Omdat ze hem regelmatig volkomen negeren. Die jongen moet wel een ontzettend verschrikkelijk mens zijn dat ze hem zo behandelen, onder het mom van 'het is een spel'. Ja, zo lust ik er nog wel een paarquote:Op zondag 7 januari 2007 18:43 schreef farceman het volgende:
Huub kan beter het praten wat over de dag verspreiden: hoe praatziek hij 's avonds is zo sil is hij overdag
Zoiets als "Het spijt me wat ik heb gezegd over je moeder, zo goed ken ik haar niet na één nacht".quote:Op zondag 7 januari 2007 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat duwtje was helemaal niks.
Hij moet alleen even excuus maken voor de opmerkingen over de satansmoeder, verder niets.
Als Baas Bart een echte leider was zou hij zich er juist mee bemoeien, en er links of rechts om zorgen voor een einde aan deze situatiequote:Op zondag 7 januari 2007 18:23 schreef Black_king het volgende:
[..]
"Hij wil zich verre houden van het gebeuren tussen Huub en Nathanael...."![]()
Hoop het ook niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:41 schreef scanman01 het volgende:
Huub, doe het NIET !!!!
Als Huub echt door het stof gaat zometeen, dan pas heeft hij wat mij betreft verlorenquote:Op zondag 7 januari 2007 18:44 schreef Black_king het volgende:
Huub heeft aan tafel nog geen woord gezegd......Kom op Huub; knallen !
Het feit dat NL geen excuus maakt, neemt niet weg dat Huub dat wél voor zijn eigen aktie kan doen. Hoe begrijpelijk ook, toen hij erover begon dat ie over Nathanaels moeder zou pissen, ging hij gewoon te ver.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou ik in geen 100 jaar doen. Niet als Nathanael niet ook excuses aanbiedt voor alles wat hij geflikt heeft sinds Huub in het huis is.
Hij gaat dus wel zijn excuses aanbieden, maar alleen aan .NL's moeder en niet aan NL zelf.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou ik in geen 100 jaar doen. Niet als Nathanael niet ook excuses aanbiedt voor alles wat hij geflikt heeft sinds Huub in het huis is.
Ja maar het is ook wel een irritant betweterig pratertje hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 18:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze hem regelmatig volkomen negeren. Die jongen moet wel een ontzettend verschrikkelijk mens zijn dat ze hem zo behandelen, onder het mom van 'het is een spel'. Ja, zo lust ik er nog wel een paar
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:44 schreef demins het volgende:
[..]
Zoiets als "Het spijt me wat ik heb gezegd over je moeder, zo goed ken ik haar niet na één nacht".
Welke kaarten? Hij stond bij bijna iedereen onderaan. Dus er is weinig veranderd. Misschien dat Ilona hem nu wat minder leuk vindt, maar zij is dan ook de enige. Voor Huub is er dus eigenlijk weinig veranderd. Hij moet gewoon een pact blijven vormen met Sylvia en er is niets aan de hand.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:45 schreef Black_king het volgende:
Nathanael weet zich gesterkt door velen..... Huub weet dat hij zijn kaarten verspeeld heeft.
Precies. Hij houdt van de titel maar wil er niets voor doen in moeilijke momenten.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Als Baas Bart een echte leider was zou hij zich er juist mee bemoeien, en er links of rechts om zorgen voor een einde aan deze situatie
(dit voor iedereen die nog steeds denkt dat Bart een leidersfiguur is)
Zoiets als "Het spijt me wat ik heb gezegd over je moeder, zo goed ken ik haar niet na één nacht".
Dat zou wel prima zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 18:45 schreef Day het volgende:
[..]
Hij gaat dus wel zijn excuses aanbieden, maar alleen aan .NL's moeder en niet aan NL zelf.
En hij wil ook uitleggen waarom het zover gekomen is. Heeft hij eerder tegen Sylvia gezegd.
[..]
De sympathiekaarten. Hij heeft zich binnen de hierarchie misdragen door de "leider" onkies te behandelen. De andere groepsleden keren zich tegen hem. Ook diegene die hem het meest steunden.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Welke kaarten? Hij stond bij bijna iedereen onderaan. Dus er is weinig veranderd. Misschien dat Ilona hem nu wat minder leuk vindt, maar zij is dan ook de enige. Voor Huub is er dus eigenlijk weinig veranderd. Hij moet gewoon een pact blijven vormen met Sylvia en er is niets aan de hand.
Niemand steunt hem. Alleen Sylvia en Ilona. De rest wil hem toch zo snel mogelijk weg hebben. Dus of zijn nou nog minder sympathie voor hem hebben is echt niet boeiend. Sylvia zal hem echt wel blijven steunen (zodra hij weg is, is haar backup ook weg), dus ik denk echt dat er weinig verandert.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:49 schreef Black_king het volgende:
[..]
De sympathiekaarten. Hij heeft zich binnen de hierarchie misdragen door de "leider" onkies te behandelen. De andere groepsleden keren zich tegen hem. Ook diegene die hem het meest steunden.
Gelukkig doet hij dat dus absoluut niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:52 schreef Elounda het volgende:
OW.... nu moet huub dus echt door het stof voor Satanael....
"quote:Op zondag 7 januari 2007 18:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig doet hij dat dus absoluut niet.
Ik doe mee:quote:Op zondag 7 januari 2007 18:57 schreef scanman01 het volgende:
Brian snapt er dus ook geen ene fuck van. Ze luisteren totaal niet.
En nu heeft Brian de walgelijke lef dat hij niet in hetzelfde programma wil zitten als Huub, vanwege zijn acties. Mogen we aub met 10 man even over Brian heen kotsen ofzo?![]()
![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:59 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia trek je bek ook eens open.
van B.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:59 schreef Joer_ het volgende:
Wat is Huub's achternaam ?
van Ballegooyquote:Op zondag 7 januari 2007 18:59 schreef Joer_ het volgende:
Wat is Huub's achternaam ?
Wie is nu de looser ??quote:Op zondag 7 januari 2007 19:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Agossieeeeeeeeeee Satanael begint weer te huilen....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |