Ik ben het helemaal met je eens, ga ook slapenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:45 schreef demins het volgende:
Bah!
Nu je het zegt daar had ik nog niet aangedacht maar volgens mij heb je helemaal gelijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ilona is veranderd sinds Michel langs is geweest. Ze gaat nu een stuk relaxter met 'het spel' om.
Ilona heeft gewoon fatsoen in haar donder. Ondanks haar zo nu en dan zeikstem.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:47 schreef elsie het volgende:
[..]
Nu je het zegt daar had ik nog niet aangedacht maar volgens mij heb je helemaal gelijk![]()
Bla die bla die blaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:48 schreef ruby het volgende:
Ow god, Natasia moet weer een toon aanslaan.
Nena wordt er moe van.
Ik kom zo!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, ga ook slapen
tien sitequote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:41 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dit is ergens voor bedoeld...kan niet anders....dit is ergens een voorbode van.![]()
Dit had ik zelf willen zeggen!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:49 schreef Talitha het volgende:
Als je het karakter hebt van een Brian is dat ernstig. Maar als je stemt op iemand met het karakter van een Brian ben je pas echt ver heen! Ik snap deze mensen niet!![]()
ik zet haar al een paar dagen consequent op "mute"quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:49 schreef Sonique het volgende:
Ik begin echt serieus heel erg te irriteren aan Natasia nu.
de ongecontroleerde uitlatingen, de arrogantie, het volume...
Natasia is slecht voor m'n gezondheid....
Nena had: Huub 1, NL 2, Sylvia 3, Natasia 4, Bart 5, Brian 6 en Ilona 7quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:53 schreef avonne het volgende:
Hoeveel had Nena aan Natasia gegeven, jeweetwel die vrouw die haar en Benji altijd naar behandelt?
thnxquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:56 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nena had: Huub 1, NL 2, Sylvia 3, Natasia 4, Bart 5, Brian 6 en Ilona 7
ja vond ik ook wel een beetje vreemd terwijl ze de laatste dagen toch best weer veel naar elkaar toe trekken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Nena zei pas geleden tegen Bart: "Jij bent de enige hier in huis waar ik van hou"
Nou, dat leverde hem net dus een plaats in haar lijstje op in de middenmoot
Bart had zelf Nena ook vrij laag staan vond ik.
nee, ze maken hem nu in zijn gezicht voor alles en nogwat uit.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:50 schreef ruby het volgende:
Huub heeft constanteerd dat Bart en Nathanael hem niet meer negeren.
Natasia is gewoon schizofreen, dus ja, er valt haar niets te verwijten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:58 schreef scanman01 het volgende:
Wat mij opviel was dat Natasia Ilone maar 3 punten gaf... en er bij zei dat ze van haar hield en dat ze haar heel lief vind enzo.
Ja, hebben ze al besproken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:01 schreef scanman01 het volgende:
Heeft iemand Huub en Sylvia al horen afspreken dat ze elkaar altijd zullen blijven dekken als er voor één van de twee een exitronde wordt aangevraagd? Dat is in deze situatie toch wel heel verstandig lijkt me. Ze zijn beide niet populair en kunnen zo er voor zorgen dat ze er nooit door een exitronde kunnen uitvliegen.
Zo kan die wel weer!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:00 schreef Gigageil het volgende:
[..]
ouh ouh ouh ouHH OUHH (oerwoudgeluiden op de achtergrond)
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:01 schreef scanman01 het volgende:
Heeft iemand Huub en Sylvia al horen afspreken dat ze elkaar altijd zullen blijven dekken als er voor één van de twee een exitronde wordt aangevraagd? Dat is in deze situatie toch wel heel verstandig lijkt me. Ze zijn beide niet populair en kunnen zo er voor zorgen dat ze er nooit door een exitronde kunnen uitvliegen.
Yep, die afspraak staat.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:01 schreef scanman01 het volgende:
Okee danquote:
Doen ze toch nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee danDat moeten ze echt tot het einde gewoon vol gaan houden.
Absoluut ja!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:04 schreef Day het volgende:
Ilona heeft wel een goed figuur voor haar leeftijd!
Ja, is goed.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
Zullen we binnenkort naar Eemnes rijden en wat mensen met pek en veren bestrooien, ze door het dorp rijden op een open wagen en daarna afleveren bij een TBS-kliniek?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
Zullen we binnenkort naar Eemnes rijden en wat mensen met pek en veren bestrooien, ze door het dorp rijden op een open wagen en daarna afleveren bij een TBS-kliniek op tournee naar Irak!
We moeten nog maar zien of Huub en Sylvia populair zijn buiten het huis.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Waarom gaat het toch heel vaak zo zoals het nu ook weer gaat. De twee personen die buiten het huis populair zijn, zijn in het huis niet populair (Huub en Sylvia). Dat gebeurt heel vaak bij BB en nu dus ook bij dgk. Heel opvallend eigenlijk.
Een paar onderdelen zijn vrij goed gelukt in het ziekenhuis ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:04 schreef Day het volgende:
Ilona heeft wel een goed figuur voor haar leeftijd!
Brian 6?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:56 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nena had: Huub 1, NL 2, Sylvia 3, Natasia 4, Bart 5, Brian 6 en Ilona 7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |