We gunnen jullie even de rust. Lief als we zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk dat de rest nu ook gezellig meepost peri.
Marry me again?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk dat de rest nu ook gezellig meepost peri.
Hell no, daar is toch niks aan man. Seks is veel te leuk om het snel af te kappen.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Peertje houd niet van faken.
Geen idee, bij mannen gaat het zo moeilijk.quote:
Yeah, sure. Whatever.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het is mij. Het geilste wijf die je kent. Ja?
Ik krijg ineens zin om klef te doen.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Do you need to ask?
Vind jij Sven ook zo leuk?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Like d'oh.
Ohhh ik vind je nu al een waardige opvolger van Tomquote:Op maandag 8 januari 2007 23:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Iemand die zich Svensational noemt moet wel tof zijn toch?
Het enthausiasme straalde er echt vanaf, ja.quote:
Gebeurt me altijdquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het enthausiasme straalde er echt vanaf, ja.
Jullie zijn gewoon jealouse that he is talking to mequote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Jee Schiggie, lekker bezig.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn gewoon jealouse that he is talking to me.
Kimi en Massa mogen vechtenquote:Met het vertrek van Michael Schumacher is ook het jarenlange 'nummer één' beleid van Ferrari geëindigd. Beide coureurs zijn volgens teambaas Jean Todt gelijke van elkaar.
beter te laat dan te vroeg...quote:
Ben jij het Bassie?quote:
Dit is mijn laatste post in XFAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |