Hij denkt na welke synoniemen er zijn voor het woord "distantieren"quote:Op zondag 7 januari 2007 18:18 schreef ruby het volgende:
[..]
Dank je.
En waarom ligt Bart op bed? Zich geestelijk voor te bereiden op de wedstrijd?
Ja, waarom is dat toch?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:19 schreef Gert het volgende:
Brian praat weer Engels, met een Amerikaans accent. Wat is hij toch stoer.![]()
En het ergste is wel dat die verwachting waarschijnlijk nog uitkomt ook.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:18 schreef demins het volgende:
Dat Debiele Konijn is weer aan het kirren als een puber die verwacht te scoren vanavond!![]()
![]()
![]()
Ik denk dat Brian en NL dat heel 'werelds' vinden staan of zo...quote:
Hij wil vast niet geassocieerd worden met det gebeuren in de villa.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:19 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hij denkt na welke synoniemen er zijn voor het woord "distantieren"![]()
Ze valt voor de "bad boys"quote:Op zondag 7 januari 2007 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En het ergste is wel dat die verwachting waarschijnlijk nog uitkomt ook.![]()
Nena mag wel gitaarspelen. Verder: eens!quote:Op zondag 7 januari 2007 18:20 schreef demins het volgende:
Van mij mogen ze eerlijk gezegd elkaars moeder beledigen tot gratekut, ALS ZE DE MUZIEKINSTRUMENTEN MAAR NIET AANRAKEN!![]()
Of heeft ie ook ergens gewoond waar ze veel de Engelse taal spreken net als die geweldige NL?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian en NL dat heel 'werelds' vinden staan of zo...
"Hij wil zich verre houden van het gebeuren tussen Huub en Nathanael...."quote:Op zondag 7 januari 2007 18:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij wil vast niet geassocieerd worden met det gebeuren in de villa.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:23 schreef Black_king het volgende:
[..]
"Hij wil zich verre houden van het gebeuren tussen Huub en Nathanael...."![]()
Je kwam, en je zag dat het goed was...quote:Op zondag 7 januari 2007 18:22 schreef scanman01 het volgende:
Pfff.. ik heb alles even doorgelezen. Thank god voor een paar fokkers, zou ik bijna zeggen
Als ie maar niet met wijn gaat gooien.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:26 schreef Black_king het volgende:
Brian is helemaal uitgelaten. Die gaat zo weer helemaal los......
Het is altijd prettig als ook op fok datgene geschreven wordt wat je zelf ook heel sterk voelt jaquote:Op zondag 7 januari 2007 18:25 schreef demins het volgende:
[..]
Je kwam, en je zag dat het goed was...![]()
COS #56 Sinterklaas komt binnenkort langs in DGKquote:Op zondag 7 januari 2007 18:09 schreef Flyduck het volgende:
Zie dat er iemand hier post als DGK_REDACTIE. Maaruh waarom neemt iedereen maar gewoon aan dat diegene dat ook echt is? Of valt onder redactie ook de schoonmaakster die het kantoor van Talpa schoon maakt?
BEWIJZEN WIL IK ZIEN!!
Laat zo'n jongen toch met wijn gooien als hij daar aardigheid in heeft!quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:29 schreef demins het volgende:
[..]
Laat zo'n jongen toch met wijn gooien als hij daar aardigheid in heeft!![]()
Waargebeurd verhaal: Huub gooide gisteren zijn glas wijn (of wat het ook was) in het zwembad. Er schijnen een paar druppels op Nena's truitje te zijn gevallen. Brian zag dat, maakte haar daar een beetje op attent door er naar te wijzen en deed er heel verontwaardigd over.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:29 schreef demins het volgende:
[..]
Laat zo'n jongen toch met wijn gooien als hij daar aardigheid in heeft!![]()
Misschien van de zenuwen. Knoop in z'n maag ofzo?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:34 schreef Black_king het volgende:
Huub heeft niet veel trek..... Katertje ?
Eensch !quote:Op zondag 7 januari 2007 18:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben toch wel blij dat DGK een programma is met vrij veel sympathieke mensen.
Neuh, wat moet dat moet.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:35 schreef Black_king het volgende:
Oei, er is nog een vreemde in de kamer.... .Zou dat Huub ervan weerhouden zijn verhaal te houden ?
Erg spraakzaam is hij nog niet......Hij kijkt wel vaak naar .NL....quote:Op zondag 7 januari 2007 18:35 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien van de zenuwen. Knoop in z'n maag ofzo?
Het lijkt wel of ie elk moment wat wil gaan zeggen. Maar dat kan ook m'n verbeelding zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:38 schreef Black_king het volgende:
[..]
Erg spraakzaam is hij nog niet......Hij kijkt wel vaak naar .NL....
Als Huub spijt gaat betuigen, zou dat voor mij een absoluut dieptepunt zijn. Ik zou het enigszins kunnen begrijpen omdat hij nog verder moet met deze groep, maar het zou wel heel erg jammer zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:37 schreef Leandra het volgende:
Als Huub gaat zeggen dat hij spijt heeft dan hoop ik dat hij spijt heeft dat hij zich zo heeft laten opnaaien, dat duwtje is nix om spijt van te hebben.
Lijkt me toch dat 'achter' er 24/7 is.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:40 schreef Black_king het volgende:
Te snijden nu de spanning..... Maar de vreemden storen......Kunnen ze niet even weg? Of zijn ze er omdat "achter"er nog niet is? Willen ze de tijd even rekken ?
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:39 schreef Gert het volgende:
Typerende tafelsetting wel. NL en Huub zo vér mogelijk van elkaar verwijderd. Huub tegenover Sylvia en naast llona. Gezellig.![]()
Dat duwtje was helemaal niks.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:37 schreef Leandra het volgende:
Het zo "stijlvol" bedoelde programma is inmiddels niets meer dan een ordinaire "Yo Momma" battle geworden.
Ik vind toch echt dat alle bewoners te zien moeten krijgen dat Nathanael een duwtje heeft gekregen omdat hij strak voor Huub ging staan, een duwtje wat ieder ander in dezelfde situatie ook zou geven of krijgen.
Als Huub gaat zeggen dat hij spijt heeft dan hoop ik dat hij spijt heeft dat hij zich zo heeft laten opnaaien, dat duwtje is nix om spijt van te hebben.
Dat zou ik in geen 100 jaar doen. Niet als Nathanael niet ook excuses aanbiedt voor alles wat hij geflikt heeft sinds Huub in het huis is.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat duwtje was helemaal niks.
Hij moet alleen even excuus maken voor de opmerkingen over de satansmoeder, verder niets.
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat 'achter' er 24/7 is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |