Kom daar al jaren en ze hebben daar gewoon straps in de meeste zaken. Sport Rudi en Sport Rieser zijn de grootste zaken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:37 schreef shilizous_88 het volgende:
We gaan volgende week boarden in Kirchberg en dit jaar hebben we 2 nieuwe talenten meegenomen, maar deze gaan daar boards huren. Weet iemand van jullie of ze daar van die click bindingen hebben of dat ze redelijke strap in bindingen daar krijgen? Het is een arrangement en daar zit de huur van de boards etc bij.
Ik weet dat je beter in NL kunt huren maar ik was er niet bij toen ze reserveerden...
Dat komt in ieder geval een stuk beter over dan je vorige post die bestond uit een nietszeggend woord met een nietzeggende smile erbij.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:57 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ow sorry, ja vond hem in tegenstelling tot jou mening niet echt mooi, duf oranje en deed me denken aan een aan-de-weg-werk jas.. sorry maar dat was mijn mening.. Ben tevens niet zo kapot van Helly Hansen... anyway hoop dat je er van kan genieten!
Ik zou er geen probleem mee hebben om naar Val Tho' te gaan hoor.. Maar ik weet natuurlijk niet wat Sjors er van vindt, misschien heeft die geen zin in Val Thorens ofzoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:51 schreef ForumGek het volgende:
NoComment: ga naar Val Thorens, daar zit ik ook vanaf 19-01! Kunnen we mooie restaurant foto's maken !
OMG daar gaan we weer.. click-bindingen zijn voor een beginner goed te doen, ook daarop kun je de basis van het snowboarden goed onder de knie krijgen! Je hebt met straps idd wel het meeste gevoel met je plank.. Flow daarentegen is weer erg makkelijk.. maar clicks hoef je zeker voor beginners niet uit te sluiten!quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:53 schreef FlowDesign het volgende:
Neem of accepteer hoe dan ook géén click bindingen
die gozer is helemaal maf!quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:11 schreef GenesiZ het volgende:
Hoe maak je een lawine en hoe kom je er weer uit. Een voobeeld van Travis
http://www.youtube.com/watch?v=CzJXEgRMCNw
Ik ben ook een redelijke newbie qua snowboarden en zelfs ik vind die dingen kut.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:39 schreef Gstyles het volgende:
[..]
OMG daar gaan we weer.. click-bindingen zijn voor een beginner goed te doen, ook daarop kun je de basis van het snowboarden goed onder de knie krijgen! Je hebt met straps idd wel het meeste gevoel met je plank.. Flow daarentegen is weer erg makkelijk.. maar clicks hoef je zeker voor beginners niet uit te sluiten!
achja heb er zelf mee geboard en vond ze altijd erg makkelijk.. tis maar net hoe je er mee omgaat! alles went!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ben ook een redelijke newbie qua snowboarden en zelfs ik vind die dingen kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
nadeel van hardboots leren is dat je daarna je ingedraaide houding weer moet afleren als je overstapt op softboots....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:46 schreef ForumGek het volgende:
Waar je het eigenlijk het beste op kan leren (zoals mijn zus het 8 jaar geleden heeft gedaan) is op hardboots. Dan krijg je een directe respons en weet je wat wel en niet kan. Bij step-in moet je zulke stevige schoenen hebben (wat vanuit de verhuur gewoon onmogelijk is) omdat effect te krijgen. Het komt niet eens in de buurt bij straps of hard boots. Het is gewoon duidelijke dat step-in suckt, punt !
Over 2 weken ben ik in val tho !!
Als je maar een Highback hebt, dan is het wel redelijk te doen. Heb 1 x zonder gehad, nou nooit meer.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:12 schreef Gstyles het volgende:
[..]
achja heb er zelf mee geboard en vond ze altijd erg makkelijk.. tis maar net hoe je er mee omgaat! alles went!![]()
das idd zelfs een vereiste!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:27 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Als je maar een Highback hebt, dan is het wel redelijk te doen. Heb 1 x zonder gehad, nou nooit meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |