Echt volgen doe ik het niet, maar de herhaling (nu is er weer een bezig) zie ik regelmatig. Het is hilarischer, achterbakser, bizarrer dan alle BB's en andere reality's bij elkaarquote:Op maandag 8 januari 2007 00:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kan me er niet toe zetten om het te gaan volgen. Volgens iemand die er heeft gewerkt gaat het ook niet al te lang meer duren...
Renesite had de grap van de avondquote:Op maandag 8 januari 2007 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, die had de grap van de avond met z'n voorstel om met PeRi een bed te delen
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij zat aardig op je plek in Xfactor he
Peer vindt van welquote:Op maandag 8 januari 2007 00:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar waarom dan een bed delen? Zó aantrekkelijk is hij ook weer niet.
Misschien is 'ie lekker om tegen aan te liggen ofzo.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar waarom dan een bed delen? Zó aantrekkelijk is hij ook weer niet.
Ik begreep dat ze liever voor Tom gaat. Zou ik ook zeker doen.quote:
Dat kan ook, daar lees ik nl. ook wel eens meequote:Op maandag 8 januari 2007 00:20 schreef BVO het volgende:
En Sven... maar er was net weer zo'n briljante scene dat ik het nog een keer zeggen moest. En ik dacht dat de vorige keer in SHC was, maar nee dus.
quote:Op maandag 8 januari 2007 00:20 schreef BVO het volgende:
Misschien is 'ie lekker om tegen aan te liggen ofzo.
Whehehe, ik weet nog wel die keer dat ik jou had wijsgemaakt dat Tom homo wasquote:Op maandag 8 januari 2007 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze liever voor Tom gaat. Zou ik ook zeker doen.![]()
Dat niet, het is mijn type niet. Maar ik had dan wel samen met wat andere FOK!kers het toch bij het rechte eind gehadquote:Op maandag 8 januari 2007 00:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehehe, ik weet nog wel die keer dat ik jou had wijsgemaakt dat Tom homo was! Volgens mij kwam je toen spontaan klaar
!
Namenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
samen met wat andere FOK!kers
Die krijg je niet. Dizer is een groter twijfelgeval deze dagen dan Tom.quote:
Ik vond m altijd zo grappig in Fame met die vriend van m als ze naar de film gaan. Net een koppeltje in hun communicatie naar elkaar toe.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:26 schreef BVO het volgende:
Dizer is zoooo obvious.
Ik ben geen christen en heaumeau dus ik kom vast niet in de uitzendingquote:
Ik vind het een briljant programmaquote:Op maandag 8 januari 2007 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben geen christen en heaumeau dus ik kom vast niet in de uitzending
dat ging over mijn sig, toch?quote:
En niet die fout aanpassen hequote:
Ja, de kerstvakantie is weer overquote:Op maandag 8 januari 2007 07:26 schreef Cee het volgende:
Goeiemorreguh allemaal. Het is weer maandag!![]()
Da's dan afgesproken. Volgende keer ga jij naar de auditiesquote:Op maandag 8 januari 2007 11:15 schreef PeRi het volgende:
Ik zou zo mee kunnen doen aan X-Factor.
Leuk nummerquote:Op maandag 8 januari 2007 11:15 schreef PeRi het volgende:
Ik zit keihard mee te blèrren met Natasha Bedingfield - Unwritten.
Dat valt niet te voorspellen hier...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Stilte voor de storm, of toch een wapenstilstand?
wo bist du danquote:Op maandag 8 januari 2007 14:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat valt niet te voorspellen hier...
Ik hoop er het beste van. Succes enzo.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat valt niet te voorspellen hier...
Thuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |