Ja, zeker als je het maanden laat liggen allemaal.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Even een paar pagina's terugkijken sh.
Ik ben mn kamer aan het opruimen en opfrissen. Wat een klus.
So true...quote:Op maandag 8 januari 2007 15:05 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ja, zeker als je het maanden laat liggen allemaal.
Ik mag m al een maandje testen, ben erg tevree!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:23 schreef SpecialGuest het volgende:
* SpecialGuest gaat de nieuwe Gillette Fusion kopen.![]()
5 mesjes scheert gladder bij mij. Dus de reclame klopt wel. Dat trim mesje gebruik ik nog niet, maar is wel slim. En die trillingen is wel grappig..maar of het echt helpt..geen ideequote:Op maandag 8 januari 2007 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is er speciaal aan dat ding?
quote:One majorly thing that pisses me off about women is they don't know about Linux. 'OMG my computer crashed!' yes that's cos Windows XP is an unstable environment and you should use Linux!!!
Een van die geeks net: I'm awesome with excel spreadsheets.quote:
Was het leuk?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:43 schreef Andiyan het volgende:
Héé Ruben is eruit.![]()
Melanie in de sing-off.![]()
Mja, ik had gister wedstrijd en toen nieuwjaarsreceptie dus kon het niet zien.![]()
Ja, het was erg gezellig. Nu moest ik wel weer vroeg naar de uni vanmorgen dus ik ben zeg maar wel kapot.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:45 schreef --Globe-- het volgende:
Was het leuk?
*knuf*quote:Op maandag 8 januari 2007 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn vader is zojuist aangereden door een zwangere vrouw.
Weet ik veel, ze wilde naar het ziekenhuis voor een controle. Ik hoor straks meer, als vati thuiskomt.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:02 schreef Svensational het volgende:
Hoe is het met het zwangere mens?
wie is er zwangerquote:Op maandag 8 januari 2007 18:02 schreef Svensational het volgende:
Hoe is het met het zwangere mens?
ok ik moet lezen dusquote:Op maandag 8 januari 2007 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn vader is zojuist aangereden door een zwangere vrouw.
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:15 schreef Svensational het volgende:
Lynx! de kerst en oud en nieuw header
Dus jij bent de zwangere man, die tegen Eriks zijn vaders is gebotstquote:
999ppp-linkjes klik ik niet eens aan.quote:
Uhuh. Wel handig zo'n 'airbag'.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus jij bent de zwangere man, die tegen Eriks zijn vaders is gebotst![]()
Hoe gaat het met je? Zijn je vliezen gebroken![]()
Wie ben jij?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:27 schreef PeRi het volgende:
Hallo!
Ooh! Beverworstelenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Een toevallige voorbijganger die seks komt zoeken.
Gevonden!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Een toevallige voorbijganger die seks komt zoeken.
Heb ik dat beeld met veel pijn en moeite na lange tijd uit m'n geheugen kunnen wissen, breng jij het weer ter sprakequote:Op maandag 8 januari 2007 22:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom doen bevers me aan sararaats denken?.
Ivetje-wannabe!quote:Op maandag 8 januari 2007 22:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Heb ik dat beeld met veel pijn en moeite] na lange tijd] uit m'n geheugen kunnen wissen, breng jij het weer ter sprake
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Even gezellig mee post.
We gunnen jullie even de rust. Lief als we zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk dat de rest nu ook gezellig meepost peri.
Marry me again?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk dat de rest nu ook gezellig meepost peri.
Hell no, daar is toch niks aan man. Seks is veel te leuk om het snel af te kappen.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Peertje houd niet van faken.
Geen idee, bij mannen gaat het zo moeilijk.quote:
Yeah, sure. Whatever.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het is mij. Het geilste wijf die je kent. Ja?
Ik krijg ineens zin om klef te doen.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Do you need to ask?
Vind jij Sven ook zo leuk?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Like d'oh.
Ohhh ik vind je nu al een waardige opvolger van Tomquote:Op maandag 8 januari 2007 23:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Iemand die zich Svensational noemt moet wel tof zijn toch?
Het enthausiasme straalde er echt vanaf, ja.quote:
Gebeurt me altijdquote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het enthausiasme straalde er echt vanaf, ja.
Jullie zijn gewoon jealouse that he is talking to mequote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Jee Schiggie, lekker bezig.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn gewoon jealouse that he is talking to me.
Kimi en Massa mogen vechtenquote:Met het vertrek van Michael Schumacher is ook het jarenlange 'nummer één' beleid van Ferrari geëindigd. Beide coureurs zijn volgens teambaas Jean Todt gelijke van elkaar.
beter te laat dan te vroeg...quote:
Ben jij het Bassie?quote:
Dit is mijn laatste post in XFAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |