prik effe een datum, zorg ik dat vrij ben en doe met je meequote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
Zullen we binnenkort naar Eemnes rijden en wat mensen met pek en veren bestrooien, ze door het dorp rijden op een open wagen en daarna afleveren bij een TBS-kliniek?
Mijn bijl en ik hadden al andere plannen, maar het één hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
Zullen we binnenkort naar Eemnes rijden en wat mensen met pek en veren bestrooien, ze door het dorp rijden op een open wagen en daarna afleveren bij een TBS-kliniek?
Laat ze elkaar maar het bos in sturen, Huub!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:10 schreef Gert het volgende:
Huub: Er zijn hier mensen die zich heel duidelijk laten sturen. Natasia, Nena.... Bart óf NL, ik weet niet precies wie van hun nu wie stuurt.
Die indruk krijg ik niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:11 schreef Flyduck het volgende:
Volgens mij zou Sylvia liever ook niet met Huub omgaan, maar door de omstandigheden moet ze wel...
Ik had een langdurige shock-therapie voor een aantal bewoners in gedachten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn bijl en ik hadden al andere plannen, maar het één hoeft het ander niet uit te sluiten.![]()
Hoe kom je erbij dat huub en sylvia populair zijn buiten het huis ??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Waarom gaat het toch heel vaak zo zoals het nu ook weer gaat. De twee personen die buiten het huis populair zijn, zijn in het huis niet populair (Huub en Sylvia). Dat gebeurt heel vaak bij BB en nu dus ook bij dgk. Heel opvallend eigenlijk.
Zou wel een coole actie zijn. Laten zien dat je schijt aan dat boutvolk hebt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:12 schreef Sonique het volgende:
Ze moeten echt nu in het bad gaan zitten. Gewoon erbij gaan zitten, laat die Diva maar schreeuwen, laat haar maar kreperen...
We ruilen dat gedeelte over "afleveren bij een TBS-kliniek" wel in voor een bijeenkomst met jou en je bijl.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn bijl en ik hadden al andere plannen, maar het één hoeft het ander niet uit te sluiten.![]()
Met dit stelletje tuig om je heen kan ik me dat goed voorstellen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:13 schreef Sonique het volgende:
Ilona is de bekende olifant in de porselein kast. ze loopt op eieren bang dat er iemand haar aanvalt...
Huub verwoord het goed 'ze neemt geen stelling'
Dat is tegenwoordig een milde straf hoor!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had een langdurige shock-therapie voor een aantal bewoners in gedachten.
Ja dat snap ik ook niet , je moet saai en gruize muis niet verwarren met populair ze vertellen niks schokkends en daarom erger je je minder snel aan hun.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:13 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat huub en sylvia populair zijn buiten het huis ??
[POLL] 3 Januari 2007 : Wie is nu je favoriet?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:13 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat huub en sylvia populair zijn buiten het huis ??
Ligt aan de sterkte van de stroomstotenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:14 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig een milde straf hoor!![]()
Ik ook, met het verschil dat ik dan een fles wiskey naarbinnen giet en de eieren expres stuk ga trappen...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met dit stelletje tuig om je heen kan ik me dat goed voorstellen.
Bliksem in de jacuzzi moet toch ook genoeg soelaas bieden?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
We ruilen dat gedeelte over "afleveren bij een TBS-kliniek" wel in voor een bijeenkomst met jou en je bijl.![]()
Maar het is een kwestie van tijd voordat "de groep van Bart en NL" haar zal dwingen een keuze te maken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met dit stelletje tuig om je heen kan ik me dat goed voorstellen.
Mja... achteraf is dat eigenlijk allemaal veel te snel en pijnloos.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:17 schreef ruby het volgende:
[..]
Bliksem in de jacuzzi moet toch ook genoeg soelaas bieden?![]()
Dat wordt dus weer tenen sabbelen vanavond.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:19 schreef Gert het volgende:
Huub praat Sylvia toch een rood wijntje aan, hoewel ze net zei dat ze naar bed wilde.
Zelf neemt hij nog een wodka.
Die mag van Lesley niet met andere vrouwen in een jacuzziquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:16 schreef Veulen het volgende:
Waar is Bart?
Voor de duidelijkheid, de minst populaire kan door de rest met meerderheid van stemmen worden weggestemd, remember angelique.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:13 schreef farceman het volgende:
Trouwens niet slim van Syl en Huub om die afspraak uit te spreken(als ze dat al gedaan hebben), want nu hebben Bart en brian bij een volgende populariteitspoll een goede reden om de rest wijs te maken dat ze dat pact moeten breken terwjl het anders juist tegen hun gebruikt had kunnen worden
Mee eens. ALs je twee groepen hebt, dan kan je daar gewoon niet tussenhangen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar het is een kwestie van tijd voordat "de groep van Bart en NL" haar zal dwingen een keuze te maken.
O... Huub zegt nu: "Ook zwevers kun je conformeren."
Huub praat Sylvia toch een rood wijntje aan, hoewel ze net zei dat ze naar bed wilde.
Zelf neemt hij nog een wodka.
Toch lukt het Nena aardigquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
Mee eens. ALs je twee groepen hebt, dan kan je daar gewoon niet tussenhangen.
Dat kan niet, je gaat dan verstoten worden door één van de twee groepen, en in het ergste geval door alletwee de groepen, en dan sta je alleen...
Nee hoor. We gaan er vanuit dat dat iets eenmaligs was. Dat is ook aangegeven door de plasmaboy destijds.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:21 schreef farceman het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, de minst populaire kan door de rest met meerderheid van stemmen worden weggestemd, remember angelique.
Nu ben ik toch wel eens heel benieuwd.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:23 schreef farceman het volgende:
Bart schijnt zoals hij het zelf zei klappen van "achter" gehad te hebben en is er down
Misschien heeft hij gehoord dat lesley echt wordt ontslagen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:23 schreef farceman het volgende:
Bart schijnt zoals hij het zelf zei klappen van "achter" gehad te hebben en is er down
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:21 schreef farceman het volgende:
[..]
Heb zelf geen hekel aan hem maar vind hem wel erg praatziek en ook betweterig en politie correct
nee dat ging over programma technische dingenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij gehoord dat lesley echt wordt ontslagen?
Niet waar kan twee keer per jaar. En de regels mogen ook nog eens ten alle tijden worden veranderdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. We gaan er vanuit dat dat iets eenmaligs was. Dat is ook aangegeven door de plasmaboy destijds.
Eén van de cameramannen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:22 schreef ruby het volgende:
Wie is dat dan, Day?
nee denk het niet , denk eerder iest met het programma. Misschien mogen er eindeloos mensen worden vervangen en wordt het dus wel hele lange strijd..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, hij mag niet meer zeuren van de redactie. Aangezien dat het enige is wat hij de laatste weken kan, heeft hij het dus zwaar.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet ik, maar jij bracht het alsof het al een feit is. Tenminste, zo kwam het op mij over. Zolang er niets is medegedeeld, ga ik er vanuit dat het iets eenmaligs was. JdM wilde gewoon Sylvia of Angelique eruit hebben en dat ze ook onderaan de poll stonden kwam erg goed uit. Zo kon hij er een zogenaamde stemming aan vast plakken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:26 schreef farceman het volgende:
[..]
Niet waar kan twee keer per jaar. En de regels mogen ook nog eens ten alle tijden worden veranderd
Hij loopt idd alleen maar te zeiken over het programma. Als het hem zo tegenstaat, moet hij gewoon opdonderen. Misschien hebben ze dat in die woorden aan hem duidelijk gemaakt?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:28 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, hij mag niet meer zeuren van de redactie. Aangezien dat het enige is wat hij de laatste weken kan, heeft hij het dus zwaar.
Ik vind dat geen "syndroom" hoor. Sterker: het lijkt me een heel gezonde houding, als je het voor iemand opneemt die tegen een dergelijk stelletje nare schreeuwlelijken moet knokken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
En vals! Alleen op een andere manier dan .NL en Bart.
FOK heeft gewoon weer last van het Jeroen-syndroom.
Huub gaat gewoon voor de sympathie-stemmem als de de zgn. 'zielepoot". Hij kan nu ook niet anders.
Maar uit zijn testimonials en gesprekken met Sylvia en Ilona blijkt echt wel dat hij dat absoluut niet is.
Hij`s leukquote:
hehehe, die scanmanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij loopt idd alleen maar te zeiken over het programma. Als het hem zo tegenstaat, moet hij gewoon opdonderen. Misschien hebben ze dat in die woorden aan hem duidelijk gemaakt?![]()
Dat zal het wel zijn. Bart zal wel gewoon op z'n plek gewezen zijn door DGK, De arrogante Bart is niet gewend om van z'n met grootsheidswaanzin gefabriceerde troon getrokken te worden...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij loopt idd alleen maar te zeiken over het programma. Als het hem zo tegenstaat, moet hij gewoon opdonderen. Misschien hebben ze dat in die woorden aan hem duidelijk gemaakt?![]()
En nu ligt ie stiekem zachtjes te huilen in bed. Poor thing.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn. Bart zal wel gewoon op z'n plek gewezen zijn door DGK, De arrogante Bart is niet gewend om van z'n met grootsheidswaanzin gefabriceerde troon getrokken te worden...
De romance is op zich nog wel mooi.... maar staat wel een beetje stil. Bart in het programma is een ongelooflijke eikel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
hehehe, die scanmanwhat about the romance!??
Oh, Huub kan heus wel knokken. Sterker nog, het zou mij niet eens verbazen als Huub zich veel ordinairder kan gedragen als zijn 'pesters'. Hij kiest er nu alleen voor om het niet te doen. Ik geloof gewoon niet zo in de 'zielige' Huub. Hij heeft nl. al een paar keer bewezen dat hij z'n mondje echt wel kan roeren.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat geen "syndroom" hoor. Sterker: het lijkt me een heel gezonde houding, als je het voor iemand opneemt die tegen een dergelijk stelletje nare schreeuwlelijken moet knokken.
Daarnaast heeft Huub in één maand al voor meer gedoe gezorgd dan Jeroen in een heel BB-seizoen.
dat is wel heel kortzichtig.. hij had gewoon kritiek over de terugkoppeling in bepaalde zaken.. .NL was nog veel kritischer maar die is ook gescript als evil villain dus die mag gewoon los gaanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De mensen die erin zitten ook nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:35 schreef ruby het volgende:
Geluid bij de jacuzzi is niet echt goed ofzo.
Heb je wel gekeken? Hij zeikt al op het programma sinds hij iets met Lesley is begonnen. Dat is alleen maar met de week erger geworden. Bart voert meer een strijd met de makers dan met zijn medebewoners.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat is wel heel kortzichtig.. hij had gewoon kritiek over de terugkoppeling in bepaalde zaken.. .NL was nog veel kritischer maar die is ook gescript als evil villain dus die mag gewoon los gaan![]()
in zn algemeenheid maakt dat niet zoveel uit maar gister waren ze wel erg specifiek bepaalde personen onderuit aan het halenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken? Hij zeikt al op het programma sinds hij iets met Lesley is begonnen. Dat is alleen maar met de week erger geworden.
Bart probeert zich enorm neutraal op te stellen, hij heeft maar 1 doel en dat is winnen...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De romance is op zich nog wel mooi.... maar staat wel een beetje stil. Bart in het programma is een ongelooflijke eikel.
En zij doet net zo hard mee! Ik snap daar echt niks van. Waarom meedoen aan een programma, als je het zelf helemaal niks vindt?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken? Hij zeikt al op het programma sinds hij iets met Lesley is begonnen. Dat is alleen maar met de week erger geworden.
eeeeeeeeeeens!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:39 schreef Day het volgende:
[..]
En zij doet net zo hard mee! Ik snap daar echt niks van. Waarom meedoen aan een programma, als je het zelf helemaal niks vindt?![]()
Wees dan een vent en stap eruit!
Kijk... en dáár geloof ik dan weer niets van. Als zijn relatie met Lesley dreigt te mislukken door het programma, stapt hij er meteen uit. Daar ben ik van overtuigd. Maar Bart behandelt een aantal mensen echt op mensonwaardige manier... wat hem in mijn ogen een eikel eerste klas maakt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Bart probeert zich enorm neutraal op te stellen, hij heeft maar 1 doel en dat is winnen...
Verstand op nul en blik op oneindig...desnoods ten koste van een eventuele langdurige affaire
Me too...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:40 schreef Sonique het volgende:
Anyway. Ik trek het niet meer....
Ik heb een 'bad taste' van de laatste twee dagen wat me meer ongeboeid dan geboeid naar de streams doet laten kijken...
Hij zei in week 2 al dat het hem een beetje veel op BB begon te lijken.... en met dat programma wil hij niet geassocieerd wordenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:39 schreef Day het volgende:
[..]
En zij doet net zo hard mee! Ik snap daar echt niks van. Waarom meedoen aan een programma, als je het zelf helemaal niks vindt?![]()
Wees dan een vent en stap eruit!
Mee eens hoor. Hij heeft dat al meerdere malen bewezen. Het is een koele kikker. Maar tóch is het zwaar voor Sylvia en hem, om elke dag in zo'n sfeer te moeten zitten. Het lijkt me heerlijk om te zien dat ze dat stel grootsmoelen kunnen vermoeien en irriteren door stoïcijns te blijven onder hun onbeschofte gedrag.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:35 schreef Day het volgende:
Ik geloof gewoon niet zo in de 'zielige' Huub. Hij heeft nl. al een paar keer bewezen dat hij z'n mondje echt wel kan roeren.
en ik - gesprek sylvia, huub, ilona is een verademing nu.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Me too...
Afknapper heet dat geloof ik...![]()
Over wat voor relatie kun je spreken als je iemand af en toe helpt met het uitmesten vd stallen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk... en dáár geloof ik dan weer niets van. Als zijn relatie met Lesley dreigt te mislukken door het programma, stapt hij er meteen uit. Daar ben ik van overtuigd. Maar Bart behandelt een aantal mensen echt op mensonwaardige manier... wat hem in mijn ogen een eikel eerste klas maakt.
hiero ditoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:40 schreef Sonique het volgende:
Anyway. Ik trek het niet meer....
Ik heb een 'bad taste' van de laatste twee dagen wat me meer ongeboeid dan geboeid naar de streams doet laten kijken...
Alleen al om die reden zou hij wat mij betreft als winnaar uit de bus mogen komen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Hij heeft dat al meerdere malen bewezen. Het is een koele kikker. Maar tóch is het zwaar voor Sylvia en hem, om elke dag in zo'n sfeer te moeten zitten. Het lijkt me heerlijk om te zien dat ze dat stel grootsmoelen kunnen vermoeien en irriteren door stoïcijns te blijven onder hun onbeschofte gedrag.
Daarnaast heb ik ook gewoon respect voor Huub: ik was al lang óf vloekend, tierend en snikkend de poort uitgelopen óf ik had er eentje met een barkruk z'n kop ingeslagen.
Ook niet toen die hoer op het moment supreme bij hem uit bed werd getrokken??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
Huub, middenin een verhaal: "Ik heb hier in huis nog niet één keer gehuild. Nou, dan huil je dus niet snel."
Me too! En het moet ook zwaar voor ze zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Hij heeft dat al meerdere malen bewezen. Het is een koele kikker. Maar tóch is het zwaar voor Sylvia en hem, om elke dag in zo'n sfeer te moeten zitten. Het lijkt me heerlijk om te zien dat ze dat stel grootsmoelen kunnen vermoeien en irriteren door stoïcijns te blijven onder hun onbeschofte gedrag.
Daarnaast heb ik ook gewoon respect voor Huub: ik was al lang óf vloekend, tierend en snikkend de poort uitgelopen óf ik had er eentje met een barkruk z'n kop ingeslagen.
Nou ik niet want dit was extra zout op de wond voor Wilgo, die had er al genoeg van en die is het nu helemaaaaaaaaaaaaal zat geworden dat hele spelquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:48 schreef Sonique het volgende:
Nu ik er over na denk begin ik zelfs te twijfelen aan het hele Wilgo verhaal van Natasia...
Wie zegt mij dat Natasia dat niet zelf op touw heeft gezet, om zo via slinkse wijze 'gratis' contact met haar familie kan krijgen?
Ik zie haar er voor aan...
Zou ik ook zijn als m'n vrouw mij van overspel zou beschuldigen op nationale TV om zo in contact met familie en vrienden te kunnen komen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou ik niet want dit was extra zout op de wond voor Wilgo, die had er al genoeg van en die is het nu helemaaaaaaaaaaaaal zat geworden dat hele spel
Ze had een aparte reactie.... kweenie.... zou me niet eens verbazen als ze elkaar écht wat meer dan gewoon leuk vinden. (al heb ik het idee dat Sylvia op z'n minst bi is).quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Als hier ooit een winnaar komt dan ben ik dat...en dan ben ik getrouwd met jou (Sylvia)"
Ik ook, en NL is Ho (of ook op z'n minst bi)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze had een aparte reactie.... kweenie.... zou me niet eens verbazen als ze elkaar écht wat meer dan gewoon leuk vinden. (al heb ik het idee dat Sylvia op z'n minst bi is).
Ze keurde het idd niet meteen af. Was wel opvallend.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze had een aparte reactie.... kweenie.... zou me niet eens verbazen als ze elkaar écht wat meer dan gewoon leuk vinden. (al heb ik het idee dat Sylvia op z'n minst bi is).
Huub is ook wel een blabla-balletje hoor, nu... en dan zegt hij ook nog dat hij heel goed dienstbaar kan zijn, en de beste gastheer van Nederland (ze hebben het nu over hun horeca-ervaring)..... maar hij slaagt er niet in om Sylvia langer dan 10 seconden iets te laten vertellen zonder in te breken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:47 schreef Day het volgende:
Maar ik moet eerlijk zijn, ik vind ze ongelooflijk saai! Vooral Sylvia, die speelt het stil zijn ook, omdat ze dat veilig vindt.
Die gesprekken van hun boeien me echt niet, ik heb de matroosverhalen nu wel gehoord.
Laat ze Natasia eens verrot schelden, dat kan ze best, zo moeilijk is het niet!
Huub vind ik nog het leukst als hij een grote bek opzet tegen Bart of .NL.
Met drank op krijgt hij last van zijn adhd aanvallenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub is ook wel een blabla-balletje hoor, nu... en dan zegt hij ook nog dat hij heel goed dienstbaar kan zijn, en de beste gastheer van Nederland (ze hebben het nu over hun horeca-ervaring)..... maar hij slaagt er niet in om Sylvia langer dan 10 seconden iets te laten vertellen zonder in te breken.
Mooi! Nog een wodka zometeen, en dan richting NL of Nataasia.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met drank op krijgt hij last van zijn adhd aanvallen
gratis contact met Brianless zul je bedoelen ze zinspeelt al 2 dagen op een wippartij met Brianlessquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:48 schreef Sonique het volgende:
Nu ik er over na denk begin ik zelfs te twijfelen aan het hele Wilgo verhaal van Natasia...
Wie zegt mij dat Natasia dat niet zelf op touw heeft gezet, om zo via slinkse wijze 'gratis' contact met haar familie kan krijgen?
Ik zie haar er voor aan...
Nee hij wil nu helemaal dat ze er meteen uit komt als hij terug is in NL en dat is iets wat zij helemaal niet wil, dus ze zal deze hetze zeker niet zelf bedacht hebben want dan kan ze die nieuwe tieten wel op haar uitgezakte buik schrijven waar de oude nu hangen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als m'n vrouw mij van overspel zou beschuldigen op nationale TV om zo in contact met familie en vrienden te kunnen komen.
Met alle gevolgen (prank calls) vandien
Die reden lijkt me nog plausibeler!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:56 schreef farceman het volgende:
[..]
gratis contact met Brianless zul je bedoelen ze zinspeelt al 2 dagen op een wippartij met Brianless
Het ging over zijn houding in het programma / de villa.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:28 schreef farceman het volgende:
[..]
nee denk het niet , denk eerder iest met het programma. Misschien mogen er eindeloos mensen worden vervangen en wordt het dus wel hele lange strijd..
Als ze zo nodig 'mooier' wil worden, zal ze zichzelf toch echt eerst een nieuw karakter moeten aanmeten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee hij wil nu helemaal dat ze er meteen uit komt als hij terug is in NL en dat is iets wat zij helemaal niet wil, dus ze zal deze hetze zeker niet zelf bedacht hebben want dan kan ze die nieuwe tieten wel op haar uitgezakte buik schrijven waar de oude nu hangen.
Dat hebben jullie perfect gedaan danquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Het ging over zijn houding in het programma / de villa.
Wie zegt dat het gewerkt heeft?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hebben jullie perfect gedaan dan
Nee, Sylvia gaf er 7 aan llona en 6 aan Huub.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Gaf Sylvia trouwens 7 punten aan Huub en Huub 7 aan Sylvia?
Waarom is hij daar dan zo van slag van?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf een nieuw karakter aanmeten zijn misschien nog wel enger dan mensen die ervoor uitkomen een kut-karakter te hebbenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze zo nodig 'mooier' wil worden, zal ze zichzelf toch echt eerst een nieuw karakter moeten aanmeten.
Msschien heeft Ubermensch gewoon te horen gekregen:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:04 schreef farceman het volgende:
[..]
Waarom is hij daar dan zo van slag van?
Geen commentaarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:04 schreef farceman het volgende:
[..]
Waarom is hij daar dan zo van slag van?
Ik ben er inmiddels bijna 2 maand af. Applausje voor mezelfquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:03 schreef Gert het volgende:
Wat roken Sylvia en Huub ontzéttend veel trouwens.
Huub, zojuist tegen Syl: "Bart is iemand die helemaal geconsumeerd is door het spel... hij rookt ook weer hè..... als ik naar hem kijk, dan zie ik een hele verdrietige jongen."quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou, iemand die zijn/haar gedrag verandert omdat hij/zij doorheeft dat het asociaal gedrag was, vind ik niet erg hoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf een nieuw karakter aanmeten zijn misschien nog wel enger dan mensen die ervoor uitkomen een kut-karakter te hebben
Wauw wat goed.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels bijna 2 maand af. Applausje voor mezelf![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Wat goed!!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Nee joh... Ze is er toch nog.quote:
Bij Natasia kan geen sprake zijn van wat dingetjes bijschaven...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, iemand die zijn/haar gedrag verandert omdat hij/zij doorheeft dat het asociaal gedrag was, vind ik niet erg hoor.
Ik weet het. Ik heb alle verhalen goed in me oopgenomen van stoppers bij wie het mislukt is (zelfs na een jaar nog0 en mensen bij wie het gelukt is. Pas als je er echt van overtuigd bent dat het gaat lukken, kán het lukken. Ik vond het zelf nogal makkelijk eigenlijk. Het is in feite een knop die je echt moet omdraaien. Dit is mijn eerste stoppoging, gewoon omdat ik hiervoor er altijd van overtuigd was dat het me nooit zou lukken. Nu had ik dus het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Noooooooooooooooooit meer beginnen, ook niet "gewoon een haaltje"
ik niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf een nieuw karakter aanmeten zijn misschien nog wel enger dan mensen die ervoor uitkomen een kut-karakter te hebben
ja nog wel, ik hoop dat ze weg gaat en dat bart helemaal kapot gaatquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee joh... Ze is er toch nog.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:13 schreef scanman01 het volgende:
Gebeurt er nog wat? (ik heb de streams even uitgezet)
Zou de dgk redactie het dan voor elkaar gekregen hebben dat ze de NSB knop negeren?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Wat goed!!!![]()
![]()
De blogs van NL en Brian zijn dus weer gewoon online en NL heeft de opdracht gekregen er niks aan te veranderen.
Desnoods verhuizen de blogs als MS ze weer dichtgooit.
Bedoel ik , maar kan me niet voorstellen dat hij zich echt druk maakt over hoe hij overkomt op buitenwereld (dmv brieven die hij krijgt)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee joh... Ze is er toch nog.
Ik vind het allebei even ruk en loop er met een grote boog omheenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:11 schreef avonne het volgende:
[..]
ik niet.
Gemaakte beleefdheid vind ik minder erg dan openlijk asociaal
iemand?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
Trouwens... Wat antwoordde Nena gisteren op Natasia's vraag wat ze van haar zingen vond?
Het antwoord had ik gemist
ja, ik loop ook een blokje om, maar als je personen niet kunt ontwijken...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind het allebei even ruk en loop er met een grote boog omheen
Maar ik was vroeger best wel een asociaal ventje.... en nu is dat toch een stuk beter. Dus ik heb in feite een verandering van karakter ondergaan. Is dat dan zo erg volgens jou?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind het allebei even ruk en loop er met een grote boog omheen
So truequote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:17 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huub: Alles wat je meemaakt heeft ergens een wilsbesluit als oorzaak gehad
Goeie van Nenaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:13 schreef avonne het volgende:
Nena "praat jij nog steeds met iemand met een verrot karakter?'
Brian "wie?.... wie?"
Ja, dat heb ik dus gemist! Wat zei Miss Evil?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:16 schreef HiDiHo het volgende:
Weet Nena niet meer wat Eveline zei ??
Dat is iemand die door en door slecht is ja.... Of die persoon nooit meer zou kunnen veranderen weet ik niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:18 schreef avonne het volgende:
Zeg, wat vinden jullie?
"verrot van binnen" wil toch eigenlijk zeggen dat iemand volkomen slecht is en zich nooit meer kan verbeteren?
Eens, maar daarvoor moet je wel iemand kennen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:18 schreef avonne het volgende:
Zeg, wat vinden jullie?
"verrot van binnen" wil toch eigenlijk zeggen dat iemand volkomen slecht is en zich nooit meer kan verbeteren?
Of is het weer zo'n popi term die ik niet ken?
BLIJF UIT DE BUURT VAN BRIAN !!!!!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus gemist! Wat zei Miss Evil?
Wat vind je te ver gaan dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
ja nog wel, ik hoop dat ze weg gaat en dat bart helemaal kapot gaat![]()
even een vraagje hé, vinden jullie het soms zelf niet tenenkrommend en te ver gaan?
ik zit me hier soms op te vréten![]()
Gelukkig is ze zelf wel recht door zee en heeft Brian altijd geweten dat ze hem helemaal niets vindt en buiten het huis hem niet eens zou zien staan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:19 schreef avonne het volgende:
Nena "zo gauw er één dingetje is, dan ben je zó vies, dan ga je het zó vies spelen"
Brian, Bart, Natasia en Nathanael (in willekeurige volgorde). Is dat een goed antwoord?quote:
Haha hoezo te ver gaan dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian, Bart, Natasia en Nathanael. Is dat een goed antwoord?
Nee ik vind het allemaal heel normaal, zoals ze met elkaar omgaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
ja nog wel, ik hoop dat ze weg gaat en dat bart helemaal kapot gaat![]()
even een vraagje hé, vinden jullie het soms zelf niet tenenkrommend en te ver gaan?
ik zit me hier soms op te vréten![]()
Het lijkt wel alsof ze Nederlands heeft geleerd middels een vertaalcomputerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
nena: "waarom zou je iemand nemen, dat als er iets gebeurd, dat die ineens je kwaadse vijand is???..."
Ik ben misschien niet zo wereldwijs als anderen, maar ik heb nog nooit zulke walgelijke types meegemaakt. Mensen die op die manier met andere mensen omgaan zijn wat mij betreft echt volkomen gestoord. Natuurlijk zijn jullie juist blij met dat soort types, maar het kan ook té erg worden. Ik heb al meerdere mensen gehoord die om de genoemde personen de streams soms niet meer aanzetten en misschien ook wel de tv uitzending niet meer kijken. Ruzies en irritaties is prima, maar blijkbaar kan het ook té genant worden.quote:
Gelukkig willen ze daarmee wel geassocieerd worden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik vind het allemaal heel normaal, zoals ze met elkaar omgaan.
Beetje schreeuwen, en met een groepje proberen een ander de grond in te trappen... ja, dan leg je trots je hoofd op het kussen 's avonds.![]()
Als een willekeurige tv-kijker vandaag voor het eerst een uitzending bekeek, zal die zeker niet weer een aflevering kijken.quote:
Wat wil je dan. Hangende mensen in een bank of zingende kandidaten bij de piano... Of iedereen die elkaar de hele dag een zoen op de wang geeft omdat ze elkaar allemaal zo aardig vinden... Ben je ook snel uitgekeken hoor...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben misschien niet zo wereldwijs als anderen, maar ik heb nog nooit zulke walgelijke types meegemaakt. Mensen die op die manier met andere mensen omgaat zijn wat mij betreft echt volkomen gestoord. Natuurlijk zijn jullie juist blij met dat soort types, maar het kan ook té erg worden. Ik heb al meerdere mensen gehoord die om de genoemde personen de streams soms niet meer aanzetten en misschien ook wel de tv uitzending niet meer kijken. Ruzies en irritaties is prima, maar blijkbaar kan het ook té genant worden.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig willen ze daarmee wel geassocieerd worden.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben misschien niet zo wereldwijs als anderen, maar ik heb nog nooit zulke walgelijke types meegemaakt. Mensen die op die manier met andere mensen omgaat zijn wat mij betreft echt volkomen gestoord. Natuurlijk zijn jullie juist blij met dat soort types, maar het kan ook té erg worden. Ik heb al meerdere mensen gehoord die om de genoemde personen de streams soms niet meer aanzetten en misschien ook wel de tv uitzending niet meer kijken. Ruzies en irritaties is prima, maar blijkbaar kan het ook té genant worden.
Precies..! Neucken zullen ze...!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dit gaat weer ontaarden in een mega ruzie ...
DGK-REDACTIE gun die twee een paar uurtjes in een kamertje zonder camera's met bed dan houdt dat gezeik tussen die 2 tenminste op!
Ik heb me aangemeld... doe er iets mee....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wat wil je dan. Hangende mensen in een bank of zingende kandidaten bij de piano... Of iedereen die elkaar de hele dag een zoen op de wang geeft omdat ze elkaar allemaal zo aardig vinden... Ben je ook snel uitgekeken hoor...![]()
![]()
Dat zei ik toch ook al. Jullie zullen wel blij zijn met die types. Ik op zich ook wel, maar het kan soms echt té ver gaan. Dan wil je als kijker dat types als Huub een beetje steun krijgen... en dat zit er niet echt in. Dus je zit steeds te kijken naar een aflevering met een beroerd einde. De bad guy wint, zegmaar.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wat wil je dan. Hangende mensen in een bank of zingende kandidaten bij de piano... Of iedereen die elkaar de hele dag een zoen op de wang geeft omdat ze elkaar allemaal zo aardig vinden... Ben je ook snel uitgekeken hoor...![]()
![]()
eh... graag wel met een klerenkast van een vent erbij om te voorkomen dat Brian Nena doodslaatquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dit gaat weer ontaarden in een mega ruzie ...
DGK-REDACTIE gun die twee een paar uurtjes in een kamertje zonder camera's met bed dan houdt dat gezeik tussen die 2 tenminste op!
Dat is absoluut zo, en dan krijg je weer het gezeik dat het zo saai is allemaal.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
tis eigenlijk wat scanman zei: t kan ook te ver gaan. en ik snàp het ook echt wel, van jullie uit. vanuit het programma, maar ik ben benieuwd, wat vind je er zélf van.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Ik zit nog steeds te wachten totdat er iemand in DGK verdwijnt en er dan na 2 maanden weer in komt met het verhaal dat ie ontvoerd is.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Haha. We zijn wel eens minder eensgezind geweest, Scan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook al. Jullie zullen wel blij zijn met die types. Ik op zich ook wel, maar het kan soms echt té ver gaan. Dan wil je als kijker dat types als Huub een beetje steun krijgen... en dat zit er niet echt in. Dus je zit steeds te kijken naar een aflevering met een beroerd einde. De bad guy wint, zegmaar.
Mwah aan de ene kant wel, aan de andere kant denk ik dat mensen het vanzelf zat worden om niet de vrijheid te hebben die ze gewend zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
![]()
Cluedoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten totdat er iemand in DGK verdwijnt en er dan na 2 maanden weer in komt met het verhaal dat ie ontvoerd is.
Tis allemaal zo simpel. Kwestie van tegengas geven. Jij laat jezelf toch ook niet uitschelden? Dan geef je toch ook tegengas. Moeten zij (Huub, Sylvia ed) dus ook doen. Wordt t nog leuker ook...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook al. Jullie zullen wel blij zijn met die types. Ik op zich ook wel, maar het kan soms echt té ver gaan. Dan wil je als kijker dat types als Huub een beetje steun krijgen... en dat zit er niet echt in. Dus je zit steeds te kijken naar een aflevering met een beroerd einde. De bad guy wint, zegmaar.
ben ik het mee eens. De dingen die echt te ver gaan zoals kwetsen, wijn gooien etc. worden ook wel achter besproken. Wij kunnen daar nada van zien maar ben er zeker van. En voor de rest is het een beetje iedereen op de kast jagen. Soms op een voor de kijkers wat kinderachtige manier. Maar wij moeten wel elke dag vermaakt worden en dat is niet makkelijkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Ach joh dat is nog dat kinderlijke in d'r...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAHAHHAHAHHAHA
Ze staat ook wel eens uren voor de spiegel om een oorbel in te krijgen.....................
Nu gaan we janken met z'n allen.....
Helemaal mee eens DGK-REDACTIE het is niet snel goed , altijd te saai en zodra er iets gebeurd gaat het zogenaamd tever..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Dus moeten zij zich gaan verlagen tot hun niveau? Ben ik het niet mee eens. Op zich vind ik de manier waarop vooral Sylvia omgaat met de vele aanvallen die ze al van bv Natasia heeft gehad echt getuigen van grote klasse. Ik was zelf als een idioot gaan schelden waarschijnlijk. Het probleem is echt dat je als kijker iedere keer het gevoel hebt machteloos te zijn en moet toekijken hoe de bad guy ongestraft wegkomt met de meest walgelijke opmerkingen/streken. Daar zou de regie van de tv uitzendingen misschien iets mee moeten doen. Op deze manier gaat het meer kijkers wegjagen dan het zal trekken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tis allemaal zo simpel. Kwestie van tegengas geven. Jij laat jezelf toch ook niet uitschelden? Dan geef je toch ook tegengas. Moeten zij (Huub, Sylvia ed) dus ook doen. Wordt t nog leuker ook...![]()
Precies! Sylvia moet gewoon een keer helemaal los gaan tegen Natasia. Zelfde geldt voor Huub.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tis allemaal zo simpel. Kwestie van tegengas geven. Jij laat jezelf toch ook niet uitschelden? Dan geef je toch ook tegengas. Moeten zij (Huub, Sylvia ed) dus ook doen. Wordt t nog leuker ook...![]()
hehe je post steeds precies wat ik wil zeggenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus moeten zij zich gaan verlagen tot hun niveau? Ben ik het niet mee eens. Op zich vind ik de manier waarop vooral Sylvia omgaat met de vele aanvallen die ze al van bv Natasia heeft gehad echt getuigen van grote klasse. Ik was zelf als een idioot gaan schelden waarschijnlijk. Het probleem is echt dat je als kijker iedere keer het gevoel hebt machteloos te zijn en moet toekijken hoe de bad guy ongestraft wegkomt met de meest walgelijke opmerkingen/streken. Daar zou de regie van de tv uitzendingen misschien iets mee moeten doen. Op deze manier gaat het meer kijkers wegjagen dan het zal trekken.
Ik denk dat iedereen daar op z'n eigen manier mee omgaat, de een geeft geen tegengas maar wacht rustig af tot hij in een keer kan toeslaan en zijn tegenstander dus gelijk klaar is met die grote bek en een ander haalt uit, moet dat dan ook maar accoord gevonden worden??quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Maak je niet druk... Na een paar weken in het huis valt ook hij door de mand en zal een klootzak blijken te zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:39 schreef Day het volgende:
Psssst, hebben jullie al een vervanger gevonden voor de cameraman? Gun ons vrouwen nou ook een pleziertje! De mannen hebben Nena al.
Helemaal gelijk, behalve dan, het trekt juist WEL kijkers. Onrechtvaardigheid enzo... Maar ik denk sowieso dat ze Huub er wel in zullen houdenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus moeten zij zich gaan verlagen tot hun niveau? Ben ik het niet mee eens. Op zich vind ik de manier waarop vooral Sylvia omgaat met de vele aanvallen die ze al van bv Natasia heeft gehad echt getuigen van grote klasse. Ik was zelf als een idioot gaan schelden waarschijnlijk. Het probleem is echt dat je als kijker iedere keer het gevoel hebt machteloos te zijn en moet toekijken hoe de bad guy ongestraft wegkomt met de meest walgelijke opmerkingen/streken. Daar zou de regie van de tv uitzendingen misschien iets mee moeten doen. Op deze manier gaat het meer kijkers wegjagen dan het zal trekken.
Maar dan is het tenminste een lekkere klootzak!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maak je niet druk... Na een paar weken in het huis valt ook hij door de mand en zal een klootzak blijken te zijn.
Zo gaat het toch (bijna) altijd.
Pffff ik zou het niet kunnen om los te gaan tegen die schreeuwlelijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:39 schreef Day het volgende:
[..]
Precies! Sylvia moet gewoon een keer helemaal los gaan tegen Natasia. Zelfde geldt voor Huub.
Zolang de 'pesters' denken dat ze het kunnen maken, doen ze het ook.
Psssst, hebben jullie al een vervanger gevonden voor de cameraman? Gun ons vrouwen nou ook een pleziertje! De mannen hebben Nena al.
De personen die zich nu zwaar misdragen verkleinen daarmee hun kans op de eindstreep...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia negeren werkt perfect. Wat dat betreft doet Sylvia dat altijd top. Voor de rest vind ik haar nooit echt interessant. Je hebt altijd mensen waarvan je denkt, ja daar kan ik wel een biertje mee drinken, en dat heb ik bij haar en Ilona totaal niet. Wat ik van Sylvia begrepen heb is dat ze een feestbeest is en mede daarop geselecteerd is. Ze kan helemaal los gaan. Nou dat is alleen op de 70s-80s party gebeurd en verder is ze gewoon vrij saai vind ik. Ik heb sterkt het idee dat ze maar met Huub vrienden is bij gebrek aan beter. Ze irriteert zich ook echt vaak aan hem.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met 'losgaan' bedoel ik niet schreeuwen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Pffff ik zou het niet kunnen om los te gaan tegen die schreeuwlelijk.
dat mens walst je zo omver met dat volume van haar.
Enige wat je kan doen is ook met iets gooien ,dan is ze pas stil.
Ben ik nu een watje![]()
Niet echt, want als je gewonnen hebt hoef je niet telkens weer te beginnenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:44 schreef Day het volgende:
Met 'losgaan' bedoel ik niet schreeuwen.
Gewoon een keer goed op d'r plek zetten.
Nu laat ze zich afbekken en denkt Natasia dus elke keer dat zij de strijd gewonnen heeft.
In de aanval gaan tegen een meerderheid, is meestal geen goede taktiek.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
EXACT!!! Je moet als kijker het idee krijgen dat de bad guys ook het onderspit kunnen delven. En daar kan een voice-over of wat dan ook best aan meehelpen. En gooi die internet polls er maar in. Eens kijken of dat nog consequenties heeft.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:46 schreef Gert het volgende:
Ah toe dan... naai dat vervelende groepje nu eens op een schandalige manier.![]()
Wedden dat die helden dan gaan dreigen met opstappen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:46 schreef Gert het volgende:
[..]
In de aanval gaan tegen een meerderheid, is meestal geen goede taktiek.
Het is ook niet geheel toevallig dat zowel Huub als Sylvia er later in gekomen zijn dan de rest.
Een beetje "gerechtigheid" zou wel lekker zijn voor de kijker. Ah toe dan... naai dat vervelende groepje nu eens op een schandalige manier.![]()
Maar hoe moet je iemand op zijn plaats zetten, als diegene zodra het er op aankomt gewoon keihard achter elkaar dezeldfe zinnen begint te schreeuwen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:44 schreef Day het volgende:
[..]
Met 'losgaan' bedoel ik niet schreeuwen.
Gewoon een keer goed op d'r plek zetten.
Nu laat ze zich afbekken en denkt Natasia dus elke keer dat zij de strijd gewonnen heeft.
Mwah, Bart en Nathanael denken toch dat wij het niet begrijpenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:49 schreef scanman01 het volgende:
EXACT!!! Je moet als kijker het idee krijgen dat de bad guys ook het onderspit kunnen delven. En daar kan een voice-over of wat dan ook best aan meehelpen. En gooi die internet polls er maar in. Eens kijken of dat nog consequenties heeft.
hier kan ik me prima in vinden maar soms gaat Natasia echt veel te ver zo als vanavond tegen Sylvia maar soms ziet ze de dingen ook wel weer goed de ene keer kan ik haar niet uitstaan en de andere keer zie ik toch ook een meelevende Natasia. En Bart vind ik ook juist eerlijk , hij maakt van z'n hart geen moordkuil, wat hij denkt zegt hij dan gewoon ..ik kan dat erg waarderen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:38 schreef farceman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens DGK-REDACTIE het is niet snel goed , altijd te saai en zodra er iets gebeurd gaat het zogenaamd tever..
Ze hebben zich allemaal vrijwillig opgegeven en je kunt verwachten dat het moeilijk wordt.
Ik persoonlijk snap de hetze tegen Bart niet helemaal, vind hem altijd wel eerlijk, niet gemeen en kan dingen goed scheiden (spel / werkelijkheid)
Brian daarintegen vind ik een gevaarlijk misselijkmakend persoon en hoop alleen maar dat Nena dat inziet.
En Natasia is natuurlijk gewoon een ordinaire schreeuwlelijk waar iedereen in huis bang van is , doet ze goed dus.
Zegt hij die het lef niet had om zich op te geven....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maak je niet druk... Na een paar weken in het huis valt ook hij door de mand en zal een klootzak blijken te zijn.
Zo gaat het toch (bijna) altijd.
Zien ze al aankomen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
EXACT!!! Je moet als kijker het idee krijgen dat de bad guys ook het onderspit kunnen delven. En daar kan een voice-over of wat dan ook best aan meehelpen. En gooi die internet polls er maar in. Eens kijken of dat nog consequenties heeft.
Jij vindt het wel okee hoe hij omgaat met iemand als Huub en Ilona? Ik vind het alleen maar walgelijk dat je zo met iemand kunt omgaan. Iemand die je niet mag kun je toch ook gewoon negeren? Maar nee, voor Bartje (en de anderen) is dat blijkbaar niet genoeg.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:50 schreef elsie het volgende:
[..]
hier kan ik me prima in vinden maar soms gaat Natasia echt veel te ver zo als vanavond tegen Sylvia maar soms ziet ze de dingen ook wel weer goed de ene keer kan ik haar niet uitstaan en de andere keer zie ik toch ook een meelevende Natasia. En Bart vind ik ook juist eerlijk , hij maakt van z'n hart geen moordkuil, wat hij denkt zegt hij dan gewoon ..ik kan dat erg waarderen.
Klopt. Ik ben al een aantal keer van FOK weggelopen en zou dus in zo''n huis ook vrij snel de benen nemen. Tegen dat soort gedrag kan ik gewoon niet. Daarom zou ik ook nooit door die voorrondes komen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zegt hij die het lef niet had om zich op te geven....
Maar dit is nu JUIST weer dat superieure, brallerige toontje. Bart kan dit allemaal wel roépen, maar réken maar dat het hem zeer doet als zijn populariteit in de kijkerspoll ineens gekelderd blijkt, en Huub met een grote grijns een flinke handvol CP's in ontvangst mag nemen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zien ze al aankomen.
Ze verwachten dat Huub hoog staat.
Dus daar is de verrassing ook van af.
De familie van Nena en Natasia had al iets gewonnen dus dat zegt genoeg volgens hun.
En ook hadden ze het erover dat Natasia was gedist met die poll.
Dus met andere woorden poll is nep.
maar je kunt haar ook zó vaak triggeren (met oordopjes in) dat ze iedereen de keel uit gaat hangen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar hoe moet je iemand op zijn plaats zetten, als diegene zodra het er op aankomt gewoon keihard achter elkaar dezeldfe zinnen begint te schreeuwen?
NIET MET MIJ HE!!! NIET MET MIJ!!! NIET MET MIJ!!!
JE KRIJGT HEM VAN ME HE!! DAT JE HET WEET!! DAT JE HET WEET!!! NEEE, DAT JE HET WEET!!!"
Dan kun je óf doen alsof het je niets doet, óf je smijt iets in haar smoel, en dan kun je het huis uit.
Brian had toch al naar Stephan gespuugd?quote:Zou iemand in het gezicht spugen trouwens wél mogen? Da's veel minder vloeistof dan een glas wijn.![]()
Dus DGK zal Nena en Ilona richting Huub en Sylivia schuiven om het geheel meer in evenwicht te brengen...?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:54 schreef Tissik het volgende:
Jep, dan wordt het weer leuk om te kijken. Nu is er niets aan, het eeuwigdurende gebash van "de kliek" tegen de enkeling. Zoals Huub en Sylvia met deze situatie omgaan, is ook de enige manier om je hoof boven water te kunnen houden daar. Het enige wat ze kunnen doen in deze situatie is negeren en vooral je kop niet boven het maaiveld uitsteken. Daar gaat geen tegenreactie uitkomen redactie, de verhoudingen zijn (qua backup) té ongelijk.
Op deze manier wordt het gewoon een voortborduren op hetzelfde thema, steeds als er één afvalt kiest "de kliek" een nieuwe pispaal enzovoorts. Dat gaat tamelijk voorspelbaar worden, en dat is het al. Het enige wat je daartegen kunt doen, is die "kliekvorming" voortdurend in beweging houden, zodat er een gelijk spel ontstaat. Met des te meer verrassingen.
Gezellig, dus je kent Huub en Nathanael alquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je hoort ook vaak over castingsburo’s die er in zitten…… Mocht het zo zijn. Dan is het ook geen probleem. Ik ben acteur geweest op een politieschool. Vooral bij de agressie-training. Dus als er iets uitgelokt moet worden? Ach, dan doe ik dat toch gewoon….
nee ik snap ook niet goed wat Bart zo tegen Huub heeft en soms gaat ie daar te ver in vind ik maar hij is niet zo dat hij leuk en aardig in Huub z'n gezicht maar ondertussen hem een vreselijke vent vinden (maar ben het dus met je eens dat hij dat wel wat taktischer kan doen ) en tussen Bart en Ilona gaat her nu ook al veel beter dan in het begin en dat vind Ilona zelf ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij vindt het wel okee hoe hij omgaat met iemand als Huub en Ilona? Ik vind het alleen maar walgelijk dat je zo met iemand kunt omgaan. Iemand die je niet mag kun je toch ook gewoon negeren? Maar nee, voor Bartje (en de anderen) is dat blijkbaar niet genoeg.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[...]
Als laatste wil ik u vertellen… Dat ALLE correspondentie tussen u en mij niet naar buiten zal worden gebracht.
[...]
Ik ken beide niet. Ik ken niemand. Maar ik ken de procedure wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezellig, dus je kent Huub en Nathanael al![]()
Ik hoop juist van wel dan is de lucht een keer geklaardquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:02 schreef farceman het volgende:
Loverboy Brian zit zo te balen dat hij Nena niet in bed kan lullen, echt mooi om te zien. Ben alleen bang dat Nena toch een keer een zwak moment heeft omdat ze te lief is
Ik kom toch nooit in dat huis. Een andere Fok!ker moet het maar proberen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Pardon dit moest achter het riedeltje van Lekker Simpel!
nou echt. Iedereen is wel erg op de hand van Nena hier. Misschien wel terecht omdat Brian zo erg is. Maar zei heeft écht met hem gespeeld.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:10 schreef Day het volgende:
Nena is zich wel heel erg aan het schoonpraten nu.
Volgens mij zegt ze nu dat ze geen chici wil zijn van die loverboy..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:10 schreef Day het volgende:
Je had ook niet zo'n lieve avatar moeten hebben, die zien ze en daar krijgen ze meelij meequote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kom toch nooit in dat huis. Een andere Fok!ker moet het maar proberen.
Ze is extreem gekwetst dat ze voor Brian bij de laatste 3 hoorde...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:10 schreef Day het volgende:
Tegengas geven is niet hetzelfde als schelden. Maar je kunt ook iets terug zeggen (zonder te schreeuwen of schelden) ipv onder de tafel kruipen elke keer en je mond houden...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat geldt andersom net zo goed.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:15 schreef Missy_1974 het volgende:
nena is ook niet heilig, maar ze snappen elkaar gewoon niet
nena heeft al paar keer geprobeerd het hem te vertellen maar heb het idee dat hij het gewoon niet snapt.
Zonder het gevoel van backup, gaat dat niet. Dan is daar altijd die mogelijkheid dat je er unaniem uit wordt gekinkeld. Dus dan maar je mond dichthouden en alles slikken voor zoete koek.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:19 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tegengas geven is niet hetzelfde als schelden. Maar je kunt ook iets terug zeggen (zonder te schreeuwen of schelden) ipv onder de tafel kruipen elke keer en je mond houden...
Ja, ik snap dat jullie bijzonder graag willen dat Sylvia 'tegengas' geeft (zoals je het noemt), maar ik vind het wel getuigen van klasse dat ze haar gewoon negeert. Maar voor jullie zou het beter uitkomen als ze in actie kwam.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:19 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tegengas geven is niet hetzelfde als schelden. Maar je kunt ook iets terug zeggen (zonder te schreeuwen of schelden) ipv onder de tafel kruipen elke keer en je mond houden...
Ik denk toch dat Natasia flipt als je op zo'n moment wat terugzegt...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:19 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Nena is af en toe wel degelijk respectloos! Ze ziet het zelf alleen niet zo, omdat ze niet anders gewend is.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nena heeft gelijk!!!
En die loverboy wil zijn gelijk halen.
Want Nena is NOOIT NOOIT respectloos geweest. Dat waren Netty ( aka loverboy-mama) en Brian.
Ik blijf ervan overtuigd dat ze elkaar even flink moeten nemen, dat blijkt uit allesquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
En dat geldt andersom net zo goed.
Er worden allerlei zaken bij gehaald die er totaal niet toe doen.
Precies heeft geen enkele zin want ze knalt over toch doorheen en luistert toch nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat jullie bijzonder graag willen dat Sylvia 'tegengas' geeft (zoals je het noemt), maar ik vind het wel getuigen van klasse dat ze haar gewoon negeert. Maar voor jullie zou het beter uitkomen als ze in actie kwam.
Tegenover zichzelf ja, omdat ze zich toch weer met die creep inlaat ipv hem te blijven negeren en hem vanavond zeer weinig punten te geven.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:24 schreef Day het volgende:
[..]
Nena is af en toe wel degelijk respectloos!
Ze is een verwend meisje. Die bij onderzoeken van scholing en al die dingen weten, dat ze geen kans maakt.....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:24 schreef Day het volgende:
[..]
Nena is af en toe wel degelijk respectloos! Ze ziet het zelf alleen niet zo, omdat ze niet anders gewend is.
Zo.... dat brengt herinneringen naar boven zegquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:30 schreef avonne het volgende:
Watskebeurt?
Ik was even Fur Elise aan het oefenen
Boeiende ontwikkelingen. Een begin is gemaakt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:19 schreef Leandra het volgende:
Huub zegt dat hij "nix aan Sylvia heeft" als zij geen spelletjes wil/kan spelen.
Dat neemt niet weg dat hij haar nog steeds als een vriend ziet.
Wat allicht een keer zou kunnen: als Nataasia weer eens, zoals vanavond, tegen Sylvia zegt dat ze het "haat om tegen haar lelijke kutkop aan te moeten kijken", rustig zeggen dat haar kinderen beter af zijn zo, met zo'n gestoorde moeder opgesloten in een villa. Maar ja, dat is Sylvia's stijl niet, en als je zoiets doet, moet je het wel cóól kunnen doen. Sylvia zou zichzelf schamen voor zo'n opmerking, en dat werkt dus niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:26 schreef farceman het volgende:
[..]
Precies heeft geen enkele zin want ze knalt over toch doorheen en luistert toch niet
kindje?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mamma loverboy en loverboy willen gewoon een ............................ (vul maar in)
DGK_REDACTIE, lezen jullie nog mee?? Gomi heeft hier een goed punt. We krijgen als streamers het idee dat jullie ook op de hand zijn van types als Nathanael en Natasia (waarschijnlijk omdat jullie denken dat zij het programma maken). Geef ons eens het idee dat jullie op de hand zijn van bewoners als Huub en Sylvia en het zou al een stuk schelenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:36 schreef gomi het volgende:
tegengas geven door huub en sylvia zou mooi zijn, maar geef ze dan ook eens de kans. laat geen contactpunten verdelen op basis van een onderlinge poll, omdat je dan bij voorbaat weet wie er onderaan zal komen.
Nee man, die twee zijn gewoon stapel op elkaarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lovermama is nu ook beetje "HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHas"
Luister goed naar loverboy-talk"
Ja, dat doet pijn, doet heel veel pijn....
In je eigen hoofd....
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:44 schreef tipsch het volgende:
batterijen? of brian haar zender even opnieuw wil plaatsen. toe maar, onder haar beha door, woops
Niet dus!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
En de intimiteit is weer terug, ze hangen weer op de bank.......
Hoeveel minuten totdat Nena haar benen over die van Brian legt???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |