Ik haal uit dat linker, blauwe, ding meer een vingerafdruk...quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:01 schreef Leso_Varen het volgende:
Waar precies zie jij een geknield persoontje?
Ik ga er meer op letten of ie andere dingen bij zich heeft die gelinkt kunnen worden aan degene die wordt weggestuurd.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:20 schreef Utrecht het volgende:
ik ga eens letten of Dick Jol zijn beatles shirt elke keer bij het wegstem ritueel aan heeft.
Ja, ik zie het ook, ook daar achter zie je dat andere eiland ookquote:Op maandag 8 januari 2007 13:49 schreef ChatGirl het volgende:
Die rots lijkt veel op Ko Ta Poo, maar dan uit een iets andere hoek.
[afbeelding]
Menno en Alex zijn beiden op de 22ste geboren.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:36 schreef Votz het volgende:
Het enige wat ik mij kan bedenken bij het getal 22 is een voetbalwedstrijd waar 2x11 man proberen een bal in het doel te krijgen. Dick Jol was/is scheidsrechter....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:00 schreef Mariposa het volgende:
-------------------------------->hier boven<--------------------
Op de bovenste helft van het plaatje
Bij de h beginnen de billen en rug. Bij ie zie je een hoofd naar rechts. Bij de B zitten zijn/haar handen
Neequote:Op maandag 8 januari 2007 17:03 schreef evert het volgende:
even voor alle zekerheid: had dick jol niet de hele aflevering dat Beatles t shirt aan (ik bedoel tijdens de hele tocht door Bangkok?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |