quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:06 schreef SpecialGuest het volgende:
100% Acapulco.
Het is gewoon zo kansloos om dit af te kraken als ik net twee optredens heb gehoord die echt op alle fronten volkomen kut waren die dan wel helemaal geweldig zouden zijn volgens de juryquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
HJ heeft gewoon gelijk... net als Henk
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Deze avond gaat ze veel kijkers kosten.
dat denk ik ook.. volgende week zit iedereen naar het schaatsen te kijken... en ik zou er niet eens rouwig om zijn... dit programma is gewoon verneukt door de juryquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Deze avond gaat ze veel kijkers kosten.
Precies!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:09 schreef Lynx666 het volgende:
Nee HJ, als Christian goed gezongen had, had ie niet in de sing-off gezeten..
Alleen die blonde die op het begin zong is goed. De rest is opvulmateriaal, heel erg Pussycat Dolls.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:09 schreef Knipoogje het volgende:
X6 moet eventjes een paar leadzangeressen aanwijzen. Die 1e kan het wel, maar ze hebben niet allemaal zo'n goede zangstem. Ga dan ook niet allemaal wat zingen, maar hou het bij die ene.
Ja... dusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:10 schreef D.Rose het volgende:
Wel dapper, als man bekennen dat je Bon Jovi leuk vindt
Zelfs in een karaoke bar zou je nog zoiets hebben van "volgende graag". Het was echt zeer vals.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ten eerste, het is niet een wedstrijd om het origineel zo veel mogelijk na te doen. Verder is het een kwestie van smaak natuurlijk, ik vind Dorine erg verfrissend tussen de zoveelste K-Otic of Raffish kloon.
Vond ik ook zo raar.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:09 schreef Lynx666 het volgende:
Nee HJ, als Christian goed gezongen had, had ie niet in de sing-off gezeten..
wie is kandidaat #1quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:09 schreef babette21 het volgende:
ah sing-off kandidaat #2: 't joch met de lelijke tanden
Jij vindt. Ik vind van nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zelfs in een karaoke bar zou je nog zoiets hebben van "volgende graag". Het was echt zeer vals.
Die de gast vocals deed bij Carlos Santana.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
wtf, dit is Colin Blunstone van de Zombies
Overigens dezelfde Colin Blunstone die Old & Wise van The Alan Parsons Project zingtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
wtf, dit is Colin Blunstone van de Zombies
Ja, dit vind ik echt heel jammer.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:11 schreef Yoni het volgende:
Weer de muziek te hard
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Denkt 'ie dat er een Frans toilet onder hem ligt ofzo?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
ik ken dit nummer niet....
En ik moet toegeven helaas... hij is helaas 1 van de betere vanavond....
dat komt wel goed denk ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:11 schreef BVO het volgende:
Als Anja zometeen nou even vol gas de rest de sodemieter in zingt.
En het een en ander aan riedeltjes meezong bij Jeff Wayne's "War of the Worlds"quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Overigens dezelfde Colin Blunstone die Old & Wise van The Alan Parsons Project zingt
Ken je dit niet?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
ik ken dit nummer niet....
En ik moet toegeven helaas... hij is helaas 1 van de betere vanavond....
ik kijk ook meer naar mijn pc..... maar door die onbekende nummers boeit de show me niet echtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef babette21 het volgende:
ik besef me nu dat ik sinds 20.00 ongeveer 50% van de tijd naar m'n pc kijk, 40% v/d tijd met 'n paar kaarsen loop te klooien en maar 10% tv kijk
Ja joh, laten we vooral het enige beetje kwaliteit eruit halen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef amaranta het volgende:
anja moet eruit
Een van de grootste raadsels van X-Factor.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:13 schreef amaranta het volgende:
hij heeft volgens mij wel een lekkere vriendin
anders is mn prono helemaal KUTquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja joh, laten we vooral het enige beetje kwaliteit eruit halen.
Jij hebt echt zó geen smaak.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:12 schreef amaranta het volgende:
anja moet eruit
nee... hij heeft het niet begrepenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:13 schreef Natalie het volgende:
Sja... zonde van de nummer. Da's alles wat ik kan zeggen.
Hij probeerde er een rocknummer van de maken, en bewoog zich ook zo. Dat nummer ís geen rocknummer
Hahaha ... zo ging het hier ook. Vriend vanachter de pc : 'jezus, die zingt vals, wat moet die in dat programma?'quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:10 schreef amaranta het volgende:
mijn vriend zit kei hard: ERUIT te roepen hier op de bank
en hij volgt de xfactor niet eens
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:13 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Een van de grootste raadsels van X-Factor.
ik dacht Hearts, maar nu vrees ik voor Dorine...quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij hebt echt zó geen smaak.
Die hebben we voor het laatst bewaard!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:14 schreef Flyduck het volgende:
Wanneer komen de echte artiesten nou???
dat schijnt heel moeilijk te zijn om e.e.a goed op elkaar af te stemmen. Het is wel een ergernis.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:14 schreef Yoni het volgende:
Ik vond Christian het best goed doenOndanks de te harde muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |