dan zal zij dat wel zijn.... zij gaat niet dood iigquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:17 schreef Professional het volgende:
Wacht, nu ga ik zelfs twijfelen. Nu weet ik niet eens meer of hij/zij doodgaat!!
Ik ben op zoek naar een actrice. Deze actrice moest voor de rol 12,5 kilo aankomen.
Een picserver gebruiken zoals photobucket of imageshack.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:38 schreef Professional het volgende:
Ze speelt ook pas in Grey`s Anatomy een rol.
Ze speelde ook een kleine rol in In Her Shoes
Ik zou graag foto`s willen plaatsen, maar ik kan heb geen rechtermuisknop hier, en de linkjes die ik vind staan haar naam in, te makkelijk dus.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:31 schreef Patch het volgende:
You Can't Take it With You ?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:38 schreef victorinox het volgende:
The Thing From Another World
Dat is wel de juiste titel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:45 schreef cwk het volgende:
Deliverance bedoel je.
Flitspaal +1quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:18 schreef Flitspaal het volgende:
John Boorman?
Ik betwijfel of ze in een silent movie heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:27 schreef cwk het volgende:
Metropolis?
Jammer Gillinghamquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
hour of the wolf
JelleS +1quote:Op zondag 7 januari 2007 13:14 schreef JelleS het volgende:
Weet het al weer. Bette Davis
Dat was ook de reden waarom ik die film goktequote:Op zondag 7 januari 2007 13:37 schreef Sokolsky het volgende:
Eh... ik ben ook nog niet wakker![]()
Dit is natuurlijk niet Where The Truth Lies... ik was even in de war omdat ik die gisteren gezien had.
All You Need Is Cashquote:
Zowel als naam als als titel foutquote:Op zondag 7 januari 2007 16:41 schreef cwk het volgende:
Olivier?
Deze acteur heeft nooit een Capra-film gedaanquote:Op zondag 7 januari 2007 19:37 schreef Doff het volgende:
nr. 2 een Capra?
?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:54 schreef cwk het volgende:
wtf?
7eVeNL zei iets grappig wat ie al heeft weg geedit. Alleen de modjes kunnen nog meelachen.quote:
Niet heel beroerd, maar helaas fout.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:53 schreef Doff het volgende:
Heel flauw gokje op To Kill a Mockinbird
En als jij nou ook nog wat flinke hintjes geeftquote:Op maandag 8 januari 2007 11:45 schreef Flitspaal het volgende:
Coen van Vrijberge de Koning - Johnny
Tietjana speelde Kees.
en die andere heet ook Kees.
mmmm, van der Walle klopt wel. Het is alleen een andere van der Walle die zoon Kees speeldequote:Op maandag 8 januari 2007 11:50 schreef cwk het volgende:
De naam Koen van der Walle meldt zich opeens aan uit mijn onderbewust zijn. Is dat wat?
Er was al iemand die hem Superman noemde. Ik vond dat wel een mooie opmerking gezien zijn achternaamquote:Op maandag 8 januari 2007 11:48 schreef Doff het volgende:
[..]
En als jij nou ook nog wat flinke hintjes geeft
en dat is de goede van 't Hofquote:
Wie zegt dit?quote:[on Orson Welles] "For me he's just a hoax. It's empty. It's not interesting. It's dead. Citizen Kane, which I have a copy of- is all the critics' darling, always at the top of every poll taken, but I think it's a total bore. Above all, the performances are worthless. The amount of respect that movie's got is absolutely unbelievable."
[On Orson Welles] "I've never liked Welles as an actor, because he's not really an actor. In Hollywood you have two categories, you talk about actors and personalities. Welles was an enormous personality, but when he plays Othello, everything goes down the drain, you see, that's when he's croaks. In my eyes he's an infinitely overrated filmmaker."
[On Godard] "I've never gotten anything out of his movies. They have felt constructed, faux intellectual and completely dead. Cinematographically uninteresting and infinitely boring. Godard is a fucking bore. He's made his films for the critics. One of the movies, Masculin, féminin, was shot here in [...]. It was mind-numbingly boring."
Nope, wel juiste continent.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:52 schreef Gillingham het volgende:
Jean-Pierre Jeunet?
Bedankt voor de tip, maar het brengt me niet veel verder.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:55 schreef Doff het volgende:
[..]
Nope, wel juiste continent.
Ben je er vanavond ook?
quote:Trade mark
Close-ups of faces
Close-ups of ticking clocks
Dynamic use of shadows
Nein, V for Vendetta draait in een kroeg op initiatief van o.a. Doff. Vanuit de studie(vereniging) ook.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:08 schreef cwk het volgende:
Wat schattig jongens, gaan jullie samen naar Charlotte's Web?
Nouja, vooral vanuit initiatief van een ander commissielid, ik wilde natuurlijk liever Brick oid.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:10 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nein, V for Vendetta draait in een kroeg op initiatief van o.a. Doff. Vanuit de studie(vereniging) ook.
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:11 schreef Gillingham het volgende:
Sergio Leone
Heb een keer C' est Arrive Pres de Chez Vous gedraaid. Maar dat vond niet iedereen even leukquote:Op maandag 8 januari 2007 16:12 schreef cwk het volgende:
In de kroeg moet je niet arty-farty doen.
Ik was één van de weinigen die dat wél kon waarderen. Inderdaad een gewaagde keuze. Ik ben benieuwd wat jouw volgende inbreng zal zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:13 schreef Doff het volgende:
[..]
Heb een keer C' est Arrive Pres de Chez Vous gedraaid. Maar dat vond niet iedereen even leuk.
Voor films als Paradise Now, Munich en Sophie Scholl was díe locatie ook niet heel erg geschikt moet ik toegeven. Te druk enzo.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:15 schreef cwk het volgende:
Nee ik doelde ook meer op Brick. V for Vendetta is prima kroegvoer. En Return to Vietnam 2 ook trouwens.
Nee, niet jijquote:Op maandag 8 januari 2007 16:18 schreef Flitspaal het volgende:
Ingmar Bergman?
Welke film Rotterdam gaat openen heeft in alle kranten gestaan. Die is niet snobberig, maar gewoon een weter.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:20 schreef cwk het volgende:
Weet je nog dat ik vroeg om een makkelijke(re) vraag toen je hier net kwam Flitspaal?
Doe dat nog eens, ik beloof dat je reputatie als snob niet zal beïnvloeden.![]()
Nou, ik weet 'm niet en iedereen die de afgelopen uren even dit topic heeft gecheckt weet 'm ook niet. Denk ik.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:21 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Welke film Rotterdam gaat openen heeft in alle kranten gestaan. Die is niet snobberig, maar gewoon een weter.
En jij zou die man op die foto's en zeker die film moeten herkennenquote:Op maandag 8 januari 2007 16:22 schreef Sokolsky het volgende:
Denk je dat wij tussen al die 2006-films door nog tijd hebben om kranten te lezen?
Als jij nou even terug scrollt, dan wacht ik nog even met een nieuwe vraag. Ik ga vast zoeken naar foto's van een mooie Finse dame of zoquote:Op maandag 8 januari 2007 16:27 schreef Sokolsky het volgende:
Welke foto's?
Tyrone Power is zijn naamquote:Op maandag 8 januari 2007 16:30 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, je hebt het over die Witness for the Prosecution-plaatjes op de vorige pagina.
Van die Power? Die al zo lang open staat en waar van niemand tot nu toe ook maar 1 film kon noemen?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:33 schreef Sokolsky het volgende:
Doe mij maar vier films waar die enormous personality van twee vragen terug wel in acteerde, maar niet regisseerde.
Dan moet je hier komen wonen. Hier is het droog, al de hele middagquote:Op maandag 8 januari 2007 16:43 schreef Sokolsky het volgende:
Flitspaal kom op. Ik moet zo nog door de stromende regen naar een nieuwjaarsborrel.
Sinds ik in Groningen woon heeft het elke keer als ik naar buiten moest geregend.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:46 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dan moet je hier komen wonen. Hier is het droog, al de hele middag.
Enneh, waar is hier?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:46 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dan moet je hier komen wonen. Hier is het droog, al de hele middag.
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:47 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Sinds ik in Groningen woon heeft het elke keer als ik naar buiten moest geregend.![]()
Enschede heeft een veel beter klimaat.
History of the World Part 1?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:52 schreef Sokolsky het volgende:
Op één van de twee films die ik net noemde kwam nooit een vervolg.
Oh, dat is wel mooi. Hoewel die in Enschede gewoon iedereen matste.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:54 schreef cwk het volgende:
Heerlijke videotheek. Van het type "ik mats je omdat je zo'n goeie smaak hebt".
SamuelofSEK +1quote:Op maandag 8 januari 2007 17:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
is die 2e van links Vincent Price of ben ik weer eens kippig?
Flitspaaltje +1quote:Op maandag 8 januari 2007 17:39 schreef Flitspaal het volgende:
The Island of Doctor Moreau?
Kun je samen met dit plaatje het antwoord geven?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:20 schreef JelleS het volgende:
He kijk nou, een plaatje van een middelmatige overschatte comedy.
Ik moet dan met eenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:35 schreef Doff het volgende:
en Nacho Libre?
Iets anders dat belangrijk is aan Nacho Libre is eenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:51 schreef cwk het volgende:
als in Jack Black of
als in een flauwe Amerikaanse comedy met een spaanse titel?
Niet in Garden State. Maar Napoleon Dynamite is goed en de tweede titelquote:Op maandag 8 januari 2007 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Napoleon Dynamite en dan zat ie volgens mij ook in Garden State.
Omdat ik voor het eerst sinds weet ik veel weer eens een vraag stel en er niet erg veel online zijn mag dat ook.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:54 schreef cwk het volgende:
Heb wel drie films voor je, maar geen naam uiteraard.
Hij luistert naar de naam Sam Elliott. Dank je !quote:Op maandag 8 januari 2007 22:00 schreef cwk het volgende:
Hulk, Thank you for smoking en We Were Soldiers, gefeliciteerd met je eerste puntje in maanden.
Die had ik vanmiddag al opgezocht voor dat andere topicquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:55 schreef California het volgende:
Drop Dead Gorgeous.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:59 schreef cwk het volgende:
Gokje op Johnny English.
Ah het neefje van Tom Cruise oftewel Mapother IIIquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:38 schreef Patch het volgende:
da's William Mapother
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:01 schreef Asap het volgende:
The Guru?
Da's correct. Patch +1quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:38 schreef Patch het volgende:
da's William Mapother
ach antwoord effe... ik moet ook weg...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:11 schreef California het volgende:
[..]
Da's correct. Patch +1
Ik weet deze maar ik moet weg.
Heyquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:41 schreef cwk het volgende:
Holy shit, het is EM. Nog een lekker band gekregen?
De writer/ producer heeft wel twee bekende animatieseries op zijn naam staan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Klinkt als Futurama the movie.
Ga hem binnenkort kijken. Lijkt me iig best leuk. En ja, Office Space is echt superquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:57 schreef cwk het volgende:
Is hij tof? Ik vond Office Space geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |