Ja, dat heb ik dus gemist! Wat zei Miss Evil?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:16 schreef HiDiHo het volgende:
Weet Nena niet meer wat Eveline zei ??
Dat is iemand die door en door slecht is ja.... Of die persoon nooit meer zou kunnen veranderen weet ik niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:18 schreef avonne het volgende:
Zeg, wat vinden jullie?
"verrot van binnen" wil toch eigenlijk zeggen dat iemand volkomen slecht is en zich nooit meer kan verbeteren?
Eens, maar daarvoor moet je wel iemand kennen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:18 schreef avonne het volgende:
Zeg, wat vinden jullie?
"verrot van binnen" wil toch eigenlijk zeggen dat iemand volkomen slecht is en zich nooit meer kan verbeteren?
Of is het weer zo'n popi term die ik niet ken?
BLIJF UIT DE BUURT VAN BRIAN !!!!!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus gemist! Wat zei Miss Evil?
Wat vind je te ver gaan dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
ja nog wel, ik hoop dat ze weg gaat en dat bart helemaal kapot gaat![]()
even een vraagje hé, vinden jullie het soms zelf niet tenenkrommend en te ver gaan?
ik zit me hier soms op te vréten![]()
Gelukkig is ze zelf wel recht door zee en heeft Brian altijd geweten dat ze hem helemaal niets vindt en buiten het huis hem niet eens zou zien staan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:19 schreef avonne het volgende:
Nena "zo gauw er één dingetje is, dan ben je zó vies, dan ga je het zó vies spelen"
Brian, Bart, Natasia en Nathanael (in willekeurige volgorde). Is dat een goed antwoord?quote:
Haha hoezo te ver gaan dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian, Bart, Natasia en Nathanael. Is dat een goed antwoord?
Nee ik vind het allemaal heel normaal, zoals ze met elkaar omgaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
ja nog wel, ik hoop dat ze weg gaat en dat bart helemaal kapot gaat![]()
even een vraagje hé, vinden jullie het soms zelf niet tenenkrommend en te ver gaan?
ik zit me hier soms op te vréten![]()
Het lijkt wel alsof ze Nederlands heeft geleerd middels een vertaalcomputerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
nena: "waarom zou je iemand nemen, dat als er iets gebeurd, dat die ineens je kwaadse vijand is???..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |