1 2 | URL van de kleine versie (A.k.a. de tumbnail)>[/img][/url] |
Diie koekjestrommel zit nog vol koekjes. Kado van de lokale chinees (geen idee waarom ie een hele doos van die dingen hadquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:15 schreef Godslasteraar het volgende:
zie ik nu een beeldscherm bovenop een koekjestrommel staan?die heb je zeker daar verstopt, of niet?
idd de vorige was al deel 1!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:17 schreef Sjowhan het volgende:
Moet 't niet deel2 zijn?
Het grote Digital Corner Feedback-topicquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:23 schreef gateway het volgende:
idd de vorige was al deel 1!
kan een MOD ff de topictitel aanpassen? (en evt de link in het oude topic, laatste post?)
[offtopic]quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:41 schreef Shark.Bait het volgende:
Uit de vorige:
[..]
Diie koekjestrommel zit nog vol koekjes. Kado van de lokale chinees (geen idee waarom ie een hele doos van die dingen had)
Maar mijn TV/monitor past er precies op
Jaquote:Op zondag 7 januari 2007 04:54 schreef Jerkmaine het volgende:
Qunix, die leeslamp heb je @ Blokker gekocht! :p
Ja, de kabel is eigenlijk net te kort voor op de grondquote:
Fok! image resizerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:22 schreef MaddoxX het volgende:
-edit-
Resizen
whehe moet echt ens een zwart toetsenbord + tftje uithalen
Welke software gebruik je voor je audio? (mind the keyboard)quote:
...quote:Op zondag 4 maart 2007 08:28 schreef sanni het volgende:
...
Cubase en af en toe een beetje pingelen op wat VST's dmv. minihost (heb het ding meer voor de fun hoor, ben geen producer ofzoquote:Op zondag 4 maart 2007 10:26 schreef Lunar het volgende:
[..]
Welke software gebruik je voor je audio? (mind the keyboard)
je hebt al je doekoe voor deze gelegenheid op je bureau uitgestald?quote:Op zondag 4 maart 2007 12:45 schreef McFarmer het volgende:
[[url=http://xs513.xs.to/xs513/07090/DSC00067.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
beetje donkere foto.. moet mijn speakersetje nog maar ff anders neerzetten maar als hardwerkende student heb je daar nooit veel tijd/zin in![]()
[TK] Samsung E900 + Scandisk MicroSD 1GB, eigenlijk was het van mijn telefoon wat er net lag, maar goed, als jij je eigen wereld wil geloven mag het hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 00:36 schreef Palomar het volgende:
[..]
je hebt al je doekoe voor deze gelegenheid op je bureau uitgestald?
Waarom staat er in godsnaam een vaatje nootmuskaat of peper op je towerquote:Op zondag 4 maart 2007 12:45 schreef McFarmer het volgende:
[[url=http://xs513.xs.to/xs513/07090/DSC00067.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
beetje donkere foto.. moet mijn speakersetje nog maar ff anders neerzetten maar als hardwerkende student heb je daar nooit veel tijd/zin in![]()
heb jij dat niet dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 09:38 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Waarom staat er in godsnaam een vaatje nootmuskaat of peper op je tower
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
ZIe ik daar een Z-2300? Die heb ik zelf ook, valt me nogal tegen. Hoe bevalt die jou?quote:
donkere werkplek zeg, en zo weinign ruimte met die mengtafel erbij? wel weer alles binnen handbereik das wel handig!quote:Op donderdag 27 december 2007 16:25 schreef DenS het volgende:
[ afbeelding ]
Foto is al wel paar weekjes verouderd. Ondertussen veel meer opgeruimd
Denk dat er alleen mensen een plaatje posten als het bureau toch al is opgeruimdquote:Op donderdag 27 december 2007 16:01 schreef Jaytonism het volgende:
Woah, iedereen stiekem zijn bureau opruimen. Zal vanavond ook even een foto van een ongerept bureau posten.
Wel goed. Maar het puur en alleen voor de PC. Heb naast deze set ook een gewone installatie voor bij de TV etc etc.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:23 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
ZIe ik daar een Z-2300? Die heb ik zelf ook, valt me nogal tegen. Hoe bevalt die jou?
ziet er nice uit, vooral ook met die regenpijp erbij... leuk contrast! de monitor lijkt me te laag te staan om lekker te gamen / werken / oid. heb je een foto waar je wat meer op zietquote:
Regenpijp idd op zolderquote:Op donderdag 27 december 2007 18:06 schreef ChocolateJunky het volgende:
[..]
ziet er nice uit, vooral ook met die regenpijp erbij... leuk contrast! de monitor lijkt me te laag te staan om lekker te gamen / werken / oid. heb je een foto waar je wat meer op ziet
nice, wat is dat ding links naast je notebook?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:50 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Zo staat het niet als ik alleen aan het fokken ben, maar deze had ik nog online staan.
Geef je xbox live tag eens!quote:
ik heb geen xbox. Alleen een controller die ik op mn PC aansluit en waarmee ik bij mn maten speelquote:
Nicequote:Op donderdag 27 december 2007 23:34 schreef ThijsThijs het volgende:
[ afbeelding ]
Oude opzet, zal binnenkort even een nieuwe foto maken.
Een Korg Padkontrol. Werkt echt chillquote:Op donderdag 27 december 2007 22:17 schreef toma het volgende:
[..]
nice, wat is dat ding links naast je notebook?
die speakers had ik 10 jaar geleden ookquote:Op vrijdag 28 december 2007 06:29 schreef hugecooll het volgende:
In tegenstelling tot de meeste anderen heb ik mijn bureau niet even gauw van te voren opgeruimd
[ afbeelding ]
Ga wel ff zoekenquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ga wel ff zoeken. Hier is de mijne iig:
[ afbeelding ]
Kan beter. Binnenkort nieuwe computer + netjes platte beeldschermen en dan ff kijken of het buro lager moet of niet. Zit voor de rest wel goedquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:15 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Speelt/Zit dat wel lekker?
tevens TVP.
zo'n stoel heb ik ook. Best relaxed idd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan beter. Binnenkort nieuwe computer + netjes platte beeldschermen en dan ff kijken of het buro lager moet of niet. Zit voor de rest wel goed.
Deze bedoel ik.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ga wel ff zoeken. Hier is de mijne iig:
[ afbeelding ]
Ah dankje, ik ga ff kijken wat het beste isquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Deze bedoel ik.![]()
Post hier je FOK!-desk - Deel 2
quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:10 schreef toma het volgende:
[..]
die speakers had ik 10 jaar geleden ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |