Travel Mate 2420quote:Op maandag 29 september 2008 14:08 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Aspire'tje? Lijkt op die van mij (5024)
Leg je nooit p.o. een flashdriveje op die subwoofer?quote:Op maandag 29 september 2008 18:29 schreef ikJur het volgende:
Hier mijn rukbunkertje, resizen is voor nubs
http://i36.tinypic.com/25jyr1h.jpg
http://i36.tinypic.com/ou5h53.jpg
nee alleen de volume draai dinges en m'n ontvanger voor tobo en muis. Hoezo doe jij dat wel altijd ofzoquote:Op maandag 29 september 2008 22:54 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Leg je nooit p.o. een flashdriveje op die subwoofer?
wou dat ik er een hadquote:Op maandag 29 september 2008 18:51 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Altijd handig, zo'n ding in de buurt.
bende en 20" CRT kast etc (die het op heeft gegeven lijkt hetquote:
Die muur is leuk!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:07 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga voor de lichteffecten
[ afbeelding ]
(tevens desk van fokker hoe-die-nie aan de rechterkant)
Ik had ooit een klasgenoot die had zijn muur ook zo maar dan met de glimmende kanten van CD's aan de muur, best trippendquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:07 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik met mijn deur gedaan. inderdaad best vet. veel cd's thoughquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik had ooit een klasgenoot die had zijn muur ook zo maar dan met de glimmende kanten van CD's aan de muur, best trippend
zonde van je platen manquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:07 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is de collectie van hoe-die-niequote:Op zondag 5 oktober 2008 16:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zonde van je platen manik zie zelfs metallica
Leuke hoekquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:07 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Nice. Gezellig, met die scheve foto's!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:01 schreef Slarioux het volgende:
Opgeruimd en wel
[ link | afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |