Ik heb er een hekel aan om TT te verzinnen.... ik laat het altijd aan anderen overquote:Op zondag 7 januari 2007 00:15 schreef Lynx666 het volgende:
Matige TT idd
maar ben net zo inspiratieloos
Klinkt zoo herkenbaarquote:Op zondag 7 januari 2007 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan om TT te verzinnen.... ik laat het altijd aan anderen over![]()
Sommige zuigen de TT altijd uit hun duim... en hoe ze het doengeen idee
Zie mijn TT's.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan om TT te verzinnen.... ik laat het altijd aan anderen over![]()
Sommige zuigen de TT altijd uit hun duim... en hoe ze het doengeen idee
ik herken het volkomen. ze lijken nooit echt goed te zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 00:24 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Zie mijn TT's.Ik heb hetzelfde probleem.
![]()
Na aflevering 16 (in de USA is 9 net geweest) van seizoen 4 is het voorgoed over.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:26 schreef Svensational het volgende:
PI!
En wat wordt er precies gecancelled van The OC?
echt waar?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Na aflevering 16 (in de USA is 9 net geweest) van seizoen 4 is het voorgoed over.
quote:
Die van mij trekt -eindelijk- weer een beetje wegquote:Op zondag 7 januari 2007 00:36 schreef BVO het volgende:
Yooo. Toch maar thuisgebleven. Koppijn als een gek.
ik zou er idd ook niet op rekenen...quote:Op zondag 7 januari 2007 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Al is er een roddel dat The CW (een andere zender) de serie wil overkopen. Maar dan moet de hele cast etc ook willen en aangezien Rachel en Adam uit elkaar zijn enzo.. De bedenker v/d serie heeft ook al 2 nieuwe series in oprichting dus de kans dat The OC een 5e seizoen krijgt is zó klein dat niemand er meer op rekent.
zie je, had ik toch gelijk. dat was rond Mei (toen werd Charmed namelijk gecanceled)quote:Op zondag 7 januari 2007 00:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
The CW is idd The WB die samenging met UPN.
ik had ook koppijn..... trekt nu een beetje weg eigenlijkquote:Op zondag 7 januari 2007 00:36 schreef BVO het volgende:
Yooo. Toch maar thuisgebleven. Koppijn als een gek.
Charmed werd al veel eerder gecanceld door de makers zelf die aangaven dat het laatste seizoen was begonnen.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:41 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
zie je, had ik toch gelijk. dat was rond Mei (toen werd Charmed namelijk gecanceled)
Ja, ik ben nu voor de tweede keer vanavond (quote:Op zondag 7 januari 2007 00:41 schreef SpecialGuest het volgende:
Trouwens Sven, in die videolinkjes kun je alles wat tussen haakjes staat weglaten.
er was idd al sprake van dat het 8e idd het laatste seizeon zou zijn, contacten liepen af etc.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Charmed werd al veel eerder gecanceld door de makers zelf die aangaven dat het laatste seizoen was begonnen.Volgens mij..
Ik waardeer al het werk aan dat topic wel echt heel ergquote:Op zondag 7 januari 2007 00:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu voor de tweede keer vanavond (![]()
![]()
![]()
) dat topic aan het doen, dus dat doe ik een andere keer wel
Toch maar gedaanquote:Op zondag 7 januari 2007 00:41 schreef SpecialGuest het volgende:
Trouwens Sven, in die videolinkjes kun je alles wat tussen haakjes staat weglaten.
En hij is weer klaarquote:
Ja, One is natuurlijk alleen van U2. De versie met Mary J. Blige staat niet in de Top 2000.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:51 schreef Svensational het volgende:
En als er fouten inzitten hoor ik 't wel!
Ik jou ook niet, dus dat zit wel snorquote:Op zondag 7 januari 2007 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
Wat heeft iedereen toch met Erik? Alsof het een 1 of andere GOD is
Ok ik vind hem wel aardig... maar heb hem niet ehct gemist ofzo![]()
Zo stond 't op X Factor.nlquote:Op zondag 7 januari 2007 02:15 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ja, One is natuurlijk alleen van U2. De versie met Mary J. Blige staat niet in de Top 2000.![]()
Zo stond 't op X Factor.nlquote:Op zondag 7 januari 2007 02:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SVEN! Foutje: Lady's Night? Het is nog altijd Ladies Night.
En GODVERDOMME mn pc is tyfus langzaam. 6e keer dat ik dit bericht aan het tikken ben
Dus is het goed?quote:Op zondag 7 januari 2007 11:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zo stond 't op X Factor.nl!!! http://www.rtl.nl/shows/x(...)kandidaat1/video.xml
[..]
Zo stond 't op X Factor.nl!!! http://www.rtl.nl/shows/xfactor/zanggroepen/bios/groep4/video.xml
Dat beweer ik niet, ik geef alleen aan waarom die fouten er in zijn geslopenquote:
Hij ligt hier ook niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:00 schreef chansadres het volgende:
Een goede middag mensen
Kom net mijn bed uit strompelen en ik ben op stap ergens mijn stem verloren.
Als iemand hem vindt, wilt die hem dan terug geven
In het algemene X-Factor topic. De finaleranglijstjes kunnen vanavond weer, als de afvaller bekend is.quote:Nog een vraagje: Ik krijg geen topic gevonden waar je een top 9 kan geven van performances? Die bestaat toch wel?
Dat kan.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:05 schreef chansadres het volgende:
Bedankt BVO en SG. Andere jaren bij IDO hadden we daar aparte topics voor per liveshow.
Denk dat ik hem zelf even maak
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 7 januari 2007 13:09 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat kan.![]()
En dan lijkt het me wel leuk als iedereen zijn lijstje vergezelt van argumenten per kandidaat.![]()
Ohja thanksquote:Op zondag 7 januari 2007 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Patrick Corleone.
Wat een leuk kind.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:24 schreef Bupatih het volgende:
http://www.pinkbullets.nl/2007/01/kids/lief_klein_meisje
Over 15 jaar wint zij.
wat een sgatjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:24 schreef Bupatih het volgende:
http://www.pinkbullets.nl/2007/01/kids/lief_klein_meisje
Over 15 jaar wint zij.
Origineel, man.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
wat een sgatjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en ze kent de tekst ook nog, dat vind ik wel knap voor zo'n kleine meid
How you know?quote:Op zondag 7 januari 2007 17:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Straks weer Dancing On Ice spam bij Life and Cooking.
omdat L&C op de achtergrond aanstaat?quote:
Oh, ik dacht dat het altijd om 5 uur begonquote:Op zondag 7 januari 2007 17:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
omdat L&C op de achtergrond aanstaat?
Ik wist ff niet wat je met een Woelli aanval bedoeldequote:Op zondag 7 januari 2007 18:01 schreef sbientje het volgende:
hahaha , zelfs woelli zelf is het ermee eens
Onthou het maar, ze komen vaker voor...quote:Op zondag 7 januari 2007 18:02 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik wist ff niet wat je met een Woelli aanval bedoelde![]()
Ik zal goed oplettenquote:Op zondag 7 januari 2007 18:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
Onthou het maar, ze komen vaker voor...
Meer aan de verhouding (toegevoegde waarde) / (aantal posts), die bij Woelli ongeveer 0 bedraagt.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:11 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Is ook te zien aan het aantal posts wat Woelli hiero plaatst![]()
omdat jullie me altijd voor zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 18:13 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Meer aan de verhouding (toegevoegde waarde) / (aantal posts), die bij Woelli ongeveer 0 bedraagt.
Renesite denkt dat jij XFA gemod hebt?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:19 schreef Svensational het volgende:
Moeten mods niks "hebben" met hun subforum?
Lynx wordt gedisst!
Dat was toch meer om het digitale/bewerken van foto's een steuntje te geven?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:36 schreef Lynx666 het volgende:
S.B heeft volgens mij ook nooit begrepen waarom ik bij FOT binnengehaald was denk ik
Soms best grappig.quote:
Voor de photoshopkwaliteiten toch?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:36 schreef Lynx666 het volgende:
S.B heeft volgens mij ook nooit begrepen waarom ik bij FOT binnengehaald was denk ik
Precies. Zeker na het sluiten van DSG was er hard een plekje nodig voor fotobewerkingen enzoquote:Op zondag 7 januari 2007 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was toch meer om het digitale/bewerken van foto's een steuntje te geven?
Waarom toch? Is er iets?quote:
En is het geheel toevallig dat ik nu Samson van Regina Spektor luister?quote:
Zet liever 'I wanna lay you down' van Jack Johnson op.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En is het geheel toevallig dat ik nu Samson van Regina Spektor luister?
Och grutjes.quote:
Alle FOT-mods worden gedisst.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:19 schreef Svensational het volgende:
Moeten mods niks "hebben" met hun subforum?
Lynx wordt gedisst!
Woordkunstenaarquote:Op zondag 7 januari 2007 19:37 schreef Bupatih het volgende:
Ach, ja, die FOT-mods....flitsend is anders.
En ze zijn volgens mij sowieso niet echt ontwikkeld daar!
Waar ga je stagelopen s_s?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
M'n vakantie is weer voorbij, dus ik ga minder posten. En over vier weken heb ik helemaal geen tijd meer ivm stagelopen..
.
Snollywoodquote:Op zondag 7 januari 2007 20:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OMGIk krijg van TMF 6 vrijkaartjes + fles champagne voor Hollywood Musical Hall vanwege mm verjaardag WHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Dan ga ik wel naar Jantje's Verjaardag hier..quote:
Ik word stagiaire op de redactie van een tijdschrift, mag reportages maken en stukjes schrijvenquote:Op zondag 7 januari 2007 20:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waar ga je stagelopen s_s?.
Ik moet nog een weekje..
Leuk... Kun je ook zeggen welk tijdschrift?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik word stagiaire op de redactie van een tijdschrift, mag reportages maken en stukjes schrijven.
Klinkt leuk!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik word stagiaire op de redactie van een tijdschrift, mag reportages maken en stukjes schrijven.
Klikquote:Op zondag 7 januari 2007 20:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
Leuk... Kun je ook zeggen welk tijdschrift?
Hollywoodquote:Op zondag 7 januari 2007 20:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OMGIk krijg van TMF 6 vrijkaartjes + fles champagne voor Hollywood Musical Hall vanwege mm verjaardag WHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Leukquote:Op zondag 7 januari 2007 20:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wat was dat eigenlijk heel slecht.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Voor wie gisteren slecht vond, check dit:
klik
Ze is nog beter dan Melaniequote:Op zondag 7 januari 2007 20:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Voor wie gisteren slecht vond, check dit:
klik
Ik zal niks zeggen.quote:
Een beetje leedvermaak is nooit weg hequote:Op zondag 7 januari 2007 23:49 schreef BVO het volgende:
Vertel!
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Een beetje leedvermaak is nooit weg he?
Ik ben ook zo hoor.quote:
Nee, en de hulptroepen (lees: ma's vriendje wat het huis boven ons heeft) belde al of hij mocht komen rammen.quote:Maar dit klinkt niet gezellig inderdaad.
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, en de hulptroepen (lees: ma's vriendje wat het huis boven ons heeft) belde al of hij mocht komen rammen.
Ik kan niet langer dan 6 maanden een baantje vast houden (is bewezen al 4x op een rij gvd),heb dus geen vast inkomen, ik heb een gat in m'n hand, ben een gigantische slons. Ik kan echt nog niet zelfstandig wonen. Anders was ik allang weggeweest!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:06 schreef BVO het volgende:
[..]
![]()
![]()
!! Dat klinkt inderdaad niet als een hele normale, stabiele, prettige situatie.
Waarom zoek je niet wat voor jezelf? Dit is ook niet echt goed voor je.
BVO is zó makkelijk op de kast te krijgenquote:Op zondag 7 januari 2007 23:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in dit topic degene ben die het meest fel tegen haar is, dus waar je dit vandaan haalt is me een raadsel.
Nouja, niet op de kast, ik snapte hem alleen écht nietquote:Op maandag 8 januari 2007 00:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
BVO is zó makkelijk op de kast te krijgen!
Nu nog er uit?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
BVO is zó makkelijk op de kast te krijgen!
Ja, die had de grap van de avond met z'n voorstel om met PeRi een bed te delenquote:
Ik zou dan toch eens in alle ernst ook naar jezelf kijken en er alles aan doen om toch zelfstandig(er) te kunnen gaan wonen. Dus ook mentaal. Je kunt wel onder het mom van "het lukt me nog niet alleen" jezelf bij de situatie neerleggen, maar daar wordt niemand, en vooral jij, niet beter van. Dus serieus met jezelf aan de slag. Desnoods met hulp van buitenaf.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En Jeugdzorg was een maand nadat ik 18 was ook pleite dus daar heb ik ook weinig aan. Die brachten m'n ma nog wel eens tot rust door haar ook eens op haar nummer te zetten. Maar nu is ze gewoon de führer hier in huis met m'n broertje als haar lieveling die niets fout doet.
Weet ze in ieder geval zeker dat hij niks doet.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, die had de grap van de avond met z'n voorstel om met PeRi een bed te delen
Ik kan me er niet toe zetten om het te gaan volgen. Volgens iemand die er heeft gewerkt gaat het ook niet al te lang meer duren...quote:Op maandag 8 januari 2007 00:17 schreef BVO het volgende:
Wat is De Gouden Kooi trouwens hilarisch.
Maar waarom dan een bed delen? Zó aantrekkelijk is hij ook weer niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Weet ze in ieder geval zeker dat hij niks doet.
Dat weten we nou welquote:Op maandag 8 januari 2007 00:17 schreef BVO het volgende:
Wat is De Gouden Kooi trouwens hilarisch.
Echt volgen doe ik het niet, maar de herhaling (nu is er weer een bezig) zie ik regelmatig. Het is hilarischer, achterbakser, bizarrer dan alle BB's en andere reality's bij elkaarquote:Op maandag 8 januari 2007 00:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kan me er niet toe zetten om het te gaan volgen. Volgens iemand die er heeft gewerkt gaat het ook niet al te lang meer duren...
Renesite had de grap van de avondquote:Op maandag 8 januari 2007 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, die had de grap van de avond met z'n voorstel om met PeRi een bed te delen
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij zat aardig op je plek in Xfactor he
Peer vindt van welquote:Op maandag 8 januari 2007 00:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar waarom dan een bed delen? Zó aantrekkelijk is hij ook weer niet.
Misschien is 'ie lekker om tegen aan te liggen ofzo.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar waarom dan een bed delen? Zó aantrekkelijk is hij ook weer niet.
Ik begreep dat ze liever voor Tom gaat. Zou ik ook zeker doen.quote:
Dat kan ook, daar lees ik nl. ook wel eens meequote:Op maandag 8 januari 2007 00:20 schreef BVO het volgende:
En Sven... maar er was net weer zo'n briljante scene dat ik het nog een keer zeggen moest. En ik dacht dat de vorige keer in SHC was, maar nee dus.
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:20 schreef BVO het volgende:
Misschien is 'ie lekker om tegen aan te liggen ofzo.
Whehehe, ik weet nog wel die keer dat ik jou had wijsgemaakt dat Tom homo wasquote:Op maandag 8 januari 2007 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze liever voor Tom gaat. Zou ik ook zeker doen.![]()
Dat niet, het is mijn type niet. Maar ik had dan wel samen met wat andere FOK!kers het toch bij het rechte eind gehadquote:Op maandag 8 januari 2007 00:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehehe, ik weet nog wel die keer dat ik jou had wijsgemaakt dat Tom homo was! Volgens mij kwam je toen spontaan klaar
!
Namenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
samen met wat andere FOK!kers
Die krijg je niet. Dizer is een groter twijfelgeval deze dagen dan Tom.quote:
Ik vond m altijd zo grappig in Fame met die vriend van m als ze naar de film gaan. Net een koppeltje in hun communicatie naar elkaar toe.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:26 schreef BVO het volgende:
Dizer is zoooo obvious.
Ik ben geen christen en heaumeau dus ik kom vast niet in de uitzendingquote:
Ik vind het een briljant programmaquote:Op maandag 8 januari 2007 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben geen christen en heaumeau dus ik kom vast niet in de uitzending
dat ging over mijn sig, toch?quote:
En niet die fout aanpassen hequote:
Ja, de kerstvakantie is weer overquote:Op maandag 8 januari 2007 07:26 schreef Cee het volgende:
Goeiemorreguh allemaal. Het is weer maandag!![]()
Da's dan afgesproken. Volgende keer ga jij naar de auditiesquote:Op maandag 8 januari 2007 11:15 schreef PeRi het volgende:
Ik zou zo mee kunnen doen aan X-Factor.
Leuk nummerquote:Op maandag 8 januari 2007 11:15 schreef PeRi het volgende:
Ik zit keihard mee te blèrren met Natasha Bedingfield - Unwritten.
Dat valt niet te voorspellen hier...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Stilte voor de storm, of toch een wapenstilstand?
wo bist du danquote:Op maandag 8 januari 2007 14:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat valt niet te voorspellen hier...
Ik hoop er het beste van. Succes enzo.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat valt niet te voorspellen hier...
Thuisquote:
Ja, zeker als je het maanden laat liggen allemaal.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Even een paar pagina's terugkijken sh.
Ik ben mn kamer aan het opruimen en opfrissen. Wat een klus.
So true...quote:Op maandag 8 januari 2007 15:05 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ja, zeker als je het maanden laat liggen allemaal.
Ik mag m al een maandje testen, ben erg tevree!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:23 schreef SpecialGuest het volgende:
* SpecialGuest gaat de nieuwe Gillette Fusion kopen.![]()
5 mesjes scheert gladder bij mij. Dus de reclame klopt wel. Dat trim mesje gebruik ik nog niet, maar is wel slim. En die trillingen is wel grappig..maar of het echt helpt..geen ideequote:Op maandag 8 januari 2007 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is er speciaal aan dat ding?
quote:One majorly thing that pisses me off about women is they don't know about Linux. 'OMG my computer crashed!' yes that's cos Windows XP is an unstable environment and you should use Linux!!!
Een van die geeks net: I'm awesome with excel spreadsheets.quote:
Was het leuk?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:43 schreef Andiyan het volgende:
Héé Ruben is eruit.![]()
Melanie in de sing-off.![]()
Mja, ik had gister wedstrijd en toen nieuwjaarsreceptie dus kon het niet zien.![]()
Ja, het was erg gezellig. Nu moest ik wel weer vroeg naar de uni vanmorgen dus ik ben zeg maar wel kapot.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef --Globe-- het volgende:
Was het leuk?
*knuf*quote:Op maandag 8 januari 2007 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn vader is zojuist aangereden door een zwangere vrouw.
Weet ik veel, ze wilde naar het ziekenhuis voor een controle. Ik hoor straks meer, als vati thuiskomt.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:02 schreef Svensational het volgende:
Hoe is het met het zwangere mens?
wie is er zwangerquote:Op maandag 8 januari 2007 18:02 schreef Svensational het volgende:
Hoe is het met het zwangere mens?
ok ik moet lezen dusquote:Op maandag 8 januari 2007 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn vader is zojuist aangereden door een zwangere vrouw.
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:15 schreef Svensational het volgende:
Lynx! de kerst en oud en nieuw header
Dus jij bent de zwangere man, die tegen Eriks zijn vaders is gebotstquote:
999ppp-linkjes klik ik niet eens aan.quote:
Uhuh. Wel handig zo'n 'airbag'.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus jij bent de zwangere man, die tegen Eriks zijn vaders is gebotst![]()
Hoe gaat het met je? Zijn je vliezen gebroken![]()
Wie ben jij?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:27 schreef PeRi het volgende:
Hallo!
Ooh! Beverworstelenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Een toevallige voorbijganger die seks komt zoeken.
Gevonden!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Een toevallige voorbijganger die seks komt zoeken.
Heb ik dat beeld met veel pijn en moeite na lange tijd uit m'n geheugen kunnen wissen, breng jij het weer ter sprakequote:Op maandag 8 januari 2007 22:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom doen bevers me aan sararaats denken?.
Ivetje-wannabe!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Heb ik dat beeld met veel pijn en moeite] na lange tijd] uit m'n geheugen kunnen wissen, breng jij het weer ter sprake
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Even gezellig mee post.
We gunnen jullie even de rust. Lief als we zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk dat de rest nu ook gezellig meepost peri.
Marry me again?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk dat de rest nu ook gezellig meepost peri.
Hell no, daar is toch niks aan man. Seks is veel te leuk om het snel af te kappen.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Peertje houd niet van faken.
Geen idee, bij mannen gaat het zo moeilijk.quote:
Yeah, sure. Whatever.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het is mij. Het geilste wijf die je kent. Ja?
Ik krijg ineens zin om klef te doen.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Do you need to ask?
Vind jij Sven ook zo leuk?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Like d'oh.
Ohhh ik vind je nu al een waardige opvolger van Tomquote:Op maandag 8 januari 2007 23:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Iemand die zich Svensational noemt moet wel tof zijn toch?
Het enthausiasme straalde er echt vanaf, ja.quote:
Gebeurt me altijdquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het enthausiasme straalde er echt vanaf, ja.
Jullie zijn gewoon jealouse that he is talking to mequote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Jee Schiggie, lekker bezig.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn gewoon jealouse that he is talking to me.
Kimi en Massa mogen vechtenquote:Met het vertrek van Michael Schumacher is ook het jarenlange 'nummer één' beleid van Ferrari geëindigd. Beide coureurs zijn volgens teambaas Jean Todt gelijke van elkaar.
beter te laat dan te vroeg...quote:
Ben jij het Bassie?quote:
Dit is mijn laatste post in XFAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |