Ik begrijp ook niet waar 'Brain' het idee vandaan denkt te halen dat hij boven Huub staat, wat betreft z'n gedrag. Maar goed, hij heeft al vele malen eerder bewezen dat de term 'zelfreflectie' hem onbekend is.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian wil zich niet verlagen tot het niveau van Huub. Kan ook niet. Zijn niveau is al vele malen lager.
20:00u was de planning, maar ik denk dat Bart er niet aan mee gaat doen.....quote:Op zondag 7 januari 2007 17:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wanneer gaan ze nou dat sprintje trekken voor punten??
Denk in ieder geval dat Natasia uit haar jurk gaat knallen als ze ook gaat etenquote:Op zondag 7 januari 2007 17:48 schreef Black_king het volgende:
Ze gaan zo eten. Zal Huub dan zijn klaagzang gaan houden ?
Zal gaan knallen, vermoed ik.
Maar iemand stelselmatig treiteren, is dan ineens weer "spel". Dat wil er bij mij niet in. Ook dát is over de grens, vind ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als iemand mijn moeder een hoer zou niemen en dergelijk zou ik dat ook buiten de camera's willen rechtzetten...
Ik ben heel erg benieuwd of de daad bij het woord gevoegd wordt.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:52 schreef demins het volgende:
Brian praat met nathanael over een vertrek van Huub. “Als deze persoon hier blijft gaat één van ons weg”, dreigt de Antilliaan. “We zitten hier om iets goeds neer te zetten!” Oké, er ontstaat ruzie, maar niet over de moeder van iemand anders? Dit kan niet meer zo. Wijn gooien, duwen, het kan allemaal niet meer!” Maar is Brian zelf niet verantwoordelijk voor een aantal van deze uitbarstingen?
Talpa
Het is Nathanael zijn spel om iemand te breken.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar iemand stelselmatig treiteren, is dan ineens weer "spel". Dat wil er bij mij niet in. Ook dát is over de grens, vind ik.
Het is ook een vreemde redenatie: eerst doe je er álles aan om iemand te breken. En als iemand dan eindelijk breekt, dan vindt NL het ineens raar dat Huub niet begrijpt dat ze met een spel bezig zijn.
Goed zo en nu die gasten dat effe lekker ingaan wrijven.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:52 schreef demins het volgende:
Brian praat met nathanael over een vertrek van Huub. “Als deze persoon hier blijft gaat één van ons weg”, dreigt de Antilliaan. “We zitten hier om iets goeds neer te zetten!” Oké, er ontstaat ruzie, maar niet over de moeder van iemand anders? Dit kan niet meer zo. Wijn gooien, duwen, het kan allemaal niet meer!” Maar is Brian zelf niet verantwoordelijk voor een aantal van deze uitbarstingen?
Talpa
Volgens de Tien-site heeft ook Brian geroepen: Huub eruit of ik eruit.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:46 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waar 'Brain' het idee vandaan denkt te halen dat hij boven Huub staat, wat betreft z'n gedrag. Maar goed, hij heeft al vele malen eerder bewezen dat de term 'zelfreflectie' hem onbekend is.
Gisteren zei ie nog hoe hij zo lekker zich zelf kon zijn in de Gouden Kooi. Dus ja...quote:Op zondag 7 januari 2007 17:53 schreef demins het volgende:
[..]
Het is Nathanael zijn spel om iemand te breken.
De emmer stroomde over bij Huub..... Begrijpelijk, maar wel te heftig.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:58 schreef Ace1 het volgende:
NL heeft weken lang Huub direct en indirect beledigd... wie de bal kaatst....
volgens mij vindt Nel het helemaal niet erg dat Huub tegen hem uitviel.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:58 schreef Ace1 het volgende:
NL heeft weken lang Huub direct en indirect beledigd... wie de bal kaatst....
Ik zou het me kunnen voorstellen, maar ik heb net gegeten.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:59 schreef Black_king het volgende:
Voelde Brian nu aan de tepel van Nena ??
Ik zou in Huub zijn plaats een excuus aanbieden aan de moeder van Nathanael, dat zou wel netjes zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:02 schreef Black_king het volgende:
Nathanael heeft doorgekregen van Natasia dat Huub er geen spijt van heeft.....
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:05 schreef tuinfluiter het volgende:
ilona tegen Nathanael:: Ik ben blij dat wij goed zijn .![]()
Nathanael : Ik vond je altijd al een goed mens.![]()
Uiteráárd.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:00 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij vindt Nel het helemaal niet erg dat Huub tegen hem uitviel.
Nu kan hij lekker door gaan met op hem afgeven.
Allemaal allang geregeld! DNA-proeven en al die shit...quote:Op zondag 7 januari 2007 18:09 schreef Flyduck het volgende:
Zie dat er iemand hier post als DGK_REDACTIE. Maaruh waarom neemt iedereen maar gewoon aan dat diegene dat ook echt is? Of valt onder redactie ook de schoonmaakster die het kantoor van Talpa schoon maakt?
BEWIJZEN WIL IK ZIEN!!
Nathanael, juridisch gezienquote:Op zondag 7 januari 2007 18:11 schreef demins het volgende:
Nathanaels weblog werd een aantal dagen geleden door Microsoft afgesloten. De kwetsende taal die de Amsterdammer over Huub verspreidde, kon niet door de beugel. Maar Nathanael laat het er niet bij zitten. Hij wil weten welke rechten hij heeft. Het lijkt erop dat Nathanael nog steeds vindt, dat hij correct heeft gehandeld. Wie zal uiteindelijk zijn gelijk halen?
Talpa
Die bewijzen zijn er al meer dan eens geweest.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:09 schreef Flyduck het volgende:
Zie dat er iemand hier post als DGK_REDACTIE. Maaruh waarom neemt iedereen maar gewoon aan dat diegene dat ook echt is? Of valt onder redactie ook de schoonmaakster die het kantoor van Talpa schoon maakt?
BEWIJZEN WIL IK ZIEN!!
Is daar en cap van?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Die bewijzen zijn er al meer dan eens geweest.
Het staat buiten twijfel.
Dat leek scan en ik ook jaquote:Op zondag 7 januari 2007 18:13 schreef Gert het volgende:
Ik dacht dat de foto's van de naakte stripteaser de reden waren om de log offline te zetten.
Spuit-11quote:Op zondag 7 januari 2007 18:09 schreef Flyduck het volgende:
BEWIJZEN WIL IK ZIEN!!
Aan het slapen op bed....quote:Op zondag 7 januari 2007 18:16 schreef ruby het volgende:
Waar is Huub eigenlijk?
Dank je.quote:
Bedoel je die galbak Brainloos?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:18 schreef demins het volgende:
Dat Debiele Konijn is weer aan het kirren als een puber die verwacht te scoren vanavond!![]()
![]()
![]()
Hij denkt na welke synoniemen er zijn voor het woord "distantieren"quote:Op zondag 7 januari 2007 18:18 schreef ruby het volgende:
[..]
Dank je.
En waarom ligt Bart op bed? Zich geestelijk voor te bereiden op de wedstrijd?
Ja, waarom is dat toch?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:19 schreef Gert het volgende:
Brian praat weer Engels, met een Amerikaans accent. Wat is hij toch stoer.![]()
En het ergste is wel dat die verwachting waarschijnlijk nog uitkomt ook.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:18 schreef demins het volgende:
Dat Debiele Konijn is weer aan het kirren als een puber die verwacht te scoren vanavond!![]()
![]()
![]()
Ik denk dat Brian en NL dat heel 'werelds' vinden staan of zo...quote:
Hij wil vast niet geassocieerd worden met det gebeuren in de villa.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:19 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hij denkt na welke synoniemen er zijn voor het woord "distantieren"![]()
Ze valt voor de "bad boys"quote:Op zondag 7 januari 2007 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En het ergste is wel dat die verwachting waarschijnlijk nog uitkomt ook.![]()
Nena mag wel gitaarspelen. Verder: eens!quote:Op zondag 7 januari 2007 18:20 schreef demins het volgende:
Van mij mogen ze eerlijk gezegd elkaars moeder beledigen tot gratekut, ALS ZE DE MUZIEKINSTRUMENTEN MAAR NIET AANRAKEN!![]()
Of heeft ie ook ergens gewoond waar ze veel de Engelse taal spreken net als die geweldige NL?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian en NL dat heel 'werelds' vinden staan of zo...
"Hij wil zich verre houden van het gebeuren tussen Huub en Nathanael...."quote:Op zondag 7 januari 2007 18:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij wil vast niet geassocieerd worden met det gebeuren in de villa.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:23 schreef Black_king het volgende:
[..]
"Hij wil zich verre houden van het gebeuren tussen Huub en Nathanael...."![]()
Je kwam, en je zag dat het goed was...quote:Op zondag 7 januari 2007 18:22 schreef scanman01 het volgende:
Pfff.. ik heb alles even doorgelezen. Thank god voor een paar fokkers, zou ik bijna zeggen
Als ie maar niet met wijn gaat gooien.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:26 schreef Black_king het volgende:
Brian is helemaal uitgelaten. Die gaat zo weer helemaal los......
Het is altijd prettig als ook op fok datgene geschreven wordt wat je zelf ook heel sterk voelt jaquote:Op zondag 7 januari 2007 18:25 schreef demins het volgende:
[..]
Je kwam, en je zag dat het goed was...![]()
COS #56 Sinterklaas komt binnenkort langs in DGKquote:Op zondag 7 januari 2007 18:09 schreef Flyduck het volgende:
BEWIJZEN WIL IK ZIEN!!
Laat zo'n jongen toch met wijn gooien als hij daar aardigheid in heeft!quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:29 schreef demins het volgende:
[..]
Laat zo'n jongen toch met wijn gooien als hij daar aardigheid in heeft!![]()
Waargebeurd verhaal: Huub gooide gisteren zijn glas wijn (of wat het ook was) in het zwembad. Er schijnen een paar druppels op Nena's truitje te zijn gevallen. Brian zag dat, maakte haar daar een beetje op attent door er naar te wijzen en deed er heel verontwaardigd over.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:29 schreef demins het volgende:
[..]
Laat zo'n jongen toch met wijn gooien als hij daar aardigheid in heeft!![]()
Misschien van de zenuwen. Knoop in z'n maag ofzo?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:34 schreef Black_king het volgende:
Huub heeft niet veel trek..... Katertje ?
Eensch !quote:Op zondag 7 januari 2007 18:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben toch wel blij dat DGK een programma is met vrij veel sympathieke mensen.
Neuh, wat moet dat moet.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:35 schreef Black_king het volgende:
Oei, er is nog een vreemde in de kamer.... .Zou dat Huub ervan weerhouden zijn verhaal te houden ?
Erg spraakzaam is hij nog niet......Hij kijkt wel vaak naar .NL....quote:Op zondag 7 januari 2007 18:35 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien van de zenuwen. Knoop in z'n maag ofzo?
Het lijkt wel of ie elk moment wat wil gaan zeggen. Maar dat kan ook m'n verbeelding zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:38 schreef Black_king het volgende:
[..]
Erg spraakzaam is hij nog niet......Hij kijkt wel vaak naar .NL....
Als Huub spijt gaat betuigen, zou dat voor mij een absoluut dieptepunt zijn. Ik zou het enigszins kunnen begrijpen omdat hij nog verder moet met deze groep, maar het zou wel heel erg jammer zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:37 schreef Leandra het volgende:
Als Huub gaat zeggen dat hij spijt heeft dan hoop ik dat hij spijt heeft dat hij zich zo heeft laten opnaaien, dat duwtje is nix om spijt van te hebben.
Lijkt me toch dat 'achter' er 24/7 is.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:40 schreef Black_king het volgende:
Te snijden nu de spanning..... Maar de vreemden storen......Kunnen ze niet even weg? Of zijn ze er omdat "achter"er nog niet is? Willen ze de tijd even rekken ?
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:39 schreef Gert het volgende:
Typerende tafelsetting wel. NL en Huub zo vér mogelijk van elkaar verwijderd. Huub tegenover Sylvia en naast llona. Gezellig.![]()
Dat duwtje was helemaal niks.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:37 schreef Leandra het volgende:
Het zo "stijlvol" bedoelde programma is inmiddels niets meer dan een ordinaire "Yo Momma" battle geworden.
Ik vind toch echt dat alle bewoners te zien moeten krijgen dat Nathanael een duwtje heeft gekregen omdat hij strak voor Huub ging staan, een duwtje wat ieder ander in dezelfde situatie ook zou geven of krijgen.
Als Huub gaat zeggen dat hij spijt heeft dan hoop ik dat hij spijt heeft dat hij zich zo heeft laten opnaaien, dat duwtje is nix om spijt van te hebben.
Dat zou ik in geen 100 jaar doen. Niet als Nathanael niet ook excuses aanbiedt voor alles wat hij geflikt heeft sinds Huub in het huis is.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat duwtje was helemaal niks.
Hij moet alleen even excuus maken voor de opmerkingen over de satansmoeder, verder niets.
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat 'achter' er 24/7 is.
Omdat ze hem regelmatig volkomen negeren. Die jongen moet wel een ontzettend verschrikkelijk mens zijn dat ze hem zo behandelen, onder het mom van 'het is een spel'. Ja, zo lust ik er nog wel een paarquote:Op zondag 7 januari 2007 18:43 schreef farceman het volgende:
Huub kan beter het praten wat over de dag verspreiden: hoe praatziek hij 's avonds is zo sil is hij overdag
Zoiets als "Het spijt me wat ik heb gezegd over je moeder, zo goed ken ik haar niet na één nacht".quote:Op zondag 7 januari 2007 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat duwtje was helemaal niks.
Hij moet alleen even excuus maken voor de opmerkingen over de satansmoeder, verder niets.
Als Baas Bart een echte leider was zou hij zich er juist mee bemoeien, en er links of rechts om zorgen voor een einde aan deze situatiequote:Op zondag 7 januari 2007 18:23 schreef Black_king het volgende:
[..]
"Hij wil zich verre houden van het gebeuren tussen Huub en Nathanael...."![]()
Hoop het ook niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:41 schreef scanman01 het volgende:
Huub, doe het NIET !!!!
Als Huub echt door het stof gaat zometeen, dan pas heeft hij wat mij betreft verlorenquote:Op zondag 7 januari 2007 18:44 schreef Black_king het volgende:
Huub heeft aan tafel nog geen woord gezegd......Kom op Huub; knallen !
Het feit dat NL geen excuus maakt, neemt niet weg dat Huub dat wél voor zijn eigen aktie kan doen. Hoe begrijpelijk ook, toen hij erover begon dat ie over Nathanaels moeder zou pissen, ging hij gewoon te ver.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou ik in geen 100 jaar doen. Niet als Nathanael niet ook excuses aanbiedt voor alles wat hij geflikt heeft sinds Huub in het huis is.
Hij gaat dus wel zijn excuses aanbieden, maar alleen aan .NL's moeder en niet aan NL zelf.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou ik in geen 100 jaar doen. Niet als Nathanael niet ook excuses aanbiedt voor alles wat hij geflikt heeft sinds Huub in het huis is.
Ja maar het is ook wel een irritant betweterig pratertje hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 18:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze hem regelmatig volkomen negeren. Die jongen moet wel een ontzettend verschrikkelijk mens zijn dat ze hem zo behandelen, onder het mom van 'het is een spel'. Ja, zo lust ik er nog wel een paar
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:44 schreef demins het volgende:
[..]
Zoiets als "Het spijt me wat ik heb gezegd over je moeder, zo goed ken ik haar niet na één nacht".
Welke kaarten? Hij stond bij bijna iedereen onderaan. Dus er is weinig veranderd. Misschien dat Ilona hem nu wat minder leuk vindt, maar zij is dan ook de enige. Voor Huub is er dus eigenlijk weinig veranderd. Hij moet gewoon een pact blijven vormen met Sylvia en er is niets aan de hand.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:45 schreef Black_king het volgende:
Nathanael weet zich gesterkt door velen..... Huub weet dat hij zijn kaarten verspeeld heeft.
Precies. Hij houdt van de titel maar wil er niets voor doen in moeilijke momenten.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Als Baas Bart een echte leider was zou hij zich er juist mee bemoeien, en er links of rechts om zorgen voor een einde aan deze situatie
(dit voor iedereen die nog steeds denkt dat Bart een leidersfiguur is)
Zoiets als "Het spijt me wat ik heb gezegd over je moeder, zo goed ken ik haar niet na één nacht".
Dat zou wel prima zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 18:45 schreef Day het volgende:
[..]
Hij gaat dus wel zijn excuses aanbieden, maar alleen aan .NL's moeder en niet aan NL zelf.
En hij wil ook uitleggen waarom het zover gekomen is. Heeft hij eerder tegen Sylvia gezegd.
[..]
De sympathiekaarten. Hij heeft zich binnen de hierarchie misdragen door de "leider" onkies te behandelen. De andere groepsleden keren zich tegen hem. Ook diegene die hem het meest steunden.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Welke kaarten? Hij stond bij bijna iedereen onderaan. Dus er is weinig veranderd. Misschien dat Ilona hem nu wat minder leuk vindt, maar zij is dan ook de enige. Voor Huub is er dus eigenlijk weinig veranderd. Hij moet gewoon een pact blijven vormen met Sylvia en er is niets aan de hand.
Niemand steunt hem. Alleen Sylvia en Ilona. De rest wil hem toch zo snel mogelijk weg hebben. Dus of zijn nou nog minder sympathie voor hem hebben is echt niet boeiend. Sylvia zal hem echt wel blijven steunen (zodra hij weg is, is haar backup ook weg), dus ik denk echt dat er weinig verandert.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:49 schreef Black_king het volgende:
[..]
De sympathiekaarten. Hij heeft zich binnen de hierarchie misdragen door de "leider" onkies te behandelen. De andere groepsleden keren zich tegen hem. Ook diegene die hem het meest steunden.
Gelukkig doet hij dat dus absoluut niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:52 schreef Elounda het volgende:
OW.... nu moet huub dus echt door het stof voor Satanael....
"quote:Op zondag 7 januari 2007 18:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig doet hij dat dus absoluut niet.
Ik doe mee:quote:Op zondag 7 januari 2007 18:57 schreef scanman01 het volgende:
Brian snapt er dus ook geen ene fuck van. Ze luisteren totaal niet.
En nu heeft Brian de walgelijke lef dat hij niet in hetzelfde programma wil zitten als Huub, vanwege zijn acties. Mogen we aub met 10 man even over Brian heen kotsen ofzo?![]()
![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:59 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia trek je bek ook eens open.
van B.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:59 schreef Joer_ het volgende:
Wat is Huub's achternaam ?
van Ballegooyquote:Op zondag 7 januari 2007 18:59 schreef Joer_ het volgende:
Wat is Huub's achternaam ?
Wie is nu de looser ??quote:Op zondag 7 januari 2007 19:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Agossieeeeeeeeeee Satanael begint weer te huilen....![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:06 schreef bitwizard het volgende:
Bart gaat er uit!! hoera!
Doet hij puur om in de picture te komen, want de aandacht gaat naar anderen uit.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:06 schreef RTM1988 het volgende:
bart gaat 24 aan vragen
Krijgen ze ¤50 per dag ?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:07 schreef Black_king het volgende:
"Dit is grenzeloos" Dit is voor mij de grens. Over een half jaar heb ik die 10.000 terug gespaard
hear hearquote:Op zondag 7 januari 2007 19:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart wilde sowieso het spel verlaten voor Lesley...nu kan hij zich verschuilen t.o.v. zijn vrienden dat hij er om een andere reden uitgaat...
Hij wil koste wat kost cool over blijven komen.
Dat denk ik ook Gewoon een machtsspel.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:08 schreef rooie3 het volgende:
Ze gaan het hard spelen de boys.
Ze wilde toch dreigen met opstappen als Huub niet weg moest.
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:10 schreef RTM1988 het volgende:
.nl vraagt ook 24 aan
Promisses, promisses...quote:Op zondag 7 januari 2007 19:08 schreef Black_king het volgende:
Bart: Als hij zulke dingen tegen mij zegt, sla ik hem kapot op TV.
Ja samen naar Rue de Vaselinequote:Op zondag 7 januari 2007 19:11 schreef noekje het volgende:
Gaat Natanael mee?
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja samen naar Rue de Vaseline
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:13 schreef Gigageil het volgende:
DGK-REDACTIE......Trap hier niet in, laat Bart maar oprotten......en Nathanael ook.....
Bart is er trouwens niet eens bijgeweest, ik heb het WEL GEZIEN, dit was GEEN geweld.......er zijn GEEN grenzen overschreden......laat jullie niet chanteren !!!
denk het echt niet dat ie blijft hij wou toch al om Lesley maar ook omdat het hem tegen viel wat er allemaal te doen was in DGKquote:Op zondag 7 januari 2007 19:08 schreef noekje het volgende:
Wedden dat die toch blijft.
Pleasequote:Op zondag 7 januari 2007 19:15 schreef Black_king het volgende:
NATASIA ook !!!!!!
Een wijs man, die Stijn!quote:Op zondag 7 januari 2007 19:16 schreef demins het volgende:
Stijn heeft gezegd: oprotten dan maar!
Is dat zo??? Dat zou geweldig zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 19:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wow geweldig, Stijn heeft gezegd Oprotten dan maar!
ja dat zou maar zo es kunnen .....quote:Op zondag 7 januari 2007 19:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hmmmm...ik heb een donkerbruin vermoeden dat JdM dit als reden gaat opvoeren om de stekker uit het programma te trekken
Goede actie Stijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wow geweldig, Stijn heeft gezegd Oprotten dan maar!
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:18 schreef demins het volgende:
Een waardige slotapotheose voor het programma!
Heel erg engquote:Op zondag 7 januari 2007 19:17 schreef Elounda het volgende:
O, die Brian is echt eng zeg!
Nee, zo heeft Brian het opgevat omdat hij de verbinding verbrak na de mededeling dat de 24 uur waren ingegaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat zo??? Dat zou geweldig zijn
Behalve als iedereen hem er unaniem uit stemt.quote:
JUIST!!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 19:19 schreef Gigageil het volgende:
Er staan zat NIEUWE DGK-bewoners klaar......dus MOOI.....opzouten met deze negatieve zeikerds.......
TIEN......volhouden.....!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |