OMG daar gaan we weer.. click-bindingen zijn voor een beginner goed te doen, ook daarop kun je de basis van het snowboarden goed onder de knie krijgen! Je hebt met straps idd wel het meeste gevoel met je plank.. Flow daarentegen is weer erg makkelijk.. maar clicks hoef je zeker voor beginners niet uit te sluiten!quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:53 schreef FlowDesign het volgende:
Neem of accepteer hoe dan ook géén click bindingen
die gozer is helemaal maf!quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:11 schreef GenesiZ het volgende:
Hoe maak je een lawine en hoe kom je er weer uit. Een voobeeld van Travis
http://www.youtube.com/watch?v=CzJXEgRMCNw
Ik ben ook een redelijke newbie qua snowboarden en zelfs ik vind die dingen kut.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:39 schreef Gstyles het volgende:
[..]
OMG daar gaan we weer.. click-bindingen zijn voor een beginner goed te doen, ook daarop kun je de basis van het snowboarden goed onder de knie krijgen! Je hebt met straps idd wel het meeste gevoel met je plank.. Flow daarentegen is weer erg makkelijk.. maar clicks hoef je zeker voor beginners niet uit te sluiten!
achja heb er zelf mee geboard en vond ze altijd erg makkelijk.. tis maar net hoe je er mee omgaat! alles went!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ben ook een redelijke newbie qua snowboarden en zelfs ik vind die dingen kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
nadeel van hardboots leren is dat je daarna je ingedraaide houding weer moet afleren als je overstapt op softboots....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:46 schreef ForumGek het volgende:
Waar je het eigenlijk het beste op kan leren (zoals mijn zus het 8 jaar geleden heeft gedaan) is op hardboots. Dan krijg je een directe respons en weet je wat wel en niet kan. Bij step-in moet je zulke stevige schoenen hebben (wat vanuit de verhuur gewoon onmogelijk is) omdat effect te krijgen. Het komt niet eens in de buurt bij straps of hard boots. Het is gewoon duidelijke dat step-in suckt, punt !
Over 2 weken ben ik in val tho !!
Als je maar een Highback hebt, dan is het wel redelijk te doen. Heb 1 x zonder gehad, nou nooit meer.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:12 schreef Gstyles het volgende:
[..]
achja heb er zelf mee geboard en vond ze altijd erg makkelijk.. tis maar net hoe je er mee omgaat! alles went!![]()
das idd zelfs een vereiste!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:27 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Als je maar een Highback hebt, dan is het wel redelijk te doen. Heb 1 x zonder gehad, nou nooit meer.
Als je meer van het freeriden bent dan zou ik met een boog om de Dominant heen gaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:46 schreef Gstyles het volgende:
[..]
das idd zelfs een vereiste!
@ GenesiZ: de slick heeft inderdaad van die stale randen, das puur voor rails.. wel leuk mja ik ben meer van het freeriden met nu en en dan een trick..
Nou, hij ziet er wel mooi uit natuurlijk he!quote:Op zondag 7 januari 2007 15:11 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Als je meer van het freeriden bent dan zou ik met een boog om de Dominant heen gaan.
wat is er verder belangerijkquote:Op zondag 7 januari 2007 15:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nou, hij ziet er wel mooi uit natuurlijk he!
Ik bedoel maar, we willen wel ghetto zijn, en wat is er nu meer ghetto dan Dominant?quote:
Ja, maar dan precies andersom. Stale kanten wil je niet voor rails. Die happen namelijkquote:Op zondag 7 januari 2007 14:46 schreef Gstyles het volgende:
@ GenesiZ: de slick heeft inderdaad van die stale randen, das puur voor rails.. wel leuk mja ik ben meer van het freeriden met nu en en dan een trick..
Skills koop je niet voor 50 euroquote:Op zondag 7 januari 2007 16:52 schreef Rnej het volgende:
een dominant is een sloom, slap, speels parkplankje... daar kan je bijna niets anders mee dan parkrijden....
geef 50 eurie meer uit en zie dan ineens wat voor vette plankjes je voor die centen kan kopen...
Dat is geen freerider. Wat weeg je, wat is je schoenmaat en wat is je lengte?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:51 schreef Gstyles het volgende:
Wil binnenkort dit Burton board kopen:
[afbeelding]
iemand al goed ervaringen met dit board? ik zag ook de slick versie liggen, die er ook leuk uitzag!![]()
haha helemaal voor Bataleon aan het gaan?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:19 schreef GenesiZ het volgende:
Een hummer en een ho
[..]
Ja, maar dan precies andersom. Stale kanten wil je niet voor rails. Die happen namelijkWil je meer freeriden, neem dan geen dominant. Die zijn erg slap en totaal niet geschikt voor freeriden. Kijk voor een sterker boardjes zoals de Bateleon Goliath of Hero. Die zijn daar o.a. meer geschikt voor.
welke maat wil je rijden?quote:Op zondag 7 januari 2007 17:25 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zou die Bataleon Evil Twin ook graag eens proberen!
155 denk ikquote:
Het lijkt me sowieso verstandig dat ik een korte en langere speelplank ga proberen voor ik weer iets koop waar ik niet helemaal tevreden over ben. Hij mag echt heel speels worden, want om te carven en voor poeder ben ik tevreden met de Malolo.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:57 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Pak iets van een 152 UnInc, dat ligt je veel beter.
Verstandig om eerste te testen. Zo kom ik op Bataleon. Was op de testdagen en wou een Ride kink of Forum jiblet en ging ff BAtaleon testen en was meteen verkocht.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:00 schreef XL het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso verstandig dat ik een korte en langere speelplank ga proberen voor ik weer iets koop waar ik niet helemaal tevreden over ben. Hij mag echt heel speels worden, want om te carven en voor poeder ben ik tevreden met de Malolo.
Ik kijk verder dan Burton, alleen ik kijk niet perse verder dan Burton.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:07 schreef Basje_B het volgende:
over die Uninc. Kijk verder dan Burton he.![]()
Die Uninc's zijn echt big-freestyle. Wil je echt een speelse plank of meer stijf.
Een board kan meerdere kanten hebbenquote:Op zondag 7 januari 2007 18:23 schreef XL het volgende:
Ik heb het idee dat de uninc ideale freestyle planken zijn wanneer je zelf een gevorderde freestyler bent. Dat ben ik niet, ik kan amper freestylen. Ik verwacht verder ook geen compromis, ik wil geen speelse plank die ook een aggresieve plank kan zijn. Ik wil een speelse plank die ook een speelse plank is. Ze ontwerpen hem maar waar hij het beste voor is en daar gebruik ik hem dan wel voor. Als ik daarvoor 5 boards naar de alpen moet slepen, dan is dat maar zo.
en dat ik het bij het beoordelen van die uninc mis kan hebben realiseer ik me. Ik heb er nog nooit op gereden.
meerdere kanten? dan zijn het toch ski's?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:30 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Een board kan meerdere kanten hebbenje kunt wel een boel boards mee naar de Alpen slepen. Maar je moet 's ochtend kiezen wel board je mee naar boven neemt. En zo'n dag boarden bestaat meestal uit van alles wat. Je board op de piste, pakt wat poeder, gaat naar het park, jibt wat op de piste. Dus wat is er mis met een speelse plank die je ook op snelheid kunt rijden?
Dan kan ik je Oostenrijk van harte aanbevelen.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:56 schreef FlowDesign het volgende:
Als ik met carnaval nog een weekje naar Val Tho wil (met de auto) welke appartementen kunnen jullie dan aanraden voor niet te veel geld?
Als we met 4 personen gaan dan willen we wel echt 4 bedden en dan niet een stapelbed op de gang of een slaapbank voor 2 personen ofzo. Gewoon 4 echte bedden en een fatsoenlijke eigen badkamer en toilet![]()
8quote:Op maandag 8 januari 2007 12:07 schreef FlowDesign het volgende:
Het is eigenlijk dé reden dat ik nog nooit naar Frankrijk op wispo ben geweest: Allemaal kleine hokjes![]()
Voor 4 personen moet je eigenlijk een appartement voor 6 personen boeken zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |