quote:Op zondag 7 januari 2007 19:06 schreef bitwizard het volgende:
Bart gaat er uit!! hoera!
Doet hij puur om in de picture te komen, want de aandacht gaat naar anderen uit.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:06 schreef RTM1988 het volgende:
bart gaat 24 aan vragen
Krijgen ze ¤50 per dag ?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:07 schreef Black_king het volgende:
"Dit is grenzeloos" Dit is voor mij de grens. Over een half jaar heb ik die 10.000 terug gespaard
hear hearquote:Op zondag 7 januari 2007 19:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart wilde sowieso het spel verlaten voor Lesley...nu kan hij zich verschuilen t.o.v. zijn vrienden dat hij er om een andere reden uitgaat...
Hij wil koste wat kost cool over blijven komen.
Dat denk ik ook Gewoon een machtsspel.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:08 schreef rooie3 het volgende:
Ze gaan het hard spelen de boys.
Ze wilde toch dreigen met opstappen als Huub niet weg moest.
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:10 schreef RTM1988 het volgende:
.nl vraagt ook 24 aan
Promisses, promisses...quote:Op zondag 7 januari 2007 19:08 schreef Black_king het volgende:
Bart: Als hij zulke dingen tegen mij zegt, sla ik hem kapot op TV.
Ja samen naar Rue de Vaselinequote:Op zondag 7 januari 2007 19:11 schreef noekje het volgende:
Gaat Natanael mee?
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja samen naar Rue de Vaseline
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:13 schreef Gigageil het volgende:
DGK-REDACTIE......Trap hier niet in, laat Bart maar oprotten......en Nathanael ook.....
Bart is er trouwens niet eens bijgeweest, ik heb het WEL GEZIEN, dit was GEEN geweld.......er zijn GEEN grenzen overschreden......laat jullie niet chanteren !!!
denk het echt niet dat ie blijft hij wou toch al om Lesley maar ook omdat het hem tegen viel wat er allemaal te doen was in DGKquote:Op zondag 7 januari 2007 19:08 schreef noekje het volgende:
Wedden dat die toch blijft.
Pleasequote:Op zondag 7 januari 2007 19:15 schreef Black_king het volgende:
NATASIA ook !!!!!!
Een wijs man, die Stijn!quote:Op zondag 7 januari 2007 19:16 schreef demins het volgende:
Stijn heeft gezegd: oprotten dan maar!
Is dat zo??? Dat zou geweldig zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 19:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wow geweldig, Stijn heeft gezegd Oprotten dan maar!
ja dat zou maar zo es kunnen .....quote:Op zondag 7 januari 2007 19:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hmmmm...ik heb een donkerbruin vermoeden dat JdM dit als reden gaat opvoeren om de stekker uit het programma te trekken
Goede actie Stijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wow geweldig, Stijn heeft gezegd Oprotten dan maar!
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:18 schreef demins het volgende:
Een waardige slotapotheose voor het programma!
Heel erg engquote:Op zondag 7 januari 2007 19:17 schreef Elounda het volgende:
O, die Brian is echt eng zeg!
Nee, zo heeft Brian het opgevat omdat hij de verbinding verbrak na de mededeling dat de 24 uur waren ingegaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat zo??? Dat zou geweldig zijn
Behalve als iedereen hem er unaniem uit stemt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |