Kan welquote:Op zondag 7 januari 2007 19:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
The Ambrose lighthouse bedoel je?
euh dat ligt toch in Frankrijk, we waren het er toch overeens dat het in Ieland lag?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:16 schreef Yurithemaster het volgende:
La havre?
Bijna goed. Of de goede naam of bij welke grote plaats ligt het..quote:Op zondag 7 januari 2007 19:17 schreef Jayhawk het volgende:
Cob, al heette dat vroegah anders volgens mij
saskia leek me zo overtuigd dat de titanic daarnaar toe was gegaanquote:Op zondag 7 januari 2007 19:18 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
euh dat ligt toch in Frankrijk, we waren het er toch overeens dat het in Ieland lag?
Moet je het antwoord maar gelijk goed Jayhawken.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:22 schreef Jayhawk het volgende:
wat kinderachtig
ik snap je nietquote:Op zondag 7 januari 2007 19:24 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Moet je het antwoord maar gelijk goed Jayhawken.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:24 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Moet je het antwoord maar gelijk goed Jayhawken.![]()
joking, right?quote:
Er bestaat nou eenmaal nog veel wantrouwen ten aanzien van jou. En dat zal ook wel zo blijven.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:29 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik ga me niet bezig houden met zoiets inferieurs
neequote:Op zondag 7 januari 2007 19:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Koh I Noor?
als je zulke teksten er neer zet wel hequote:Op zondag 7 januari 2007 19:31 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Er bestaat nou eenmaal nog veel wantrouwen ten aanzien van jou. En dat zal ook wel zo blijven.
Dit gevalletje was op zijn minst opmerkelijk te noemen.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:31 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Er bestaat nou eenmaal nog veel wantrouwen ten aanzien van jou. En dat zal ook wel zo blijven.
zuchtquote:Op zondag 7 januari 2007 19:34 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Dit gevalletje was op zijn minst opmerkelijk te noemen.![]()
ik ben het met 'm eens hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 19:32 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
als je zulke teksten er neer zet wel he
Bovendien praat je weer in meervoud
ach, het is soms leuk om op fok te etterenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben het met 'm eens hoor
al moet ik wel toegeven dat ik het idee heb dat je braaf bent tegenwoordig
Voor Lienekien speelt er 1 of andere principiele kwestie, waardoor ze niet meer komt, dacht ikquote:Op zondag 7 januari 2007 19:37 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ach, het is soms leuk om op fok te etteren
Waar zijn Lienelien en Lienekien trouwens?
idd. Come On Michael!!quote:Op zondag 7 januari 2007 19:52 schreef Jayhawk het volgende:
darten is spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |