In ieder geval zonder poep.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:56 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Nee de jongste. Alsof jij je boxer steeds brandschoon in de wasmand van je mama doet![]()
wel met remsporen? (dan wel met brede banden)quote:
zie je nou wel... OPVOEDEN..quote:Op zondag 7 januari 2007 21:56 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Nee de jongste. Alsof jij je boxer steeds brandschoon in de wasmand van je mama doet![]()
Wacht to ze eindelijk op het potje mogen. Krijg je om 7 uur 's morgens op je nuchtere maag een plastic Pinopotje met daarin een forse bolus drijvend in pies onder je neus gedouwd.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:59 schreef amies1234 het volgende:
Ik heb 2 van die brakken. Je werkt de hele week een bult. Ze janken je iedere ochtend om 5 uur uit bed en als dank word je op zondagochtend half 7 gewekt met een strontbroek. Gedver![]()
Daar doe je het nou allemaal voor![]()
Of vop marktplaats aanbiedenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:52 schreef Little_Meanie het volgende:
gewoon laten adopteren, krijg je er tenminste nog wat geld voor en ben je ervan af
dus je hebt er al 1, waarom heb je nu dan een 2e kloon gemaakt als je die 1e ook al niet goed vond ?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:51 schreef amies1234 het volgende:
Dat gaat jullie geen moer aan. De oudste is bijna oud genoeg om te wieberen.
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:00 schreef longinus het volgende:
Stop er dan ook geen eten in, dan vraag je om poep
Ruilen???quote:Op zondag 7 januari 2007 22:47 schreef Mirage het volgende:
jezus... zelfs die van 3 van mij poetst z'n achterwerk zelf en roept dan mij om even te "checken" of het wel goed schoon is.
Gelukkig zijn in Blauwdorp kapotjes "totally n00b" en zal Jennifuuur maarliefst 50 kinderen baren, genaamd naar hun vader Maikuuul. Bovendien zullen ze allemaal bij geboorte een FOK!-account en een FOX-brommertje krijgen.quote:
Ik heb al gezegd dat ik geen kinderen wilde.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:42 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Gelukkig zijn in Blauwdorp kapotjes "totally n00b" en zal Jennifuuur maarliefst 50 kinderen baren, genaamd naar hun vader Maikuuul. Bovendien zullen ze allemaal bij geboorte een FOK!-account en een FOX-brommertje krijgen.![]()
Lang leve de ovulatie evolutie!![]()
OT: Poepfabrieken![]()
Proef ik hier een "pwn"?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ik geen kinderen wilde.
Toen werd ze boosmaar ach, het komt er toch niet van.
Als ik me laat besnijden kan ik geen kinderen meer krijgen ! haha dan is ze gepwnd !
De vraag is, doet ie dat ook in het openbaar?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:47 schreef Mirage het volgende:
jezus... zelfs die van 3 van mij poetst z'n achterwerk zelf en roept dan mij om even te "checken" of het wel goed schoon is.
Zoals iemand al zei, dat weet je van tevoren, je poepkinderen hebben er niet om gevraagd om geboren te worden, je hebt het zelf bij elkaar geneukt.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:04 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Praat voor jezelf romanticus. Het is 18 jaar afzien. Kruipen aar de streep en dan weg ermee en dat weet je net zo goed als ik. Er heerst gewoon een taboe op het openlijk uitspreken ervan.
als hij in het openbaar gepoept heeft.... ja.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
De vraag is, doet ie dat ook in het openbaar?
Of jij natuurlijk als Jennifuuur het mes hanteert..quote:Op maandag 8 januari 2007 17:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ik geen kinderen wilde.
Toen werd ze boosmaar ach, het komt er toch niet van.
Als ik me laat besnijden kan ik geen kinderen meer krijgen ! haha dan is ze gepwnd !
Goed om te lezen. Daar moet je niet aan beginnen, zeker gezien die kutoverheid die je aansprakelijk stelt voor het gedrag van die kotersquote:Voorlopig ben ik ook niet zo voor kinderen.
Dan dump je ze toch bij degenen die je die strontfabriekerds aangepraat hebben?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef amies1234 het volgende:
Het in leven houden van die kutkoters valt me veel meer tegen dan ik verwacht had. Ik word gek van al die aandacht. Mijn man is het ook kotsbeu.
Dat kunnen al die tere roze-wolk ouders niet aan johquote:Op zondag 7 januari 2007 22:51 schreef Little_Meanie het volgende:
---> OUD
Wat moet jij een geweldig leven hebbenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:20 schreef amies1234 het volgende:
O ja en een droomvrouw duurt ook een halfjaar, daarna kan je haar (of in mijn geval hem) wel uitkotsen, maar ja dan "hoor je bij elkaar he"![]()
Daarbij; ik weiger [OUD] in mijn posthistorie te hebben staan.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:31 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Dat kunnen al die tere roze-wolk ouders niet aan joh
Hoe zou je anders willen zien dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:19 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Goed om te lezen. Daar moet je niet aan beginnen, zeker gezien die kutoverheid die je aansprakelijk stelt voor het gedrag van die koters![]()
Damn als die kinderen van jou dat ooit lezen gaan ze zeker het verkeerd pad, je lijkt trouwens best een kutmoeder wist je dat?quote:Het is in ieder geval de grootste fout uit mijn leven geweest. Tip van een ervaren moeder: begin er niet aan, kun je er ook geen spijt van krijgen.
Ik snap niet hoe ze ooit het Pieter Baancentrum wist te ontsnappen, alhoewel, dat is de laatste tijd ook steeds vaker regel dan uitzonderingquote:Op maandag 8 januari 2007 21:29 schreef Droomert het volgende:
Amies1234 komt later bij probleem wijken.
Je moet eens aan je ouders vragen of ze je ook een keer expres onder water hadden gelaten.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:20 schreef amies1234 het volgende:
O ja en een droomvrouw duurt ook een halfjaar, daarna kan je haar (of in mijn geval hem) wel uitkotsen, maar ja dan "hoor je bij elkaar he"![]()
Kankerkachel!quote:Op maandag 8 januari 2007 21:29 schreef Droomert het volgende:
Amies1234 komt later bij probleem wijken.
Je hebt gelijk, meestal krijg je dit soort mensen pas te zien als het kwaad al geschied is, maar ik heb dit topic nu al een paar keer opnieuw gelezen en steeds meer raak ik er van overtuigd dat dat mens echt niet spoortquote:Op maandag 8 januari 2007 21:47 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je moet eens aan je ouders vragen of ze je ook een keer expres onder water hadden gelaten.
En natuurlijk ben je verantwoordelijk, alsof een 10 jarig kind gevolgen op zich kan dragen![]()
Rook je shag of wiet?
het doet me ook denken aan die nare nieuwsberichtenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, meestal krijg je dit soort mensen pas te zien als het kwaad al geschied is, maar ik heb dit topic nu al een paar keer opnieuw gelezen en steeds meer raak ik er van overtuigd dat dat mens echt niet spoort![]()
da's een mooie uitspraakquote:Op zondag 7 januari 2007 21:23 schreef Slarioux het volgende:
Kinderen zijn lifters die nooit meer uitstappen.
Op je pik getrapt?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:48 schreef GasTurbine het volgende:
Je moet eens je eigen woorden lezen als je niet onder invloed bent, kijk ernaar alsof jouw ouders het schrijven, kijken of je nog zo haat hebt aan poepbroeken.
Nee, bezorgd...quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:20 schreef amies1234 het volgende:
Waarom ?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Je hebt gelijk, meestal krijg je dit soort mensen pas te zien als het kwaad al geschied is, maar ik heb dit topic nu al een paar keer opnieuw gelezen en steeds meer raak ik er van overtuigd dat dat mens echt niet spoort![]()
Daar zit het hem in, ik geloof niet dat het gros van de ouders het ziet zoals zij het ziet, tuurlijk mopperen ze op hun kinderen en kunnen ze ze weleens achter het behang plakken of wensen dat ze er nooit waren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:36 schreef Treinhomo het volgende:
Waarom ?
Omdat zij wél zegt wat 't gros van de ouders denkt, maar niet hardop durft uit te spreken ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |