Praat voor jezelf romanticus. Het is 18 jaar afzien. Kruipen aar de streep en dan weg ermee en dat weet je net zo goed als ik. Er heerst gewoon een taboe op het openlijk uitspreken ervan.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:00 schreef PPL het volgende:
Net nog een verwisseld.
Zijn brede glimlach maakte echter weer een hoop goed.
![]()
Uiteraard stinkt het en weet ik wel leukere dingen om te doen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:04 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Praat voor jezelf romanticus. Het is 18 jaar afzien. Kruipen aar de streep en dan weg ermee en dat weet je net zo goed als ik. Er heerst gewoon een taboe op het openlijk uitspreken ervan.
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:00 schreef PPL het volgende:
Net nog een verwisseld.
![]()
Ik ken alleen dequote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef Rosbief het volgende:
brak (de ~ (m.), ~ken)
1 jachthond die lopend wild zoekt en volgt
nouw, yo mommaquote:Op zondag 7 januari 2007 21:14 schreef Geerd het volgende:
kinderentering wie begint daar nouw aan :p
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:59 schreef amies1234 het volgende:
Ik heb 2 van die brakken. Je werkt de hele week een bult. Ze janken je iedere ochtend om 5 uur uit bed en als dank word je op zondagochtend half 7 gewekt met een strontbroek. Gedver![]()
Daar doe je het nou allemaal voor![]()
dan kan je gewoon geen kinderen opvoedenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef amies1234 het volgende:
Nee geen feminist. Het in leven houden van die kutkoters valt me veel meer tegen dan ik verwaht had. Ik word gek van al die aandacht. Mijn man is het ook kotsbeu.
Laat ze achter in het bos!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef amies1234 het volgende:
Nee geen feminist. Het in leven houden van die kutkoters valt me veel meer tegen dan ik verwaht had. Ik word gek van al die aandacht. Mijn man is het ook kotsbeu.
weet jij wel wat voor boete er op vervuiling staatquote:
Van te voren wel natuurlijk alle adresverwijzingen e.d. uit de broekzakken verwijderen. Anders heeft het sowieso geen zin. Er is vast wel een -kinderloos echtpaar/gemene oude vrouw/roedel wolven- wat ze over ze ontfermt.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
weet jij wel wat voor boete er op vervuiling staat![]()
Als dat eens ongestraft zou kunnenquote:
Fijne moeder.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:37 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Als dat eens ongestraft zou kunnen![]()
Ik hield de jongste (Christiaan) laatst in bad al (on)bedoeld te lang onder![]()
Dat vind ik dus echt onverantwoordelijk.. beetje beter uitkijken hoor !!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:37 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Ik hield de jongste (Christiaan) laatst in bad al (on)bedoeld te lang onder![]()
Was jij niet diegene die haar kinderen strak onder de duim hield? Voor je 18de niet uitgaan en op je 18de het huis uit?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:37 schreef amies1234 het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:41 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Zeker zo'n pubertje die nog nooit zo'n snotaap op de wereld gezet heeft?![]()
![]()
Dat ben ik ja. Mijn koter komt nooit op de FP van Fok! Ja misschien na hun 18e maar dan zal het mij een rotzorg zijn. Dan zijn ze zelf verantwoordelijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die haar kinderen strak onder de duim hield? Voor je 18de niet uitgaan en op je 18de het huis uit?
Zo ja, dan roep je het allemaal zelf over je af hoor...
Want op de FP van FOK! zeggen ze allemaal vieze woorden als poep en neuken!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:42 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Dat ben ik ja. Mijn koter komt nooit op de FP van Fok! Ja misschien na hun 18e maar dan zal het mij een rotzorg zijn. Dan zijn ze zelf verantwoordelijk.![]()
Nouquote:Op zondag 7 januari 2007 21:37 schreef amies1234 het volgende:
[..]
beneden de 3,5 denk ik ?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:49 schreef beertenderrr het volgende:
hoe oud zijn die kloontjes van amies1234 eigenlijk?
Jij lijkt mij een leuke moederquote:Op zondag 7 januari 2007 21:51 schreef amies1234 het volgende:
Dat gaat jullie geen moer aan. De oudste is bijna oud genoeg om te wieberen.
En die poept in z'n broek?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:51 schreef amies1234 het volgende:
In ieder geval zonder poep.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:56 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Nee de jongste. Alsof jij je boxer steeds brandschoon in de wasmand van je mama doet![]()
wel met remsporen? (dan wel met brede banden)quote:
zie je nou wel... OPVOEDEN..quote:Op zondag 7 januari 2007 21:56 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Nee de jongste. Alsof jij je boxer steeds brandschoon in de wasmand van je mama doet![]()
Wacht to ze eindelijk op het potje mogen. Krijg je om 7 uur 's morgens op je nuchtere maag een plastic Pinopotje met daarin een forse bolus drijvend in pies onder je neus gedouwd.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:59 schreef amies1234 het volgende:
Ik heb 2 van die brakken. Je werkt de hele week een bult. Ze janken je iedere ochtend om 5 uur uit bed en als dank word je op zondagochtend half 7 gewekt met een strontbroek. Gedver![]()
Of vop marktplaats aanbiedenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:52 schreef Little_Meanie het volgende:
gewoon laten adopteren, krijg je er tenminste nog wat geld voor en ben je ervan af
dus je hebt er al 1, waarom heb je nu dan een 2e kloon gemaakt als je die 1e ook al niet goed vond ?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:51 schreef amies1234 het volgende:
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:00 schreef longinus het volgende:
Stop er dan ook geen eten in, dan vraag je om poep
Ruilen???quote:Op zondag 7 januari 2007 22:47 schreef Mirage het volgende:
jezus... zelfs die van 3 van mij poetst z'n achterwerk zelf en roept dan mij om even te "checken" of het wel goed schoon is.
Gelukkig zijn in Blauwdorp kapotjes "totally n00b" en zal Jennifuuur maarliefst 50 kinderen baren, genaamd naar hun vader Maikuuul. Bovendien zullen ze allemaal bij geboorte een FOK!-account en een FOX-brommertje krijgen.quote:
Ik heb al gezegd dat ik geen kinderen wilde.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:42 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Gelukkig zijn in Blauwdorp kapotjes "totally n00b" en zal Jennifuuur maarliefst 50 kinderen baren, genaamd naar hun vader Maikuuul. Bovendien zullen ze allemaal bij geboorte een FOK!-account en een FOX-brommertje krijgen.![]()
Lang leve de ovulatie evolutie!![]()
OT: Poepfabrieken![]()
Proef ik hier een "pwn"?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ik geen kinderen wilde.
Toen werd ze boosmaar ach, het komt er toch niet van.
Als ik me laat besnijden kan ik geen kinderen meer krijgen ! haha dan is ze gepwnd !
De vraag is, doet ie dat ook in het openbaar?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:47 schreef Mirage het volgende:
jezus... zelfs die van 3 van mij poetst z'n achterwerk zelf en roept dan mij om even te "checken" of het wel goed schoon is.
Zoals iemand al zei, dat weet je van tevoren, je poepkinderen hebben er niet om gevraagd om geboren te worden, je hebt het zelf bij elkaar geneukt.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:04 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Praat voor jezelf romanticus. Het is 18 jaar afzien. Kruipen aar de streep en dan weg ermee en dat weet je net zo goed als ik. Er heerst gewoon een taboe op het openlijk uitspreken ervan.
als hij in het openbaar gepoept heeft.... ja.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
De vraag is, doet ie dat ook in het openbaar?
Of jij natuurlijk als Jennifuuur het mes hanteert..quote:Op maandag 8 januari 2007 17:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ik geen kinderen wilde.
Toen werd ze boosmaar ach, het komt er toch niet van.
Als ik me laat besnijden kan ik geen kinderen meer krijgen ! haha dan is ze gepwnd !
Goed om te lezen. Daar moet je niet aan beginnen, zeker gezien die kutoverheid die je aansprakelijk stelt voor het gedrag van die kotersquote:Voorlopig ben ik ook niet zo voor kinderen.
Dan dump je ze toch bij degenen die je die strontfabriekerds aangepraat hebben?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef amies1234 het volgende:
Het in leven houden van die kutkoters valt me veel meer tegen dan ik verwacht had. Ik word gek van al die aandacht. Mijn man is het ook kotsbeu.
Dat kunnen al die tere roze-wolk ouders niet aan johquote:Op zondag 7 januari 2007 22:51 schreef Little_Meanie het volgende:
---> OUD
Wat moet jij een geweldig leven hebbenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:20 schreef amies1234 het volgende:
O ja en een droomvrouw duurt ook een halfjaar, daarna kan je haar (of in mijn geval hem) wel uitkotsen, maar ja dan "hoor je bij elkaar he"![]()
Daarbij; ik weiger [OUD] in mijn posthistorie te hebben staan.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:31 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Dat kunnen al die tere roze-wolk ouders niet aan joh
Hoe zou je anders willen zien dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:19 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Goed om te lezen. Daar moet je niet aan beginnen, zeker gezien die kutoverheid die je aansprakelijk stelt voor het gedrag van die koters![]()
Damn als die kinderen van jou dat ooit lezen gaan ze zeker het verkeerd pad, je lijkt trouwens best een kutmoeder wist je dat?quote:Het is in ieder geval de grootste fout uit mijn leven geweest. Tip van een ervaren moeder: begin er niet aan, kun je er ook geen spijt van krijgen.
Ik snap niet hoe ze ooit het Pieter Baancentrum wist te ontsnappen, alhoewel, dat is de laatste tijd ook steeds vaker regel dan uitzonderingquote:Op maandag 8 januari 2007 21:29 schreef Droomert het volgende:
Amies1234 komt later bij probleem wijken.
Je moet eens aan je ouders vragen of ze je ook een keer expres onder water hadden gelaten.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:20 schreef amies1234 het volgende:
O ja en een droomvrouw duurt ook een halfjaar, daarna kan je haar (of in mijn geval hem) wel uitkotsen, maar ja dan "hoor je bij elkaar he"![]()
Kankerkachel!quote:Op maandag 8 januari 2007 21:29 schreef Droomert het volgende:
Amies1234 komt later bij probleem wijken.
Je hebt gelijk, meestal krijg je dit soort mensen pas te zien als het kwaad al geschied is, maar ik heb dit topic nu al een paar keer opnieuw gelezen en steeds meer raak ik er van overtuigd dat dat mens echt niet spoortquote:Op maandag 8 januari 2007 21:47 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je moet eens aan je ouders vragen of ze je ook een keer expres onder water hadden gelaten.
En natuurlijk ben je verantwoordelijk, alsof een 10 jarig kind gevolgen op zich kan dragen![]()
Rook je shag of wiet?
het doet me ook denken aan die nare nieuwsberichtenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, meestal krijg je dit soort mensen pas te zien als het kwaad al geschied is, maar ik heb dit topic nu al een paar keer opnieuw gelezen en steeds meer raak ik er van overtuigd dat dat mens echt niet spoort![]()
da's een mooie uitspraakquote:Op zondag 7 januari 2007 21:23 schreef Slarioux het volgende:
Kinderen zijn lifters die nooit meer uitstappen.
Op je pik getrapt?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:48 schreef GasTurbine het volgende:
Je moet eens je eigen woorden lezen als je niet onder invloed bent, kijk ernaar alsof jouw ouders het schrijven, kijken of je nog zo haat hebt aan poepbroeken.
Nee, bezorgd...quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:20 schreef amies1234 het volgende:
Waarom ?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Je hebt gelijk, meestal krijg je dit soort mensen pas te zien als het kwaad al geschied is, maar ik heb dit topic nu al een paar keer opnieuw gelezen en steeds meer raak ik er van overtuigd dat dat mens echt niet spoort![]()
Daar zit het hem in, ik geloof niet dat het gros van de ouders het ziet zoals zij het ziet, tuurlijk mopperen ze op hun kinderen en kunnen ze ze weleens achter het behang plakken of wensen dat ze er nooit waren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:36 schreef Treinhomo het volgende:
Waarom ?
Omdat zij wél zegt wat 't gros van de ouders denkt, maar niet hardop durft uit te spreken ?
Dan moet je geen kinderen nemen, ik snap ook niet waarom je perse zo snel mogelijk moet trouwen en zo snel mogelijk kinderen moet nemen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Waarom ?
Omdat zij wél zegt wat 't gros van de ouders denkt, maar niet hardop durft uit te spreken ?
+ mensen die zeggen, 'ach later wil je ze wel'quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:35 schreef thedude0 het volgende:
Ik haat kinderen en mensen die kinderen krijgen.
Goh, tijd voor een Pim Fortuyn voor ouders?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Waarom ?
Vind je het dan ook niet erg als mijn kutkind later niet meebetaald aan jouw oude dag?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Daarbij zijn ouders van die lui die iets doen voordat ze nadenken over de consequenties, kinderen zouden niet langer gefinanceerd moeten worden door de overheid, ik wil niet betalen aan jouw kutkinderen die mij irriteren.
Die heb je, maar ik heb enkele mensen gesproken die ze eerst niet wilden, maar later toen het niet meer kon toch welquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:43 schreef Evel-in het volgende:
[..]
+ mensen die zeggen, 'ach later wil je ze wel'![]()
Dat jij het als levenslange gevangenisstraf ziet zegt meer over jou (en hoe je in het leven staat) dan over die andere 'domme' mensenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:04 schreef OFfSprngr het volgende:
Kinderen zijn een zelf gekozen levenslange gevangenis straf die domme mensen voor zichzelf kiezen, ik zeg alle kinderen aborteren.
Die jongen is 22... zijn balletjes zijn nog niet eens ingedaald..... lekker serieus nemen dusquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat jij het als levenslange gevangenisstraf ziet zegt meer over jou (en hoe je in het leven staat) dan over die andere 'domme' mensen.
Tyf toch op, ik betaal jouw kinderbijslag dus dat compenseert mooi. Als we zo gaan beginnen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:04 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Vind je het dan ook niet erg als mijn kutkind later niet meebetaald aan jouw oude dag?
Denk effe na.
Liever jouw kutkind dan de mijne.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:04 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Vind je het dan ook niet erg als mijn kutkind later niet meebetaald aan jouw oude dag?
Denk effe na.
Ik word niet oud, dus ik betaal voor jou kut kinderen en ik krijg er niks voor terug alleen kut gekrijs.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:04 schreef Dalamar het volgende:
Denk effe na.
Wat zegt dat dan over mij?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:03 schreef KreKkeR het volgende:
Dat jij het als levenslange gevangenisstraf ziet zegt meer over jou (en hoe je in het leven staat) dan over die andere 'domme' mensen.
En hoe oud denk jij de wijsheid te hebben gevonden?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:25 schreef -Splash- het volgende:
Die jongen is 22... zijn balletjes zijn nog niet eens ingedaald..... lekker serieus nemen dus
Wat ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:31 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
En hoe oud denk jij de wijsheid te hebben gevonden?
Ik wil 't met mijn 35 jaar ook nog wel een keer zeggen hoor:quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:25 schreef -Splash- het volgende:
Die jongen is 22... zijn balletjes zijn nog niet eens ingedaald..... lekker serieus nemen dus
Niet dus.quote:
Als je het duidelijk in verstaanbaar Nederlands kan neerzetten wil ik je wel antwoorden.quote:
Ja, maar jij bent niet helemaal 100% vermoed ik.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik wil 't met mijn 35 jaar ook nog wel een keer zeggen hoor:
"Kinderen zijn een zelf gekozen levenslange gevangenis straf die domme mensen voor zichzelf kiezen."
Ik beslis dat niet voor ze.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:22 schreef -Splash- het volgende:
Leg me anders even uit waarom iemand dom is om een kindje te nemen/willen ?
En waarom beslis JIJ dat het slecht voor ze is ?
Kijk, jij valt in de catogorie "zo dom dat ik denk dat het goed is omdat iedereen het doet", met andere woorden; je bent een schaap en daarom betitel je mij als ontwetend terwijl het jij is die de massa maar volgt over een of ander half-romantisch zweverige bullshit dat kinderen zo geweldig zijn, wake up see the abortion clinic.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:22 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als je het duidelijk in verstaanbaar Nederlands kan neerzetten wil ik je wel antwoorden.
[..]
Ja, maar jij bent niet helemaal 100% vermoed ik.
35 jaar en nog steeds niet in staat om een normaal oordeel te vormen...
Leg me anders even uit waarom iemand dom is om een kindje te nemen/willen ?
En waarom beslis JIJ dat het slecht voor ze is ?
Natuurlijk zat 'm te glimlachen, hij weet al wanneer hij weer zal doen om jou te pestenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:00 schreef PPL het volgende:
Net nog een verwisseld.
![]()
Dat zegt meer iets over hun dan dat het de waarheid is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik beslis dat niet voor ze.
Dat doen ze zelf wel. Rondom me heen begint 't aan alle kanten te biggen dat 't een lieve lust heeft, prompt gevolgd door 't geklaag.
Dat ze geen geld hebben, nergens meer naartoe kunnen, nauwelijks nachtrust hebben...noem de hele riedel maar op.
Laat mij dan maar lekker niet 100% in orde zijn; ik kan tenminste wél doen wat ik wil en hoef ook maar verdomd weinig te doen wat ik niet wil.
Nou van die ¤187 elk kwartaal wordt ik echt niet rijk hoor.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Tyf toch op, ik betaal jouw kinderbijslag dus dat compenseert mooi. Als we zo gaan beginnen.
Voordat je ze iets aandoet..stel ze ter adoptie....anderen zijn er wel gelukkig mee...quote:Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef amies1234 het volgende:
Jeetje.... je probeert erg intelligent over te komen, terwijl je nu dingen loopt te verzinnen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 03:25 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Kijk, jij valt in de catogorie "zo dom dat ik denk dat het goed is omdat iedereen het doet", met andere woorden; je bent een schaap en daarom betitel je mij als ontwetend terwijl het jij is die de massa maar volgt over een of ander half-romantisch zweverige bullshit dat kinderen zo geweldig zijn, wake up see the abortion clinic.
Waar lees je dit ?quote:Terwijl het jij is die de massa maar volgt over een of ander half-romantisch zweverige bullshit dat kinderen zo geweldig zij
Ik zeik over wat ik wil en ik zeik over kinderen omdat hierboven ook zo'n klein kind morgens om 8 uur rond rent en loopt te huilen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:40 schreef -Splash- het volgende:
Ik zeg juist dat iedereen voor zich moet beslissen of je kinderen moet nemen en als je ze neemt je niet moet zeuren.
Genoeg psychoten die er wel door mee gaan en dan later hun kind iets aan doen.quote:Abortus klinieken zijn er voor mensen die een "ongelukje" hebben gehad of mensen die niet in staat zijn om kinderen op te voeden ( een verandering in hun leven waardoor het geestelijk te veel wordt ).
Contradictus in terminus.quote:Maar goed... ik kan ook individuen zien in groepen mensen ipv het makkelijke generaliseren van zaken waar je geen verstand van hebt zoals jij dat zo mooi kan.
Zullen we kinderen maar afschaffen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:13 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik zeik over wat ik wil en ik zeik over kinderen omdat hierboven ook zo'n klein kind morgens om 8 uur rond rent en loopt te huilen.
[..]
Genoeg psychoten die er wel door mee gaan en dan later hun kind iets aan doen.
[..]
Contradictus in terminus.
Wat een kutmoeder ben je toch ookquote:Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef amies1234 het volgende:
Volgende keer wel een zakje om je koppie he?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:59 schreef amies1234 het volgende:
Oh ja dat vergat ik nog te zeggen: 'Net goed voor je, sjagerijn, jammer dat ze niet om half 6 op je hoofd gingen zitten en je letterlijk onderschetenquote:Op zondag 7 januari 2007 20:59 schreef amies1234 het volgende:
Ook vrij erg voor die koters. al mep je ze niet en verzorg je ze wel, ze voelen het echt wel aan als je ze zowat haatquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:29 schreef carlito1 het volgende:
Amies... hoe kansloos ben je.
Ga naar het riag ofzo of naar een therapeut om over je problemen te praten want hoe je hier overkomt is behoorlijk gestrest.
Gr
Behalve dat, kinderen zullen je op dezelfde wijze gaan behandelen zoals je hen behandeld hebt, dus pas maar op!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:36 schreef Cahir het volgende:
Wacht maar tot ze de pubertijd bereikenDan willen ze broeken van 300 euro
Het gros van mijn (ex) collega's heb ik toch regelmatig horen verzuchten dat ze, als ze het nog een keer over zouden mogen doen, geen kinderen zouden willen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:26 schreef Bastard het volgende:
Dat zegt meer iets over hun dan dat het de waarheid is.
Natuurlijk klaag je over je nachtrust bij een baby, of zeg je dat je vroeger nog makkelijk weg kon dat het nu niet meer bij is. Maar vraag dan ook eens of ze zouden willen ruilen, kind weg, oude leven terug. Het antwoord zal in bijna alle gevallen NEE zijn! Nederland is soieso al een klaag land bij uitstek, iemand die klaagt over het weer is in jouw ogen (en vele andere hier) te dom om hier te blijven wonen ook zeker?
Zelfde domme vergelijking.
Graag.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Zullen we kinderen maar afschaffen?![]()
alleen als je je kind waardeloos hebt opgevoed waardoor ze breezahs zijn gewordenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:36 schreef Cahir het volgende:
Wacht maar tot ze de pubertijd bereikenDan willen ze broeken van 300 euro
klassiekerquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:24 schreef Falcon4ever het volgende:
http://youtube.com/watch?v=7zM-nEmAwfo
En wie betaalt je oude dag?quote:
zo te zien is het wel een uitdaging...quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:38 schreef Skya het volgende:
leuk he, kinderen?
Ik vraag me af of ik er ooit aan moet beginnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |