quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:28 schreef martjin het volgende:
Einde?
Zuurquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:31 schreef sjimz het volgende:
Net met strafschoppen de CL finale verloren met Shakhtar van Chelsea![]()
Ja helemaal als je bedenkt dat Vagner Love de beslissende had kunnen maken (Chelsea had er 1 meer dan Shakhtar gemist) maar dat hij via de paal naast schietquote:
Jammer dat zijn concentratie maar 8 isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:57 schreef Piet_Veerman het volgende:
Ik had het in het vorige topic over mijn nieuwe held en targetman, Ruben Ramos. Hij is echt niet te stoppen. Wat een kerel.
Who needs Fernando Torres?
Hij speelt samen met Nilmar, waarschijnlijk de snelste spits in het spel. Gebruik hem goed en hij bezorgt je kampioenschappen.
Altijd wat te zeuren he.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jammer dat zijn concentratie maar 8 isAnders was het helemaal een topper!
Sorryquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:02 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Altijd wat te zeuren he.
Al was zijn concentratie -20, pure cult die Ramos.
Volgens mij is concentratie vooral belangrijk voor verdedigers.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jammer dat zijn concentratie maar 8 isAnders was het helemaal een topper!
Ja maar ook met voorzetten is dit net zoals als positie zonder bal belangrijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:09 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Volgens mij is concentratie vooral belangrijk voor verdedigers.
Wat een fysiekquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:57 schreef Piet_Veerman het volgende:
Ik had het in het vorige topic over mijn nieuwe held en targetman, Ruben Ramos. Hij is echt niet te stoppen. Wat een kerel.
Maar om concentratie hoger te krijgen, moet je spelers trainen op defending dus lijkt het mij meer iets dat verdedigers nodig hebben. Ik kijk bij spitsen eerder naar composure, off the ball, etc.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar ook met voorzetten is dit net zoals als positie zonder bal belangrijk.
Eensquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:23 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Maar om concentratie hoger te krijgen, moet je spelers trainen op defending dus lijkt het mij meer iets dat verdedigers nodig hebben. Ik kijk bij spitsen eerder naar composure, off the ball, etc.
Wel realistisch en uitdagend.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:33 schreef Happel het volgende:
Competitie is niet meer leuk.
PSV heeft tot nu toe maar 1 partij verloren (van mij) en de rest gewonnen. Bij mij en de rest sluipen er nog regelmatig verliespartijtjes in.
Doet me denken aan de oude CM tijd, opstellingen maken in je schriften.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:52 schreef andre347 het volgende:
Ik moet maar ff stoppen met spelen want ik moet strx weer naar skool ,, en dat gaat niet samen met Football Manager...![]()
Heb je wel de originele dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:06 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Hoe zorg je er eigenlijkvoor dat buitenlandse spelers ook foto's hebben? Bij mij hebben alleen Nederlandse spelers dat. Zelfs Ronaldinho enzo niet
Jawel.. dan zitten ze er gewoon niet allemaal in je instal folderquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:09 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
NeeMaar dat zou toch niks uit moeten maken?
Zou je me kunnen vertellen van waar?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel.. dan zitten ze er gewoon niet allemaal in je instal folder
Maar dan moet je ze zelf downloaden![]()
Verschillende sites staan in de OP.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:25 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Zou je me kunnen vertellen van waar?
Dribbelenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:57 schreef Piet_Veerman het volgende:
Hij speelt samen met Nilmar, waarschijnlijk de snelste spits in het spel. Gebruik hem goed en hij bezorgt je kampioenschappen.
Een targetman moet inderdaad een balvirtuoos zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:03 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
DribbelenTechniek
Voorzetten
Inzet
Decisions
Voor de rest wel een goede speler
Ik zou hem maar niet downloaden, heb hem net gedownload en bevatte de virus W32/Smalldoor.NJF.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:27 schreef Gitaartovenaar het volgende:
De link van FM speeder werkt trouwens niet, handig programma'tje?
Techniek is voor elke aanvaller belangrijk en met dribbelen houdt 'ie ballen beter vastquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:07 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Een targetman moet inderdaad een balvirtuoos zijn.![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:09 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Techniek is voor elke aanvaller belangrijk en met dribbelen houdt 'ie ballen beter vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |