Sonjaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:32 schreef BVO het volgende:
Wat zijn die vrouwen toch geweldig.
Volgens mij ligt het écht aan het geluid... Even afwachten wat de rest doet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:32 schreef Natalie het volgende:
Drie gehad, en vond het drie keer niet geweldig.
nee eerst christian en dorinequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:32 schreef SpecialGuest het volgende:
Van mij mogen ze naar huis.
jah inderdaad!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond Ruben slechter so far.
Ze hadden wel een paar goeie momentjes, maar over het algemeen was het gewoon slechtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ondanks het foutje in het begin, klonk het daarna wel lekker....
Eens, ik snap dat positieve niet helemaal.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ze hadden wel een paar goeie momentjes, maar over het algemeen was het gewoon slecht
Inderdaad.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:32 schreef BVO het volgende:
Wat zijn die vrouwen toch geweldig.
yep, ik merkte 't bij Sharon ook al...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:32 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij ligt het écht aan het geluid... Even afwachten wat de rest doet.
Die cover van Imbruglia?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
wat gaat ze zingen?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:34 schreef D.Rose het volgende:
Het zijn bekende nummers, alleen voor de wat minder ontwikkelde mens niet
Ze hebben nog een 3e zus?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Inderdaad.. Weg met Mark, Hearts wordt een duo!
Valensia - Gaia. Die ken je toch wel?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
wat gaat ze zingen?
kende jequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alleen het nummer van Hearts kon ik
jah idd....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:36 schreef Shirley het volgende:
Wat een kutnummers allemaal zeg!
Alleen op school moet je goed kunnen spellen? Lijkt me dat je op je werk ook wel een beetje fatsoenlijk moet schrijven.quote:
ik dacht: ik zeg maar niks....quote:
Spelling controlequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Alleen op school moet je goed kunnen spellen? Lijkt me dat je op je werk ook wel een beetje fatsoenlijk moet schrijven..
Maar laten we deze discussie niet hier gaan voeren.
Ik snap er ook niks van.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:38 schreef Lynx666 het volgende:
Kom op zeg, hoe is het mogelijk dat sommigen van jullie die nummers niet kennen??
Mensen die dit nummer kennen moeten zich gaan schamenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:37 schreef SpecialGuest het volgende:
Mensen die dit nummer niet kennen moeten zich hard gaan schamen!![]()
Sommige luisteren alleen Mega Top 50 kennelijkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:38 schreef Lynx666 het volgende:
Kom op zeg, hoe is het mogelijk dat sommigen van jullie die nummers niet kennen??
Ik ken ze echt niet. Alleen het nummer van Hearts ken ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:39 schreef PPL het volgende:
Zijn toch gewoon allemaal nummers uit de top 2000?
Zijn inderdaad niet de hoogst genoteerde, maar zeer zeker niet onbekend hoor.
Maar gelijk had ie.quote:
Ik verwacht ook niet meer van hem eigenlijkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:39 schreef BVO het volgende:
Wat een weinig nuttig commentaar toch altijd van Henk.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:40 schreef MissJ het volgende:
goed zo henk-jan, eindelijk iemand die de waarheid durft te zeggen.
Ja, verdommequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:40 schreef Natalie het volgende:
Ze is nog te bang om voluit te gaan...
Fleetwood Mac heeft dan ook genoeg juweeltjes geproduceerd.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken ze echt niet. Alleen het nummer van Hearts ken ik
Hearts is het enige waard te vermelden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Val er net in... wie en wat heb ik gemist?
De eerste 40 minutenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Val er net in... wie en wat heb ik gemist?
jawel, maar de kandidaten dus ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zie je wel... ik ben niet zo gek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch?Burnt to the core but not broken
Om de lachwekkende slechtheid inderdaad.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hearts is het enige waard te vermelden.
vroeger lachte ik erom, maar als je nu terug kijkt moet je gewoon toegeven dat ze best goed zingtquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:43 schreef PPL het volgende:
Snel.
WIe kan die twee andere nummers noemen?Old Fashioned way (maar die is al heeel oud).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hearts is het enige waard te vermelden.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:43 schreef PPL het volgende:
Snel.
WIe kan die twee andere nummers noemen?Ja of misschien The Alternative Way van de Rainbow Train?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch?But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
Zeg jij wat, met je melaniequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:43 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Om de lachwekkende slechtheid inderdaad.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:44 schreef Brahimov het volgende:
* Brahimov kent tot nu toe alle nummers
Nee.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:44 schreef TheVulture het volgende:
is X6 al geweest?
* Lynx666 ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:44 schreef Brahimov het volgende:
* Brahimov kent tot nu toe alle nummers
Hij laat hem horen, dát wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:44 schreef Natalie het volgende:
Hier staat tenminste iemand die z'n stem durft te laten horen. Alleen 't gaat wel een beetje vals zeg
ze hebben oortjes in.... zag ik vorige week in de studioquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:45 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij kunnen ze zichzelf ook niet goed horen en gaan ze daarom allemaal vals.
Ik hoor liever iets, dan nietsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:45 schreef PPL het volgende:
[..]
Hij laat hem horen, dát wel.
Of ik er blij mee ben, dát niet.
Maar nu hebben we Mariannequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Idols echt 10x leuker dan X Factor. DAar hadden we ook wel eens slechte avonden, maar daar had de jury tenminste nog wat pit en was de show boeiend. Voor mij heeft X Factor een heel erg hoge net-niet factor.
helaas welquote:
mja zo kan je 't ook noemen...quote:Richy heeft iets olijks in z'n gezicht.
Het feit dat de jury een band heeft met de artiesten maakt hun commentaar echt tenenkrommend... ik val er net 5 minuten in maar ben er nu al klaar mee eigenlijk... je kunt zo'n optreden als van Richy toch niet met droge ogen goed vindenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Idols echt 10x leuker dan X Factor. DAar hadden we ook wel eens slechte avonden, maar daar had de jury tenminste nog wat pit en was de show boeiend. Voor mij heeft X Factor een heel erg hoge net-niet factor.
Ik ben dus niet de enige!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:47 schreef babette21 het volgende:
(en vraag me niet waarom, maar soms doet ie me aan Ross denken)
Ze zijn niet geloofwaardigquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:46 schreef BVO het volgende:
Ik begin deze jury erg zat te worden.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:47 schreef babette21 het volgende:
mja zo kan je 't ook noemen...
ik dacht eerder aan iets debiels
Nu je het zegt...quote:(en vraag me niet waarom, maar soms doet ie me aan Ross denken)
Ze mogen als jury niet bij de repetities zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:49 schreef Yeahinho het volgende:
Ik weet denk ik wel hoe het zit met die commentaren... die worden namelijk al bedacht na de (generale) repetitie neem ik aan, dus hadden ze even geen rekening gehouden met het feit dat het live wel eens vals zou kunnen zijn.
Thanksquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:49 schreef D.Rose het volgende:
Why tell me why en The alternative Way zijn de ander nummers
*top 2000 ff nagekeken heet
Montserrat Cabbalé Caballéquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:50 schreef JacMar het volgende:
Misschien zingt ze wel "Barcelona" van Queen en die mevrouw (ik ben haar naam kwijt)![]()
De visvijver is hier ook wat kleiner. Neem de VS bijvoorbeeld, daar kun je als minilandje gewoon niet tegenop.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:49 schreef Knipoogje het volgende:
Ik moet bekennen dat Richy wel een goeie performance neerzette, maar die 2 vet valse noten waren helaas wel heel erg vet vals. Dan krimp je gewoon in elkaar.
Dat doet weer realiseren dat we in NL zitten en de kwaliteit gewoon niet toereikend is om 10 artiesten te hebben die een liedje wel foutloos kunnen brengen zoals in veel andere landen
Een bijwoord teveel ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:51 schreef --Globe-- het volgende:
Oja, en over Hearts mocht het ook wel kritischer zeg.. soms was het best vals.
Montserrat Caballéquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:50 schreef JacMar het volgende:
Misschien zingt ze wel "Barcelona" van Queen en die mevrouw (ik ben haar naam kwijt)![]()
Barcelona? Madam Butterfly?quote:
jij bent vast doof.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:53 schreef PPL het volgende:
Melanie was iig de beste tot nog toe.
Vond ik ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:53 schreef PPL het volgende:
Melanie was iig de beste tot nog toe.
Nou. Neequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:54 schreef amaranta het volgende:
ik hoor dat melanie goed was?
jongens, jullie vergeten Ruben hoor!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Sharon: prima gedaan!
Hearts: vielen flink door de mand, die kerel zong slecht
Melanie: au dat deed zeer aan de horen, ze verknalde een enorm mooi nummer
Richy: matigjes, sound blijft mooi
wel hoog sky radio gehaltequote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:55 schreef flugeltje het volgende:
Oei, weer een mooi nummer...
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zit ze nu compleet naast de melodie?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben geen fan van Dorine, maar dit is wel erg goed gezongen..
Dit meen je niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Zit jij naar de video van vorige week te kijken ofzo ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:57 schreef alwaysthebest het volgende:
grapje zeker??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:57 schreef alwaysthebest het volgende:
nouuuuquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb iig geen valse noot gehoord.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:57 schreef Natalie het volgende:
Sorry hoor, maar als Henk hier kippenvel van krijgt, dan moet ie eens een trui aantrekken.
Als ik dit had geweten, had ik bij de prono iets heel anders voorspeldquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De voorspelling voor morgen wordt moeilijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |