Kom op zeg.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:00 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik vond Dorine best goed.
Had beter gekundquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:00 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ben niet de enige.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:00 schreef SpecialGuest het volgende:
ik snap het ook niet... ongelooflijkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:00 schreef Brahimov het volgende:
ok, nu breekt m'n klomp... ze vinden het allemaal goed?!
Genoeg kritiekquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kansloos programma is het toch eigenlijk als er totaal geen kritiek word gegeven
Ja.. dat idee heb ik ook dusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:01 schreef Remzz het volgende:
Ik denk serieus het gevoel dat de muziek niet goed uitkomt op de tv.
Ik wou net zeggen, volgens mij is het geluid in de zaal beter dan thuisquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:01 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ga nu bijna denken dat het geluid van m'n tv gewoon niet goed is :/ Die commentaren komen niet overeen met wat ik hoor
Dan zit er een verschil tussen wat de jury te horen krijgt en wat de huiskamer ingeslingert wordt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De jury heeft koptelefoons die volgens mij een heel andere mix laten horen inderdaad
ik ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:02 schreef amaranta het volgende:
ik hoop dat x6 het zwaar verneukt
Ik kreeg ook tranen maar niet omdat het zo goed wasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:01 schreef Nimose het volgende:
Echt vreselijk dit
En die juryleden... Marianne kreeg tranen in haar ogen
Het was gewoon goed. Beginnetje matig maar voor de rest kan ze gwoon zingen.quote:
Maar wel van harde Oeh-Hoe'squote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
A Capella dus geen last van harde muziek
En toch klinkt het weer zacht.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
scherp!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ten eerste, het is niet een wedstrijd om het origineel zo veel mogelijk na te doen. Verder is het een kwestie van smaak natuurlijk, ik vind Dorine erg verfrissend tussen de zoveelste K-Otic of Raffish kloon.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:03 schreef ranja het volgende:
Vals was het niet, maar had weinig met het orgineel of met een leidje zingen te maken
ja, tranen in de ogen kan ik me voorstellen... maar niet positief
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:05 schreef Shirley het volgende:
De beste tot nu toe.
Dat wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:05 schreef chansadres het volgende:
De variatie in stemmen maakt het origineel van Joe. Nu klinkt het wat vlakker. Dat is wel jammer.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Dit zijn echt de enigen die recht hebben op een overwinning tot nu toe
Heeft ook enigzins te maken met het gebrek aan talent bij (een groot deel van) de rest imho.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:04 schreef TheVulture het volgende:
Dit zijn echt de enigen die recht hebben op een overwinning tot nu toe
serieus??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:05 schreef alwaysthebest het volgende:
.
.
.
Hier kreeg ík kippenvel van.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:06 schreef SpecialGuest het volgende:
100% Acapulco.
Het is gewoon zo kansloos om dit af te kraken als ik net twee optredens heb gehoord die echt op alle fronten volkomen kut waren die dan wel helemaal geweldig zouden zijn volgens de juryquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
HJ heeft gewoon gelijk... net als Henk
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Deze avond gaat ze veel kijkers kosten.
dat denk ik ook.. volgende week zit iedereen naar het schaatsen te kijken... en ik zou er niet eens rouwig om zijn... dit programma is gewoon verneukt door de juryquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Deze avond gaat ze veel kijkers kosten.
Precies!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:09 schreef Lynx666 het volgende:
Nee HJ, als Christian goed gezongen had, had ie niet in de sing-off gezeten..
Alleen die blonde die op het begin zong is goed. De rest is opvulmateriaal, heel erg Pussycat Dolls.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:09 schreef Knipoogje het volgende:
X6 moet eventjes een paar leadzangeressen aanwijzen. Die 1e kan het wel, maar ze hebben niet allemaal zo'n goede zangstem. Ga dan ook niet allemaal wat zingen, maar hou het bij die ene.
Ja... dusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:10 schreef D.Rose het volgende:
Wel dapper, als man bekennen dat je Bon Jovi leuk vindt
Zelfs in een karaoke bar zou je nog zoiets hebben van "volgende graag". Het was echt zeer vals.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ten eerste, het is niet een wedstrijd om het origineel zo veel mogelijk na te doen. Verder is het een kwestie van smaak natuurlijk, ik vind Dorine erg verfrissend tussen de zoveelste K-Otic of Raffish kloon.
Vond ik ook zo raar.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:09 schreef Lynx666 het volgende:
Nee HJ, als Christian goed gezongen had, had ie niet in de sing-off gezeten..
wie is kandidaat #1quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:09 schreef babette21 het volgende:
ah sing-off kandidaat #2: 't joch met de lelijke tanden
Jij vindt. Ik vind van nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zelfs in een karaoke bar zou je nog zoiets hebben van "volgende graag". Het was echt zeer vals.
Die de gast vocals deed bij Carlos Santana.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
wtf, dit is Colin Blunstone van de Zombies
Overigens dezelfde Colin Blunstone die Old & Wise van The Alan Parsons Project zingtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
wtf, dit is Colin Blunstone van de Zombies
Ja, dit vind ik echt heel jammer.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:11 schreef Yoni het volgende:
Weer de muziek te hard
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Denkt 'ie dat er een Frans toilet onder hem ligt ofzo?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
ik ken dit nummer niet....
En ik moet toegeven helaas... hij is helaas 1 van de betere vanavond....
dat komt wel goed denk ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:11 schreef BVO het volgende:
Als Anja zometeen nou even vol gas de rest de sodemieter in zingt.
En het een en ander aan riedeltjes meezong bij Jeff Wayne's "War of the Worlds"quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Overigens dezelfde Colin Blunstone die Old & Wise van The Alan Parsons Project zingt
Ken je dit niet?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
ik kijk ook meer naar mijn pc..... maar door die onbekende nummers boeit de show me niet echtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef babette21 het volgende:
ik besef me nu dat ik sinds 20.00 ongeveer 50% van de tijd naar m'n pc kijk, 40% v/d tijd met 'n paar kaarsen loop te klooien en maar 10% tv kijk
Ja joh, laten we vooral het enige beetje kwaliteit eruit halen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef amaranta het volgende:
anja moet eruit
Een van de grootste raadsels van X-Factor.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:13 schreef amaranta het volgende:
hij heeft volgens mij wel een lekkere vriendin
anders is mn prono helemaal KUTquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja joh, laten we vooral het enige beetje kwaliteit eruit halen.
Jij hebt echt zó geen smaak.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef amaranta het volgende:
anja moet eruit
nee... hij heeft het niet begrepenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:13 schreef Natalie het volgende:
Sja... zonde van de nummer. Da's alles wat ik kan zeggen.
Hij probeerde er een rocknummer van de maken, en bewoog zich ook zo. Dat nummer ís geen rocknummer
Hahaha ... zo ging het hier ook. Vriend vanachter de pc : 'jezus, die zingt vals, wat moet die in dat programma?'quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:10 schreef amaranta het volgende:
mijn vriend zit kei hard: ERUIT te roepen hier op de bank
en hij volgt de xfactor niet eens
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:13 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Een van de grootste raadsels van X-Factor.
ik dacht Hearts, maar nu vrees ik voor Dorine...quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij hebt echt zó geen smaak.
Die hebben we voor het laatst bewaard!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:14 schreef Flyduck het volgende:
Wanneer komen de echte artiesten nou???
dat schijnt heel moeilijk te zijn om e.e.a goed op elkaar af te stemmen. Het is wel een ergernis.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:14 schreef Yoni het volgende:
Ik vond Christian het best goed doenOndanks de te harde muziek
die heb ik.... ik luister altijd 538 of sky of q-musicquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nooit op het idee gekomen een radio te kopen?
Wat maak je me nou?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef amaranta het volgende:
anja moet eruit
... waar Chris Thompson ook in meezong, en die heeft weer in Fleetwood Mac gezetenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef PPL het volgende:
[..]
En het een en ander aan riedeltjes meezong bij Jeff Wayne's "War of the Worlds"
dat meen ik wel.... van wie is dit nummer dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:14 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat meen je toch werkelijk niet?![]()
dan vind ik 't juist altijd extra tegenvallen (of ben ik iig altijd extra kritisch)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:14 schreef Serinde het volgende:
Ik vond Christian best oké eigenlijk, scheelt ook dat ik het zelf een super-nummer vind wat hij zingt![]()
Helemaal mee eens. Volgens mij durfde hij één keer de hoge noot niet aan, maar al met al een van de beterequote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ze kan het na al mijn gepromoot niet maken nu niet te presteren.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Laten we hopen dat Anja er voor zorgt dat de beste 3 optredens allemaal aan het einde zaten.
Manfred Mann's earth band bedoel je?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
... waar Chris Thompson ook in meezong, en die heeft weer in Fleetwood Mac gezeten
heb ik ook inderdaadquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:17 schreef babette21 het volgende:
dan vind ik 't juist altijd extra tegenvallen (of ben ik iig altijd extra kritisch)
Ook daar moet dat nummer wel eens voorbij komenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die heb ik.... ik luister altijd 538 of sky of q-music
Maar voor de rest luister ik alleen maar cd's
Als ze niet een hele toonladder in 20 sec. propt vind ik het goed.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze kan het na al mijn gepromoot niet maken nu niet te presteren.
Blinded by the Lightquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Manfred Mann's earth band bedoel je?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nooit op het idee gekomen een radio te kopen?
Dat geloof ik best, maar je zou toch verwachten dat ze dat bij de televisie best kunnen... tis geen amateurtoneelzaaltje tenslotte en ook niet de eerste keer dat ze zoiets doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat schijnt heel moeilijk te zijn om e.e.a goed op elkaar af te stemmen. Het is wel een ergernis.
Jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Manfred Mann's earth band bedoel je?
Wat vonden Huub en de zijne daarvan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:17 schreef babette21 het volgende:
Raffaela die vorig jaar De Dijk verkrachte...![]()
![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=santana&meta=quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat meen ik wel.... van wie is dit nummer dan?
Joe Jackson zingt het nummer ook a capella. Althans, de tweede versie van het nummer.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:19 schreef --Globe-- het volgende:
Christian was goedIk hoop echt dat hij niet bij de laatste twee zit dit keer.
X6 was inderdaad gewaagd, maar ik snap eigenlijk niet waarom er nou voor a capella gekozen is.
Ik zat zelf ook mee te zingen en aangezien mijn zang nogal dramatisch is, geloof ik je graag dat Christian niet zo oké was als ik dachtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan vind ik 't juist altijd extra tegenvallen (of ben ik iig altijd extra kritisch)
Raffaela die vorig jaar De Dijk verkrachte...![]()
![]()
En heleaas de grootste hit. Oh wat heb ik op dat nummer gekotst toen het in de top 10 stond. Wat dat betreft deed X6 het nog niet zo slechtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:21 schreef scanman01 het volgende:
Joe Jackson zingt het nummer ook a capella. Althans, de tweede versie van het nummer.
Ik ook ja. De orginele versie is vele malen mooier.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:23 schreef ranja het volgende:
[..]
En heleaas de grootste hit. Oh wat heb ik op dat nummer gekotst toen het in de top 10 stond. Wat dat betreft deed X6 het nog niet zo slecht
99% van de FOK!ers kan niet zo goed zingen als deze kandidaten. En toch geven we kritiek.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:15 schreef BVO het volgende:
Wat is er mis met Christian? Hij ziet er denk ik beter uit dan 90% van de FOK!kers.
maar hebben wijselijk besloten niet mee te doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
99% van de FOK!ers kan niet zo goed zingen als deze kandidaten. En toch geven we kritiek.
daar zit een klap doorheen, dat scheeltquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joe Jackson zingt het nummer ook a capella. Althans, de tweede versie van het nummer.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
Anja ziet eruit als Celine Dion gekoppeld aan een crackhoer
hier sluit ik me helemaal bij aanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:24 schreef Lynx666 het volgende:
Wat een kutnummer, One met Mary J.. Die van alleen U2 kan ik wel waarderen maar Mary J verneukte het in de cover
Maar ik heb alle vertrouwen in Anja
een douchegordijn, hoezo?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:26 schreef Yoni het volgende:
Wat heeft ze nou in hemelsnaam aan??
Idd, de styling is niet 100%quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:26 schreef SpecialGuest het volgende:
Die paarse oogschaduw vind ik niet zó geslaagd.
Inderdaad.... ik gok op een jurk ... maar ik vind het héél vreemdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:26 schreef Yoni het volgende:
Wat heeft ze nou in hemelsnaam aan??
dank u!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:26 schreef LeBeau het volgende:
Ik irriteer me er mateloos aan dat Christian z'n bovenlip zover optrekt als hij lacht, en er verder niks met z'n mond gebeurt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:28 schreef BVO het volgende:
Hopelijk zit ze in de sing-off.
Dan horen we haar nog een keer!
doen wequote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Top 3 vanavond:
1 Anja
2 Christian
3 X6
Dan kijk ik de herhaling welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:28 schreef BVO het volgende:
Bij gebrek aan beter inderdaad.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Top 3 vanavond:
1 Anja
2 Christian
3 X6
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Top 3 vanavond:
1 Anja
2 Christian X6
3 X6 Christian
Daar ben ik het dan wel mee eens. Maar ik zit gewoon niet op iemand als zij te wachten.quote:
Ja, het viel niet meequote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:29 schreef djenneke het volgende:
Goed, dat was dus allemaal weer niks.
Ik ben er gewoon chagrijnig van gewordenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:31 schreef Yoni het volgende:
Nou...dat was 't dan. Daar blijf je dan voor thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |