De emmer stroomde over bij Huub..... Begrijpelijk, maar wel te heftig.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:58 schreef Ace1 het volgende:
NL heeft weken lang Huub direct en indirect beledigd... wie de bal kaatst....
volgens mij vindt Nel het helemaal niet erg dat Huub tegen hem uitviel.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:58 schreef Ace1 het volgende:
NL heeft weken lang Huub direct en indirect beledigd... wie de bal kaatst....
Ik zou het me kunnen voorstellen, maar ik heb net gegeten.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:59 schreef Black_king het volgende:
Voelde Brian nu aan de tepel van Nena ??
Ik zou in Huub zijn plaats een excuus aanbieden aan de moeder van Nathanael, dat zou wel netjes zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:02 schreef Black_king het volgende:
Nathanael heeft doorgekregen van Natasia dat Huub er geen spijt van heeft.....
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:05 schreef tuinfluiter het volgende:
ilona tegen Nathanael:: Ik ben blij dat wij goed zijn .![]()
Nathanael : Ik vond je altijd al een goed mens.![]()
Uiteráárd.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:00 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij vindt Nel het helemaal niet erg dat Huub tegen hem uitviel.
Nu kan hij lekker door gaan met op hem afgeven.
Allemaal allang geregeld! DNA-proeven en al die shit...quote:Op zondag 7 januari 2007 18:09 schreef Flyduck het volgende:
Zie dat er iemand hier post als DGK_REDACTIE. Maaruh waarom neemt iedereen maar gewoon aan dat diegene dat ook echt is? Of valt onder redactie ook de schoonmaakster die het kantoor van Talpa schoon maakt?
BEWIJZEN WIL IK ZIEN!!
Nathanael, juridisch gezienquote:Op zondag 7 januari 2007 18:11 schreef demins het volgende:
Nathanaels weblog werd een aantal dagen geleden door Microsoft afgesloten. De kwetsende taal die de Amsterdammer over Huub verspreidde, kon niet door de beugel. Maar Nathanael laat het er niet bij zitten. Hij wil weten welke rechten hij heeft. Het lijkt erop dat Nathanael nog steeds vindt, dat hij correct heeft gehandeld. Wie zal uiteindelijk zijn gelijk halen?
Talpa
Die bewijzen zijn er al meer dan eens geweest.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:09 schreef Flyduck het volgende:
Zie dat er iemand hier post als DGK_REDACTIE. Maaruh waarom neemt iedereen maar gewoon aan dat diegene dat ook echt is? Of valt onder redactie ook de schoonmaakster die het kantoor van Talpa schoon maakt?
BEWIJZEN WIL IK ZIEN!!
Is daar en cap van?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Die bewijzen zijn er al meer dan eens geweest.
Het staat buiten twijfel.
Dat leek scan en ik ook jaquote:Op zondag 7 januari 2007 18:13 schreef Gert het volgende:
Ik dacht dat de foto's van de naakte stripteaser de reden waren om de log offline te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |