1 2 | URL van de kleine versie (A.k.a. de tumbnail)>[/img][/url] |
Diie koekjestrommel zit nog vol koekjes. Kado van de lokale chinees (geen idee waarom ie een hele doos van die dingen hadquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:15 schreef Godslasteraar het volgende:
zie ik nu een beeldscherm bovenop een koekjestrommel staan?die heb je zeker daar verstopt, of niet?
idd de vorige was al deel 1!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:17 schreef Sjowhan het volgende:
Moet 't niet deel2 zijn?
Het grote Digital Corner Feedback-topicquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:23 schreef gateway het volgende:
idd de vorige was al deel 1!
kan een MOD ff de topictitel aanpassen? (en evt de link in het oude topic, laatste post?)
[offtopic]quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:41 schreef Shark.Bait het volgende:
Uit de vorige:
[..]
Diie koekjestrommel zit nog vol koekjes. Kado van de lokale chinees (geen idee waarom ie een hele doos van die dingen had)
Maar mijn TV/monitor past er precies op
Jaquote:Op zondag 7 januari 2007 04:54 schreef Jerkmaine het volgende:
Qunix, die leeslamp heb je @ Blokker gekocht! :p
Ja, de kabel is eigenlijk net te kort voor op de grondquote:
Fok! image resizerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:22 schreef MaddoxX het volgende:
-edit-
Resizen
whehe moet echt ens een zwart toetsenbord + tftje uithalen
Welke software gebruik je voor je audio? (mind the keyboard)quote:
...quote:Op zondag 4 maart 2007 08:28 schreef sanni het volgende:
...
Cubase en af en toe een beetje pingelen op wat VST's dmv. minihost (heb het ding meer voor de fun hoor, ben geen producer ofzoquote:Op zondag 4 maart 2007 10:26 schreef Lunar het volgende:
[..]
Welke software gebruik je voor je audio? (mind the keyboard)
je hebt al je doekoe voor deze gelegenheid op je bureau uitgestald?quote:Op zondag 4 maart 2007 12:45 schreef McFarmer het volgende:
[[url=http://xs513.xs.to/xs513/07090/DSC00067.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
beetje donkere foto.. moet mijn speakersetje nog maar ff anders neerzetten maar als hardwerkende student heb je daar nooit veel tijd/zin in![]()
[TK] Samsung E900 + Scandisk MicroSD 1GB, eigenlijk was het van mijn telefoon wat er net lag, maar goed, als jij je eigen wereld wil geloven mag het hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 00:36 schreef Palomar het volgende:
[..]
je hebt al je doekoe voor deze gelegenheid op je bureau uitgestald?
Waarom staat er in godsnaam een vaatje nootmuskaat of peper op je towerquote:Op zondag 4 maart 2007 12:45 schreef McFarmer het volgende:
[[url=http://xs513.xs.to/xs513/07090/DSC00067.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
beetje donkere foto.. moet mijn speakersetje nog maar ff anders neerzetten maar als hardwerkende student heb je daar nooit veel tijd/zin in![]()
heb jij dat niet dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 09:38 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Waarom staat er in godsnaam een vaatje nootmuskaat of peper op je tower
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
ZIe ik daar een Z-2300? Die heb ik zelf ook, valt me nogal tegen. Hoe bevalt die jou?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |