Als jij nou even terug scrollt, dan wacht ik nog even met een nieuwe vraag. Ik ga vast zoeken naar foto's van een mooie Finse dame of zoquote:Op maandag 8 januari 2007 16:27 schreef Sokolsky het volgende:
Welke foto's?
Tyrone Power is zijn naamquote:Op maandag 8 januari 2007 16:30 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, je hebt het over die Witness for the Prosecution-plaatjes op de vorige pagina.
Van die Power? Die al zo lang open staat en waar van niemand tot nu toe ook maar 1 film kon noemen?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:33 schreef Sokolsky het volgende:
Doe mij maar vier films waar die enormous personality van twee vragen terug wel in acteerde, maar niet regisseerde.
Dan moet je hier komen wonen. Hier is het droog, al de hele middagquote:Op maandag 8 januari 2007 16:43 schreef Sokolsky het volgende:
Flitspaal kom op. Ik moet zo nog door de stromende regen naar een nieuwjaarsborrel.
Sinds ik in Groningen woon heeft het elke keer als ik naar buiten moest geregend.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:46 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dan moet je hier komen wonen. Hier is het droog, al de hele middag.
Enneh, waar is hier?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:46 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dan moet je hier komen wonen. Hier is het droog, al de hele middag.
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:47 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Sinds ik in Groningen woon heeft het elke keer als ik naar buiten moest geregend.![]()
Enschede heeft een veel beter klimaat.
History of the World Part 1?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:52 schreef Sokolsky het volgende:
Op één van de twee films die ik net noemde kwam nooit een vervolg.
Oh, dat is wel mooi. Hoewel die in Enschede gewoon iedereen matste.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:54 schreef cwk het volgende:
Heerlijke videotheek. Van het type "ik mats je omdat je zo'n goeie smaak hebt".
SamuelofSEK +1quote:Op maandag 8 januari 2007 17:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
is die 2e van links Vincent Price of ben ik weer eens kippig?
Flitspaaltje +1quote:Op maandag 8 januari 2007 17:39 schreef Flitspaal het volgende:
The Island of Doctor Moreau?
Kun je samen met dit plaatje het antwoord geven?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:20 schreef JelleS het volgende:
He kijk nou, een plaatje van een middelmatige overschatte comedy.
Ik moet dan met eenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:35 schreef Doff het volgende:
en Nacho Libre?
Iets anders dat belangrijk is aan Nacho Libre is eenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:51 schreef cwk het volgende:
als in Jack Black of
als in een flauwe Amerikaanse comedy met een spaanse titel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |