Dankquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:50 schreef sjimz het volgende:
Netjes![]()
Net trouwens met Shakhtar tegen Basel moeten spelen in de eerste ronde van de CL met rechtstreekse uitschakeling.
Uit verlies ik gewoon met 1-0.
Thuis vol op de aanval gegaan en maarliefst 10-0 gewonnen , terwijl ik ook nog een penalty heb gemist
U vraagt, wij draaien!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dank![]()
Ik wil een screenshotEn dat komt natuurlijk ook door je publiek dat meejuicht
![]()
Mooi...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien!
[afbeelding]
Als cavenaghi niet zijn pingel had gemist dan had hij een hattrick in 8 minuten
Is echt nog een redelijk talentje hoor en goedkoopquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:02 schreef Happel het volgende:
John Owoeri.![]()
Kan me soms echt irriteren aan dit spel. Eenvoudig met 4-1 winnen van psv om de volgende wedstrijd klop te krijgen van sparta.
2 spitsen en een aanvallande middenvelder met een pijltje naar de spitsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mooi...
welke formatie gebruik je; 2 spitsen?
Dus een 4-4-2 diamond systeempjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
2 spitsen en een aanvallande middenvelder met een pijltje naar de spits
verder nog met AML en AMR, 1 VM en gewoon 4 verdedigers.
Kan hem helaas niet vinden in mijn spel. Had ik graag even willen bekijken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is echt nog een redelijk talentje hoor en goedkoop
Alleen bij Feyenoord was hij wat minder
Linkje werkt niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:46 schreef donroyco het volgende:Nederlandse taal in FM
Zet 'm in: C|Program Files|Sports Interactive|FootballManager 2007|data|languages en daarna selecteren bij instellingen
Diamond is als je met alleen een AM speelt en een VM en de 2 middenvelders links en rechts geen AML of AMR zijn maar wel een streepje naar AML en AMR hebbenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dus een 4-4-2 diamond systeempje
ik gebruik gewoon de oldskool 4-4-2 formatie
Resultaat:
47 wedstrijden
124 goals (2.7 per wedstrijd)
29 tegengoals (0.6 per wedstrijd)
Damn...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan hem helaas niet vinden in mijn spel. Had ik graag even willen bekijken.
Nana Asare van Feijenoord is ook wel een aardig spelertje. Is uitgeleend aan KV Mechelen aan het begin van het spel.
[..]
Linkje werkt niet.
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan hem helaas niet vinden in mijn spel. Had ik graag even willen bekijken.
Nana Asare van Feijenoord is ook wel een aardig spelertje. Is uitgeleend aan KV Mechelen aan het begin van het spel.
[..]
Linkje werkt niet.
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Diamond is als je met alleen een AM speelt en een VM en de 2 middenvelders links en rechts geen AML of AMR zijn maar wel een streepje naar AML en AMR hebben
Ja, dan kan ik een nieuwe aanmaken met de vernieuwde OPquote:
In 2008 heeft Ribery de volgende stats:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:51 schreef jna het volgende:
Hoe is jullie ervaring met Ribery?
Ik word hier verlegen van....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:00 schreef Herr_Munk het volgende:
Nice artwork Donroyco!
Bij mij kwam Twente tot de kwartfinale van de UEFA-Cupquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:18 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Nieuwe game met Twente gestartSta na 4 wedstrijden op de 2de plaats en heb AZ al met 4-1 naar huis gestuurd
N'Kufo loopt 7 op7 inclusief Europese wedstrijden. Hopelijk zet ik de goede prestaties voort
Laat je team dan eens zien...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:40 schreef TheVulture het volgende:
Seizoen 4 zit erop met Chelsea en nadat ik in seizoen 3 maar moeizaam kampioen werd heb ik dit seizoen weer orde op zaken gesteld... met 11 punten voorsprong kampioen en ook mijn derde CL-zege geboekt... in de league Cup en FA Cup lag ik er al wel vroeg uit maar dat boeide me een stuk minder...
Ben overigens in de aanloop naar het WK 2010 overgestapt als bondscoach van de VS naar Zweden... Oranje heeft zich niet weten te kwalificeren dus ik ga voor een mooi WK met Zweden en dan hoop ik richting Oranje te gaan als opvolger van San Marco want ik kan me niet voorstellen dat die blijft zitten
Komt helemaal goed!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:22 schreef donroyco het volgende:
Wie deze morgen vol maakt kan hier de OP vandaan halen...:
http://www.berkery.nl/fok/FM2007OP.txt
mede mogelijk gemaakt door Berkery
Posten naar het stappen is geen goed idee.quote:
Uiteindelijk was hij bij mij 6.5 miljoen waard. Totdat hij een blessure kreeg en 2 maanden uitgeschakeld was.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:56 schreef Mr-Sander het volgende:
Sergey Kislyak aangetrokken bij Torpedo Moskou. Gekocht voor 110k. Nu maar liefst 1,3M waard
Ik zit nu in de zomerstop, eerste seizoen. Schiet niet op dusIk sta nu 9de. Moet beter kunnen.
Moet je wel het linkje naar dat Nederlandse taalbestand fixen, want die werkt nog steeds niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:22 schreef donroyco het volgende:
Wie deze morgen vol maakt kan hier de OP vandaan halen...:
http://www.berkery.nl/fok/FM2007OP.txt
mede mogelijk gemaakt door Berkery
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:28 schreef martjin het volgende:
Ik heb Litmanen gratis aangetrokken bij West Ham op zijn 35e. Wat een held is dat nog <3
Hij speelt beter dan iedereen op de AMC positie. Ik kan er ook niets aan doenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt er alleen niets aan
Ik heb de finale van de CL gehaald met Shakhtar door in de halve finale Lyon uit te schakelen.
Uit heb ik 2-2 gespeeld en thuis 2-0 gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |