1 2 | URL van de kleine versie (A.k.a. de tumbnail)>[/img][/url] |
Diie koekjestrommel zit nog vol koekjes. Kado van de lokale chinees (geen idee waarom ie een hele doos van die dingen hadquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:15 schreef Godslasteraar het volgende:
zie ik nu een beeldscherm bovenop een koekjestrommel staan?die heb je zeker daar verstopt, of niet?
idd de vorige was al deel 1!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:17 schreef Sjowhan het volgende:
Moet 't niet deel2 zijn?
Het grote Digital Corner Feedback-topicquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:23 schreef gateway het volgende:
idd de vorige was al deel 1!
kan een MOD ff de topictitel aanpassen? (en evt de link in het oude topic, laatste post?)
[offtopic]quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:41 schreef Shark.Bait het volgende:
Uit de vorige:
[..]
Diie koekjestrommel zit nog vol koekjes. Kado van de lokale chinees (geen idee waarom ie een hele doos van die dingen had)
Maar mijn TV/monitor past er precies op
Jaquote:Op zondag 7 januari 2007 04:54 schreef Jerkmaine het volgende:
Qunix, die leeslamp heb je @ Blokker gekocht! :p
Ja, de kabel is eigenlijk net te kort voor op de grondquote:
Fok! image resizerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:22 schreef MaddoxX het volgende:
-edit-
Resizen
whehe moet echt ens een zwart toetsenbord + tftje uithalen
Welke software gebruik je voor je audio? (mind the keyboard)quote:
...quote:Op zondag 4 maart 2007 08:28 schreef sanni het volgende:
...
Cubase en af en toe een beetje pingelen op wat VST's dmv. minihost (heb het ding meer voor de fun hoor, ben geen producer ofzoquote:Op zondag 4 maart 2007 10:26 schreef Lunar het volgende:
[..]
Welke software gebruik je voor je audio? (mind the keyboard)
je hebt al je doekoe voor deze gelegenheid op je bureau uitgestald?quote:Op zondag 4 maart 2007 12:45 schreef McFarmer het volgende:
[[url=http://xs513.xs.to/xs513/07090/DSC00067.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
beetje donkere foto.. moet mijn speakersetje nog maar ff anders neerzetten maar als hardwerkende student heb je daar nooit veel tijd/zin in![]()
[TK] Samsung E900 + Scandisk MicroSD 1GB, eigenlijk was het van mijn telefoon wat er net lag, maar goed, als jij je eigen wereld wil geloven mag het hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 00:36 schreef Palomar het volgende:
[..]
je hebt al je doekoe voor deze gelegenheid op je bureau uitgestald?
Waarom staat er in godsnaam een vaatje nootmuskaat of peper op je towerquote:Op zondag 4 maart 2007 12:45 schreef McFarmer het volgende:
[[url=http://xs513.xs.to/xs513/07090/DSC00067.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
beetje donkere foto.. moet mijn speakersetje nog maar ff anders neerzetten maar als hardwerkende student heb je daar nooit veel tijd/zin in![]()
heb jij dat niet dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 09:38 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Waarom staat er in godsnaam een vaatje nootmuskaat of peper op je tower
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |