wheh, ohja, jij zit er die week dan ook he?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:09 schreef XL het volgende:
[..]
Bas, jij ging ook altijd afsluiten toch?
Ik hoop eigenlijk van niet, als je nog niet naar Val Tho bent dan, dan kun je mooi naar Kaprun. Daar zit Rene dan en dan kan ik daar ook naartoe komen. Kan ik mooi jouw Bataleon testen en daar tussen de nieuwe boardjes neuzen.
ja oke maar probleem dat ik die Bataleon heb en die kunnen neit door de meeste machines geslepen worden omdat het wiel erop drukt ofzo.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
slijpset kopen en vragen in de winkel, tis best ingewikkeld (echt slijpen heb ik t over, niet tunen)
tune-slijp-tooltje = 10 euro
eerst ff door de machine laten halen en dan af en toe zelf de tunevijl erlangs halen... nothing special...
maar daar wordt ie niet superscherp van, maar maak je m ietsje scherper en haal je de braampjes weg....
"echt" slijpen is heel wat ingewikkelder... laat ik meestal gewoon in de machine doen... 25 euro en dan kan ie wel een complete wintersport mee(is je belag ook geslepen en gewaxed, alleen slijpen is 7,50, maar daarna moet je m zelf ff waxen want dan is je belag bij je staalkant drooggeslepen)
Ik wil dan wel gaan, maar heb nog niks geboekt hoor.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:32 schreef Rnej het volgende:
[..]
wheh, ohja, jij zit er die week dan ook he?![]()
lacheeuhhehe
kga er waarschijnlijk al een week eerder zitten, maar dat moet ik ff fixen met de organisatie waar ik mee op reis ga...
slijpsetje is 40 euro ofzo.. dus op zich is dat ook goed te doen hoor, en als je verder wil met railen kan je beter je kanten flink bot houden..... happen is niet coolquote:Op maandag 8 januari 2007 19:38 schreef Basje_B het volgende:
[..]
ja oke maar probleem dat ik die Bataleon heb en die kunnen neit door de meeste machines geslepen worden omdat het wiel erop drukt ofzo.
Can I stonegrind a Triple Base Board?
Yes you can, but you can’t just chuck it in any stonegrind machine. Make sure you use a Wintersteiger machine or another brand that enables you to take of the rollers. you need to run your board through three times: once for the flat middle part and then the side parts seperatly.
word prijzig denk en moet duijvenstein er nog voor bellen
in je auto. Normaal gebruik je hem voor je ruiten.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:21 schreef GenesiZ het volgende:
Nou lekker dan. Boardje van het weekend in de wax gezet, wil ik hem net gaan schrapen. Is me schraper pleitemoet ik nog even voor vrijdagavond een schraper hebben.
![]()
Die heb ik vanmiddag nog in me handen gehad, die ga ik echt niet gebruiken voor me board. Dat ding zit vol putten en deuken, daar verziek ik me base gelijk mee.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:22 schreef XL het volgende:
[..]
in je auto. Normaal gebruik je hem voor je ruiten.
Wat doe je dan met dat ding?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:30 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Die heb ik vanmiddag nog in me handen gehad, die ga ik echt niet gebruiken voor me board. Dat ding zit vol putten en deuken, daar verziek ik me base gelijk mee.
Lekker zoals die Oostenrijkers rijden, met je steutel twee streepjes ijs wegkrassen voor de plaats waar je ogen door de ruit kijken. De rest ontdooien met de blower als je rijdt.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:41 schreef GenesiZ het volgende:
Die heb ik 5 jaar geleden van me vader 'geleend' uit de schuur. Dat was zijn oude, dus deze zal wel iets van 6/7 jaar oud zijn ofzoGebruik die dingen nooit.
geodriehoeken werken ook goed als schraper hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 23:21 schreef GenesiZ het volgende:
Nou lekker dan. Boardje van het weekend in de wax gezet, wil ik hem net gaan schrapen. Is me schraper pleitemoet ik nog even voor vrijdagavond een schraper hebben.
![]()
@ Beerke, Hoe kom jij eigenlijk aan die foto waar Beerke bij staat? http://www.elevatesnowboarding.com/ gebruikt hem als startpaginafoto zie ik zojuist
Nee idd. Die is ook een beetje ver weg eigenlijk. Iets rond Amsterdam, of is Duivesteijn de enige?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:41 schreef Rnej het volgende:
duivestijn... maar stiekem wil je die niet... veel te fokking duur...
Pak de trein, Duivesteijn Uithof is toch tot 20:00 openquote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:43 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Nee idd. Die is ook een beetje ver weg eigenlijk. Iets rond Amsterdam, of is Duivesteijn de enige?
Inderdaad goed klote..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:07 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik ben trouwens bang dat mijn vakantie naar Kirchberg dit jaar zwaar tegen gaat vallen.
Het regent er zelfs en het is boven nul met maar 30cm sneeuw...... dit is sukkie sukkie voor mijn base met al die keien. Als je in die derrie al een heuvel af kunt komen (laat staan poeder rijden).
Weet iemand daar in de buurt een alternatieve activiteit om me op voor te bereiden?
Helmpje op en doen alsof je een bowlingbal bentquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:06 schreef Zjwegel het volgende:
mja wel meer als 2 gezien de hele vakantie :p damn wat kunnen skiers toch rare kapriolen uithalen. Wil je als boarder ff relax groene piste doen, gaan ze vol met 3 man naast elkaar stil staan in een bocht. Juist als je net snelheid hebt, kom dan nog maar op gang als boarder. Of zoals op de foto, je lekker afsnijden, ik wil ontwijken en ga dwars door het hekje
Wie doet er dan ook een groene piste...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:06 schreef Zjwegel het volgende:
mja wel meer als 2 gezien de hele vakantie :p damn wat kunnen skiers toch rare kapriolen uithalen. Wil je als boarder ff relax groene piste doen, gaan ze vol met 3 man naast elkaar stil staan in een bocht. Juist als je net snelheid hebt, kom dan nog maar op gang als boarder. Of zoals op de foto, je lekker afsnijden, ik wil ontwijken en ga dwars door het hekje
laat die jongen toch, niet iedereen is zo'n snelheidsduivelquote:Op woensdag 10 januari 2007 05:23 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Wie doet er dan ook een groene piste...
groen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:47 schreef Rnej het volgende:
[..]
laat die jongen toch, niet iedereen is zo'n snelheidsduivel
(ik rij ook groen hoor.. maar alleen als er een rode vlak voor zit, dat je tenminste iedereen de stuipen op t lijf kan jagen)
Ik heb er altijd last van dat ik niet weet op welke kleur ik ben. Dan ga je met een beginner een stukje boarden en dan blijkt er een mega-steil stuk in te zitten dat jij helemaal niet zo ervaart. Gevolg: beginner over de zeik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:29 schreef Gstyles het volgende:
[..]
groen?in mijn beleving zijn er alleen blauwe (makkelijk), rode (gemiddeld) en zwarte (gevorderd / moeilijk) pistes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |