quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:44 schreef WyriHaximus het volgende:
Topic is gemerged met hey oude topic dus als iedereen dan ook die OP wil lezen over het resizen.
ben ik nou zo scheel? ik ben nieuwsgierigquote:
Lees de OP ff ...quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:46 schreef kikoooooo het volgende:
wtf maakt het uit? Fok resized toch?
Ja, onzin dus.quote:
Ging me eigneljk om deze 2quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, onzin dus.
56k modems, daar ga je toch geen rekening meer mee houden?We leven in 2008 hoor, niet in 1999
Verder ga ik er niet als een bloed hond op zitten letten tot iemand het fout doet ofzo. Maar maak af en toe een rondje door het topicquote:2 ) Niet alle browsers resizen je desktop automatisch. En al die grote plaatjes verneuken de lay-out helemaal.
3 ) Het is (ook met een snelle verbinding) bloedje irritant om op gigantische plaatjes te wachten die vervolgens toch worden geresized.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:53 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij deze dus
Een Fujitsu Siemens - V8210 - 2GB DDR - Intel Core2 Duo - T5500 @ 1.66Ghz.quote:
Is ook gewoon een fijn setjequote:Op zondag 27 januari 2008 21:29 schreef Lippie85 het volgende:
Wat hebben een hoop mensen een Logitech Z-2300.
Maar wel een osc!quote:Op zondag 28 september 2008 18:17 schreef Stinosss het volgende:
Hier mijn on-opgeruimd bureautje.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zelfde asbak als mij! Net zo vol ookquote:Op maandag 29 september 2008 10:19 schreef Antony1989 het volgende:
Mijn bureatje dan ook maar:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Mn zijkant van de kast is er uit, omdat ie anders te warm word
Zit dat wel lekker, op een krukje?quote:Op maandag 29 september 2008 @ 10:19 schreef Antony1989 het volgende:
Mijn bureatje dan ook maar:
[afbeelding|link][afbeelding|link]
Mn zijkant van de kast is er uit, omdat ie anders te warm word
Aspire'tje? Lijkt op die van mij (5024)quote:
Nais dude. Nais.quote:Op maandag 29 september 2008 @ 15:35 schreef Houniet het volgende:
Ik kan op twe manieren FOK!ken.
[afbeelding]
Zo, of het scherm draaien.
[afbeelding]
Naja, het is tijdelijk, ik wip altijd op 2 poten op een stoel of kruk, en het komt daarom best wel heel vaak voor dat de poten afbrekenquote:Op maandag 29 september 2008 10:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zit dat wel lekker, op een krukje?
Ik wist dat er een verhaal achter ging. Magoed, niet wippen op de stoel hè! (Of kruk...)quote:Op maandag 29 september 2008 @ 18:03 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Naja, het is tijdelijk, ik wip altijd op 2 poten op een stoel of kruk, en het komt daarom best wel heel vaak voor dat de poten afbreken
Daarom moest ik van ons mam op een krukje ;p
Travel Mate 2420quote:Op maandag 29 september 2008 14:08 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Aspire'tje? Lijkt op die van mij (5024)
Leg je nooit p.o. een flashdriveje op die subwoofer?quote:Op maandag 29 september 2008 18:29 schreef ikJur het volgende:
Hier mijn rukbunkertje, resizen is voor nubs
http://i36.tinypic.com/25jyr1h.jpg
http://i36.tinypic.com/ou5h53.jpg
nee alleen de volume draai dinges en m'n ontvanger voor tobo en muis. Hoezo doe jij dat wel altijd ofzoquote:Op maandag 29 september 2008 22:54 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Leg je nooit p.o. een flashdriveje op die subwoofer?
wou dat ik er een hadquote:Op maandag 29 september 2008 18:51 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Altijd handig, zo'n ding in de buurt.
bende en 20" CRT kast etc (die het op heeft gegeven lijkt hetquote:
Die muur is leuk!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:07 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga voor de lichteffecten
[ afbeelding ]
(tevens desk van fokker hoe-die-nie aan de rechterkant)
Ik had ooit een klasgenoot die had zijn muur ook zo maar dan met de glimmende kanten van CD's aan de muur, best trippendquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:07 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik met mijn deur gedaan. inderdaad best vet. veel cd's thoughquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik had ooit een klasgenoot die had zijn muur ook zo maar dan met de glimmende kanten van CD's aan de muur, best trippend
zonde van je platen manquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:07 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is de collectie van hoe-die-niequote:Op zondag 5 oktober 2008 16:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zonde van je platen manik zie zelfs metallica
Leuke hoekquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:07 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Nice. Gezellig, met die scheve foto's!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:01 schreef Slarioux het volgende:
Opgeruimd en wel
[ link | afbeelding ]
Heb een aantal muren volhangen met foto's, dat maakt het idd leukquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nice. Gezellig, met die scheve foto's!.
Mijn deskje staat normaal ook helemaal volgebouwd met glazen, acceptgiro's en andere zooi, maar een heel groot bureau in de huiskamer is nou eenmaal best wel lelijk (vind ik). En ik muis altijd vrij ontspannen, dat lukt ook als-ie gewoon hangtquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:31 schreef Carmella het volgende:
[..]
Leuke hoekMaar word je niet helemaal gek van achter zo'n ienimini tafeltje te zitten waar je amper een arm naast kunt leggen? Ik kan geen uur achter zo'n blad zitten waar m'n glas drinken en gsm amper op passen
WTFquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:52 schreef klaasdj het volgende:
-Hitachi 1TB, met extra gratis versterkt 1995 harddiskgeluid en blauw discolicht
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
WTF![]()
Moet ook maar weer eens een foto maken, maar eerst opruimen.
In his defense: hij koste me maar 68¤quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
WTF![]()
Moet ook maar weer eens een foto maken, maar eerst opruimen.
Netjes als je er zelf voor gedokt hebt. Als je verwend bent dan is 't maar matig.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:19 schreef Berend. het volgende:
Klik op de link voor de foto's. Best netjes voor een 14jarige he?![]()
http://img59.imageshack.us/gal.php?g=85175956.png (Foto's op de muur heb ik gewatermerkt.
Wat je ziet:
- iMac 20inch.
- PC.
- Laptop
- 3luchtjes, 2deo's.
- Wakeuplight.
- Logitech G35 headset
- iPod Touch.
- Sharp LED tv.
- MDA Touch(mobiel)
Zoiets.![]()
- iMac 20inch. << Zelf betaald.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:52 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Netjes als je er zelf voor gedokt hebt. Als je verwend bent dan is 't maar matig.
Oh gewoon vakkenvullen. Maar ik kreeg iets van 500voor me verjaardag totaal. En dingen ervoor gekocht enzovoort.quote:
Deze generatie die moet patsen met parfumquote:Op woensdag 21 april 2010 19:32 schreef Berend. het volgende:
[..]
- iMac 20inch. << Zelf betaald.
- PC. << Gekregen
- Laptop << Oud ding wat me ma niet meer nodig had, maar waar ik nog wel wat mee kon.
- 3luchtjes, 2deo's. << Gekregen
- Wakeuplight. << Zelf betaald
- Logitech G35 headset << Zelf betaald
- iPod Touch. << Zelf betaald
- Sharp LED tv. << Zelf betaald
- MDA Touch(mobiel) << Gekregen
Iemand tips?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |