In Frankrijk heb je ook wel groene pistes hoor. Het meer zo eigenlijk: Zwart (gevorderd / moeilijk), Rood (gemiddeld), Blauw (makkelijk) en Groen (zorgen dat je snelheid hebt anders moet je steppenquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:29 schreef Gstyles het volgende:
[..]
groen?in mijn beleving zijn er alleen blauwe (makkelijk), rode (gemiddeld) en zwarte (gevorderd / moeilijk) pistes
![]()
haha groen = horizontaal zoals ik het nu begrijpquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:47 schreef NoComment het volgende:
[..]
In Frankrijk heb je ook wel groene pistes hoor. Het meer zo eigenlijk: Zwart (gevorderd / moeilijk), Rood (gemiddeld), Blauw (makkelijk) en Groen (zorgen dat je snelheid hebt anders moet je steppen)
boeie, zodra iemand bochtjes kan, gelijk op rood neerzetten.. dan leer je t goedquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:31 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb er altijd last van dat ik niet weet op welke kleur ik ben. Dan ga je met een beginner een stukje boarden en dan blijkt er een mega-steil stuk in te zitten dat jij helemaal niet zo ervaart. Gevolg: beginner over de zeik.![]()
"Wie steiler wie geiler" Om maar even een oude quote aan te halenquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:18 schreef Rnej het volgende:
[..]
boeie, zodra iemand bochtjes kan, gelijk op rood neerzetten.. dan leer je t goed![]()
whehehe, edoch ik heb t niet altijd naar mijn zin op zwart....quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:08 schreef 360sjors het volgende:
[..]
"Wie steiler wie geiler" Om maar even een oude quote aan te halen
quote:Atomic Rapture 156 04/05 Test 299,97 ¤
The perfect freestyle deck for all conditions? Maybe. With it's new Spoontech construction the board offers optimal edge hold at speed and in icy conditions but when put on the flat or on a rail the edges rise to make it forgiving and playable.
All the best and newest Atomic technology squeezed into a shit hot looking board. The titanium sprocket power boosters give the board the bang boom bang it needs for aggressive riding, team this with the Spoontech and there are no limits, just the size of your balls!
The Sintered 7600 base makes sure the board is damn fast, while the Truth 3 CNC woodcore ensure a low weight and therefore a highly maneuverable deck.
Go big... if you don't we will come and get the board back off you as it will be a crime not to rock on this deck!
Technology:
- Million 5 Sidewall Construction
- Twin Progressive Sidecut
- Sintered 7600 Stone Ground Base
- Integrated Titanium Sprocket Power Booster
- S-Poontech Construction
- Truth 3 CNC full wood core
- D-4 Fibreglass Construction
- 1° Edge Bevel
- Centred Insert Position
heerlijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:28 schreef XL het volgende:
Ook in elk gebied te aanschouwen:
Vlakke stukken --> lekker (lelijke) bochtjes draaien
Steil rood stuk --> rutchen
Vlakke stuk gaat verder --> lekker bochtjes draaien
altijd op blauwe pistes waar een steil stukje in zit is het vlak voor het steile stuk zo fucking ijzig dat je je reflectie ziet...quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:28 schreef XL het volgende:
Ook in elk gebied te aanschouwen:
Vlakke stukken --> lekker (lelijke) bochtjes draaien
Steil rood stuk --> rutchen
Vlakke stuk gaat verder --> lekker bochtjes draaien
Mooi bordje, is neem ik aan met bindingen of niet? Zo ja, welke?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:43 schreef 360sjors het volgende:
Boardje weg voor grote beurt![]()
Ik ga mijn Atomic Rapture 156 ('04 - '05) verkopen. Voordat ik hem op marktplaats en ultimate snowboarding aanbied doe ik het even hierHet is een verschrikkelijk goed board maar niet precies wat ik zoek. Technisch freestyleboard. Hij is superstijf, je kan er mee carven als een mofo en ook poederen gaat lekker, maar ik zoek een wat slapper plankje zodat ik er wat makkelijker mee kan spelen. Mocht er hier iemand zijn die deze brute twintip wil overnemen mail me dan ff @ s_vdh@hotmail.com met een bod. Er is ongeveer 2 weken op gereden, nagenoeg krasvrij (zowel topsheet als base); hoogstwaarschijnlijk in betere staat dan het testboard dat blue tomato aanbiedt. Kanten zijn nog scherp en heb hem hoogstpersoonlijk gewaxt, klaar om te vlammen
Blue Tomato info:
[afbeelding]
[..]
Bekijk ook mijn aanbieding zonder bindingen! Is een centimeter langer!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mooi bordje, is neem ik aan met bindingen of niet? Zo ja, welke?
Kun je een beetje een prijsindicatie geven van wat je er denk voor te willen krijgen?
En nog een vraagje: Is dit bord geschikt voor een semi-beginner?
Ik kan onderhand na effectief een dag of 12 boarden prima alle pistes af, maar ik weet niet of een stijve plank voor mij geschikt zou zijn. Hij is wel redelijk kort (159 is meer mijn maat).
Zooooo irritant is dat. Als er idd ff een stijl stuk komt na een stuk blauw dat al die mensen dan voor de rand gaan staan kijken en afwachten weet ik veel wat ze daar doen, thee drinken ofzoquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
altijd op blauwe pistes waar een steil stukje in zit is het vlak voor het steile stuk zo fucking ijzig dat je je reflectie ziet...
rem gewoon wat eerder, of rem niet.. maar ga niet met 1000000en op dezelfde dag precies op die plek afremmen... kuddedieren ook....
Die is weer té freestyle voor mij. Als ik iets koop dan wil ik een freeride.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:16 schreef XL het volgende:
[..]
Bekijk ook mijn aanbieding zonder bindingen! Is een centimeter langer!
[Centraal] Snowboard topic deel 54
Ik doe hem weg omdat hij me te freeride is hoor. Ik wil juist een freestyle ervoor in de plaats.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die is weer té freestyle voor mij. Als ik iets koop dan wil ik een freeride.
En nu in het Nederlands?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:24 schreef XL het volgende:
Hij is zelfs tapered, met een lichte setback.
Z'n neus is breder dan zijn tail en je staat iets meer achterop (niet in het midden). 2 kenmerken van een freeride board. Anders dan een twin waarbij voor en achterkant gelijk zijn en je precies in het midden staat.quote:
wicked man echt flexquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:24 schreef XL het volgende:
[..]
Ik doe hem weg omdat hij me te freeride is hoor. Ik wil juist een freestyle ervoor in de plaats.
Hij is zelfs tapered, met een lichte setback. Minder freestyle dan die van Sjors![]()
Is die tapered? Sure?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:24 schreef XL het volgende:
[..]
Ik doe hem weg omdat hij me te freeride is hoor. Ik wil juist een freestyle ervoor in de plaats.
Hij is zelfs tapered, met een lichte setback. Minder freestyle dan die van Sjors![]()
Ja. Zeker!quote:
heb even op de site van K2 gekeken maar het model van dit jaar is het niet..het zou me verbazen als die van vorig jaar het wel wasquote:
Ik was al aan het editten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:42 schreef Kentaro het volgende:
[..]
heb even op de site van K2 gekeken maar het model van dit jaar is het niet..het zou me verbazen als die van vorig jaar het wel was
Gezien het nivo van het topic hier de laatste tijd denk ik dat je het vooral van de grafics moet hebbenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:44 schreef XL het volgende:
[..]
Ik was al aan het editten.
Ik meet het op en kom er op terug. Dat kan even op zich laten wachten.
Als er oprechte interesse is kan ik het mijn ouders laten doen, maar dan moet ik die mensen eerst wijsmaken wat ze moeten meten.
Ik ga niet hard mijn best doen om hem te verkopen. Hij was niet zo duur, hij staat niet in de weg en misschien komt hij ooit van pas. Als ik er hier iemand een plezier mee kan doen voor de prijs dat ik hem heb kunnen kopen, prima. Zo niet dan blijft hij bij mij.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:50 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Gezien het nivo van het topic hier de laatste tijd denk ik dat je het vooral van de grafics moet hebben
Zo is dat, en voor een top plank kunnen ze altijd nog bij Sjors terechtquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:53 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ga niet hard mijn best doen om hem te verkopen. Hij was niet zo duur, hij staat niet in de weg en misschien komt hij ooit van pas. Als ik er hier iemand een plezier mee kan doen voor de prijs dat ik hem heb kunnen kopen, prima. Zo niet dan blijft hij bij mij.
Daarbij, het is eigenlijk een prima plank.
Dan mag ik er toch wel van uitgaan dat jij er destijds niet de adviesprijs voor hebt betaaldquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:53 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ga niet hard mijn best doen om hem te verkopen. Hij was niet zo duur, hij staat niet in de weg en misschien komt hij ooit van pas. Als ik er hier iemand een plezier mee kan doen voor de prijs dat ik hem heb kunnen kopen, prima. Zo niet dan blijft hij bij mij.
Daarbij, het is eigenlijk een prima plank.
215, zoals ook bij mijn vraagprijs wasquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan mag ik er toch wel van uitgaan dat jij er destijds niet de adviesprijs voor hebt betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |