Aangezien er nog steeds twee topics lopen (
[CUL-TV] Mijn tent is top, van Herman den Blijker ) zet ik mijn verhaaltje hier ook nog maar even!
Goed, ik ben er dus vandaag geweest.
Ik was met twee andere vrienden. In het begin kom je daar aanlopen, maar dan moet je even goed kijken waar je nou eigenlijk precies naar binnen moet. Glazen deuren aan de voorkant, maar welke is nu de goede? Wij kwamen erachter dat het de deur helemaal links was. Maar even later keken we naar buiten; een man wou naar binnen, probeert een paar deuren, het lukt niet, en hij loopt dus gewoon weg! Tjsa... Toen Marc vroeg of alles naar wens was, zei hij ook dat er inderdaad nog een sticker met een pijl naar de goede deur moest...
Toen we binnen kwamen werden we niet echt direct aangesproken door het personeel. Liever heb ik altijd maar dat ik gelijk aangesproken wordt. De reden waarom ik binnenkom in een restaurant is meestal toch omdat ik wat wil eten en graag een tafel wil.
Ze hadden drie soorten bier zoals bleek uit de uitzending. Mijn vrienden en ik wilden even onze bierkennis testen en we kregen 3 bier in dezelfde glazen en moesten toen raden welk bier welke was. Als echte kenners allemaal goed
Daarna de pincho's . Op zich ruime keuze. En ook echt erg lekker. Leuk als borrelhapje of als voorgerecht.
De kaart die ze vandaag in de uitzending hadden, hadden ze vandaag in het restaurant niet. Blijkbaar kunnen ze de kaart niet aan, want je kon maar uit 3 hoofdgerechten kiezen. We hadden alle 3 ossenhaas en die was erg goed moet ik zeggen.
Het dessert: de crema catalana is inderdaad geen echte crema catalana, maar goed zoveel verstand heb ik ook niet van crema catalana.
Over het algemeen vind ik de sfeer in het restaurant erg relaxed. Lekker voor een dinsdagavond. Bediening heel aardig, maar eerlijk gezegd weinig verstand van zaken. De ober kon bij het uitleggen van de pincho's niet echt vertellen wat er nu precies allemaal op zat.
Echt een ruktent vind ik het niet. Relaxte tent zelfs. Maar ik vraag me af in hoeverre het zin heeft om twee bazen te hebben, die allebei klaarblijkelijk weinig verstand hebben van de horeca.