezien de hele vakantie :p damn wat kunnen skiers toch rare kapriolen uithalen. Wil je als boarder ff relax groene piste doen, gaan ze vol met 3 man naast elkaar stil staan in een bocht. Juist als je net snelheid hebt, kom dan nog maar op gang als boarder. Of zoals op de foto, je lekker afsnijden, ik wil ontwijken en ga dwars door het hekje
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:22:44 #56
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_45197579
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:06 schreef Zjwegel het volgende:
mja wel meer als 2 gezien de hele vakantie :p damn wat kunnen skiers toch rare kapriolen uithalen. Wil je als boarder ff relax groene piste doen, gaan ze vol met 3 man naast elkaar stil staan in een bocht. Juist als je net snelheid hebt, kom dan nog maar op gang als boarder. Of zoals op de foto, je lekker afsnijden, ik wil ontwijken en ga dwars door het hekje
Helmpje op en doen alsof je een bowlingbal bent
Life's like music, get the rhythm..
  woensdag 10 januari 2007 @ 05:23:12 #57
72282 360sjors
King of the Hill
pi_45202069
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:06 schreef Zjwegel het volgende:
Wie doet er dan ook een groene piste...
  woensdag 10 januari 2007 @ 10:47:27 #58
71115 Rnej
I walk the line
pi_45205002
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 05:23 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Wie doet er dan ook een groene piste...
laat die jongen toch, niet iedereen is zo'n snelheidsduivel

(ik rij ook groen hoor.. maar alleen als er een rode vlak voor zit, dat je tenminste iedereen de stuipen op t lijf kan jagen )
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:29:38 #59
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_45209679
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:47 schreef Rnej het volgende:

[..]

laat die jongen toch, niet iedereen is zo'n snelheidsduivel

(ik rij ook groen hoor.. maar alleen als er een rode vlak voor zit, dat je tenminste iedereen de stuipen op t lijf kan jagen )
groen? in mijn beleving zijn er alleen blauwe (makkelijk), rode (gemiddeld) en zwarte (gevorderd / moeilijk) pistes
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:31:22 #60
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_45209721
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:29 schreef Gstyles het volgende:

[..]

groen? in mijn beleving zijn er alleen blauwe (makkelijk), rode (gemiddeld) en zwarte (gevorderd / moeilijk) pistes
Ik heb er altijd last van dat ik niet weet op welke kleur ik ben. Dan ga je met een beginner een stukje boarden en dan blijkt er een mega-steil stuk in te zitten dat jij helemaal niet zo ervaart. Gevolg: beginner over de zeik.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 10 januari 2007 @ 14:47:23 #61
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_45212137
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:29 schreef Gstyles het volgende:

[..]

In Frankrijk heb je ook wel groene pistes hoor. Het meer zo eigenlijk: Zwart (gevorderd / moeilijk), Rood (gemiddeld), Blauw (makkelijk) en Groen (zorgen dat je snelheid hebt anders moet je steppen )
  woensdag 10 januari 2007 @ 14:59:23 #62
75736 Gstyles
pi_45212534
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:47 schreef NoComment het volgende:

[..]

In Frankrijk heb je ook wel groene pistes hoor. Het meer zo eigenlijk: Zwart (gevorderd / moeilijk), Rood (gemiddeld), Blauw (makkelijk) en Groen (zorgen dat je snelheid hebt anders moet je steppen )
haha groen = horizontaal zoals ik het nu begrijp
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:18:20 #63
71115 Rnej
I walk the line
pi_45213131
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:31 schreef XL het volgende:

[..]

Ik heb er altijd last van dat ik niet weet op welke kleur ik ben. Dan ga je met een beginner een stukje boarden en dan blijkt er een mega-steil stuk in te zitten dat jij helemaal niet zo ervaart. Gevolg: beginner over de zeik.
boeie, zodra iemand bochtjes kan, gelijk op rood neerzetten.. dan leer je t goed
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:08:37 #64
72282 360sjors
King of the Hill
pi_45214939
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:18 schreef Rnej het volgende:

[..]

boeie, zodra iemand bochtjes kan, gelijk op rood neerzetten.. dan leer je t goed
"Wie steiler wie geiler" Om maar even een oude quote aan te halen
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:24:30 #65
71115 Rnej
I walk the line
pi_45215606
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:08 schreef 360sjors het volgende:

[..]

"Wie steiler wie geiler" Om maar even een oude quote aan te halen
whehehe, edoch ik heb t niet altijd naar mijn zin op zwart....

maar zodra de basis er goed in zit, gewoon t terrein opvoeren binnen de veiligheidsgrenzen...

toen ik leerde snowboarden (o zo lang geleden) heb ik 2 dagen op een kinderheuveltje rondgehobbeld.... en daarna ben ik op rood neergezet... aan t einde van die dag kon ik met bochtjes van elke piste afkomen...
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:28:03 #66
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_45215759
Ook in elk gebied te aanschouwen:

Vlakke stukken --> lekker (lelijke) bochtjes draaien
Steil rood stuk --> rutchen
Vlakke stuk gaat verder --> lekker bochtjes draaien
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:43:16 #67
72282 360sjors
King of the Hill
pi_45216442
Boardje weg voor grote beurt

Ik ga mijn Atomic Rapture 156 ('04 - '05) verkopen. Voordat ik hem op marktplaats en ultimate snowboarding aanbied doe ik het even hier Het is een verschrikkelijk goed board maar niet precies wat ik zoek. Technisch freestyleboard. Hij is superstijf, je kan er mee carven als een mofo en ook poederen gaat lekker, maar ik zoek een wat slapper plankje zodat ik er wat makkelijker mee kan spelen. Mocht er hier iemand zijn die deze brute twintip wil overnemen mail me dan ff @ s_vdh@hotmail.com met een bod. Er is ongeveer 2 weken op gereden, nagenoeg krasvrij (zowel topsheet als base); hoogstwaarschijnlijk in betere staat dan het testboard dat blue tomato aanbiedt. Kanten zijn nog scherp en heb hem hoogstpersoonlijk gewaxt, klaar om te vlammen

Blue Tomato info:

quote:
Atomic Rapture 156 04/05 Test 299,97 ¤

The perfect freestyle deck for all conditions? Maybe. With it's new Spoontech construction the board offers optimal edge hold at speed and in icy conditions but when put on the flat or on a rail the edges rise to make it forgiving and playable.
All the best and newest Atomic technology squeezed into a shit hot looking board. The titanium sprocket power boosters give the board the bang boom bang it needs for aggressive riding, team this with the Spoontech and there are no limits, just the size of your balls!
The Sintered 7600 base makes sure the board is damn fast, while the Truth 3 CNC woodcore ensure a low weight and therefore a highly maneuverable deck.
Go big... if you don't we will come and get the board back off you as it will be a crime not to rock on this deck!

Technology:
- Million 5 Sidewall Construction
- Twin Progressive Sidecut
- Sintered 7600 Stone Ground Base
- Integrated Titanium Sprocket Power Booster
- S-Poontech Construction
- Truth 3 CNC full wood core
- D-4 Fibreglass Construction
- 1° Edge Bevel
- Centred Insert Position
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:38:31 #68
75736 Gstyles
pi_45218387
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:28 schreef XL het volgende:

heerlijk
  woensdag 10 januari 2007 @ 18:22:43 #69
71115 Rnej
I walk the line
pi_45219873
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:28 schreef XL het volgende:

altijd op blauwe pistes waar een steil stukje in zit is het vlak voor het steile stuk zo fucking ijzig dat je je reflectie ziet...

rem gewoon wat eerder, of rem niet.. maar ga niet met 1000000en op dezelfde dag precies op die plek afremmen... kuddedieren ook....
pi_45221641
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:43 schreef 360sjors het volgende:

Ik ga mijn Atomic Rapture 156 ('04 - '05) verkopen. Voordat ik hem op marktplaats en ultimate snowboarding aanbied doe ik het even hier Het is een verschrikkelijk goed board maar niet precies wat ik zoek. Technisch freestyleboard. Hij is superstijf, je kan er mee carven als een mofo en ook poederen gaat lekker, maar ik zoek een wat slapper plankje zodat ik er wat makkelijker mee kan spelen. Mocht er hier iemand zijn die deze brute twintip wil overnemen mail me dan ff @ s_vdh@hotmail.com met een bod. Er is ongeveer 2 weken op gereden, nagenoeg krasvrij (zowel topsheet als base); hoogstwaarschijnlijk in betere staat dan het testboard dat blue tomato aanbiedt. Kanten zijn nog scherp en heb hem hoogstpersoonlijk gewaxt, klaar om te vlammen

Blue Tomato info:

[afbeelding]
[..]
Mooi bordje, is neem ik aan met bindingen of niet? Zo ja, welke?
Kun je een beetje een prijsindicatie geven van wat je er denk voor te willen krijgen?

En nog een vraagje: Is dit bord geschikt voor een semi-beginner?
Ik kan onderhand na effectief een dag of 12 boarden prima alle pistes af, maar ik weet niet of een stijve plank voor mij geschikt zou zijn. Hij is wel redelijk kort (159 is meer mijn maat).
Age of fruity enlightenment!
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:16:45 #71
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_45221788
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:12 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Kun je een beetje een prijsindicatie geven van wat je er denk voor te willen krijgen?

Ik kan onderhand na effectief een dag of 12 boarden prima alle pistes af, maar ik weet niet of een stijve plank voor mij geschikt zou zijn. Hij is wel redelijk kort (159 is meer mijn maat).
Bekijk ook mijn aanbieding zonder bindingen! Is een centimeter langer!
[Centraal] Snowboard topic deel 54
pi_45221819
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:22 schreef Rnej het volgende:

[..]

altijd op blauwe pistes waar een steil stukje in zit is het vlak voor het steile stuk zo fucking ijzig dat je je reflectie ziet...

rem gewoon wat eerder, of rem niet.. maar ga niet met 1000000en op dezelfde dag precies op die plek afremmen... kuddedieren ook....
Zooooo irritant is dat. Als er idd ff een stijl stuk komt na een stuk blauw dat al die mensen dan voor de rand gaan staan kijken en afwachten weet ik veel wat ze daar doen, thee drinken ofzo

Zo heb ik mezelf zo'n 10 jaar geleden in Ischgl een lichte hersenschudding geskied. Ik kom met een lekker tempo aan over het blauw en ken de piste, zie al die mensen staan, kies een groot gat tussen de mensen om in 1 keer door te kunnen... gaat een wat oudere man net voor mij ineens verder vanuit stilstand. Dat gaf een flinke klap met mijn hoofd tegen zijn schouder ofzo (ik was toen nog niet zo groot )
Doorgeskied naar Samnaun en daar ff 2 uurtjes in de zon op een terras gezeten want voelde me toen echt dizzy
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:21:57 #73
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_45222001
Nog even plaatjes bij mijn plank

pi_45222031
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:16 schreef XL het volgende:

[..]

Bekijk ook mijn aanbieding zonder bindingen! Is een centimeter langer!
[Centraal] Snowboard topic deel 54
Die is weer té freestyle voor mij. Als ik iets koop dan wil ik een freeride.
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:24:01 #75
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_45222084
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:22 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Die is weer té freestyle voor mij. Als ik iets koop dan wil ik een freeride.
Ik doe hem weg omdat hij me te freeride is hoor. Ik wil juist een freestyle ervoor in de plaats.
Hij is zelfs tapered, met een lichte setback. Minder freestyle dan die van Sjors
pi_45223936
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:24 schreef XL het volgende:
Hij is zelfs tapered, met een lichte setback.
En nu in het Nederlands?
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:07:27 #77
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_45224081
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:04 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

En nu in het Nederlands?
Z'n neus is breder dan zijn tail en je staat iets meer achterop (niet in het midden). 2 kenmerken van een freeride board. Anders dan een twin waarbij voor en achterkant gelijk zijn en je precies in het midden staat.
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:17:52 #78
75736 Gstyles
pi_45224548
ff mooie pica tussendoor

woensdag 10 januari 2007 @ 20:18:48 #79
75736 Gstyles
pi_45224580
quote:

[..]

Ik doe hem weg omdat hij me te freeride is hoor. Ik wil juist een freestyle ervoor in de plaats.
Hij is zelfs tapered, met een lichte setback. Minder freestyle dan die van Sjors
wicked man echt flex

leuk filmpje:

http://www.mthigh.com/video/06_7/powder_video_1.html

[ Bericht 13% gewijzigd door Gstyles op 10-01-2007 20:28:52 ]
pi_45225444
quote:

[..]

Is die tapered? Sure?
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:38:03 #81
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_45225486
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:37 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Is die tapered? Sure?
Ja. Zeker!

--edit
In de huidige specs is hij niet tapered. Zou het dan gezichtsbedrog zijn?
Zodra ik bij mijn ouders ben meet ik hem op, hij ligt tijdelijk daar omdat ik verwacht snel te gaan verhuizen (naar Den Haag) en dan is het praktisch als ik mijn boardspullen niet tussen de rotzooi heb liggen. Zo in het winterseizoen.
pi_45225688
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:38 schreef XL het volgende:

[..]

Ja. Zeker!
heb even op de site van K2 gekeken maar het model van dit jaar is het niet..het zou me verbazen als die van vorig jaar het wel was

edit: misschien is het gezichtsbedrog
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:44:14 #83
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_45225747
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:42 schreef Kentaro het volgende:

[..]

heb even op de site van K2 gekeken maar het model van dit jaar is het niet..het zou me verbazen als die van vorig jaar het wel was
Ik was al aan het editten.
Ik meet het op en kom er op terug. Dat kan even op zich laten wachten.
Als er oprechte interesse is kan ik het mijn ouders laten doen, maar dan moet ik die mensen eerst wijsmaken wat ze moeten meten.
pi_45225993
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:44 schreef XL het volgende:

[..]

Ik was al aan het editten.
Ik meet het op en kom er op terug. Dat kan even op zich laten wachten.
Als er oprechte interesse is kan ik het mijn ouders laten doen, maar dan moet ik die mensen eerst wijsmaken wat ze moeten meten.
Gezien het nivo van het topic hier de laatste tijd denk ik dat je het vooral van de grafics moet hebben
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:53:14 #85
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_45226140
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:50 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Gezien het nivo van het topic hier de laatste tijd denk ik dat je het vooral van de grafics moet hebben
Ik ga niet hard mijn best doen om hem te verkopen. Hij was niet zo duur, hij staat niet in de weg en misschien komt hij ooit van pas. Als ik er hier iemand een plezier mee kan doen voor de prijs dat ik hem heb kunnen kopen, prima. Zo niet dan blijft hij bij mij.

Daarbij, het is eigenlijk een prima plank.
pi_45226377
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:53 schreef XL het volgende:

[..]

Ik ga niet hard mijn best doen om hem te verkopen. Hij was niet zo duur, hij staat niet in de weg en misschien komt hij ooit van pas. Als ik er hier iemand een plezier mee kan doen voor de prijs dat ik hem heb kunnen kopen, prima. Zo niet dan blijft hij bij mij.

Zo is dat, en voor een top plank kunnen ze altijd nog bij Sjors terecht
pi_45227230
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:53 schreef XL het volgende:

[..]

Dan mag ik er toch wel van uitgaan dat jij er destijds niet de adviesprijs voor hebt betaald
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:24:25 #88
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_45227431
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:20 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Dan mag ik er toch wel van uitgaan dat jij er destijds niet de adviesprijs voor hebt betaald
215, zoals ook bij mijn vraagprijs was
pi_45232376
Hé, marktplaats in het snowboardtopic! Succes met het verkopen jongens!
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_45232820
Misschien een idee om in de TT op te nemen? Alszijnde een klikbaar plaatje naar posting in het topic?
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:58:30 #91
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_45234202
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:43 schreef 360sjors het volgende:

Blue Tomato info:

[afbeelding]
[..]
Heb ik dus al een mooi board gevonden vanaf het moment dat ik em (bij jou dus ) zag

Neem em mee, misschien verkoop je hem wel op vakantie
  donderdag 11 januari 2007 @ 09:51:47 #92
72282 360sjors
King of the Hill
pi_45239941
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:12 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Zonder bindingen!

Blue Tomato vraagt er 300 euro voor, voor iets minder doe ik het ook wel, dan ben ik er vanaf. Zeg 250.

Of het geschikt is voor een semi beginner.. Het board "hapt" niet snel en heeft een makkelijke kantenwissel. De stijfheid (en korte radius) vraagt wel een actieve rijstijl (wat op zich wel goed zou zijn voor je techniek natuurlijk ).

Als je freerider bent met 12 dagen ervaring denk ik wel dat je er mee uit de voeten zou kunnen en er prima op kunt doorgroeien, maar een tapered board zou denk ik een betere keuze zijn. Twintip heeft eigenlijk maar 1 voordeel en dat is dat je makkelijk fakie kan rijden. Als je dat niet of nauwelijks doet, wat ik me goed voor kan stellen, heeft het dus niet echt voordelen om een twintip te hebben.
  donderdag 11 januari 2007 @ 10:48:11 #93
71115 Rnej
I walk the line
pi_45241236
twintips zijn voor mietjes

ik rij met mijn t6 in setback net zo makkelijk fakie als op een twin... it's all in your mind

(naaah tis wel makkelijker met een twin, maar als je t park niet uitkomt, dan moet je pas een twin nemen, anders is het zinloos als je ook wel ns piste rijdt)
pi_45244048
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 09:51 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Zonder bindingen!

Blue Tomato vraagt er 300 euro voor, voor iets minder doe ik het ook wel, dan ben ik er vanaf. Zeg 250.

Of het geschikt is voor een semi beginner.. Het board "hapt" niet snel en heeft een makkelijke kantenwissel. De stijfheid (en korte radius) vraagt wel een actieve rijstijl (wat op zich wel goed zou zijn voor je techniek natuurlijk ).

Als je freerider bent met 12 dagen ervaring denk ik wel dat je er mee uit de voeten zou kunnen en er prima op kunt doorgroeien, maar een tapered board zou denk ik een betere keuze zijn. Twintip heeft eigenlijk maar 1 voordeel en dat is dat je makkelijk fakie kan rijden. Als je dat niet of nauwelijks doet, wat ik me goed voor kan stellen, heeft het dus niet echt voordelen om een twintip te hebben.
Ik heb mijn vriendin de afgelopen maand 2 keer een paar uur les gegeven bij Snowworld Landgraaf, maar wij staan beiden goofy. Dus moest ik heel de tijd fakie rijden, maar dan kan ik niet echt fatsoenlijk een bocht maken. Althans niet carvend, rutschend gaat nog wel.
Dus idd, een twintip is niet echt aan mij besteed.
pi_45244083
Mijn plankje mag ook van eigenaar wisselen als iemand er intresse in heeft. Het is een F2 Gothic 155 mountain/freeride plankje voor het snelle werk.

Meer info kun je vinden op pagina 4 van deze test. http://www.tripleair.nl/downloads/sb01-boardtest.pdf

Hij gaat aankomende week nog een keer gebruikt worden in frankrijk (hopenlijk , ligt aan de sneeuw) en kan daarna van eigenaar wisselen. Prijs, minimaal 350 eur. Reden verkoop, kwil naar een Goliath oid voor meer freestyle invloed.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  donderdag 11 januari 2007 @ 12:29:43 #96
71115 Rnej
I walk the line
pi_45244291
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:21 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ik heb mijn vriendin de afgelopen maand 2 keer een paar uur les gegeven bij Snowworld Landgraaf, maar wij staan beiden goofy. Dus moest ik heel de tijd fakie rijden, maar dan kan ik niet echt fatsoenlijk een bocht maken. Althans niet carvend, rutschend gaat nog wel.
Dus idd, een twintip is niet echt aan mij besteed.
je bedoelt dat je vriendin niet goofy staat, of juist wel ?

anders hoefde jij nie fakie te rijden he

maarreh, wat niet is kan nog komen he switch carven is best effe pittig om jezelf aan te leren... maar het is goed te doen hoor
  donderdag 11 januari 2007 @ 12:49:52 #97
71115 Rnej
I walk the line
pi_45244958
nu we toch boardjes aan t verkopen zijn...

duotone style 165 ... echte setback poederboot / all mountain plank weegt HELEMAAL NIETS
(nog lichter dan mn t6 ..denk dat ie 1,7 kilo weegt ofzo)
100 eu, in goeie staat

ride LX xl bindingen (maat 11 en hoger) van 05/06 ... ongeveer 25 uur gebruikt ... 65 euro

fotos van de duotone komen binnenkort
pi_45246558
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:29 schreef Rnej het volgende:

[..]

je bedoelt dat je vriendin niet goofy staat, of juist wel ?

anders hoefde jij nie fakie te rijden he

maarreh, wat niet is kan nog komen he switch carven is best effe pittig om jezelf aan te leren... maar het is goed te doen hoor
Ik had toch niet het idee dat ik erg onduidelijk was of wel?

Normaal gesproken staan wij beiden goofy. Dus als ik haar les geef dan staan we met de gezichten naar elkaar toe. Dan moet ik dus fakie (net als regular) rijden
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:39:42 #99
71115 Rnej
I walk the line
pi_45246609
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:37 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ik had toch niet het idee dat ik erg onduidelijk was of wel?

Normaal gesproken staan wij beiden goofy. Dus als ik haar les geef dan staan we met de gezichten naar elkaar toe. Dan moet ik dus fakie (net als regular) rijden
ehhh ... als je lesgeeft hou je dan d'r handen vast ofzo? ...
pi_45246692
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:39 schreef Rnej het volgende:

[..]

ehhh ... als je lesgeeft hou je dan d'r handen vast ofzo? ...
Ja hoe had jij het in gedachten dan. Dat ik achter haar ga staan ofzo?

Nu kan ze het trouwens allemaal al zelf, na een uurtje of 5 les van mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')