Inderdaad, gaat lekker daar. DIe kok is ook een kneus zeg, na zo'n voorbereiding na 2 dagen opgeven.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:48 schreef Cybart het volgende:
R'dam is going down
(nu amsterdam nog)
Daar zien we ook zo weinig van, of ligt dat aan mij?quote:ben nu helemaal voor leeuwarden....
Den Bosch boeit me niet meer zo...
Volgens de preview van volgende week gaan zij ook nog moeilijke tijden krijgen!quote:Frank& Frieda
leuk concept voor daar, mooie ambiance, leuke mensen...
"Het was niet veel soeps" over Doozo, dus ik had het al wel verwacht ( zie m'n reactie hierboven )quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:05 schreef p-etr-a het volgende:
De Mystery Guest geeft op de site een:
9 voor Coquille
8 voor Como Como
7 voor Suisse
6 voor Doozo.
Dat had ik niet verwacht! Ik ben heel benieuwd naar de uitzending van volgende week.
Idd wat een eikelsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Como Como.
Wat een rukkers bij elkaar.
Bron: www.mijntentistop.nlquote:Klachten uit België
Het zit Marc en Dave niet mee. Vanuit België kregen de Rotterdammers een klacht over de naam van hun tent. De merknaam Comocomo is door een Belgische pintxobar vastgelegd binnen Europa. Wat zijn hiervan de gevolgen? Zullen Marc en Dave de naam moeten wijzigen?
dave zit er geloof ik ook flink onder bij marcquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:28 schreef dfens het volgende:
Die gasten van Como como redden het niet denk ik![]()
Beetje dom om zonder advocaat naar Belgie te gaan ook.
Nog steeds niet opgepikt, dit idee?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:09 schreef kassenbouwer het volgende:
Misschien handig om deze twee topics te verenigen?
[CUL-TV] Mijn tent is top, van Herman den Blijker
Na overleg met de CUL-mods is besloten beide topics te laten lopen. Meer info over het hoe en waarom staat in het CUL-FB topic.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog steeds niet opgepikt, dit idee?
Haha, ja ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog steeds niet opgepikt, dit idee?
Dat gevoel had ik ook al heel erg. Die 2 jattende eikeltjes (niet alleen de naam, maar het gehele concept) worden de hand boven het hoofd gehouden door Herman. Dat werpt een smet op het hele programma. Brandende kaarsen achterlaten, geen verstand van de kaart, ruzie... het wordt helemaal niet afgestraft en dat is echt belachelijk!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:50 schreef Tweek het volgende:
Ik vind het best een leuk programma om te zien, vooral ook omdat een goede vriend in Suisse werkt. Wat ik van hem weet is het onterecht hoe zij in beeld komen en ik geef hem groot gelijk. Als iemand hier een baas kent die voor woonruimte zorgt als je bij hem komt te werken dan hoor ik het graag, het is iig wel iets wat Richard heeft gedaan. Daarnaast werkt hij iedere dag, van smorgens vroeg tot savonds laat, hij heeft ontzettend veel hart voor de zaak. De gezellige en leuke dingen die hij voor het personeel regelt komen ook al niet aanbod. Dus wat dit betreft, er mag weleens een eerlijker beeld gegeven worden van de restaurants.
Zelfs in de metro is te lezen dan Den Blijker bij Como 010 aan de bar komt zitten om ze extra advies te geven, want tja het is Rotterdam en daar heeft hij toch een zwak voor. Mooi principe een programma waar je voorzitter van de jury toch partijdig is.
Ja ik weet niet of ik zo cool was gebleven tegen die eikelsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed gehandeld daar van 'Den Bosch'. Tof hoor.
zacht uitgedruktquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Leeuwarden pakt de lastige klanten niet zo handig aan moet ik zeggen
Ok, maar tegen een kok zeggen dat z'n producten niet vers zijn (wat ze wel zijn ) is wel wat anders dan klagen of een kaas wel of niet op kaart moet...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Leeuwarden pakt de lastige klanten niet zo handig aan moet ik zeggen
Dat vond ik juist het sterkstquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:27 schreef JohanC het volgende:
Ballen van Sven dat hij aan het einde toch naar die gasten toekomt.
Voor deze vraag is zelfs al een apart topic geopend (Duidelijkheid TV-programma's welk subforum: SHO/TV/CUL/?) en om mijn reactie daar te quoten:quote:Op maandag 5 maart 2007 13:39 schreef sanni het volgende:
Maak je je druk om. Ik ben er geweest en het eten was prima. De rest vind ik niet
zo boeiend. Maar ff iets anders: Waarom lopen er nu 2 threads hierover? Ik zag in
CUL deze en wil weten waar nu te reageren in het vervolg..![]()
Lijkt me een goede oplossing.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:36 schreef nlg het volgende:
Dus, om te resumeren:De kookkunsten van de stellen, recepten en ander culinairs in: [CUL-TV] Mijn tent is top, van Herman den Blijker Het programma zelf, wat er in de aflevering gebeurd is en de rest in: Mijn Tent is Top (dinsdags om 21:30 bij RTL 5)
Volgens mij houdt niemand zich aan die indeling... Maar goedquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:04 schreef nlg het volgende:
[..]
Voor deze vraag is zelfs al een apart topic geopend (Duidelijkheid TV-programma's welk subforum: SHO/TV/CUL/?) en om mijn reactie daar te quoten:
[..]
Lijkt me een goede oplossing.
Heeft er al iemand bij de restaurants pompoenen gegeten, trouwens?
volgens mij ook ja!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond valt er toch nog een duo af?
Vanavond dan toch weer een afvaller... wie denk jij dat eruit gaat?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:04 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
Niemand is afgevallen!
Leuke ideeen hadden ze met de pompoenen actie,normaal staat Amsterdam niet zo hoog bij mij maar nu erg leuk gedaan.
Ook Den Bosch weer erg leuk opgepakt en ja Leeuwarden ze draaien wel als de beste maar ze missen net even dat ene is mijn mening.
Ja Den bosch mag van mij winnen! Alleen minder janken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |