Nou!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:22 schreef MrManiak het volgende:
Vol!
Mag ik in de TT van deel 4 staan, misschien?
quote:Alex is de Mol... Waarom?
De redactie van de Mol had iemand nodig om te ontvoeren voor het spel. Anders zou het spel niet gespeeld kunnen worden. Als eerste gingen ze naar Alex toe om te vragen of hij het wilde doen, met kans op een vrijstelling. Maar wat nou als de eerste kandidaat had geweigerd? Dan was voor de groep al meteen duidelijk geweest dat er iemand ontvoerd zou worden en dat het om een vrijstelling zou gaan. De radactie heeft nu dus op save gespeeld door de Mol te nemen.
Het klinkt ergens wel logisch, maar volgens mij was het risico niet zo groot, omdat het de groep toch niet echt uit had gemaakt of ze het vantevoren hadden geweten of niet, ik neem aan dat ze het spel dan gewoon hetzelfde gespeeld hadden als dat ze nu deden...quote:
Ja! vond de opmerking in een vorig topic wel erg duidelijk: vorig jaar droeg Karel alleen roze overhemden en was het een vrouw. Nu had hij een blauw overhemd aan, wat duidt op een man als MOLquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:07 schreef PM-girl het volgende:
Het moet dit jaar gewoon een molman zijn!
Bernard had ook 7 dochters ofzo, dus voorlopig kan het nog wel verder bij Wie is de Molquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:07 schreef PM-girl het volgende:
Het moet dit jaar gewoon een molman zijn!
Dit is ook een van de redenen dat ik hem verdenk. Het is een beetje hetzelfde als met Yvon, die eerst openlijk hulpmol was en toen toch ook de mol bleek te zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:52 schreef Vakkie_W het volgende:
Om het topic op gang te brengen
Waarom Alex mol zou zijn
Ze kunnen hem ook dwingen om over het verzoek te zwijgen. Lijkt niet een erg sterke verdenking.quote:
Hoezo dwingen? Dan had degene die wist dat er een vrijstelling te winnen viel, zijn medespelers in het spel toch bij die opdracht van de gong kunnen overtuigen om hem niet te geloven. Want dat is toch de intentie van de ontvoerde persoon, om een vrijstelling te winnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ze kunnen hem ook dwingen om over het verzoek te zwijgen. Lijkt niet een erg sterke verdenking.
Ja maar in den beginne, hoe groot is de kans dat iemand nee zegt tegen een vrijstelling uberhaupt? Oke je maakt de groep een paar uurtjes niet mee maar je hoeft toch geen vragen te beantwoorden dus je mist niks.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:26 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hoezo dwingen? Dan had degene die wist dat er een vrijstelling te winnen viel, zijn medespelers in het spel toch bij die opdracht van de gong kunnen overtuigen om hem niet te geloven. Want dat is toch de intentie van de ontvoerde persoon, om een vrijstelling te winnen.
Maar als het wel gebeurt?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:38 schreef reese.com het volgende:
[..]
Ja maar in den beginne, hoe groot is de kans dat iemand nee zegt tegen een vrijstelling uberhaupt? Oke je maakt de groep een paar uurtjes niet mee maar je hoeft toch geen vragen te beantwoorden dus je mist niks.
Dan hebben de bedenkers daar vast ook wel weer iets op bedacht. Ik vind het geen argument voor de theorie dat Alex daarom de mol zou zijn in ieder geval. Door de afleveringen heen zijn er meerdere vrijstellingen te verdienen waar anderen vaak niks vanaf weten. Dan zou je daar altijd alleen de mol voor kunnen vragen omdat een ander misschien nee zou zeggen.quote:
Maar als je die vrijstelling niet krijgt lig je er vrijwel zeker uit, je weet nl. niks.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:38 schreef reese.com het volgende:
[..]
Ja maar in den beginne, hoe groot is de kans dat iemand nee zegt tegen een vrijstelling uberhaupt? Oke je maakt de groep een paar uurtjes niet mee maar je hoeft toch geen vragen te beantwoorden dus je mist niks.
Kortom ik vind het geen sterkte theorie. Iedereen is tot nu toe altijd voor een vrijstelling gaan, elke serie weer. En logisch ook, zou ik ook doen.
Je kan ook op internet kijkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:25 schreef karoltje het volgende:
Als ze nou nog ns 4 maandjes gewacht hadden hiermee. Ik vertrek over 3 dagen zelf die kant op!
Hoe laat?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:04 schreef Eveli het volgende:
Maandag gaat iedereen natuurlijk ook de herhaling bekijken?
Om 15.05 uur op Ned. 2. Kansloze tijd als je het mij vraagt.quote:
You can say that againquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:53 schreef Urnie het volgende:
[..]
Om 15.05 uur op Ned. 2. Kansloze tijd als je het mij vraagt.
Schitterend verkaptquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:53 schreef Mvnl het volgende:
Ik hoop Toch weer op een Vrouw als mol, maar da's vooral omdat ik met geen van de mannelijke kandidaten iets heP
In #3 is wel degelijk een bewijs gevonden dat Japanse Meters bestaan... dus weg argument...quote:Op zondag 7 januari 2007 01:32 schreef seekfaM het volgende:
Voor mij is het overduidelijk Dick Jol..
Redenen:
Hij krijgt al enige een rood boek..
Japanse Meter bestaat niet eens....hoe kwam hij er op.
Hij roept altijd wanneer er een keuze gemaakt moet worden, een ander getal er door heen..
Naar mijn idee is hij het gewoon..
De Mol een afwijkende kleur geven zou wel erg opzichtig zijn. Ga er maar gerust vanuit dat de Mol gewoon een groen boekje heeft.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:13 schreef -ladybird- het volgende:
ja, waarom kregen er 2 personen zo'n opvallend afwijkende kleur notitieboekje??
Ja, het zag er gewoon vreemd uit een rode (en een andere kleur) tussen de standaardboekjes!quote:Op zondag 7 januari 2007 11:42 schreef faberic het volgende:
Vorig jaar had bij elke opdracht iemand anders een afwijkende kleur van iets (helm, vest oid), maar in een van de laatste afleveringen was er een tip:
De mol heeft nooit een afwijkende kleur.
En milouska was degene die nooit een andere kleur helm of fiets of wat dan ook had, dat was dus de mol.
Dus dat gedoe met 1 afwijking kan heel misleidend zijn.
Mooie opsommingquote:Op zondag 7 januari 2007 15:55 schreef MrManiak het volgende:
[.. Tekst ..]
Ik wilde net zeggen, ik zie iemand geknield naar rechts zitten. Maar toen opeens zag ik het gezichtquote:Op zondag 7 januari 2007 15:55 schreef MrManiak het volgende:
Niemand wat bijzonders? Hier zijn wat dingen die ik tijdens het surfen tegenkwam;
(Mogelijke) hints op de site:
gezicht in verstopt zit. Wiens gezicht is dit?
Ik ken de belgische versies niet, mar zag wel dat er in het begin een belg meepostte die volgens mij die series ook gezien heeft. Wat ik me afvraag, wat was de rol van die Marc tijdens dat spel? Was hij degeen naar wie ze opzoek waren, had hij tijdens het beantwoorden van de vragen gesaboteerd? Volgens mij hoeft dat fragment niet direct te betekenen dat Eva de mol is of dat zij het niet is.quote:(Mogelijke) Hints in de aflevering:
- In het filmpje van Eva komen allerlei fragmenten uit verschillende Molseries voorbij. Uit de derde Belgische Mol is een fragment te zien van Marc, de Mol, tijdens een zelfde soort opdracht als opdracht 3 van deze aflevering: een speurtocht waarbij steeds keuzes gemaakt moeten worden en bij een fout antwoord een kandidaat moet achterblijven. Waarom wordt juist dit fragment getoond? Om te suggereren dat er ook nu weer een Belgische Mol actief zal zijn in de speurtocht-opdracht (de Vlaamse Eva)?
Ik denk t ook!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:23 schreef MrManiak het volgende:
Hmmm, het lijkt op een... een mannengezicht, of zie ik dat verkeerd?
ik blijf erbij dat turn turn turn ook kan duiden op 'draaien' van plaatjes, oftewel een dj.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:55 schreef MrManiak het volgende:
Niemand wat bijzonders? Hier zijn wat dingen die ik tijdens het surfen tegenkwam;
Schiffers.fm
- De eerste aanwijzing is een fragment uit het nummer "Turn, Turn, Turn" van The Byrds. De regels die we te horen krijgen zijn: 'A time of love, A time of hate, A time of war, A time of peace.." Beluister het fragment hier.
- "WIDM Fan" ziet hier, gelet op de vier regels die we te horen krijgen, een mogelijke hint richting Inge of Liesbeth in via 'Goede Tijden, Slechte Tijden'.
- Het kan ook zijn dat de tegenstellingen in de vier regels verwijzen naar Alex die zichzelf 'ambivalent' noemt: "Ik ben heel ambivalent, ik kan het ene moment zus vinden en het andere moment zo."
quote:Op zondag 7 januari 2007 17:00 schreef washandje het volgende:
Zitten wel vrij vergezochte dingen bij..
Idd je moet kijken naar concrete mollenacties.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die hints moet je echt negeren. Ze zijn op 1000 manieren te interpreteren ...
Waar precies zie jij een geknield persoontje?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:15 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, ik zie iemand geknield naar rechts zitten. Maar toen opeens zag ik het gezicht. Ik denk dat het een mannen-gezicht is, maar van wie. Maar dat geknield persoontje, ziet nog iemand dat
of 'a time of love, a time of hate' = voetbal = Dick Jol. Sport verbroedert maar ook hooligans etc.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:55 schreef MrManiak het volgende:
Schiffers.fm
- De eerste aanwijzing is een fragment uit het nummer "Turn, Turn, Turn" van The Byrds. De regels die we te horen krijgen zijn: 'A time of love, A time of hate, A time of war, A time of peace.." Beluister het fragment hier.
- "WIDM Fan" ziet hier, gelet op de vier regels die we te horen krijgen, een mogelijke hint richting Inge of Liesbeth in via 'Goede Tijden, Slechte Tijden'.
- Het kan ook zijn dat de tegenstellingen in de vier regels verwijzen naar Alex die zichzelf 'ambivalent' noemt: "Ik ben heel ambivalent, ik kan het ene moment zus vinden en het andere moment zo."
Ik haal uit dat linker, blauwe, ding meer een vingerafdruk...quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:01 schreef Leso_Varen het volgende:
Waar precies zie jij een geknield persoontje?
Ik ga er meer op letten of ie andere dingen bij zich heeft die gelinkt kunnen worden aan degene die wordt weggestuurd.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:20 schreef Utrecht het volgende:
ik ga eens letten of Dick Jol zijn beatles shirt elke keer bij het wegstem ritueel aan heeft.
Ja, ik zie het ook, ook daar achter zie je dat andere eiland ookquote:Op maandag 8 januari 2007 13:49 schreef ChatGirl het volgende:
Die rots lijkt veel op Ko Ta Poo, maar dan uit een iets andere hoek.
[afbeelding]
Menno en Alex zijn beiden op de 22ste geboren.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:36 schreef Votz het volgende:
Het enige wat ik mij kan bedenken bij het getal 22 is een voetbalwedstrijd waar 2x11 man proberen een bal in het doel te krijgen. Dick Jol was/is scheidsrechter....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:00 schreef Mariposa het volgende:
-------------------------------->hier boven<--------------------
Op de bovenste helft van het plaatje
Bij de h beginnen de billen en rug. Bij ie zie je een hoofd naar rechts. Bij de B zitten zijn/haar handen
Neequote:Op maandag 8 januari 2007 17:03 schreef evert het volgende:
even voor alle zekerheid: had dick jol niet de hele aflevering dat Beatles t shirt aan (ik bedoel tijdens de hele tocht door Bangkok?)
Ik snap er ook geen drol van en zie er niks inquote:Op maandag 8 januari 2007 12:00 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Bij de h beginnen de billen en rug. Bij ie zie je een hoofd naar rechts. Bij de B zitten zijn/haar handen
De mol weet alles van tevorenquote:Op maandag 8 januari 2007 17:28 schreef evert het volgende:
ik heb het nog nagekeken, Dick droeg tijdens de wandeling door Bangkok een geel polo shirt met daaronder een wit t shirt. ik heb gelezen op de weblog van rabbering dat het ongeveer 40 graden was in bangkok, dus ik vermoed dat hij gewoon de gele polo heeft uitgetrokken en daaronder allang het witte beatles t shirt aanhad. dus toeval vermoed ik....
Die weet dus ook van tevoren, welk welke video is, en welke het moeilijkste is...quote:
Verrek, je hebt gelijk. Maar nou kan ik er niet zo snel een nuttige hint van maken, maar ik zie het mannetje welquote:Op maandag 8 januari 2007 12:00 schreef Mariposa het volgende:
[..]
[afbeelding]
Inderdaad... We zoeken ook té moeilijk......maar het is zo leukquote:Op maandag 8 januari 2007 20:36 schreef Tezz het volgende:
En daar komt nog eens bij dat er altijd een soort van anticlimax is in de laatste aflevering (hoe heeft de Mol het allemaal gedaan). De hints die gegeven worden hebben meestal niets te maken met het analyseren van banners, verborgen aanwijzingen op foto's etc. maar het zijn vaak gewoon echte mollenstreken!
Ik denk het niet. Ik heb vandaag ook nog even speciaal op het shirt van Dick gelet, omdat hier idd gezegd werd dat hij het shirt al aanhad voor de executie plaatsvond. Maar dat blijkt niet het geval. Hij had inderdaad een wit t-shirt onder z'n polo en ook tijdens de test had hij een wit t-shirt aan. Alleen had dit t-shirt een v-hals en het Beatles-shirt heeft een ronde hals.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:28 schreef evert het volgende:
ik heb het nog nagekeken, Dick droeg tijdens de wandeling door Bangkok een geel polo shirt met daaronder een wit t shirt. ik heb gelezen op de weblog van rabbering dat het ongeveer 40 graden was in bangkok, dus ik vermoed dat hij gewoon de gele polo heeft uitgetrokken en daaronder allang het witte beatles t shirt aanhad. dus toeval vermoed ik....
Ja ik weet het, trap er ook ieder jaar in hoor! Heerlijk! Maar ik kan gewoon geen zinnige bijdrage bedenken ditmaal! Alle hoop is gericht op aflevering 2! Voorgevoel (tja ben toch een vrouw he) zegt dat we Renate in de gaten moeten houden.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:37 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Inderdaad... We zoeken ook té moeilijk......maar het is zo leuk
Nou, woensdag misschien weer, dan kan ik alle vrouwen op een rij zetten. Nu moet ik echt gaan slapen. Want er waren vannacht studenten die het nodig vonden van 3.00 tot 5.15 vuurwerk af te steken en ik heb toen geen oog dicht gedaan.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:56 schreef Rewimo het volgende:
Kun je eens zo'n fotoserietje maken met de foto van Liesbeth uit de banner? Want volgens mij...
Tijdverdrijf, zie hierbovenbovenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:43 schreef DrMarten het volgende:
Dit met die foto's gaat echt helemaal nergens over zeg
de mol weet niet 's ochtends dat sander 's avonds de vragen het slechts maakt...quote:Op maandag 8 januari 2007 19:47 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Die weet dus ook van tevoren, welk welke video is, en welke het moeilijkste is...
Duidelijk dus
welk fragment heb je gezien? ik heb vanmiddag nagekeken en dacht toch echt dat het een ronde hals was toen ze door chinatown liepenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik heb vandaag ook nog even speciaal op het shirt van Dick gelet, omdat hier idd gezegd werd dat hij het shirt al aanhad voor de executie plaatsvond. Maar dat blijkt niet het geval. Hij had inderdaad een wit t-shirt onder z'n polo en ook tijdens de test had hij een wit t-shirt aan.
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:50 schreef MrManiak het volgende:
Forget the pic's... Nesle heeft het punt goed opgepakt waar we het over hadden
Nee joh, mijn reactie was positief bedoeld... kwam er misschien niet zo uit, sorryquote:
Nee, maar hij weet wel, hoe de rest zo min mogelijk jokers meetegeven..quote:Op maandag 8 januari 2007 21:48 schreef evert het volgende:
[..]
de mol weet niet 's ochtends dat sander 's avonds de vragen het slechts maakt...
Wat bedoel je met "dat getal"?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:56 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nee, maar hij weet wel, hoe de rest zo min mogelijk jokers meetegeven mee te geven..
Dus ik hou het bij meneer de scheitdsrechter, die kiest er duidelijk voor om dat getal te nemen...
in het begin, moeten ze dingen over elkaar vertellen... toch, en daarna volgde filmpjes...quote:
Ah, oke...quote:Op maandag 8 januari 2007 22:00 schreef seekfaM het volgende:
[..]
in het begin, moeten ze dingen over elkaar vertellen... toch, en daarna volgde filmpjes...
Die meneer de scheitrechter, die riep zo heel duidelijk, toen het botste heel duidelijk een getal,
Met een soort zekerheid in zen stem, kijk het maar na... hij zei nummer 6, die iedereen ( behalve 2 ) fout hadden
Ik heb het ook nog even nagekeken en de v-hals is idd dubieus. Alleen ben ik er wel van overtuigd geraakt dat Jol niet het Beatles-shirt onder zijn gele polo droeg toen ze door Chinatown liepen. De boord is anders/wijder.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:51 schreef evert het volgende:
[..]
welk fragment heb je gezien? ik heb vanmiddag nagekeken en dacht toch echt dat het een ronde hals was toen ze door chinatown liepen
Het kan ook zijn dat door die gele polo het witte (Beatles?) shirt anders gaat zitten dan zonder polo eroverheen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog even nagekeken en de v-hals is idd dubieus. Alleen ben ik er wel van overtuigd geraakt dat Jol niet het Beatles-shirt onder zijn gele polo droeg toen ze door Chinatown liepen. De boord is anders/wijder.
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Erg grappig om dit allemaal door te lezen, het leuke eraan is dat iedereen ergens wat in gaat zien.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:18 schreef jna het volgende:
InderdaadHet is Dick Jol, hij is scheidsrechter bij het voetbal, voetbal is te zien bij talpa/tien, talpa/tien is van....? JUIST John DE MOL
opgelost.
Volgende afleveringenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:53 schreef Heerlijkheid het volgende:
In die banner is inderdaad Ko Ta Poo te zien. Dat wordt ook wel het James Bond eiland genoemd. Iemand die daar een aanknopingspunt in ziet?
Preciesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:29 schreef Eveli het volgende:
Omg, ik zie dat de paranoia nu al toegeslagen is bij sommigen.
* Urnie zwaait even terug naar Bruce.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:55 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 meldt zich hier ook maar even als vaste WIDM kijker
Dat hoort erbij hequote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:29 schreef Eveli het volgende:
Omg, ik zie dat de paranoia nu al toegeslagen is bij sommigen.
Juist, slotje.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:18 schreef jna het volgende:
[..]
InderdaadHet is Dick Jol, hij is scheidsrechter bij het voetbal, voetbal is te zien bij talpa/tien, talpa/tien is van....? JUIST John DE MOL
opgelost.
Renate en Inge zijn t iig niet, want bij t eerste spelletje dat ze moesten raden van wie welke kamer was. Hadden ze heel makkelijk geld niet in de pot kunnen laten komen door gewoon een fout antwoord op te schrijven.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:48 schreef MrManiak het volgende:
Of het is Renate... Renate... Ronate... Ronat... Rona... Ron... Mon...Mol!
True, true.... maar er is pas net 1 aflevering geweest.quote:
Je kan nog niemand uitsluiten hoor, zelfs Sander niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:00 schreef toma het volgende:
[..]
Renate en Inge zijn t iig niet, want bij t eerste spelletje dat ze moesten raden van wie welke kamer was. Hadden ze heel makkelijk geld niet in de pot kunnen laten komen door gewoon een fout antwoord op te schrijven.
maar dit was wel een uitgelezen mogelijkheid om anoniem er voor te zorgen dat je geen positieve bijdrage geeft aan de opdracht.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:05 schreef Eveli het volgende:
[..]
Je kan nog niemand uitsluiten hoor, zelfs Sander niet.De Mol saboteert natuurlijk niet alleen maar. Hij of zij moet natuurlijk ook wel eens wat dingen goed doen, anders valt het teveel op.
Iedere opdracht is voor de Mol makkelijk te saboteren, maar zo hebben Renate en Inge een beetje eer verdiend zegmaar, zodat ze beiden minder verdacht zijn...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:07 schreef toma het volgende:
[..]
maar dit was wel een uitgelezen mogelijkheid om anoniem er voor te zorgen dat je geen positieve bijdrage geeft aan de opdracht.
oh nee, die matige cartoons weer.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Schaamteloos gejat van het WIDM.com forum.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:33 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
oh nJeej, die matige leuke cartoons weer.![]()
quote:
En terechtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:23 schreef Mr_Booze het volgende:
De tekenaar geeft weer dat iedereen hetzelfde ziet in dat Belgische mens.
waar kun je de uitzendingen bekijken?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:32 schreef seekfaM het volgende:
Ik moet helaas altijd de online versie kijken reden: moet altijd sporten op het tijdstip dat de Mol is
Op de site zelf.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:44 schreef toma het volgende:
[..]
waar kun je de uitzendingen bekijken?
Of op uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:44 schreef toma het volgende:
[..]
waar kun je de uitzendingen bekijken?
Ja ik weet t, maar da's pas de volgende dag. IK WIL VANDAAAGquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:49 schreef ChatGirl het volgende:
Uitzending gemist (de volgende dag)
Herhaling op maandagmiddag, of op BVN maandagavond?
half 9, nederland 1quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:22 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe laat ook alweer?
het begint over 10 minutenquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Potver, zet gewoon de hele naam in TT, kut zoeken dit.
Maar goed, dit seizoen maar weer is volgen.
Het probleem is dat hij ook weer terug kan komen later in het spel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:55 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een gare topictitelIk kon het topic niet vinden.
Maargoed..
Ik heb geen enkele van de voorgaande edities van WIDM () gezien en ben op aanraden van mijn vriendin eens gaan kijken. En ik ben aangenaam verrast! Ik gokte dat Sander Lantinga de Mol was en prompt wordt hij er in de eerste aflevering gelijk uit gestemd
Dus ik zal nog een hoop moeten leren
Vanavond samen met m'n meisje kijken
[afbeelding]
Zou je wel denken maargoedquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:40 schreef snellejelle het volgende:
De Mol zit natuurlijk op een plek nu waarvandaan hij een hoop de war in kan sturen...
Dat wordt zo gemonteerd denk ik...quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zou je wel denken maargoed![]()
Nadja doet erg verdacht hoor![]()
1. hij zit in de metro dus kut geluid.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Menno Bentveld...'maar we moeten nog naar de eerste lokatie gaan' 'wat zeg je' ik versta je niet' 'zeg nog eens'.MOL!
Als zij de mol is dan is het wel erg domquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:48 schreef Suuz_ het volgende:
Nadja doet super irritant! Ze zit volgens mij gewoon te kloten en is de mol niet.
Als ze wel de mol is dan is het een slechte irritante mol!
dat zeg ikquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als zij de mol is dan is het wel erg dom![]()
trieste opmerkingquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk dat zij iets te snel beneden is
quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk dat zij iets te snel beneden is
Nee Feyenoord-hooligans zijn moeders mooiste.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:09 schreef Vakkie_W het volgende:
EvaVies mens. Helemaal net dat shot met die pukkel op der neus
Ze lijkt me geen geboren actrice.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:13 schreef borisz het volgende:
zijn die tranen echt?
Ze had het tegen Jezus, toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
"thank you so mutsj, thank you so mutsj, thank you so mutsj"
Bedoel je dit niet?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:16 schreef Hapertje het volgende:
Eva is een mol... het kan niet anders!
daar heb ik ook op gelet was idd menno en Alexquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:18 schreef evert het volgende:
van wie zat in het voorstukje een fragment dat we al gezien hebben? Menno en Alex
helemaal mee eens!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Neeee!
Alle tofferds gaan eruit..
Nadja.. Wazig mens. Als mol erg slecht, als gewone kandidaat enorm suf.
![]()
Gespreid en veel hadden Renate volgens mij dusssquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:21 schreef Suuz_ het volgende:
Hebben we kunnen zien of horen wie liesbeth als mol had?
Op Nadja en Renate lukt het toch wel nog?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:23 schreef Remzz het volgende:
Ja hoor Liesbeth eruit![]()
Voor de mooie vrouwen hoef je neit meer te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |