quote:Op zondag 7 januari 2007 18:48 schreef Etcetera het volgende:
Zweden?
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:49 schreef SaskiaR het volgende:
telling geupdate
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:54 schreef SaskiaR het volgende:
Indus?
Ik heb 't al veranderd. Wil de TS één puntje van etcetera bij supersheep erbij zetten?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:20 schreef Etcetera het volgende:
pssssssst ik had het niet goed
sheep moet het puntje krijgen
jahoor dat wil ik wel.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb 't al veranderd. Wil de TS één puntje van etcetera bij supersheep erbij zetten?
ik was eerder via MSNquote:Op zondag 7 januari 2007 19:06 schreef Etcetera het volgende:
als Saskia toch bezig is
het SC topic in de OP is verouderd
Ik word een beetje moe van julliequote:Op zondag 7 januari 2007 19:06 schreef Etcetera het volgende:
als Saskia toch bezig is
het SC topic in de OP is verouderd
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:12 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van jullie
Het was toch Cherbourg?
Anders Brest?
The Ambrose lighthouse bedoel je?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Bla bla bla lighthouse?
Kan welquote:Op zondag 7 januari 2007 19:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
The Ambrose lighthouse bedoel je?
euh dat ligt toch in Frankrijk, we waren het er toch overeens dat het in Ieland lag?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:16 schreef Yurithemaster het volgende:
La havre?
Bijna goed. Of de goede naam of bij welke grote plaats ligt het..quote:Op zondag 7 januari 2007 19:17 schreef Jayhawk het volgende:
Cob, al heette dat vroegah anders volgens mij
saskia leek me zo overtuigd dat de titanic daarnaar toe was gegaanquote:Op zondag 7 januari 2007 19:18 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
euh dat ligt toch in Frankrijk, we waren het er toch overeens dat het in Ieland lag?
Moet je het antwoord maar gelijk goed Jayhawken.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:22 schreef Jayhawk het volgende:
wat kinderachtig
ik snap je nietquote:Op zondag 7 januari 2007 19:24 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Moet je het antwoord maar gelijk goed Jayhawken.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:24 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Moet je het antwoord maar gelijk goed Jayhawken.![]()
joking, right?quote:
Er bestaat nou eenmaal nog veel wantrouwen ten aanzien van jou. En dat zal ook wel zo blijven.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:29 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik ga me niet bezig houden met zoiets inferieurs
neequote:Op zondag 7 januari 2007 19:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Koh I Noor?
als je zulke teksten er neer zet wel hequote:Op zondag 7 januari 2007 19:31 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Er bestaat nou eenmaal nog veel wantrouwen ten aanzien van jou. En dat zal ook wel zo blijven.
Dit gevalletje was op zijn minst opmerkelijk te noemen.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:31 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Er bestaat nou eenmaal nog veel wantrouwen ten aanzien van jou. En dat zal ook wel zo blijven.
zuchtquote:Op zondag 7 januari 2007 19:34 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Dit gevalletje was op zijn minst opmerkelijk te noemen.![]()
ik ben het met 'm eens hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 19:32 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
als je zulke teksten er neer zet wel he
Bovendien praat je weer in meervoud
ach, het is soms leuk om op fok te etterenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben het met 'm eens hoor
al moet ik wel toegeven dat ik het idee heb dat je braaf bent tegenwoordig
Voor Lienekien speelt er 1 of andere principiele kwestie, waardoor ze niet meer komt, dacht ikquote:Op zondag 7 januari 2007 19:37 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ach, het is soms leuk om op fok te etteren
Waar zijn Lienelien en Lienekien trouwens?
idd. Come On Michael!!quote:Op zondag 7 januari 2007 19:52 schreef Jayhawk het volgende:
darten is spannend
de bummibol?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:04 schreef Eltonno het volgende:
Nee, gouden jubileum is een grote hint.. Maar als hij te moeilijk is dan zoek ik wel een andere vraag
Dat wou ik ook zeggenquote:Op zondag 7 januari 2007 20:21 schreef TradeMarkie het volgende:
golden jubilee
ik laat jullie eerst in de waan dat jullie bijna het goede antwoord hebben, om vervolgens de punten te pakkenquote:
Lekker ben jij zegquote:Op zondag 7 januari 2007 20:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik laat jullie eerst in de waan dat jullie bijna het goede antwoord hebben, om vervolgens de punten te pakken
quote:Eternal father bless our land
Guide us with thy mighty hand
Keep us free from evil powers
Be our light through countless hours
To our leaders great defender
Grant true wisdom from above
Justice, truth be ours forever, land we love
,
,
land we love
Teach us true respect for all
Stir response to duty's call
Strenghten us the weak to cherish
Give us vision, least we perish
Knowledge send us heavenly father
Grant true wisdom from above
Justice, truth be ours forever, land we love
,
,
land we love
Was dat dienstrooster toen al klote?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:37 schreef Eltonno het volgende:
Euhm check het net even op wiki, aangezien ik toch niet meer kon raden... Maareh wiki en google spreken toch echt over 1839.....
Bron!
Met één spoor en één trein waarschijnlijk wel..quote:Op zondag 7 januari 2007 20:41 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Was dat dienstrooster toen al klote?![]()
Jamaica is goed en volgens mij was het punt aan mij gegeven dus mocht ik de vraag verzinnen.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:42 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Met één spoor en één trein waarschijnlijk wel..
Owja.. Jamaica, maar moest niet degene die het goed raadde de vraag verzinnen
hehe even gemist, volgende vraag is coming, heb altijd moeite met een goede vraag dus gaat misschien even duren..quote:Op zondag 7 januari 2007 20:44 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Jamaica is goed en volgens mij was het punt aan mij gegeven dus mocht ik de vraag verzinnen.
Eltonno +1
Punten in Deel 544:
Etcetera 1
SaskiaR 1
ItsJojo4You 1
Eltonno 2
TradeMarkie 1
RoofingBurner 1
weet het eigenlijk niet zeker, denk het welquote:Op zondag 7 januari 2007 21:08 schreef RoofingBurner het volgende:
Wel Zuidamerika?
close...quote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef SaskiaR het volgende:
Bahama's.
+ 1 RoofingBurnerquote:Op zondag 7 januari 2007 21:12 schreef RoofingBurner het volgende:
Cuba?
Gedverdemme, ga je al mijn vragen 1.2.3. beantwoorden??quote:Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef Eltonno het volgende:
zeekomkommer
nope, het is een stuk warmer landquote:Op zondag 7 januari 2007 21:35 schreef erkel het volgende:
Rode Plein? Moskou?
nope, en ook niet indiaquote:Op zondag 7 januari 2007 21:35 schreef Yurithemaster het volgende:
New deli?
nopequote:
+1 Jayhawkquote:Op zondag 7 januari 2007 21:36 schreef Jayhawk het volgende:
maleisie?
Idd, liefhebber?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:46 schreef erkel het volgende:
Ted Haggert
dacht wel dat jij het zou weten.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:46 schreef erkel het volgende:
Ted Haggert
terecht ook...quote:Op zondag 7 januari 2007 21:48 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
dacht wel dat jij het zou weten.
Nee geen liefhebber, maar ik lach me soms dood om die man. Bovendien ben ik atheist.
Erkel +1
Punten in Deel 544:
Etcetera 1
SaskiaR 1
ItsJojo4You 1
Eltonno 3
TradeMarkie 1
RoofingBurner 2
Jayhawk 1
Erkel 1
Hij blijkt ook nog homosexueel te zijn en harddrugs te gebruiken, en maar prediken dat beiden slecht zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:51 schreef erkel het volgende:
[..]
Ha, niet echt![]()
Die smerige glimlach van die man ook constant, zum kotsen![]()
Dat van dat homoseksuele was laatst nog in het nieuws idd, maar dat van die harddrugs wist ik nietquote:Op zondag 7 januari 2007 21:53 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Hij blijkt ook nog homosexueel te zijn en harddrugs te gebruiken, en maar prediken dat beiden slecht zijn.
Mauritanië is correct, dan mis ik nog eentjequote:Op zondag 7 januari 2007 21:57 schreef Eltonno het volgende:
maurentanie, congo
Je denkt te zuidelijk, Saskia ookquote:Op zondag 7 januari 2007 21:59 schreef Yurithemaster het volgende:
Benin?
Sahara is geen land, zo heet alleen die woestijn die door vele landen looptquote:Op zondag 7 januari 2007 22:00 schreef Eltonno het volgende:
Is de sahara ook een land??? Ze gaan toch ook door de woestijn??
dan vind je vast en zeker deze leukquote:Op zondag 7 januari 2007 21:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat van dat homoseksuele was laatst nog in het nieuws idd, maar dat van die harddrugs wist ik niet![]()
Bij die meeste tv-dominees gaat het dan meestal ook alleen om het geld. Die lui verdienen echt geld als water.
en de organisatie van de Dakar Rally ook niet, nog noordelijkerquote:Op zondag 7 januari 2007 22:04 schreef SaskiaR het volgende:
westelijke sahara (al vindt marokko dat geen land)?
Die hadden jullie gemistquote:Op zondag 7 januari 2007 22:08 schreef SaskiaR het volgende:
spanje?
Haha Rob Muntz machtige gozerquote:Op zondag 7 januari 2007 22:03 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
dan vind je vast en zeker deze leuk
http://www.youtube.com/watch?v=s-prdSY3G2s
vooral het einde is prachtigquote:Op zondag 7 januari 2007 22:12 schreef erkel het volgende:
[..]
Haha Rob Muntz machtige gozerWat zullen ze opkijken als ze dat gaan vertalen
![]()
dubbelquote:Op zondag 7 januari 2007 22:12 schreef erkel het volgende:
[..]
Haha Rob Muntz machtige gozerWat zullen ze opkijken als ze dat gaan vertalen
![]()
Damn das snel +1 Markquote:Op zondag 7 januari 2007 22:15 schreef Mark het volgende:
Tonino
Met dubbel f, maar okequote:Op zondag 7 januari 2007 22:21 schreef Jayhawk het volgende:
wolfensperger
mooi, ik zit er klaar voor.. mooi filmpje trouwens!quote:Op zondag 7 januari 2007 22:45 schreef Jayhawk het volgende:
komt er aan
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:59 schreef erkel het volgende:
Las Vegas
Daar gedoken??quote:Op zondag 7 januari 2007 23:02 schreef Eltonno het volgende:
Cancun , acapulco
Ik ken alleen het bandjequote:Op zondag 7 januari 2007 23:08 schreef Eltonno het volgende:
Wie vond dit ding uit
[afbeelding]
de aqualung
in 1 keer goed!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:10 schreef DuranK het volgende:
Jacques Cousteau?
Wow relaxedquote:Op zondag 7 januari 2007 23:04 schreef Eltonno het volgende:
Haha yup, en niet alleen dat.. Ook 5 weken gechilled in een villa aan het strand in cancun van kennissen. Helemaal gratis en oh zo relaxed
Nou ja gratis, 650 euri voor een ticket en daar een luxe leefstijl aanhouden omdat je niks vor het appartement betaald, waardoor je uiteindelijk dus waarschijnlijk evenveel uitgeefd als in een hotel... Maargoed, ik had het er voor over...quote:
na wat denken besluit ik je het punt te geven. Bij extraheren met vloeistoffen dan verplaats de stof zich naar een andere laag. Van de waterlaag bijvoorbeeld naar de organische laag. En bij wassen wil je gewoon dat de stoffen die je niet wil hebben uit je laag gaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:16 schreef Eltonno het volgende:
Pff die had ik 4 jaar geleden vast wel geweten..
Euhm extraheren ontrek je een stof aan een andere stof.
Bij wassen scheid je 2 verschillende stoffen???
Volgens mij is dat hem iddquote:Op zondag 7 januari 2007 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
wassen doe je met gassen en extraheren doe je met vloeistoffen?
Wat is een domme gok?quote:Op zondag 7 januari 2007 23:19 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hem idd![]()
What, dat was echt een domme gok... Extraheren kon ik nog beredeneren....
Ow sorry jou quote stond er nog.. Ik had het over mijn eigen antwoord...quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:22 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Ow sorry jou quote stond er nog.. Ik had het over mijn eigen antwoord...
Ik dacht dat die van jou goed was...![]()
Ook domme gokken kunnen goed zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 23:19 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hem idd![]()
What, dat was echt een domme gok... Extraheren kon ik nog beredeneren....
Inderdaad, zijn mijn vragen te makkelijk ofzo???quote:Op zondag 7 januari 2007 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
27
Vraag komt om de zoveel tijd langsquote:Op zondag 7 januari 2007 23:25 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn mijn vragen te makkelijk ofzo???
+1 Yuriththemaster
Jeejquote:Op zondag 7 januari 2007 23:25 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn mijn vragen te makkelijk ofzo???
Yurithemaster +1
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:33 schreef DuranK het volgende:
Ford Coppola
The Rock is fout. Nog 1 wel redelijk bekende film van hem nog voor Lord of War en Wicker Manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |