quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:28 schreef martjin het volgende:
Einde?
Zuurquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:31 schreef sjimz het volgende:
Net met strafschoppen de CL finale verloren met Shakhtar van Chelsea![]()
Ja helemaal als je bedenkt dat Vagner Love de beslissende had kunnen maken (Chelsea had er 1 meer dan Shakhtar gemist) maar dat hij via de paal naast schietquote:
Jammer dat zijn concentratie maar 8 isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:57 schreef Piet_Veerman het volgende:
Ik had het in het vorige topic over mijn nieuwe held en targetman, Ruben Ramos. Hij is echt niet te stoppen. Wat een kerel.
Who needs Fernando Torres?
Hij speelt samen met Nilmar, waarschijnlijk de snelste spits in het spel. Gebruik hem goed en hij bezorgt je kampioenschappen.
Altijd wat te zeuren he.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jammer dat zijn concentratie maar 8 isAnders was het helemaal een topper!
Sorryquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:02 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Altijd wat te zeuren he.
Al was zijn concentratie -20, pure cult die Ramos.
Volgens mij is concentratie vooral belangrijk voor verdedigers.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jammer dat zijn concentratie maar 8 isAnders was het helemaal een topper!
Ja maar ook met voorzetten is dit net zoals als positie zonder bal belangrijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:09 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Volgens mij is concentratie vooral belangrijk voor verdedigers.
Wat een fysiekquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:57 schreef Piet_Veerman het volgende:
Ik had het in het vorige topic over mijn nieuwe held en targetman, Ruben Ramos. Hij is echt niet te stoppen. Wat een kerel.
Maar om concentratie hoger te krijgen, moet je spelers trainen op defending dus lijkt het mij meer iets dat verdedigers nodig hebben. Ik kijk bij spitsen eerder naar composure, off the ball, etc.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar ook met voorzetten is dit net zoals als positie zonder bal belangrijk.
Eensquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:23 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Maar om concentratie hoger te krijgen, moet je spelers trainen op defending dus lijkt het mij meer iets dat verdedigers nodig hebben. Ik kijk bij spitsen eerder naar composure, off the ball, etc.
Wel realistisch en uitdagend.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:33 schreef Happel het volgende:
Competitie is niet meer leuk.
PSV heeft tot nu toe maar 1 partij verloren (van mij) en de rest gewonnen. Bij mij en de rest sluipen er nog regelmatig verliespartijtjes in.
Doet me denken aan de oude CM tijd, opstellingen maken in je schriften.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:52 schreef andre347 het volgende:
Ik moet maar ff stoppen met spelen want ik moet strx weer naar skool ,, en dat gaat niet samen met Football Manager...![]()
Heb je wel de originele dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:06 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Hoe zorg je er eigenlijkvoor dat buitenlandse spelers ook foto's hebben? Bij mij hebben alleen Nederlandse spelers dat. Zelfs Ronaldinho enzo niet
Jawel.. dan zitten ze er gewoon niet allemaal in je instal folderquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:09 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
NeeMaar dat zou toch niks uit moeten maken?
Zou je me kunnen vertellen van waar?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel.. dan zitten ze er gewoon niet allemaal in je instal folder
Maar dan moet je ze zelf downloaden![]()
Verschillende sites staan in de OP.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:25 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Zou je me kunnen vertellen van waar?
Dribbelenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:57 schreef Piet_Veerman het volgende:
Hij speelt samen met Nilmar, waarschijnlijk de snelste spits in het spel. Gebruik hem goed en hij bezorgt je kampioenschappen.
Een targetman moet inderdaad een balvirtuoos zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:03 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
DribbelenTechniek
Voorzetten
Inzet
Decisions
Voor de rest wel een goede speler
Ik zou hem maar niet downloaden, heb hem net gedownload en bevatte de virus W32/Smalldoor.NJF.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:27 schreef Gitaartovenaar het volgende:
De link van FM speeder werkt trouwens niet, handig programma'tje?
Techniek is voor elke aanvaller belangrijk en met dribbelen houdt 'ie ballen beter vastquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:07 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Een targetman moet inderdaad een balvirtuoos zijn.![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:09 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Techniek is voor elke aanvaller belangrijk en met dribbelen houdt 'ie ballen beter vast
Op verzoek uit het vorige topic mijn huidige opstelling met Chelsea in 2010:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Laat je team dan eens zien...![]()
Verwacht ook niet dat Marco lang zal blijven zitten; bestuur wil resultaten zien...![]()
Ik denk een jeugdspeler.quote:
Check this:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:57 schreef Piet_Veerman het volgende:
Nice, welke club ben je en in welk seizoen zit je? Anders weet ik misschien ook nog wel goedkope talentenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Indrukwekkend rijtje van Ramos, helaas is 'ie technisch verder redelijk beperkt en z'n concentratie kan nog beter.. Maar daar kan ook op getraind worden
Nog zo'n talent
Omdat iemand 'm hier/in het vorige topic noemde heb ik aan het begin van het seizoen Pablo Vitte maar uit Argentinië weggeplukt.. Flink mee ruzie gemaakt, hij meende dat 'ie hier niet kon aarden, beweerde de verkeerde keuze te hebben gemaakt, etc. 2 waarschuwingen, een flinke boete, harde training en 6 maanden bij de reserves in de spits later is 'ie dolgelukkig en loopt 'ie er zo bij:
[afbeelding]
Z'n concentratie/beslissingen, inzet en conditie/springen moeten nog even omhoog, maar wat een superspits kan/gaat dit wordenEn dat voor 170k
![]()
Even de Johan Cruijff uithangen: *slurp* Maar ja, kijk, da's dus logissschhhh..quote:Op zondag 7 januari 2007 14:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vitti is natuurlijk een bekend talent, ook in FM06 al, maar zijn fysiek is altijd veel te laag. Als dat op orde komt, heb je een wereldspits.
Wel een toptalent, aldus mijn scouts..quote:Op zondag 7 januari 2007 14:58 schreef Deefje het volgende:
Beetje lage inzet ofnie?
SC Heerenveen, halverwege april seizoen 1... Ben kampioen geworden met (minimaal) 7 punten voorsprong op nr. 2 Feyenoord, sta nu voor de return in de kwartfinale tegen Osasuna (uit 1-2 gewonnen met puur countervoetbal en megaveel pressie en tempo). Daarnaast in finale nationale beker in de Kuip tegen Feyenoord. SC Heerenveen heeft een beperkt transferbudget (ik had 1,8mln ter beschikking) en een loonbudget van 250k per week (bij de start zit je daar al 18k boven, dus dat is een kwestie van Bosvelt (à 36k oid per week) te verkopen. Daarnaast voor +- 1mln Boy Waterman verkocht aan Nantes.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nice, welke club ben je en in welk seizoen zit je? Anders weet ik misschien ook nog wel goedkope talenten![]()
Ik speel het spel pas een anderhalve maandquote:Op zondag 7 januari 2007 14:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vitti is natuurlijk een bekend talent, ook in FM06 al, maar zijn fysiek is altijd veel te laag. Als dat op orde komt, heb je een wereldspits.
Wat voor een skin is dat? Ziet er wel gelikt uit.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Even de Johan Cruijff uithangen: *slurp* Maar ja, kijk, da's dus logissschhhh..
Eerste aankoop seizoen 2008/2009:
[afbeelding]
Kijk ook eens naar het talent Omar Andradequote:Op zondag 7 januari 2007 15:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik speel het spel pas een anderhalve maandKom dus niet aanzetten bij bekende talenten enzo bij mij, want af en toe heb ik het gevoel dat ik maar wat aanmodder (overigens niet altijd zonder succes
)
Maar ontzettend leuk (en verslavend) spel dit![]()
Die van mij? Hellenic skin..quote:Op zondag 7 januari 2007 15:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat voor een skin is dat? Ziet er wel gelikt uit.
Op dat logo rechtsbovenin na dan.
Die heb ik in m'n vorige manager met Ajax in seizoen 5 gescout en gehaald (scoorde regelmatig in interlands, dus viel daardoor op..), voor een miljoen of 3-4 geloof ik... Maar hij is nu inderdaad een stukje goedkoperquote:Op zondag 7 januari 2007 15:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar het talent Omar Andrade
Ik prefereer toch de Black Aura skin!quote:Op zondag 7 januari 2007 15:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die van mij? Hellenic skin..
hier te downloaden
geen warez ofzo, door iemand zelf gemaakt
En btw: dat logo is te veranderen
Heb je misschien ook nog wat andere versterkingen nodig? Dan moet je maar een gil geven voor de positiesquote:Op zondag 7 januari 2007 15:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die heb ik in m'n vorige manager met Ajax in seizoen 5 gescout en gehaald (scoorde regelmatig in interlands, dus viel daardoor op..), voor een miljoen of 3-4 geloof ik... Maar hij is nu inderdaad een stukje goedkoper![]()
Thnx voor de tip (1k tekenpremie + 300e per week voor een 17-jarig toptalent)!!![]()
Denk je dat die naar SC Heerenveen wil????quote:Op zondag 7 januari 2007 15:06 schreef donroyco het volgende:
Probeer eens of Materazzi hapt (of een andere wat bekendere VC)..want soms kunnen ze wel eens zeer ontevreden zijn bij hun club (o.a. conflict met trainer en/of weinig speelminuten)... Materazzi kon ik halen voor 250K
Das toch juist nie goed? Zit je meteen dik aan je top van je salarisbudget, en gaan je financien alleen maar omlaag. Dus ben je wel verplicht om prijzen te winnen wil je progressie maken met je team. Of zie ik dit verkeerd?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:06 schreef donroyco het volgende:
Probeer eens of Materazzi hapt (of een andere wat bekendere VC)..want soms kunnen ze wel eens zeer ontevreden zijn bij hun club (o.a. conflict met trainer en/of weinig speelminuten)... Materazzi kon ik halen voor 250K
Kan je beter Gago halen.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Denk je dat die naar SC Heerenveen wil????![]()
Leuk talent voor op het middenveld (imho): Freddy Guarin
Vrees alleen dat ik 'm niet kan betalen, contract loopt nog tot juli 2009 (maar huur is wel een optie - salaris van 750e per week)
En waar haal jij als manager van SC Heerenveen 10-12mln vandaan?quote:
Goed presteren,slim onderhandelen,goed verkopenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En waar haal jij als manager van SC Heerenveen 10-12mln vandaan?
Dat is ook goedquote:Op zondag 7 januari 2007 15:12 schreef sjimz het volgende:
We kunnen ook even een lijstje samenstellen van goedkope talenten.
Soms accepteren ze wel een lager aanbod, en ze willen eerst minuten spelen voordat ze prijzen willenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:16 schreef martjin het volgende:
[..]
Das toch juist nie goed? Zit je meteen dik aan je top van je salarisbudget, en gaan je financien alleen maar omlaag. Dus ben je wel verplicht om prijzen te winnen wil je progressie maken met je team. Of zie ik dit verkeerd?
quote:Op zondag 7 januari 2007 15:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is ook goed
Doelmannen:
Vincent Enyeama
Wang Dalei
Ochoa
Verdedigers:
Middenvelders:
Sherman Cardenas
Lebohan Mokoena
Spitsen:
Nicolas Millan
Pablo Vitti
Sergey Kisliy
Omar Andrade
Enyeama kon ik niet halen, omdat ik geen loonbudget hadquote:Op zondag 7 januari 2007 15:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is ook goed
Doelmannen:
Vincent Enyeama
Verdedigers:
Middenvelders:
Sherman Cardenas
Lebohan Mokoena
Spitsen:
Nicolas Millan
Pablo Vitti
Sergey Kisliy
quote:Op zondag 7 januari 2007 15:25 schreef martjin het volgende:
Doelmannen:
Vincent Enyeama
Wang Dalei
Kasper Schmeichel
Sergio Arias
Verdedigers:
Coke Andujar
Jeroen Drost (transfervrij)
Eduardo Ratinho
Gareth Bale
Loic Abenzoar
James Tomkins
Middenvelders:
Sherman Cardenas
Lebohang Mokoena
Benedict Vilakazi
Jose Sosa
Georgino Wijnaldum
Luka Modric
Spitsen:
Nicolas Millan
Pablo Vitti
Sergey Kisliy
Vyacheslav Hleb
Genéro Zeefuik
Carlos Elias
Aguero!quote:Op zondag 7 januari 2007 15:29 schreef martjin het volgende:
Als je moest kiezen tussen 2 spitsen
Sergio Aguero voor 17 miljoen
of
Iaquinta voor 30 miljoen
Heb namelijk Tevez verkocht voor 38 miljoen en heb een nieuwe topper nodig.
mijn 2e spits is Dean Ashton (superspits trouwens)
Voor wie zou je dan gaan?
(Juan Carlos Valeron voor 2,5 mil op de kop getikt)
Je kunt ook voor Cesar Delgado gaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:29 schreef martjin het volgende:
Als je moest kiezen tussen 2 spitsen
Sergio Aguero voor 17 miljoen
of
Iaquinta voor 30 miljoen
Heb namelijk Tevez verkocht voor 38 miljoen en heb een nieuwe topper nodig.
mijn 2e spits is Dean Ashton (superspits trouwens)
Voor wie zou je dan gaan?
(Juan Carlos Valeron voor 2,5 mil op de kop getikt)
Die 2 hebben het zo verprutst bij mij, op een gegeven moment waren ze allebei nog geen 100k waardquote:Op zondag 7 januari 2007 15:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Talenten:
Joao Carlos in 't doel en Sidnei als centrale verdediger
Hmm, Joao wordt bij mij de opvolger van v.d. Sar en Sidnei speelt nu met Pique in de basis in m'n Man U game.. Heinze, Vidic en Ferdinand hebben daar geen schijn van kans tegenquote:Op zondag 7 januari 2007 15:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die 2 hebben het zo verprutst bij mij, op een gegeven moment waren ze allebei nog geen 100k waard
daar vragen ze 30 miljoen voor, dan ga ik voor die 30 mil toch voor Iaquinta, Maarja omdat de FMkoning Aguero zegt, ga ik maar voor Aguero. Hopen dat ie me niet teleursteld.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:30 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Je kunt ook voor Cesar Delgado gaan.
Kijk ook of je Gonzalo Higuain kan halen.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:37 schreef martjin het volgende:
[..]
daar vragen ze 30 miljoen voor, dan ga ik voor die 30 mil toch voor Iaquinta, Maarja omdat de FMkoning Aguero zegt, ga ik maar voor Aguero. Hopen dat ie me niet teleursteld.
Trouwens nu we toch bezig zijn. Wat is een uitstekende AML(R) voor onder de 7 mil. Ben al een jaar aan het zoeken maar niemand voldoet aan mijn eisen. En tot mijn grote verbazing ging Etherington opeens goed ballen.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kijk ook of je Gonzalo Higuain kan halen.
Is een Argentijn maar ook met de Franse nationaliteit. Heb je ook geen werkvergunning voor nodig dacht ik.
Die vind ik echt flut. Veel te donker.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik prefereer toch de Black Aura skin!
Jeremy Menezquote:Op zondag 7 januari 2007 15:40 schreef martjin het volgende:
[..]
Trouwens nu we toch bezig zijn. Wat is een uitstekende AML(R) voor onder de 7 mil. Ben al een jaar aan het zoeken maar niemand voldoet aan mijn eisen. En tot mijn grote verbazing ging Etherington opeens goed ballen.
Ik dacht zelf aan Mark Gonzalez
Nani is ook te duur zeker?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:49 schreef martjin het volgende:
[..]
Te duur en ik ben er niet zo'n fan van.
Maicosuel? Voetbalt bij Parana (Brazilie)quote:Op zondag 7 januari 2007 15:40 schreef martjin het volgende:
[..]
Trouwens nu we toch bezig zijn. Wat is een uitstekende AML(R) voor onder de 7 mil. Ben al een jaar aan het zoeken maar niemand voldoet aan mijn eisen. En tot mijn grote verbazing ging Etherington opeens goed ballen.
Ik dacht zelf aan Mark Gonzalez
30-40 miljoen zegt mijn scoutquote:
Dat is zeker Peter Akman Cavit oid?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Enyeama kon ik niet halen, omdat ik geen loonbudget had
Maar dit Turkse talentje (voor 60k) beloofd veel goeds:
[afbeelding]
Die van Paranaense? Die heeft me persoonlijk de CL bezorgd. Een 9 in de reguliere speeltijd en verlenging en vervolgens 3 pingels pakken, finale tegen Arsenal. Ik zeg, een held.quote:
Scouts zitten er best vaak naast wat transfersom betreft is m'n ervaring.. ik doe altijd maar gewoon 'navraag', willen ze verkopen, dan kun je afdingen. Willen ze niet verkopen, dan moet je in de buidel tasten (vgl. transfersom scouts)quote:Op zondag 7 januari 2007 15:56 schreef martjin het volgende:
[..]
30-40 miljoen zegt mijn scout
Kga maar voor Gonzalez, komt goedHeb ik toch een aardig teampje in elkaar geflanst voor dit seizoen.
Dat is een regen, die zal wsl alleen in jouw spel voorkomen.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:04 schreef Wessiej het volgende:
Als je wat verder in het spel bent en je wilt een talentje, Lorenzo Costantino.
Hij is in 2012 17 jaar oud en wordt nu al genoemd als de nieuwe Cannavaro.
Nee, Babacan Volkan (Fenerbahce)quote:Op zondag 7 januari 2007 16:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat is zeker Peter Akman Cavit oid?
Slim een regenquote:Op zondag 7 januari 2007 16:04 schreef Wessiej het volgende:
Als je wat verder in het spel bent en je wilt een talentje, Lorenzo Costantino.
Hij is in 2012 17 jaar oud en wordt nu al genoemd als de nieuwe Cannavaro.
Need I say morequote:Op zondag 7 januari 2007 16:02 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Die van Paranaense? Die heeft me persoonlijk de CL bezorgd. Een 9 in de reguliere speeltijd en verlenging en vervolgens 3 pingels pakken, finale tegen Arsenal. Ik zeg, een held.
word ie wel erg lang en de lijst is nog niet afquote:Op zondag 7 januari 2007 16:16 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Anders dat lijstje ook even in de OP
Aha, maarja, heb ik lekker een nieuwe cannavaro en jullie nietquote:Op zondag 7 januari 2007 16:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Slim een regenDie zit dus niet bij iedereen in het spel + als hij in het spel zit heeft ie ook bij iedereen een andere PA.
Wij hebben andere spelers die net zo goed zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 16:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Aha, maarja, heb ik lekker een nieuwe cannavaro en jullie niet
Ik heb de nieuwe Beckenbauer, beat that.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Aha, maarja, heb ik lekker een nieuwe cannavaro en jullie niet
Ik ben net een game begonnen met Halifax Town (Gus Uhlenbeek, zie de laatste VI), maar heb geen nieuwe Cannavaro hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 16:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wij hebben andere spelers die net zo goed zijn
Vindt het alleen wel raar dat hij ook op Aguero lijktquote:Op zondag 7 januari 2007 16:30 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe Beckenbauer, beat that.![]()
[afbeelding]
Ja, daar zat ik net aan te denken. Is het een D/M/AM/F C ofzo, die spelerquote:Op zondag 7 januari 2007 16:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vindt het alleen wel raar dat hij ook op Aguero lijkt![]()
Die vergelijkingen slaan 9 van de 10 keer nergens op inderdaad.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vindt het alleen wel raar dat hij ook op Aguero lijkt![]()
Is het in termijnen of ineens? En wat kan je ervoor terug halen?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:33 schreef donroyco het volgende:
Een bod van 20 miljoen op Raul Garcia van AC Milan, aanvaarden? Waarde is 7,75 miljoen en Raul Garcia is een AM AC
Het bod is in 1x... als vervanger heb ik Renato Augusto op het oog, die kost 14 miljoen... (met maandelijke afbetalingen).. misschien kan ik van de prijs nog wat afkrijgen. Als MC heb ik verder Wesley Sneijder (hoe lang blijft die nog?) en John Obi Mikel.. Mokoena/Caluwe staan op de TL...quote:Op zondag 7 januari 2007 16:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is het in termijnen of ineens? En wat kan je ervoor terug halen?
Doen dan!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het bod is in 1x... als vervanger heb ik Renato Augusto op het oog, die kost 14 miljoen... (met maandelijke afbetalingen).. misschien kan ik van de prijs nog wat afkrijgen. Als MC heb ik verder Wesley Sneijder (hoe lang blijft die nog?) en John Obi Mikel.. Mokoena/Caluwe staan op de TL...![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 15:34 schreef donroyco het volgende:
Doelmannen:
Vincent Enyeama
Wang Dalei
Kasper Schmeichel
Sergio Arias
Verdedigers:
Coke Andujar
Eduardo Ratinho
Gareth Bale
Loic Abenzoar
James Tomkins
Kirill Pavlyuchek
Chico
Omar Esparza binnengehaald voor 1 miljoen, verkocht voor 30 aan chelsea
Middenvelders:
Sherman Cardenas
Lebohang Mokoena
Benedict Vilakazi
Jose Sosa
Georgino Wijnaldum
Luka Modric
Spitsen:
Nicolas Millan
Pablo Vitti
Sergey Kisliy
Vyacheslav Hleb
Genéro Zeefuik
Marnix Kolder
Carlos Elias
Kim Hunstad (kan ook aanvallende middenvelder zijn maar echt een hele goede targetman. helaas maar 1 seizoen over kunnen beschikken. voor 12 miljoen gekocht en na een jaartje voor 32 miljoen verkocht (wederom aan chelsea)
Lucas was in het eerste seizoen al aan AC Milan verkocht. En toen wilde nog niet veel spelers naar Shakhtar komen! Nu ik een betere reputatie heb opgebouwd is het allemaal een stuk makkelijker.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gremio heeft 2 goede talenten, hij en Lucas.
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:46 schreef CittaR het volgende:
is Celsinho eigenlijk geen talent?
.quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Doelmannen:
Vincent Enyeama
Wang Dalei
Kasper Schmeichel
Sergio Arias
Verdedigers:
Coke Andujar
Eduardo Ratinho
Gareth Bale
Loic Abenzoar
James Tomkins
Kirill Pavlyuchek
Chico
Omar Esparza
Middenvelders:
Sherman Cardenas
Lebohang Mokoena
Benedict Vilakazi
Jose Sosa
Georgino Wijnaldum
Luka Modric
Kevin Larsen
Kristofer Haestad
Spitsen:
Nicolas Millan
Pablo Vitti
Sergey Kisliy
Vyacheslav Hleb
Genéro Zeefuik
Marnix Kolder
Carlos Elias
Kim Hunstad
Kerlon
Edit ik ook welquote:Op zondag 7 januari 2007 16:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dan mogen Joao Carlos, Kerlon en Sidnei er toch ook wel bij neem ik aan?
Ik vind dat wel toptalenten eigenlijk
Wat mij betreft onbeperkt. Beetje zelf blijven scouten hè..quote:Op zondag 7 januari 2007 16:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dus wat is de grens qua transferbedrag en wat is de grens van de hoeveelheid talent iemand moet hebben..
Vaak bieden clubs ook gewoon terwijl ze het niet eens kunnen betalenquote:Op zondag 7 januari 2007 16:59 schreef donroyco het volgende:
Waar halen de clubs het geld vandaan:
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Doelmannen:
Vincent Enyeama
Wang Dalei
Kasper Schmeichel
Sergio Arias
Verdedigers:
Coke Andujar
Eduardo Ratinho
Gareth Bale
Loic Abenzoar
James Tomkins
Kirill Pavlyuchek
Chico
Omar Esparza
Alexis
Anthony vanden Borre
Leyrielton
Ronald Zubar
Kaboul
Middenvelders:
Sherman Cardenas
Lebohang Mokoena
Benedict Vilakazi
Jose Sosa
Georgino Wijnaldum
Luka Modric
Kevin Larsen
Kristofer Haestad
Ismael Aissati
Jonathan de Guzman
Celsinho
Spitsen:
Nicolas Millan
Pablo Vitti
Sergey Kisliy
Vyacheslav Hleb
Genéro Zeefuik
Marnix Kolder
Carlos Elias
Kim Hunstad
Tevfik Köse
Kerlon
Zodra het lijstje vol is zoek ik er de videobeelden wel bij opquote:Op zondag 7 januari 2007 17:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Andre347 en Eric Cantona, ik edit ze even naar mijn laatste lijstje
Heb jij ook weer wat te doen;)quote:Op zondag 7 januari 2007 17:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zodra het lijstje vol is zoek ik er de videobeelden wel bij op
Ja, je vergeet dan ook nog Gourcuff, Ben Arfa, Nani, Quaresma..quote:Op zondag 7 januari 2007 17:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik vergeet helemaal Didier Digard
En als we 't niet over bedragen gaan hebben: de Guzman, Raul Garcia, Quiroga (LB), Carlos Elias en Defour ook nog
Ik kan hem dan wel weer niet stilstaand makenquote:Op zondag 7 januari 2007 17:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, je vergeet dan ook nog Gourcuff, Ben Arfa, Nani, Quaresma..
<<< ik heb mijn icon even opgepoetst
Als iemand er ook zoeentje (zoiets wil, alleen stilstaand) dan hoor ik het wel...![]()
Edit ik ook nog evenquote:Op zondag 7 januari 2007 17:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, je vergeet dan ook nog Gourcuff, Ben Arfa, Nani, Quaresma..
<<< ik heb mijn icon even opgepoetst
Als iemand er ook zoeentje (zoiets wil, alleen stilstaand) dan hoor ik het wel...![]()
het zou idd een re-gen kunnen zijn, ik beschik momenteel alleen even niet over FM, misschien kan ik morgen even kijken. haal hem tot die tijd maar van de lijst af...quote:Op zondag 7 januari 2007 16:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
.
Geef eens een screen van de geschiedenis van die Hunstad?
Sturridge is in 2013 de vaste spits bij Engeland (21 goals in 29 wedstrijden), heeft een waarde van 35m euro en speelt bij Blackburn.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:48 schreef CittaR het volgende:
zou iemand deze 2 spelers na kunnen checken op talent...computer voor FM is al 2 weken kapot.
Daniel Sturridge
Alexis Sánchez
Zorg dat je Baines voor een miljoentje of 30 kan verkopen!quote:Op zondag 7 januari 2007 18:17 schreef Marco_Materazzi het volgende:
Net een game gestart met Wigan Athletic, waar bij het begin al een toffe selectie staat. Mijn doelstelling voor het eerste seizoen is een plek in het linkerrijtje.
Heeft Alan dan ook al overgewichtquote:Op zondag 7 januari 2007 19:16 schreef donroyco het volgende:
Die Boskailo is ook netjes.. en zeker voor De Graafschap.. Alan wordt ook wel de nieuwe Ronaldo genoemd...
Nog net niet.. maar zijn fysieke kwaliteiten zijn niet om over naar huis te schrijven (zie hierboven)...quote:
Heel mooi!quote:Op zondag 7 januari 2007 17:21 schreef Happel het volgende:
Wat jeugdige spelers (16 tot en met 21 jaar) uit mijn shortlists:
Keepers:
[afbeelding]
Centrale verdediging:
[afbeelding]
Backs:
[afbeelding]
DMC:
[afbeelding]
Middenveld:
[afbeelding]
AMC:
[afbeelding]
Vleugelspelers:
[afbeelding]
Aanvallers
[afbeelding]
Heb inderdaad niet echt gekeken naar de prijs die er wordt gevraagd voor een speler. En sommige spelers zitten niet in de goede lijst, dat is echter niet zo interessant.
Die worden ook nog beter natuurlijk, dankzij mijn trainingsschemaquote:Op zondag 7 januari 2007 19:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nog net niet.. maar zijn fysieke kwaliteiten zijn niet om over naar huis te schrijven (zie hierboven)...
kerzhakov scoorde bij mij altijd gruwelijk veel.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:32 schreef donroyco het volgende:
Ik zoek een opvolger van Huntelaar.. die wilde naar een betere club dan Ajax...
budget is rond de 20 miljoen, de speler mag best ouder zijn... maar hij moet in ieder geval een goalgetter zijn![]()
Luiz Adriano.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:32 schreef donroyco het volgende:
Ik zoek een opvolger van Huntelaar.. die wilde naar een betere club dan Ajax...
budget is rond de 20 miljoen, de speler mag best ouder zijn... maar hij moet in ieder geval een goalgetter zijn![]()
Kan inderdaad een bug zijn.. bij mij ging Rosales een keer naar Frankfurt per 1-1-1900quote:Op zondag 7 januari 2007 20:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Luiz Adriano.
[afbeelding]
Bahia heeft een contract getekend bij Werder Bremen. Deze gaat echter pas in op 1 juli 2009. Hij zit dus nog twee jaar in mijn selectieBugje?
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:17 schreef sjimz het volgende:
Mokoena voor 22 miljoen verkocht aan Werder Bremen.
Kijken of ik een nieuw talentje kan scouten in Brazilie Argentinie of Oekraine.
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die Renato Augusto kom ik nu per toeval tegen, blijkt dat de hele Europese top er achteraan zit, ook maar even scouten en 'n bod uitbrengen
dat is toch logisch.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik krijg nu trouwens elke 2 maanden 'n budgetinjectie van zo'n 20 mln, zit nu op 86 mln. Lijkt er op dat dit is sinds ik LA Galaxy aan m'n satellietclubs heb toegevoegd
Mijn satellietclubs zijn:quote:Op zondag 7 januari 2007 21:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
Is ook wel logisch, maar 20 mln per 2 maanden vind ik nogal wat
Ben ik wel met je eens. Ik heb Rooney en Pique gekocht voor zo'n 80m euro, wat ik in 2 maanden terug heb verdiend met merchandise en seizoenkaartenverkoop.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
Is ook wel logisch, maar 20 mln per 2 maanden vind ik nogal wat
Door elke keer als 't kan 'n verzoek om satellietclubs in te dienen, ik weet niet hoe snel 't kan maar heb veel afgewezen ook. Tot ik 'n fatsoenlijke club kreeg in Azie of Amerika of 'n redelijke in Europa. Die kleine flutclubjes in UK of Oost Europa heb ik voor m'n gevoel nix aan..quote:Op zondag 7 januari 2007 22:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mijn satellietclubs zijn:
- Fc Sion
- Beira-Mar
- Ponferradina
- Omniworld
- Ajax Cape Town
- Ajax Orlando
Hoe kan ik snel een goede satellietclub krijgen?
Oke.. dank je wel voor de heldere uitleg..quote:Op zondag 7 januari 2007 22:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Door elke keer als 't kan 'n verzoek om satellietclubs in te dienen, ik weet niet hoe snel 't kan maar heb veel afgewezen ook. Tot ik 'n fatsoenlijke club kreeg in Azie of Amerika of 'n redelijke in Europa. Die kleine flutclubjes in UK of Oost Europa heb ik voor m'n gevoel nix aan..
Moet je het aanvragenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:20 schreef Poepoog het volgende:
Ik zit nu in 2020 en nog steeds geen satellietclub![]()
Mogen wij ook even oordelenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je het aanvragen
Ik heb trouwens 2 vervangers voor mokoena kunnen aantrekken.
2 jonge argentijnen voor in totaal 15 miljoen euro.
Mooie regens...quote:
die tweede heeft wel goede voorzetten maar hij is niet bepaald snel helaas... dat vind ik toch altijd wel een vereiste voor een buitenspelerquote:
Die mag van mij de vrije trappen er in schietenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die tweede heeft wel goede voorzetten maar hij is niet bepaald snel helaas... dat vind ik toch altijd wel een vereiste voor een buitenspeler
dat kan ook en je kunt hem ook nog wel centraal kwijt denk ikquote:Op zondag 7 januari 2007 22:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die mag van mij de vrije trappen er in schieten![]()
Die mag van mij lekker weg! Mooi weer voetballerquote:Op zondag 7 januari 2007 22:42 schreef Piet_Veerman het volgende:
John Owoeri, die geweldenaar van Feyenoord!![]()
Is toch zoquote:Op zondag 7 januari 2007 23:01 schreef Wessiej het volgende:
Nou nou nou, ik zeg tegen Vitti dat die niet meer in mijn plannen past, staat er als nieuwsbericht:
''Vitti moet oprotten uit de Amsterdam Arena''
Is altijd zo...quote:
Is me al vaker opgevallen dat de antwoorden die jij kan geven niet overeen komen met de nieuwsberichten daarna. Als een speler in vorm is en je zegt: "Hij is de belangrijkste speler van het team" dan staat in het nieuwsbericht dat ie gewoon belangrijk is. Ik dacht eerst als ik zeg dat iemand de belangrijkste speler is van het team dat dan z'n teamgenoten teleurgesteld zouden zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 23:01 schreef Wessiej het volgende:
Nou nou nou, ik zeg tegen Vitti dat die niet meer in mijn plannen past, staat er als nieuwsbericht:
''Vitti moet oprotten uit de Amsterdam Arena''
waarschijnlijk 0-10 ofzo, ze gaan echt geen moeite meer doen ( het is soms net echtquote:Op zondag 7 januari 2007 23:08 schreef Wessiej het volgende:
Sta nu in een bekerwedstrijd tegen Capelle na 1 helft met 0-8 voor, ben benieuwd wat het gaat worden.
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Akinveev, Love, Cavenaghi bitte![]()
Vakantie bijna over trouwens![]()
Minder FM![]()
hoe doe je het dan met europees voetbal? Je moet toch 10 van eigen land en 4 van eigen jeugdopleiding?quote:
Via player interaction.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:18 schreef GooseFM het volgende:
Hoe stuur je je spelers eigenlijk met vakantie?
staat er niet bij, zal wel komen doordat het seizoen is afgelopen?quote:
Het staat er alleen bij als ze daadwerkelijk rust nodig hebben. Aan het einde van het seizoen gaan alle spelers sowieso automatisch op vakantie op een bepaalde datum.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:33 schreef GooseFM het volgende:
[..]
staat er niet bij, zal wel komen doordat het seizoen is afgelopen?
Ja, die melding kreeg ik dus net dat ze op vakantie gingenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:35 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Het staat er alleen bij als ze daadwerkelijk rust nodig hebben. Aan het einde van het seizoen gaan alle spelers sowieso automatisch op vakantie op een bepaalde datum.
Ah ok, dat valt voor mij ook onder cheaten. Maar in ieder geval bedankt!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:24 schreef Herr_Munk het volgende:
FM Genie Scout....een programma wat echt alles spelers uit jou game scant! Sommige vinden het cheaten. Sommigen vinden weer van niet.
ik vraag me toch af waarom je niet met patch kan spelen...quote:Op maandag 8 januari 2007 11:11 schreef melluk het volgende:
na even rondgezworven te hebben in het engels en spaanse voetbal heb ik de tip van sjimz aangenomen....
ben begonnen met shaktar donetsk. Transferbudget was 45 miljoen....vond het niet genoeg dus heb voor de gein om meer gevraagd....ook gekregen. 81 miljoen om precies te zijn.
Echter speel ik zonder patch (kan niet en je weet waarom). Niemand wil bij me spelen, en sommige clubs aanvaarden het bedrag niet (oojk niet als ik 40 miljoen voor een speler van 10 miljoen biedt).
ach ja, dan maar geen aankopen, lekker veel nut die 81 miljoen. Sta nu 1e in de competitie (gelijk met dynamo kiev).
Champions Legau 3e kwal. ronde met 1-3 van hearts gewonnen en thuis 2-2.
Poule met liverpool, werder bremen en psv.
Tegen liverpool 3-1 verloren, werder 2-0 verloren, psv 1-2 gewonnen, psv 1-0 gewonnen in 93e minuut. Gaat dus redelijk
Oekrainse supercup (ofzo)gewonnen tegen dynamo. In de beker 4e ronde. 3e ronde gewonnen met 8-0.
gaat wel redelijk dus :d
iets met gekopieerd enzo?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:33 schreef CittaR het volgende:
[..]
ik vraag me toch af waarom je niet met patch kan spelen...
ik heb ook geen originele versie, maar je kan hier of hier gewoon een no-cd dingetje halen voor de gepatchde versie (7.0.1)quote:Op maandag 8 januari 2007 16:38 schreef melluk het volgende:
[..]
iets met gekopieerd enzo?
of kan ik de patch dan wel gebruiken?
en zo ja, welke dan?
kickuh, dank je, dacht dat dat niet kon!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:49 schreef CittaR het volgende:
[..]
ik heb ook geen originele versie, maar je kan hier of hier gewoon een no-cd dingetje halen voor de gepatchde versie (7.0.1)
kan je gewoon met je eigen save-game verder gaan met de gepatchde versie
Als je met shakhtar speelt willen sowieso geen enkele spelers uit Zuid en West Europa komen.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:50 schreef melluk het volgende:
[..]
kickuh, dank je, dacht dat dat niet kon!
dus kan gewoon met me opgeslagen game verder ook
Ik gebruik gewoon FM Genie. Ieder middelmatig kut ploegje heeft alle talenten in een oogwenk op het oog en ik moet het doen met middelmatige scouts die niets anders kunnen dan kut spelers aanprijzen.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:27 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ah ok, dat valt voor mij ook onder cheaten. Maar in ieder geval bedankt!
Ik vind de Russische markt in de chalenge buiten gewoon bedroevend trouwens... lastig als je maar 8 buitenlanders mag meenemen...quote:Op maandag 8 januari 2007 17:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je met shakhtar speelt willen sowieso geen enkele spelers uit Zuid en West Europa komen.
Enige spelers die je kan halen zijn brazilianen,russen,roemenen en oekrainers
*edit* En nog wat argentijen en andere zuid amerikanen.
Het is mij toch geluktquote:Op maandag 8 januari 2007 17:27 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Ik vind de Russische markt in de chalenge buiten gewoon bedroevend trouwens... lastig als je maar 8 buitenlanders mag meenemen...
fake.inc verwijderen uit je install folderquote:Op maandag 8 januari 2007 17:44 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb een vraagje:
Ik heb net in mijn tweede seizoen met Ajax de Champions League gewonnen en zit nou in de zomerstop. Ik wordt gevraagd als bondscoach voor Oranje maar de selectie van oranje bestaat uit alleen maar fictieve namen?! Is er een patch ofzo die dit probleem kan verhelpen?
Gedaan, maar dan blijven het wel de fictieve namen in mijn save-game. Krijg je alleen de goede namen als je een nieuwe game start?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
fake.inc verwijderen uit je install folder
jup.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:21 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Gedaan, maar dan blijven het wel de fictieve namen in mijn save-game. Krijg je alleen de goede namen als je een nieuwe game start?
8 is echt veel.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:27 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Ik vind de Russische markt in de chalenge buiten gewoon bedroevend trouwens... lastig als je maar 8 buitenlanders mag meenemen...
Ik maak van Gabri vaak een verdedigende middenvelder, maar hij zal nooit echt zo goed worden als dat ie op z'n 'echte' positie speelt.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:31 schreef sjimz het volgende:
Is er hier iemand die al een keer iemand succesvol heeft weten om te trainen naar een nieuwe veldpositie? Ik doe het eigenlijk nooit..
Wat is zijn stat voor excentriciteit?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:19 schreef Piet_Veerman het volgende:
Wat heb ik nou weer..
Sta 4-0 voor, tegen 9 man. Nog een minuut of 5 te spelen, krijg ik een corner. Komt mijn keeper opeens mee naar voren.En nee, de mentaliteit stond niet op all out attack.
Enige verklaring zou kunnen zijn dat-ie een dealtje met de maffia had, aangezien ik nu met Oblia op Sardinië speel in de Serie C2B.
8, het is dus geen nieuwe Chilavert.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is zijn stat voor excentriciteit?
Dat valt nog mee dan jaquote:Op maandag 8 januari 2007 20:37 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
8, het is dus geen nieuwe Chilavert.
Wat wil er niet aan lukken dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:42 schreef tha_dark het volgende:
Ik ga zo beginnen aan mijn derde seizoen bij Ajax. Ik wil graag een screen posten van mij selectie en van mijn spelers maar ik weet echt niet hoe ik dat zo mooi krijg. Ik heb het al een aantal keer geprobeerd maar op een of andere manier wil het niet lukken. Ook zo'n screen met alleen de stats van een speler wil niet lukken.![]()
Nee. ze zijn nog jong en weten gewoon nog niet beter.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:58 schreef Happel het volgende:
Wat doen jullie met spelers (jonge talenten) die worden gevolgd door de topclubs uit Europa en zeggen gecharmeerd te zijn van de interesse voor hun persoontje?
Ik geef ze meestal een boete, vanwege onprofessioneel gedrag. Juiste beslissing?
Niet vergeten hem wel als .jpg op te slaan, dan wordt ie niet zo grootquote:Op maandag 8 januari 2007 20:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat wil er niet aan lukken dan?
Printscreen en dan in Photoshop openen of desnoods in Paint met ctrl + v
Uploaden kan je hier
Test is geluktquote:Op maandag 8 januari 2007 21:25 schreef tha_dark het volgende:
Even een test: Dit is mijn selectie aan het begin van het derde seizoen. Er moeten nog een aantal spelers weg zoals Gabri, de Mul en Maduro.
[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07021/selectie.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zal het dadelijk is proberen met het posten van een aantal screens van mijn topspelers.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Test is geluktKnip er voortaan wel stukken af zodat je bijvoorbeeld alleen de namen van de selectie te zien zijn. Dat spaart weer een boel laadtijd
Je hebt wel de standaard FM talenten gehaaldquote:Op maandag 8 januari 2007 21:28 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zal het dadelijk is proberen met het posten van een aantal screens van mijn topspelers.
vdBorre?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:34 schreef martjin het volgende:
Wat is een klasse rechtsback die een werkvergunnig krijgt? Ratinho krijgt geen werkvergunning namelijk. Erg hinderlijk. Kosten (max.) +/- 10 miljoen.
Ja ik weet het maar dit is mijn eerste game met FM 07 dus wilde ik even de standaard talenten uitproberen. Ik ga binnenkort weer met een nieuwe game beginnen en dan probeer ik ook de wat onbekendere talenten te scouten.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt wel de standaard FM talenten gehaald
(Doe ik ook nog vaak hoor, laatste tijd wel wat minder)
Tot nu toe (na 6 wedstrijden ofzo) scoort ie niet echt veel, en haalt 7tjes en 8jes, niet ECHT denderend. Maar zijn stats schieten omhoog dus ik denk dat het wel komt over een paar wedstrijden.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:47 schreef sjimz het volgende:
Hoe doet Aguero het?
Dit probleem was met de eerste patch. Van die patch is er een update die te downloaden is van de site die in de OP staat.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:11 schreef Roeni3 het volgende:
Vergeef me als dit allang bekend was enzo, maar ik loop steeds tegen een erg vervelende bug op: wanneer ik vroegtijdig het contract van een speler wil verlengen, kan het zijn dat hij die verlenging afwijst, waarna de contractduur opeens helemaal terug wordt gezet naar het einde van het lopende seizoen (waar dat eerst sowieso bijv nog een paar jaar extra had geduurd!
Kent iemand anders dit probleem ook, is er al sprake van een nieuwe patch oid?
Vergeef me, ik ben al zo lang niet meer in de 'FM scene' geweest, dat ik helemaal niet wist dat er al een patch voor de huidige patch te verkrijgen was.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit probleem was met de eerste patch. Van die patch is er een update die te downloaden is van de site die in de OP staat.
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:47 schreef andre347 het volgende:
@ donroyco; wil je ook zo'n soort avater die jij hebt voor mij maken ?? maar dan i.p.v Football Manger 2007 het hoofd vn Ryan Babel die er uit de achtergrond springt doen??.. en dan onderaan andre347 ..??
Wil je dat alsjeblieft doen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |