abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 januari 2007 @ 19:32:11 #31
71115 Rnej
I walk the line
pi_45153165
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:09 schreef XL het volgende:

[..]

Bas, jij ging ook altijd afsluiten toch?
Ik hoop eigenlijk van niet, als je nog niet naar Val Tho bent dan, dan kun je mooi naar Kaprun. Daar zit Rene dan en dan kan ik daar ook naartoe komen. Kan ik mooi jouw Bataleon testen en daar tussen de nieuwe boardjes neuzen.
wheh, ohja, jij zit er die week dan ook he?

lacheeuhhehe

kga er waarschijnlijk al een week eerder zitten, maar dat moet ik ff fixen met de organisatie waar ik mee op reis ga...
  maandag 8 januari 2007 @ 19:38:35 #32
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_45153454
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:30 schreef Rnej het volgende:

[..]

slijpset kopen en vragen in de winkel, tis best ingewikkeld (echt slijpen heb ik t over, niet tunen)

tune-slijp-tooltje = 10 euro

eerst ff door de machine laten halen en dan af en toe zelf de tunevijl erlangs halen... nothing special...
maar daar wordt ie niet superscherp van, maar maak je m ietsje scherper en haal je de braampjes weg....

"echt" slijpen is heel wat ingewikkelder... laat ik meestal gewoon in de machine doen... 25 euro en dan kan ie wel een complete wintersport mee (is je belag ook geslepen en gewaxed, alleen slijpen is 7,50, maar daarna moet je m zelf ff waxen want dan is je belag bij je staalkant drooggeslepen)
ja oke maar probleem dat ik die Bataleon heb en die kunnen neit door de meeste machines geslepen worden omdat het wiel erop drukt ofzo.

Can I stonegrind a Triple Base Board?
Yes you can, but you can’t just chuck it in any stonegrind machine. Make sure you use a Wintersteiger machine or another brand that enables you to take of the rollers. you need to run your board through three times: once for the flat middle part and then the side parts seperatly.

word prijzig denk en moet duijvenstein er nog voor bellen
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  maandag 8 januari 2007 @ 19:46:41 #33
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_45153784
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:32 schreef Rnej het volgende:

[..]

wheh, ohja, jij zit er die week dan ook he?

lacheeuhhehe

kga er waarschijnlijk al een week eerder zitten, maar dat moet ik ff fixen met de organisatie waar ik mee op reis ga...
Ik wil dan wel gaan, maar heb nog niks geboekt hoor.
Je kunt een 'Schnee Okay' max. 7 dagen van tevoren boeken in die periode.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 8 januari 2007 @ 20:13:36 #34
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_45154879
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  maandag 8 januari 2007 @ 20:21:42 #35
71115 Rnej
I walk the line
pi_45155256
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:38 schreef Basje_B het volgende:

[..]

ja oke maar probleem dat ik die Bataleon heb en die kunnen neit door de meeste machines geslepen worden omdat het wiel erop drukt ofzo.

Can I stonegrind a Triple Base Board?
Yes you can, but you can’t just chuck it in any stonegrind machine. Make sure you use a Wintersteiger machine or another brand that enables you to take of the rollers. you need to run your board through three times: once for the flat middle part and then the side parts seperatly.

word prijzig denk en moet duijvenstein er nog voor bellen
slijpsetje is 40 euro ofzo.. dus op zich is dat ook goed te doen hoor, en als je verder wil met railen kan je beter je kanten flink bot houden..... happen is niet cool

en je eigen belag "slijpen" hoeft niet perse, zeker niet bij een extruded base (die jouw evil twin heeft)
pi_45161311
TVP

Weet iemand btw waar ik in NL de rugbeschermer van R.E.D. kan halen? Heb hem nog nergens kunnen vinden.
  maandag 8 januari 2007 @ 22:41:27 #37
71115 Rnej
I walk the line
pi_45162474
duivestijn... maar stiekem wil je die niet... veel te fokking duur...
pi_45164249
Nou lekker dan. Boardje van het weekend in de wax gezet, wil ik hem net gaan schrapen. Is me schraper pleite moet ik nog even voor vrijdagavond een schraper hebben.

@ Beerke, Hoe kom jij eigenlijk aan die foto waar Beerke bij staat? http://www.elevatesnowboarding.com/ gebruikt hem als startpaginafoto zie ik zojuist

[ Bericht 34% gewijzigd door GenesiZ op 08-01-2007 23:29:42 ]
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  maandag 8 januari 2007 @ 23:22:49 #39
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_45164299
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:21 schreef GenesiZ het volgende:
Nou lekker dan. Boardje van het weekend in de wax gezet, wil ik hem net gaan schrapen. Is me schraper pleite moet ik nog even voor vrijdagavond een schraper hebben.
in je auto. Normaal gebruik je hem voor je ruiten.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_45164599
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:22 schreef XL het volgende:

[..]

in je auto. Normaal gebruik je hem voor je ruiten.
Die heb ik vanmiddag nog in me handen gehad, die ga ik echt niet gebruiken voor me board. Dat ding zit vol putten en deuken, daar verziek ik me base gelijk mee.
  maandag 8 januari 2007 @ 23:32:45 #41
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_45164678
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:30 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Die heb ik vanmiddag nog in me handen gehad, die ga ik echt niet gebruiken voor me board. Dat ding zit vol putten en deuken, daar verziek ik me base gelijk mee.
Wat doe je dan met dat ding?

Die van mij is puntgaaf en multifunctioneel inzetbaar!
pi_45164968
Die heb ik 5 jaar geleden van me vader 'geleend' uit de schuur. Dat was zijn oude, dus deze zal wel iets van 6/7 jaar oud zijn ofzo Gebruik die dingen nooit.
  maandag 8 januari 2007 @ 23:45:21 #43
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_45165047
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:41 schreef GenesiZ het volgende:
Die heb ik 5 jaar geleden van me vader 'geleend' uit de schuur. Dat was zijn oude, dus deze zal wel iets van 6/7 jaar oud zijn ofzo Gebruik die dingen nooit.
Lekker zoals die Oostenrijkers rijden, met je steutel twee streepjes ijs wegkrassen voor de plaats waar je ogen door de ruit kijken. De rest ontdooien met de blower als je rijdt.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 07:18:01 #44
71115 Rnej
I walk the line
pi_45168902
quote:
Op maandag 8 januari 2007 23:21 schreef GenesiZ het volgende:

@ Beerke, Hoe kom jij eigenlijk aan die foto waar Beerke bij staat? http://www.elevatesnowboarding.com/ gebruikt hem als startpaginafoto zie ik zojuist
geodriehoeken werken ook goed als schraper hoor

(zelfde probleem een keer gehad )
pi_45169052
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:41 schreef Rnej het volgende:
duivestijn... maar stiekem wil je die niet... veel te fokking duur...
Nee idd. Die is ook een beetje ver weg eigenlijk. Iets rond Amsterdam, of is Duivesteijn de enige?
pi_45169764
Keb geen geodriehoek, kzit al 6 jaar niet meer op school
  dinsdag 9 januari 2007 @ 09:08:07 #47
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_45169848
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 07:43 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Nee idd. Die is ook een beetje ver weg eigenlijk. Iets rond Amsterdam, of is Duivesteijn de enige?
Pak de trein, Duivesteijn Uithof is toch tot 20:00 open

Nog 10 daagjes, dan ben ik weer op weg naar de Alpen!
Life's like music, get the rhythm..
pi_45173438
In Amserdam zal er toch ook wel een fatsoenlijke boarshop zitten?
pi_45174369
The Old man is een redelijke shop waar ze wel iets naar je keuze hebben.
Beetje klein, maar boven hebben ze wat snowboardspullen staan
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_45174372
tvp
pi_45174788
Ik ben trouwens bang dat mijn vakantie naar Kirchberg dit jaar zwaar tegen gaat vallen.
Het regent er zelfs en het is boven nul met maar 30cm sneeuw...... dit is sukkie sukkie voor mijn base met al die keien. Als je in die derrie al een heuvel af kunt komen (laat staan poeder rijden).

Weet iemand daar in de buurt een alternatieve activiteit om me op voor te bereiden?
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  dinsdag 9 januari 2007 @ 15:16:27 #52
72282 360sjors
King of the Hill
pi_45178338
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:07 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik ben trouwens bang dat mijn vakantie naar Kirchberg dit jaar zwaar tegen gaat vallen.
Het regent er zelfs en het is boven nul met maar 30cm sneeuw...... dit is sukkie sukkie voor mijn base met al die keien. Als je in die derrie al een heuvel af kunt komen (laat staan poeder rijden).

Weet iemand daar in de buurt een alternatieve activiteit om me op voor te bereiden?
Inderdaad goed klote..

Andere activiteiten:

Rodelen op de Geisberg.

Apres skieen in London Pub en Tiroler tot diep in de nacht... Dat zijn de feestkroegen. Boomerang is wat gemoedelijker barretje.

Wel zonde voor je vakantie! Zeker omdat het niet bepaald een goedkoop gebied is... Maar wanhoop niet, wie weet krijg je toch nog een dumpje
Over anderhalve maand ga ik zelf maar dat is doorgaans redelijk safe qua sneeuw daar. Waarschijnlijk wel het laatste jaar dat we daarheen gaan.
pi_45181665

Stond me iets op de piste in de weg.............
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:59:19 #54
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_45188796
ja 2 op 2 latten of niet?
pi_45194192
mja wel meer als 2 gezien de hele vakantie :p damn wat kunnen skiers toch rare kapriolen uithalen. Wil je als boarder ff relax groene piste doen, gaan ze vol met 3 man naast elkaar stil staan in een bocht. Juist als je net snelheid hebt, kom dan nog maar op gang als boarder. Of zoals op de foto, je lekker afsnijden, ik wil ontwijken en ga dwars door het hekje
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:22:44 #56
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_45197579
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:06 schreef Zjwegel het volgende:
mja wel meer als 2 gezien de hele vakantie :p damn wat kunnen skiers toch rare kapriolen uithalen. Wil je als boarder ff relax groene piste doen, gaan ze vol met 3 man naast elkaar stil staan in een bocht. Juist als je net snelheid hebt, kom dan nog maar op gang als boarder. Of zoals op de foto, je lekker afsnijden, ik wil ontwijken en ga dwars door het hekje
Helmpje op en doen alsof je een bowlingbal bent
Life's like music, get the rhythm..
  woensdag 10 januari 2007 @ 05:23:12 #57
72282 360sjors
King of the Hill
pi_45202069
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 22:06 schreef Zjwegel het volgende:
Wie doet er dan ook een groene piste...
  woensdag 10 januari 2007 @ 10:47:27 #58
71115 Rnej
I walk the line
pi_45205002
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 05:23 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Wie doet er dan ook een groene piste...
laat die jongen toch, niet iedereen is zo'n snelheidsduivel

(ik rij ook groen hoor.. maar alleen als er een rode vlak voor zit, dat je tenminste iedereen de stuipen op t lijf kan jagen )
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:29:38 #59
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_45209679
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:47 schreef Rnej het volgende:

[..]

laat die jongen toch, niet iedereen is zo'n snelheidsduivel

(ik rij ook groen hoor.. maar alleen als er een rode vlak voor zit, dat je tenminste iedereen de stuipen op t lijf kan jagen )
groen? in mijn beleving zijn er alleen blauwe (makkelijk), rode (gemiddeld) en zwarte (gevorderd / moeilijk) pistes
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:31:22 #60
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_45209721
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:29 schreef Gstyles het volgende:

[..]

groen? in mijn beleving zijn er alleen blauwe (makkelijk), rode (gemiddeld) en zwarte (gevorderd / moeilijk) pistes
Ik heb er altijd last van dat ik niet weet op welke kleur ik ben. Dan ga je met een beginner een stukje boarden en dan blijkt er een mega-steil stuk in te zitten dat jij helemaal niet zo ervaart. Gevolg: beginner over de zeik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')