abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:48:30 #51
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_46279568
R'dam is going down
(nu amsterdam nog)

ben nu helemaal voor leeuwarden....
Den Bosch boeit me niet meer zo...

Frank & Frieda
leuk concept voor daar, mooie ambiance, leuke mensen...

jammer dat het zo ver weg is !
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:52:37 #52
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_46279777
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:48 schreef Cybart het volgende:
R'dam is going down
(nu amsterdam nog)
Inderdaad, gaat lekker daar. DIe kok is ook een kneus zeg, na zo'n voorbereiding na 2 dagen opgeven.
quote:
ben nu helemaal voor leeuwarden....
Den Bosch boeit me niet meer zo...
Daar zien we ook zo weinig van, of ligt dat aan mij?
quote:
Frank & Frieda
leuk concept voor daar, mooie ambiance, leuke mensen...
Volgens de preview van volgende week gaan zij ook nog moeilijke tijden krijgen!
pi_46280392
De Mystery Guest geeft op de site een:
9 voor Coquille
8 voor Como Como
7 voor Suisse
6 voor Doozo.

Dat had ik niet verwacht! Ik ben heel benieuwd naar de uitzending van volgende week.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:09:46 #54
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_46280615
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:05 schreef p-etr-a het volgende:
De Mystery Guest geeft op de site een:
9 voor Coquille
8 voor Como Como
7 voor Suisse
6 voor Doozo.

Dat had ik niet verwacht!
Ik ben heel benieuwd naar de uitzending van volgende week.
"Het was niet veel soeps" over Doozo, dus ik had het al wel verwacht ( zie m'n reactie hierboven )
Leuk dat Coquille zo goed scoort.
pi_46281230
Ja precies maar voor de uitzending had ik het nog niet verwacht, laat ik het zo zeggen.
pi_46281577
Aangezien er nog steeds twee topics lopen ( [CUL-TV] Mijn tent is top, van Herman den Blijker ) zet ik mijn verhaaltje hier ook nog maar even!

Goed, ik ben er dus vandaag geweest.
Ik was met twee andere vrienden. In het begin kom je daar aanlopen, maar dan moet je even goed kijken waar je nou eigenlijk precies naar binnen moet. Glazen deuren aan de voorkant, maar welke is nu de goede? Wij kwamen erachter dat het de deur helemaal links was. Maar even later keken we naar buiten; een man wou naar binnen, probeert een paar deuren, het lukt niet, en hij loopt dus gewoon weg! Tjsa... Toen Marc vroeg of alles naar wens was, zei hij ook dat er inderdaad nog een sticker met een pijl naar de goede deur moest...
Toen we binnen kwamen werden we niet echt direct aangesproken door het personeel. Liever heb ik altijd maar dat ik gelijk aangesproken wordt. De reden waarom ik binnenkom in een restaurant is meestal toch omdat ik wat wil eten en graag een tafel wil.
Ze hadden drie soorten bier zoals bleek uit de uitzending. Mijn vrienden en ik wilden even onze bierkennis testen en we kregen 3 bier in dezelfde glazen en moesten toen raden welk bier welke was. Als echte kenners allemaal goed
Daarna de pincho's . Op zich ruime keuze. En ook echt erg lekker. Leuk als borrelhapje of als voorgerecht.
De kaart die ze vandaag in de uitzending hadden, hadden ze vandaag in het restaurant niet. Blijkbaar kunnen ze de kaart niet aan, want je kon maar uit 3 hoofdgerechten kiezen. We hadden alle 3 ossenhaas en die was erg goed moet ik zeggen.
Het dessert: de crema catalana is inderdaad geen echte crema catalana, maar goed zoveel verstand heb ik ook niet van crema catalana.
Over het algemeen vind ik de sfeer in het restaurant erg relaxed. Lekker voor een dinsdagavond. Bediening heel aardig, maar eerlijk gezegd weinig verstand van zaken. De ober kon bij het uitleggen van de pincho's niet echt vertellen wat er nu precies allemaal op zat.

Echt een ruktent vind ik het niet. Relaxte tent zelfs. Maar ik vraag me af in hoeverre het zin heeft om twee bazen te hebben, die allebei klaarblijkelijk weinig verstand hebben van de horeca.
Maak nie regtig saak nie
pi_46301095
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Como Como .

Wat een rukkers bij elkaar.
Idd wat een eikels
  zaterdag 17 februari 2007 @ 20:49:57 #58
16036 nlg
Can you define irony?
pi_46408730
Het wordt Rotterdam nog moeilijker gemaakt:
quote:
Klachten uit België
Het zit Marc en Dave niet mee. Vanuit België kregen de Rotterdammers een klacht over de naam van hun tent. De merknaam Comocomo is door een Belgische pintxobar vastgelegd binnen Europa. Wat zijn hiervan de gevolgen? Zullen Marc en Dave de naam moeten wijzigen?
Bron: www.mijntentistop.nl
Lees ook: Como Como: origineel of plagiaat?
pi_46504816
Bijna tijd.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:16:48 #60
16036 nlg
Can you define irony?
pi_46507599
Leuke aflevering!
pi_46535392
Die gasten van Como como redden het niet denk ik
Beetje dom om zonder advocaat naar Belgie te gaan ook.
pi_46535440
Heb het gisteren gezien, vond het een leuk programma
I'm Fucking Brilliant!
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:30:28 #63
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_46535458
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:28 schreef dfens het volgende:
Die gasten van Como como redden het niet denk ik
Beetje dom om zonder advocaat naar Belgie te gaan ook.
dave zit er geloof ik ook flink onder bij marc
pi_46536939
Als ik voor de Coquille sta op de Markt in 's-Hertogenbosch, dan denk ik altijd: gauw genieten in het Diezehuys! ( http://www.hetdiezehuys.nl )
Nothing takes the past away like the future!
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:42:11 #65
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_46540553
Net pas op RTL7 kunnen kijken. Den Bosch die 15K terecht gewonnen lijkt me
Where law ends, tyrrany begins.
  donderdag 22 februari 2007 @ 02:50:00 #66
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_46548886
Ik vind het best een leuk programma om te zien, vooral ook omdat een goede vriend in Suisse werkt. Wat ik van hem weet is het onterecht hoe zij in beeld komen en ik geef hem groot gelijk. Als iemand hier een baas kent die voor woonruimte zorgt als je bij hem komt te werken dan hoor ik het graag, het is iig wel iets wat Richard heeft gedaan. Daarnaast werkt hij iedere dag, van smorgens vroeg tot savonds laat, hij heeft ontzettend veel hart voor de zaak. De gezellige en leuke dingen die hij voor het personeel regelt komen ook al niet aanbod. Dus wat dit betreft, er mag weleens een eerlijker beeld gegeven worden van de restaurants.

Zelfs in de metro is te lezen dan Den Blijker bij Como 010 aan de bar komt zitten om ze extra advies te geven, want tja het is Rotterdam en daar heeft hij toch een zwak voor. Mooi principe een programma waar je voorzitter van de jury toch partijdig is.
pi_46548914
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 17:09 schreef kassenbouwer het volgende:
Misschien handig om deze twee topics te verenigen?
[CUL-TV] Mijn tent is top, van Herman den Blijker
Nog steeds niet opgepikt, dit idee?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator donderdag 22 februari 2007 @ 07:22:49 #68
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_46549391
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 02:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Na overleg met de CUL-mods is besloten beide topics te laten lopen. Meer info over het hoe en waarom staat in het CUL-FB topic.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_46549798
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 02:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Haha, ja ik snap het ook niet.
Ik zou zeggen slotje hierop en een link in de laatste post naar die andere!
Maak nie regtig saak nie
pi_46555551
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 02:50 schreef Tweek het volgende:
Ik vind het best een leuk programma om te zien, vooral ook omdat een goede vriend in Suisse werkt. Wat ik van hem weet is het onterecht hoe zij in beeld komen en ik geef hem groot gelijk. Als iemand hier een baas kent die voor woonruimte zorgt als je bij hem komt te werken dan hoor ik het graag, het is iig wel iets wat Richard heeft gedaan. Daarnaast werkt hij iedere dag, van smorgens vroeg tot savonds laat, hij heeft ontzettend veel hart voor de zaak. De gezellige en leuke dingen die hij voor het personeel regelt komen ook al niet aanbod. Dus wat dit betreft, er mag weleens een eerlijker beeld gegeven worden van de restaurants.

Zelfs in de metro is te lezen dan Den Blijker bij Como 010 aan de bar komt zitten om ze extra advies te geven, want tja het is Rotterdam en daar heeft hij toch een zwak voor. Mooi principe een programma waar je voorzitter van de jury toch partijdig is.
Dat gevoel had ik ook al heel erg. Die 2 jattende eikeltjes (niet alleen de naam, maar het gehele concept) worden de hand boven het hoofd gehouden door Herman. Dat werpt een smet op het hele programma. Brandende kaarsen achterlaten, geen verstand van de kaart, ruzie... het wordt helemaal niet afgestraft en dat is echt belachelijk!!!!
pi_46750487
Wat een stel ongelofelijke zeik-eters daar in Den Bosch... stelletje blije gasten, net schaamhaar hebben en alles gaan lopen afzeiken.... respect voor de reactie van het personeel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_46750508
Goed gehandeld daar van 'Den Bosch'. Tof hoor.
pi_46750554
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed gehandeld daar van 'Den Bosch'. Tof hoor.
Ja ik weet niet of ik zo cool was gebleven tegen die eikels
pi_46750696
Rotterdam heeft wel een streepje voor bij de Blijker
pi_46750832
Die Engelse wijven ook al
pi_46750898
Zijn al die lastige gasten nu geregeld door De Blijker en cs.

edit: ja dus
pi_46751394
Wow... Leeuwarden draait goed zeg.... 13000 winst.... Den Bosch ook netjes met 3000 euro winst....

Rotterdam en Amsterdam in de min....
pi_46751398
. Misschien eens opletten.

Leeuwarden 13.000e winst !
pi_46752165
Leeuwarden pakt de lastige klanten niet zo handig aan moet ik zeggen
  woensdag 28 februari 2007 @ 00:36:09 #80
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_46758037
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:27 schreef TheVulture het volgende:
zacht uitgedrukt
denk dat hem dat in het cultuurverschil zit. Frank probeerde het netjes op te lossen, alleen de kok gooide roet in het eten. Maar daar valt echt nog aan te werken
en aan de andere kant, die cijfers van hen.... petje af...
en dan Herman in het begin van de serie nog zeggen: "sushi in leeuwarden, als dat maar gaat werken"
Den Bosch en Leeuwarden gaan het wel redden! (of ze nu winnen of niet)

Ik verwacht (en hoop) dat we volgende week afscheid nemen van Rotterdam. ondanks dat ze zo geholpen worden door Herman lijkt het er toch op neer te komen, dat zij, nog meest in de beginnende fase zitten. Perrsoneel dat het eten niet kent, nog steeds geen kok. En op tv straalt het bedrijf geen eenheid uit.
pi_46787217
Ik zap er even langs, maar geweldig dat die kok gewoon aan tafel komt vertellen dat die vrouw geen verstand heeft van Sushi (of, volgens die man: soesie). Het waren ook wel zeikerds ook
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_46787308
den bosch
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  woensdag 28 februari 2007 @ 21:40:45 #83
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_46787402
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Ok, maar tegen een kok zeggen dat z'n producten niet vers zijn (wat ze wel zijn ) is wel wat anders dan klagen of een kaas wel of niet op kaart moet...
  donderdag 1 maart 2007 @ 16:27:14 #84
30535 JohanC
Maar das logisch
pi_46811501
Lijkt me duidelijk dat den bosch terecht de 15000 euro heeft gewonnen.
Zij zijn op dit moment de meest complete tent.

Wat hebben ze het ook heel professioneel opgelost met die moeilijke klanten.
Ballen van Sven dat hij aan het einde toch naar die gasten toekomt.
pi_46824996
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 16:27 schreef JohanC het volgende:

Ballen van Sven dat hij aan het einde toch naar die gasten toekomt.
Dat vond ik juist het sterkst

Ik vind het ook knap dat het concept van Den Bosch winstgevend is... had ik niet zo verwacht... ik woon zelf in Den Bosch en het concept lijkt op het eerste gezicht wat te hautain voor de gemiddelde Bosschenaar... toch knap gedaan
  zondag 4 maart 2007 @ 16:24:08 #86
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_46908491
nouja, ze teren nu natuurlijk ook voornamelijk op de kijkers van het programma....
tenminste dat verwacht ik
  maandag 5 maart 2007 @ 12:49:47 #87
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_46937186
Ik erger me al van af het begin aan die Rotterdammers (en dat zeg ik als Rotterdammer) En dan bedoel ik vooral Marc. Zelden zo'n irritant, zelf-ingenomen stuk vreten gezien als dat ventje. Jammer, want die Dave komt nog wel over als iemand met echt hart voor de zaak, maar zijn compagnon verdomd het gewoon om op tijd zijn nest uit te komen.En zijn klauwen uit de mouwen te steken. Walgelijk! Eerst al dat arrogante gedoe bij die jury-presentatie met dat vliegtuigje. Vervolgens lopen pronken met een idee dat ze gewoon rechtstreeks 100% gejat hebben uit Spanje. Gewoon brandende kaarsen op je bar achterlaten na de opening en daar niet op aangesproken worden. Dan de arrogantie hebben als je naam word geclaimd om daar zonder raadsman naar toe te gaan. Je personeel niet goed instrueren en niet het goede voorbeeld geven door altijd tijdig in de zaak aanwezig te zijn. Om over dat walgelijke gedoe bij die sollicitatiegesprekken maar te zwijgen! (Laatst zag ik ook weer zo'n mokkeltje in de afwaskeuken, dat duidelijk op haar 'capaciteiten' was aangenomen) En wat valt het tegen dat Den Blijker ze zo de hand boven het hoofd houd, zeg! 'Ja, het is toch Rotterdam' rot toch op!! De andere steden hebben hun zaakjes stukken beter voor elkaar. Het zou me niet verbazen als die Dave straks met een burn out de tent uit loopt, zou ik nog zielig voor hem vinden ook....
Nu doe je het weer!
  maandag 5 maart 2007 @ 13:39:57 #88
167723 sanni
Acima de seu
pi_46938794
Maak je je druk om. Ik ben er geweest en het eten was prima. De rest vind ik niet
zo boeiend. Maar ff iets anders: Waarom lopen er nu 2 threads hierover? Ik zag in
CUL deze en wil weten waar nu te reageren in het vervolg..
pi_47089684
Twee keer proberen op te nemen deze week, kom ik er nog via een site achter wie er al uit is .

Van het weekend toch nog maar even de aflevering van dinsdag terugkijken via internet.
pi_47298013
Aardige aflevering deze week, mooi dat Spijkers zo positief was. Den Bosch vind ik echt ok .
  donderdag 15 maart 2007 @ 13:04:38 #91
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_47298082
Maar ze hebben het qua hygiene dus niet zo best voor elkaar.
Relatief natuurlijk, als ik zo een kebapje haal weet ik ook wel dat er meer mis mee is.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 17:04:49 #92
16036 nlg
Can you define irony?
pi_47342246
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:39 schreef sanni het volgende:
Maak je je druk om. Ik ben er geweest en het eten was prima. De rest vind ik niet
zo boeiend. Maar ff iets anders: Waarom lopen er nu 2 threads hierover? Ik zag in
CUL deze en wil weten waar nu te reageren in het vervolg..
Voor deze vraag is zelfs al een apart topic geopend (Duidelijkheid TV-programma's welk subforum: SHO/TV/CUL/?) en om mijn reactie daar te quoten:
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:36 schreef nlg het volgende:
Dus, om te resumeren:
  • De kookkunsten van de stellen, recepten en ander culinairs in: [CUL-TV] Mijn tent is top, van Herman den Blijker
  • Het programma zelf, wat er in de aflevering gebeurd is en de rest in: Mijn Tent is Top (dinsdags om 21:30 bij RTL 5)
  • Lijkt me een goede oplossing.

Heeft er al iemand bij de restaurants pompoenen gegeten, trouwens?
    pi_47344471
    quote:
    Op vrijdag 16 maart 2007 17:04 schreef nlg het volgende:

[..]

Voor deze vraag is zelfs al een apart topic geopend (Duidelijkheid TV-programma's welk subforum: SHO/TV/CUL/?) en om mijn reactie daar te quoten:
    [..]

Lijkt me een goede oplossing.

Heeft er al iemand bij de restaurants pompoenen gegeten, trouwens?
    Volgens mij houdt niemand zich aan die indeling... Maar goed
    Maak nie regtig saak nie
    pi_47475699
    Vanavond valt er toch nog een duo af?
      dinsdag 20 maart 2007 @ 16:17:07 #95
    108864 rudedeltadude
    Rue de la Tude
    pi_47475911
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 16:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Vanavond valt er toch nog een duo af?
    volgens mij ook ja!
    spannend spannend!
    Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
    rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
    Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
    Rudedeltatoedeloe :W
    pi_47501121
    Niemand is afgevallen!
    Leuke ideeen hadden ze met de pompoenen actie,normaal staat Amsterdam niet zo hoog bij mij maar nu erg leuk gedaan.
    Ook Den Bosch weer erg leuk opgepakt en ja Leeuwarden ze draaien wel als de beste maar ze missen net even dat ene is mijn mening.

Ja Den bosch mag van mij winnen! Alleen minder janken
      dinsdag 3 april 2007 @ 00:02:55 #97
    16036 nlg
    Can you define irony?
    pi_47948537
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 10:04 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
    Niemand is afgevallen!
    Leuke ideeen hadden ze met de pompoenen actie,normaal staat Amsterdam niet zo hoog bij mij maar nu erg leuk gedaan.
    Ook Den Bosch weer erg leuk opgepakt en ja Leeuwarden ze draaien wel als de beste maar ze missen net even dat ene is mijn mening.

Ja Den bosch mag van mij winnen! Alleen minder janken
    Vanavond dan toch weer een afvaller... wie denk jij dat eruit gaat?
      dinsdag 3 april 2007 @ 08:29:01 #98
    108864 rudedeltadude
    Rue de la Tude
    pi_47952126
    ik gok den bosch eruit...
    die moeten 25% meer omzet uit de keuken halen, das bijna niet te doen!
    Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
    rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
    Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
    Rudedeltatoedeloe :W
    pi_47980289
    kijk maar eens naar de webcams op internet
    teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
    pi_47987641
    Toffe ep!

Terechte finalisten!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')