Sinds ik in Groningen woon heeft het elke keer als ik naar buiten moest geregend.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:46 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dan moet je hier komen wonen. Hier is het droog, al de hele middag.
Enneh, waar is hier?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:46 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dan moet je hier komen wonen. Hier is het droog, al de hele middag.
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:47 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Sinds ik in Groningen woon heeft het elke keer als ik naar buiten moest geregend.![]()
Enschede heeft een veel beter klimaat.
History of the World Part 1?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:52 schreef Sokolsky het volgende:
Op één van de twee films die ik net noemde kwam nooit een vervolg.
Oh, dat is wel mooi. Hoewel die in Enschede gewoon iedereen matste.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:54 schreef cwk het volgende:
Heerlijke videotheek. Van het type "ik mats je omdat je zo'n goeie smaak hebt".
SamuelofSEK +1quote:Op maandag 8 januari 2007 17:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
is die 2e van links Vincent Price of ben ik weer eens kippig?
Flitspaaltje +1quote:Op maandag 8 januari 2007 17:39 schreef Flitspaal het volgende:
The Island of Doctor Moreau?
Kun je samen met dit plaatje het antwoord geven?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:20 schreef JelleS het volgende:
He kijk nou, een plaatje van een middelmatige overschatte comedy.
Ik moet dan met eenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:35 schreef Doff het volgende:
en Nacho Libre?
Iets anders dat belangrijk is aan Nacho Libre is eenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:51 schreef cwk het volgende:
als in Jack Black of
als in een flauwe Amerikaanse comedy met een spaanse titel?
Niet in Garden State. Maar Napoleon Dynamite is goed en de tweede titelquote:Op maandag 8 januari 2007 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Napoleon Dynamite en dan zat ie volgens mij ook in Garden State.
Omdat ik voor het eerst sinds weet ik veel weer eens een vraag stel en er niet erg veel online zijn mag dat ook.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:54 schreef cwk het volgende:
Heb wel drie films voor je, maar geen naam uiteraard.
Hij luistert naar de naam Sam Elliott. Dank je !quote:Op maandag 8 januari 2007 22:00 schreef cwk het volgende:
Hulk, Thank you for smoking en We Were Soldiers, gefeliciteerd met je eerste puntje in maanden.
Die had ik vanmiddag al opgezocht voor dat andere topicquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:55 schreef California het volgende:
Drop Dead Gorgeous.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:59 schreef cwk het volgende:
Gokje op Johnny English.
Ah het neefje van Tom Cruise oftewel Mapother IIIquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:38 schreef Patch het volgende:
da's William Mapother
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:01 schreef Asap het volgende:
The Guru?
Da's correct. Patch +1quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:38 schreef Patch het volgende:
da's William Mapother
ach antwoord effe... ik moet ook weg...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:11 schreef California het volgende:
[..]
Da's correct. Patch +1
Ik weet deze maar ik moet weg.
Heyquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:41 schreef cwk het volgende:
Holy shit, het is EM. Nog een lekker band gekregen?
De writer/ producer heeft wel twee bekende animatieseries op zijn naam staan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Klinkt als Futurama the movie.
Ga hem binnenkort kijken. Lijkt me iig best leuk. En ja, Office Space is echt superquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:57 schreef cwk het volgende:
Is hij tof? Ik vond Office Space geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |